Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Civilization V


tunch

Öne çıkan mesajlar

3 kişi 7 saat sürdü sonlara doğru çok fast paced oynadık. 6 kişi devam edersek 10 saati geçer, akşamları saveden devam ede ede 1 haftada bitiririz heralde.

Allahımbeniköret çok baskın bi din hamsi, gel mezogrekolatin kıtasının dini o olsun. Benim faithle yarışman biraz zor görünüyor şu tabloda, iyisi mi sen bana bırak şehirlerini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şöyle bi iki single oyun atın din nedir ne değildir öğrenin. Sam gibi sudan çıkmış balık olmayın din mevzusunda :P

Ha bu arada din biraz overrated. Tamam holy warriors var ama gunpowderda olmasa bile riflingde direk iptal oluyor, üç beş bi bonus kalıyor verdiği. Maya gibi dantik bi race çıkınca bi din rushlayayım dedim ama bildiğin uzun vadeli bi oyun planım yok şu anda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 kişi kaldırır mı sörvır bey? 6da bile loading timelar deli uzamıştı. Ha bana uyar gayet eğlenceli olur da, 10 kişi oynamanın tehlikesi adam eksik olma ihtimalinin çok daha yüksek olması.

Kuralları tartışalım bu arada hazır zaman genişken. All random diyorum ben, çünkü op ülkeler var bir. İki kişi aynı ülkeyi isterse yazı tura mı atacağız iki. 3 olursa taş kağıt makas mı yapacağız falan? Oyunun bi yerde keyfi zaten gelen civ e göre taktik geliştirmek, sonuçta raciallar da terrain ve luxuryler kadar açılış hatta genel stratejini etkiliyor. MAYA ile oynadım atlatist falan bastım ordan hesap edin işte. Oluyor bi şekilde.

Birbirimize karşı oynarken başta 2 değil 1 lux. yeterli, biraz yavaşlatmak lazım expand hızını. 2 lux bi tek ai ın dengesiz bonuslarına karşı gerekli zaten.

Policy ve promotion saving e sonuna kadar karşıyım deli gibi cheese oluyor. Hadi policy bi yere kadar da promotion savingle turnde 2 kere heallanmak falan baya aptal ya direk geçelim onu.

Son olarak bu akşam spora gidicem gecikebilirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

promotion'ini heal'a harcayan var mi nan? fsdjlfksjaf. ya saving'ler cok onemli degil de, strategic balance mutlaka olsun, hem trade'in onunu aciyor, hem de terrain bias'in biraz onune gecmis oluyor.

yuksek oyuncuda all random'a katiliyorum. 1v1v1...v1v1 baslasin yine, sonra biz gruplaniriz. yalniz ai prince olmasin, city state'ler catir catir duser, emperor olsun.

aslinda ben ruin'lere biraz karsiyim, ama oyuna iyi random element ekliyo', o yuzden bitching yapmicam o konu hakkinda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Steampunk senaryosu Empires of the Smoky Skies'i bitirdim simdi. Kesin oynayim diyorum Prince seviyesinde. Inanilmaz zevkliydi ve sonuna kadar cekismeli gecti.

5 kendine ozgu victory condition var, sadece biri military, oburleri en yuksek kultur, en yuksek gnp, en yuksek uretim yapan sehir gibi seyler. Bunlarin 3 tanesi 5 tur elinde tutabildiginde kazaniyorsun. Kondisyonlarin kendileri teknolojilerle aciliyor.

Sonu ozellikle zevkli geciyor, eline 2 tane aldiginde savaslar cikabiliyor, 3 tane aldiginda kesin cikiyorlar. Kazanmak icin komsumla asiri diplomasi kasip savasi engellemem ve savas acan iki uzak ulkeyle ekonomiyi bozmamalari icim sinir harpleri yapip durmam gerekti. Kazanmama en buyuk engel de komsuydu ama, surekli kondisyonlari elimden aliyordu. en sonunda aram iyi olan tek adami komsunun uzerine salip, savastigim iki kisiyle bir suru kaynak filan vererek baris yapip 5 tur elimde 4 tane kondisyon tutabilmeyi becerdim; on tur once iki kondisyonum vardi ama, cok cekismeli geciyor anlayacaginiz).

Cok buyuk olmayan bir haritada oynaniyor oyun, 6 irk var toplam. Unitler, binalar, teknolojiler, kaynaklar filan yer yer farkli. 3 ya da 4 sehir ile oynaniyor, fazlasi zarar. Cok iyi bir steampunk havasi var. 2-3 saat icinde de bitiyor. Micro kasmak cok gerekiyor civ sinirlari icinde.

3 saatlik vaktiniz oldugunda bakin kesin, oynadigim en iyi Civ senaryolarindandi. Kesin Prince oynayin ama, cok dengesiz olur yoksa.

said:
In this scenario, you will command huge war machines, very similar to the H.G. Wells' Land Ironclads and incredible airships like the flying machines of Jules Verne's Robur The Conqueror. The tech tree has been altered to adapt it to the steampunk scenario, introducing fictional and strange technologies like Subterranean Exploration, Eruptives and Noblesse Oblige, all them unlocking new and more strange buildings, like the Philanthroporium, the Difference Engine and the famous Tesla Coil. All the new technology tree born from the Steam Power technology.

The scenario also comes with it's own steampunk national wonders (the Subterranean Colony, the Carnegie Hall and the Analytical Engine) meanwhile the World Wonders are the same (Eiffel Tower, Sydney Opera House and even the CN Tower). Some resources also are renamed to fit the scenario: for example, aluminium is called Aetherium and uranium is called Luboric.

The social policies are altered too. There are only five policy trees (Labor, Culture, Industry, Commerce and Military). All of them mix social policies from other policy trees avoiding anything related to religion.

The factions in this game only have a unique trait and a unique building. This is because they share the same steampunk units, but not the same buildings: for example, the Dalmace's Grandstand replaces the Stadium. Also the barbarians are renamed to "Luddites". They no longer have the brute or the galley, but now they can train dangerous riflemen and dreadnaughts in their encampments.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...