Bone Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 http://www.gamespot.com/news/2004/06/16/news_6100782.html ex-blizzard developer dediği sanırım, Blizzard'dan ayrılan Blizzard North ekibi. Gitmiş Peter Amca ile anlaşmış. Arcane'in dediği gibi "bu aralar hep bombalar patlıo"[signature][hline]XaGoN, 14 Şubat 2003 17:35 tarihinde demiş ki: Hala GeoCities yasiyor ona hayret ediyorum Dralnu, 08 Haziran 2004 12:20 tarihinde demiş ki: marduk gelicek hepimizi s.kecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 2 kişi, hepsi değil ama önemli pozisyonlarda olanlardan tabii.. lionhead'i henüz bullfrog'un başarı çizgisinde göremiyorum maalesef, black&white'ı büyük iddiayla çıkardılar ki bu oyun "biggest disappointments" listelerine bile girmiş durumda ki başarılı olan bir oyun için böyle şüpheler ya da seveni kadar sevmeyeni olması gibi durumların sözkonusu olmaması gerek. şöyle syndicate, populous gibi birşeyler görmemiz gerek..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Lionhead öyle hoşuma giden çok oyun yapmadıki,birleşip birleşip artık adamlar voltranı olusturacaklar,ama istedikleri kadarbirkleşsinler adam gibin pir oyun yapmadıkça gözümde zerre kadar değerleri yok(zerre bu günkü kurla 1.26usd)[signature][hline]I don't discriminate, I hate everyone! [Bu mesaj DoGMeaT tarafından 01 Temmuz 2004 13:09 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 black and whitenin neresi disappointmentmis abicim. deli gibi oynadi herkes, ciktiginda da sayfa sayfa ovuyolardi.[signature][hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 hoca oyunun seveni kadar bir halt anlamayanı da oldu ki ben böyle bir oyun da hatırlamıyorum benzer durumdaki. çıkmadan önce o kadar övüldüğü için çıktıktan sonra da eleştiremedi yayınlar bir süre boyunca dikat ettiyseniz. ben önincelemesini hazırlamıştım ve merakla bekliyordum, başına oturdum ama kabız bir oynanışı vardı, sarmıyordu da. sonuç olarak beğenmiş değilim mesela, bir iki kere tekrar yükleyesim geldi belki kaçırdığım birşey olmuştur diye ama çekemedi işte onu yaptıracak kadar.. mesela mouse hareketiyle spell cast etme, emir verme gibi olayların arabirimi ortadan kaldırmasının bir devrim olmasını bekliyordum ama sonuç tahayyül edemeyeceğim kadar kullanışsız oldu. sonuç? hiçbir oyun benzer bir sistemi denemedi şu kadar vakittir, başarılı olduğu düşünülseydi en azından benzer sistemleri kullanan başka oyunlar görürdük.. komşu köye bir fireball atmak için 15 dk uğraştığımı hatırlıyorum. arabirim zengini populous 3'te ise 1,5 sn sürüyor bu. demek ki oturmamış birşeyler..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 B&W'nin hastasiyim, cok severim (hatta su anda bilgisayarda hala yuklu durumda) ve fakat Lionhead gercekten daha Bullfrog'un basardiklarinin yarisini bile yapamamis durumda o konuda katiliorum Sam'e Ha Peter amcamiza saygimiz sonsuz yaliyoruz kendisini o ayri[signature][hline]"Es irrt der Mensch so lang er strebt." - Faust I: Prolog im Himmel / J.W. v. Goethe Futurama - Bender's Humor by Microsoft Joke ""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked) to pull a homer: to succeed despite idiocy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Black & White'ın bazı özellikleri güzel. Denizde bir adamı yaratığınız ile kurtarma veya kurtarmama gibi seçenekler olması da güzel. Birçok ayrı şekilde evil veya good olabiliyorsunuz. Oyun Settlers gibi, kahramanlar ise Creatures tarzında. Oyunun birçok güzel yanı var. Ama devamlarca oynamamı sağlıyacak bir oyun değildi. Theme Park, Theme Hospital, Dungeon Keeper kadar başarılı görememiştim o oyunu. Ancak B&W 2'de çok daha güzel şeyler sunacaklarmış, bakalım umudum ikinci oyuna.