Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight


moriQ

Öne çıkan mesajlar

Bone said:

ünite spamlamak üzerine kurulu bir seriyi "sadece mamut tank basıyoruz" diye eleştirmek çok tuhaf olmuş.


orda kastedilen sadece mammoth tank basılması değil. oyuna başladığında lvl1'sin ve naparsan yap mammoth basamıyorsun. ama karşına lvl20 biri gelip mammoth basıp seni dümdüz edip geçebiliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MrLevie said:

Bone said:

ünite spamlamak üzerine kurulu bir seriyi "sadece mamut tank basıyoruz" diye eleştirmek çok tuhaf olmuş.


orda kastedilen sadece mammoth tank basılması değil. oyuna başladığında lvl1'sin ve naparsan yap mammoth basamıyorsun. ama karşına lvl20 biri gelip mammoth basıp seni dümdüz edip geçebiliyor.


Level olayi sacma olmakla beraber, hic onemli bir sey degil. Cunku oyunda level 20 olmak cok kisa suruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

ünite spamlamak üzerine kurulu bir seriyi "sadece mamut tank basıyoruz" diye eleştirmek çok tuhaf olmuş.


Çok doğru söyledin, bravo, oynamadığın oyunlarda da çok iyi tespitler yaparak seriyi muhteşem gözlemlemişsin genelinde, C&C serisi baştan sona en güçlü üniteyi basmak üzerine kurulu evet, hatta RTS dünyası böyle. Age of Empires, StarCraft falan hiçbir yenilik katmadılar bu konuda, sonrasında C&C olsun diğer seriler olsun hiç bundan feyz alıp uygulamadılar. Kesinlikle muhteşem ve hiç "tuhaf" olmayan bir yorum :/ Yapmayın etmeyin yorum yapmadan önce birazcık düşünün yaw, hani 2000lerde hala tek ünite basıp kazanılan RTS mi kaldı adam gibi (single playerdan bahsetmiyorum bu arada tabii, onda mümkün olabilir tabii)

Ha, bu oyunda da üniteler arası denge birbirine zıtlık falan yok mu? Var. Ama oyunun yapısı gereği ilk olarak ünite basan kazanıyor. Karşı taraf ona counter üniteye abanmaya başlayana kadar yeterince fark açılmış oluyor. Oyunda kaynak vs gibi problemler üs dizilişi vs de olmadığı için tek odak noktası bu olunca sonuç böyle oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rewendor said:


Ha, bu oyunda da üniteler arası denge birbirine zıtlık falan yok mu? Var. Ama oyunun yapısı gereği ilk olarak ünite basan kazanıyor. Karşı taraf ona counter üniteye abanmaya başlayana kadar yeterince fark açılmış oluyor. Oyunda kaynak vs gibi problemler üs dizilişi vs de olmadığı için tek odak noktası bu olunca sonuç böyle oluyor.


Bu pek dogru degil. Oyunda en onemli sey tiberium toplayip tech upgrade yapmak. Ilk olarak birim basip ustunlugu ele gecirmek muhim degil, cunku o ustunluk karsi taraftaysa geri cekilip veya respawn olup birim sayisini maksimuma cikarmak cok kolay. Rakibin ise o arada daha da ustun hale gelmesi soz konusu degil, cunku neticede o da ancak maksimum sayiya kadar birim uretebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yani sey, CoH gibi belirli noktalari tutunca gelen pasif bir ekonomi mi bu; yoksa aktif olarak bi kamyonu alıp bi yerden tutup bi yere mi goturmek gerekiyor arada bir?

İlkiyse eh yani Relic oyunları gibi olmuş, en azından tactical RTS olarak denemek lazım da ikincisi ise çekilir çile değil gibi duruyor :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...