Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bone said:

ünite spamlamak üzerine kurulu bir seriyi "sadece mamut tank basıyoruz" diye eleştirmek çok tuhaf olmuş.


orda kastedilen sadece mammoth tank basılması değil. oyuna başladığında lvl1'sin ve naparsan yap mammoth basamıyorsun. ama karşına lvl20 biri gelip mammoth basıp seni dümdüz edip geçebiliyor.
Mesaj tarihi:
MrLevie said:

Bone said:

ünite spamlamak üzerine kurulu bir seriyi "sadece mamut tank basıyoruz" diye eleştirmek çok tuhaf olmuş.


orda kastedilen sadece mammoth tank basılması değil. oyuna başladığında lvl1'sin ve naparsan yap mammoth basamıyorsun. ama karşına lvl20 biri gelip mammoth basıp seni dümdüz edip geçebiliyor.


Level olayi sacma olmakla beraber, hic onemli bir sey degil. Cunku oyunda level 20 olmak cok kisa suruyor.
Mesaj tarihi:
Bone said:

ünite spamlamak üzerine kurulu bir seriyi "sadece mamut tank basıyoruz" diye eleştirmek çok tuhaf olmuş.


Çok doğru söyledin, bravo, oynamadığın oyunlarda da çok iyi tespitler yaparak seriyi muhteşem gözlemlemişsin genelinde, C&C serisi baştan sona en güçlü üniteyi basmak üzerine kurulu evet, hatta RTS dünyası böyle. Age of Empires, StarCraft falan hiçbir yenilik katmadılar bu konuda, sonrasında C&C olsun diğer seriler olsun hiç bundan feyz alıp uygulamadılar. Kesinlikle muhteşem ve hiç "tuhaf" olmayan bir yorum :/ Yapmayın etmeyin yorum yapmadan önce birazcık düşünün yaw, hani 2000lerde hala tek ünite basıp kazanılan RTS mi kaldı adam gibi (single playerdan bahsetmiyorum bu arada tabii, onda mümkün olabilir tabii)

Ha, bu oyunda da üniteler arası denge birbirine zıtlık falan yok mu? Var. Ama oyunun yapısı gereği ilk olarak ünite basan kazanıyor. Karşı taraf ona counter üniteye abanmaya başlayana kadar yeterince fark açılmış oluyor. Oyunda kaynak vs gibi problemler üs dizilişi vs de olmadığı için tek odak noktası bu olunca sonuç böyle oluyor.
Mesaj tarihi:
Kaede said:

bu saatten sonra command and conquer serisi

ister covert ops zorlugunda oyun çıkarsınlar
ister aftermathdeki güzellikte eastern egg eklesinler
ister voice rhythm 3 yapsınlar ost ye koysunlar

adam olmaz
Mesaj tarihi:
Rewendor said:


Ha, bu oyunda da üniteler arası denge birbirine zıtlık falan yok mu? Var. Ama oyunun yapısı gereği ilk olarak ünite basan kazanıyor. Karşı taraf ona counter üniteye abanmaya başlayana kadar yeterince fark açılmış oluyor. Oyunda kaynak vs gibi problemler üs dizilişi vs de olmadığı için tek odak noktası bu olunca sonuç böyle oluyor.


Bu pek dogru degil. Oyunda en onemli sey tiberium toplayip tech upgrade yapmak. Ilk olarak birim basip ustunlugu ele gecirmek muhim degil, cunku o ustunluk karsi taraftaysa geri cekilip veya respawn olup birim sayisini maksimuma cikarmak cok kolay. Rakibin ise o arada daha da ustun hale gelmesi soz konusu degil, cunku neticede o da ancak maksimum sayiya kadar birim uretebilir.
Mesaj tarihi:
Yani sey, CoH gibi belirli noktalari tutunca gelen pasif bir ekonomi mi bu; yoksa aktif olarak bi kamyonu alıp bi yerden tutup bi yere mi goturmek gerekiyor arada bir?

İlkiyse eh yani Relic oyunları gibi olmuş, en azından tactical RTS olarak denemek lazım da ikincisi ise çekilir çile değil gibi duruyor :/
Mesaj tarihi:
Valla SC2'nin de 1 kadar tutması bence zor. Kötü gidiyo bayağı benim izlenimlerim. İyice toparlak terran binaları, tüm terran ünitelerinin çakma transformers kılıklı oluşu, microyu abartıp her şeyi micro managemeneta yatırarak tatsız tuzsuz hale getirmeleri falan hoş deil bence.
Mesaj tarihi:
C&C SC'ye rakip olmasa da olur. Yani ben hiç ikisi arasında tercih yaptığımı hatırlamıyorum. İkisini de severek oynadım. Ama bu ne yani C&C C&C olmalı, ona buna rakip olacağım derken elimizdekinden olacağız.
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
belliydi oda yani bu ne be?

lol wut? lik seneryo direk

abi cidden anlamiyorum bu firmalari artik

boel guzel setting ve guzel karakterleri yaratip nasil bu kadar rezil ve bayik sonlar hazirlamayi basariyorlar

CC3 oyunculuk filan gene cooook iyiydi bu ne ya

end of command&conquer olmus
×
×
  • Yeni Oluştur...