[signature][hline]XaGoN, 14 Şubat 2003 17:35 tarihinde demiş ki: Hala GeoCities yasiyor ona hayret ediyorum Dralnu, 08 Haziran 2004 12:20 tarihinde demiş ki: marduk gelicek hepimizi s.kecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 B&W merak uğruna alınıp oynanmış bir oyundu. Merak ettiren de konusu idi. Hmm tanrı olmak nasıl bir duygu acaba. Ancak herhangi bir real time stratejide bile tanrı yerine geçtiğinizi anladığımız an B&W raftaki yerini aldı. Yoksa herhangi bir rts'den tek farkı olan 10 adam boyu uzunluğunda maymun besleyip ona tuvalet adabı öğretmek ne kadar zevkli olabilir ki. Fikir babası olan Peter bilmemne (soyadını unuttum) çok sağlam fikirler üretiyor ama hayata geçtiği zaman pek okadar başarılı değil. Bakalım movies nasıl olacak. ps: Bonecrusher devamlarca nedir allah aşkına... :) [signature][hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 ben de anlamadım abi idare et durumu sen... bir de bunu anlamadım: "Ancak herhangi bir real time stratejide bile tanrı yerine geçtiğinizi anladığımız an B&W raftaki yerini aldı"[signature][hline]XaGoN, 14 Şubat 2003 17:35 tarihinde demiş ki: Hala GeoCities yasiyor ona hayret ediyorum Dralnu, 08 Haziran 2004 12:20 tarihinde demiş ki: marduk gelicek hepimizi s.kecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Tabi bone nedemek yeterki sen iste, rts'lerde insanlar üretip onlara görevler veriyoruz, binalar inşa ediyor, silahlar elde ediyoruz. B&W'de de aynısı var. B&W tanrıcılık oyunu ise tüm rts'ler de tanrıcılık oyunu. Farklı kılan bir yönü yok. Hadi rafa bakalım.[signature][hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mendoza Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Reklam yapmak için transfer edilmiş kişiler gibi... Yoksa 2 kişi ile oyun adam olmaz...[signature][hline]horacegoesskiing, 08 December 2003 18:13 tarihinde demiş ki: yemişim mantığı. aksiyon varsa ben de varım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 B&W süslenmiş bi tekrar oyunuydu bu yüzden beklenen etkiyi yaratamadı.Bence çok beğenenler de oyunu sims mantığıyla oynayan kişilerdir.Bu söylediğim ağır bi yargı gibi gözükse de aslında bi yargı değil zevkler ve renklerle ilgili bi tesbittir. :D[signature][hline]15...14...13....................3...2...1...Yanıtla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 aynı zamanda yanlış bir tespittir. :) ben sims'i gayet beğendiğim ve oynanabilirliği hoşuma gittiği halde (maalesef ana motivasyonun diablo usulü item sahibi olması nedeniyle replay value çok dar ve tonlarca exp pack gerekti bunu uzatmak için) black&white sınırları çok belirsiz bir oyun gibi geldi bana. yaratığınızın ne yöne doğru gelişme kaydettiği hakkında net bir fikriniz olamıyor, deneme/yanılma gerekiyor. eğitmek için gerekli gesture hareketleri filan da zor doğrusu. ha bazısının eli daha hassastır ya da paint shopçudur filan başka ama kolay denemezdi oynanışa. eğer fireball atmak için insanın konsantre olması gerekiyorsa el hareketlerine orada bir yanlışlık vardır oynanışta. amaca değil araca odaklanmak gerekliydi.. ha bone'a da bir düzeltme yapalım, god-game adı verilen oyun türünün ilk örneği molyneux'un muhtemelen en önemli ürünü olan populous'tur, öyle klasik rts'lerle filan ilgisi yoktur. civilization vakitlerinde çıkmış ve oyuncuyu tam olarak oyun dünyasının tanrısı rolüne oturtmuş bir oyundur. black&white ise bu türü yeniden canlandıracak ve yeni bir evreye geçirecek adım olarak lanse edildi. ama doğruya doğru şimdi, bu olmadı..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 bana mı getaya mı?[signature][hline]pc and comic geek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 senin tırnaklı yazın gözüme batmış. olsun, bir fiyatına iki kişi düzeltmiş oldum fena mı.. :-p[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Griswold Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 black&white da tamogotchi oynar gibi maymuna kaplana s*çmayı öğretmekten tanrılık yapamıyoduk, ben beceremediydim zaten gods playgrundda oynuyodum milleti atıyodum falan:) populousun yanından geçemez bana göre. hadi 3. sünün belki ama pop 2 nin asla[signature][hline]Roken brengt u en anderen rondom u ernstige achade toe MSN:[email protected] icq: 172758290 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 LOL! Anlamadım ben niye düzeldim?? :) B&W sıradan bir rts idi. Tek farkı bir maymun birde bir yere saldırmak için mouse'u birkaç tur daha fazla sallamak idi. Bu iki özellik mi B&W'ı god-game yapıyor?!? Yapmadığı halde B&W god-game olarak lanse ediliyorsa tüm rts'ler god-game ozaman. :) B&W'ı alıp god-game bekleyip rts ile karşılaşınca oyun dolabında rts'lerin arasına kaldırmıştım. "Ancak herhangi bir real time stratejide bile tanrı yerine geçtiğinizi anladığımız an B&W raftaki yerini aldı" bu cümle ile anlatmak istediğimde buydu zaten.[signature][hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Sam bana cevap gibi yazmışsın da benim mesajımla alakası yok yazdıklarının.olmasın bi daha :yapma: :P[signature][hline]15...14...13....................3...2...1...Yanıtla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zlorwf Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Güzel oyundur Black & White. Yani söyleyecek laf bulamadım. Beni en çok etkileyen oyunlardan biridir. Tekrar tekrar kurup oynarım.[signature][hline] She's smiling like heaven is down on earth Aşk ve pilav böceği Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 ben $ahsen sevmemi$tim inegimmi okuzummu ne vardi bir turlu egitememi$tim dovuyodum falan heh adamlari alip atiyodu hatirliyorum. bence pek guzel bir oyun degildi fikirde guzel gelmemi$ti bana ama movies'i bekliyorum guzel bir$ey olacak gibide oyunun haberi cikali sanki 2 3 yil oluyor bu kadar gecikmesi kotu du$unceler uyandiriyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 B&W 2 hakkında bilgisi olan var mı? Ha hani yoksa ben vereyim biraz. Eskisinin aksine, artık ordu kurabiliyoruz. Kale de kuruyoruz. Herşey gayet süper. Ha artık, B&W seviyorsanız "Settlers" oynayın demiyorlar, "Battle for middle earth" diyorlar. Sizin düşünün Şafak 2005...[signature][hline]Feeling fucked up : Being in love. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zlorwf Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Grafiklere bakılırsa... ...ben oynayamıyorum =([signature][hline] She's smiling like heaven is down on earth Aşk ve pilav böceği Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 yuhmuş! erm.. yani süper çıksa da oynasak :)[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 2 Cİ resim gercekten Muhtesem ötesi. O nasil Savaş sahnesidir ya Gözlerim yaşardi[signature][hline]----Cennet'te Cehenennemde kendi içinde----- Wicked Nefhir Darv'el Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Helldorado Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Bence B&W tarihe gelmis en guzel oyunlardan biridir bunun gibi yaratici ve guzel fikirli oyunlar da bence gereksiz yere hata aramaktansa oyunun keyifine varmak gerekir ki B&W gercekten cok keyifli bir oyundu...[signature][hline]Take Me To Helldorado..!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar