Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Blizzard'dan ayrılanlar, Lionhead ile birleşiyor


Bone

Öne çıkan mesajlar

http://www.gamespot.com/news/2004/06/16/news_6100782.html

ex-blizzard developer dediği sanırım, Blizzard'dan ayrılan Blizzard North ekibi.
Gitmiş Peter Amca ile anlaşmış.

Arcane'in dediği gibi "bu aralar hep bombalar patlıo"[signature][hline]XaGoN, 14 Şubat 2003 17:35 tarihinde demiş ki:
Hala GeoCities yasiyor ona hayret ediyorum
Dralnu, 08 Haziran 2004 12:20 tarihinde demiş ki:
marduk gelicek hepimizi s.kecek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 kişi, hepsi değil ama önemli pozisyonlarda olanlardan tabii..

lionhead'i henüz bullfrog'un başarı çizgisinde göremiyorum maalesef, black&white'ı büyük iddiayla çıkardılar ki bu oyun "biggest disappointments" listelerine bile girmiş durumda ki başarılı olan bir oyun için böyle şüpheler ya da seveni kadar sevmeyeni olması gibi durumların sözkonusu olmaması gerek. şöyle syndicate, populous gibi birşeyler görmemiz gerek..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lionhead öyle hoşuma giden çok oyun yapmadıki,birleşip birleşip artık adamlar voltranı olusturacaklar,ama istedikleri kadarbirkleşsinler adam gibin pir oyun yapmadıkça gözümde zerre kadar değerleri yok(zerre bu günkü kurla 1.26usd)[signature][hline]I don't discriminate, I hate everyone!

[Bu mesaj DoGMeaT tarafından 01 Temmuz 2004 13:09 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hoca oyunun seveni kadar bir halt anlamayanı da oldu ki ben böyle bir oyun da hatırlamıyorum benzer durumdaki. çıkmadan önce o kadar övüldüğü için çıktıktan sonra da eleştiremedi yayınlar bir süre boyunca dikat ettiyseniz. ben önincelemesini hazırlamıştım ve merakla bekliyordum, başına oturdum ama kabız bir oynanışı vardı, sarmıyordu da. sonuç olarak beğenmiş değilim mesela, bir iki kere tekrar yükleyesim geldi belki kaçırdığım birşey olmuştur diye ama çekemedi işte onu yaptıracak kadar..

mesela mouse hareketiyle spell cast etme, emir verme gibi olayların arabirimi ortadan kaldırmasının bir devrim olmasını bekliyordum ama sonuç tahayyül edemeyeceğim kadar kullanışsız oldu. sonuç? hiçbir oyun benzer bir sistemi denemedi şu kadar vakittir, başarılı olduğu düşünülseydi en azından benzer sistemleri kullanan başka oyunlar görürdük..

komşu köye bir fireball atmak için 15 dk uğraştığımı hatırlıyorum. arabirim zengini populous 3'te ise 1,5 sn sürüyor bu. demek ki oturmamış birşeyler..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

B&W'nin hastasiyim, cok severim (hatta su anda bilgisayarda hala yuklu durumda) ve fakat Lionhead gercekten daha Bullfrog'un basardiklarinin yarisini bile yapamamis durumda o konuda katiliorum Sam'e

Ha Peter amcamiza saygimiz sonsuz yaliyoruz kendisini o ayri[signature][hline]"Es irrt der Mensch so lang er strebt." - Faust I: Prolog im Himmel / J.W. v. Goethe
Futurama - Bender's Humor by Microsoft Joke
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black & White'ın bazı özellikleri güzel. Denizde bir adamı yaratığınız ile kurtarma veya kurtarmama gibi seçenekler olması da güzel.
Birçok ayrı şekilde evil veya good olabiliyorsunuz.
Oyun Settlers gibi, kahramanlar ise Creatures tarzında.

Oyunun birçok güzel yanı var. Ama devamlarca oynamamı sağlıyacak bir oyun değildi.
Theme Park, Theme Hospital, Dungeon Keeper kadar başarılı görememiştim o oyunu.
Ancak B&W 2'de çok daha güzel şeyler sunacaklarmış, bakalım umudum ikinci oyuna.[signature][hline]XaGoN, 14 Şubat 2003 17:35 tarihinde demiş ki:
Hala GeoCities yasiyor ona hayret ediyorum
Dralnu, 08 Haziran 2004 12:20 tarihinde demiş ki:
marduk gelicek hepimizi s.kecek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

B&W merak uğruna alınıp oynanmış bir oyundu. Merak ettiren de konusu idi. Hmm tanrı olmak nasıl bir duygu acaba. Ancak herhangi bir real time stratejide bile tanrı yerine geçtiğinizi anladığımız an B&W raftaki yerini aldı. Yoksa herhangi bir rts'den tek farkı olan 10 adam boyu uzunluğunda maymun besleyip ona tuvalet adabı öğretmek ne kadar zevkli olabilir ki. Fikir babası olan Peter bilmemne (soyadını unuttum) çok sağlam fikirler üretiyor ama hayata geçtiği zaman pek okadar başarılı değil. Bakalım movies nasıl olacak.

ps: Bonecrusher devamlarca nedir allah aşkına... :) [signature][hline]In God I Trust
For Rest I Just Test
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de anlamadım abi idare et durumu sen...

bir de bunu anlamadım: "Ancak herhangi bir real time stratejide bile tanrı yerine geçtiğinizi anladığımız an B&W raftaki yerini aldı"[signature][hline]XaGoN, 14 Şubat 2003 17:35 tarihinde demiş ki:
Hala GeoCities yasiyor ona hayret ediyorum
Dralnu, 08 Haziran 2004 12:20 tarihinde demiş ki:
marduk gelicek hepimizi s.kecek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tabi bone nedemek yeterki sen iste, rts'lerde insanlar üretip onlara görevler veriyoruz, binalar inşa ediyor, silahlar elde ediyoruz. B&W'de de aynısı var. B&W tanrıcılık oyunu ise tüm rts'ler de tanrıcılık oyunu. Farklı kılan bir yönü yok. Hadi rafa bakalım.[signature][hline]In God I Trust
For Rest I Just Test
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

B&W süslenmiş bi tekrar oyunuydu bu yüzden beklenen etkiyi yaratamadı.Bence çok beğenenler de oyunu sims mantığıyla oynayan kişilerdir.Bu söylediğim ağır bi yargı gibi gözükse de aslında bi yargı değil zevkler ve renklerle ilgili bi tesbittir. :D[signature][hline]15...14...13....................3...2...1...Yanıtla
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynı zamanda yanlış bir tespittir. :) ben sims'i gayet beğendiğim ve oynanabilirliği hoşuma gittiği halde (maalesef ana motivasyonun diablo usulü item sahibi olması nedeniyle replay value çok dar ve tonlarca exp pack gerekti bunu uzatmak için) black&white sınırları çok belirsiz bir oyun gibi geldi bana. yaratığınızın ne yöne doğru gelişme kaydettiği hakkında net bir fikriniz olamıyor, deneme/yanılma gerekiyor. eğitmek için gerekli gesture hareketleri filan da zor doğrusu. ha bazısının eli daha hassastır ya da paint shopçudur filan başka ama kolay denemezdi oynanışa. eğer fireball atmak için insanın konsantre olması gerekiyorsa el hareketlerine orada bir yanlışlık vardır oynanışta. amaca değil araca odaklanmak gerekliydi..

ha bone'a da bir düzeltme yapalım, god-game adı verilen oyun türünün ilk örneği molyneux'un muhtemelen en önemli ürünü olan populous'tur, öyle klasik rts'lerle filan ilgisi yoktur. civilization vakitlerinde çıkmış ve oyuncuyu tam olarak oyun dünyasının tanrısı rolüne oturtmuş bir oyundur. black&white ise bu türü yeniden canlandıracak ve yeni bir evreye geçirecek adım olarak lanse edildi. ama doğruya doğru şimdi, bu olmadı..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

black&white da tamogotchi oynar gibi maymuna kaplana s*çmayı öğretmekten tanrılık yapamıyoduk, ben beceremediydim zaten gods playgrundda oynuyodum milleti atıyodum falan:)
populousun yanından geçemez bana göre. hadi 3. sünün belki ama pop 2 nin asla[signature][hline]Roken brengt u en anderen rondom u ernstige achade toe
MSN:[email protected]
icq: 172758290
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LOL! Anlamadım ben niye düzeldim?? :)

B&W sıradan bir rts idi. Tek farkı bir maymun birde bir yere saldırmak için mouse'u birkaç tur daha fazla sallamak idi. Bu iki özellik mi B&W'ı god-game yapıyor?!? Yapmadığı halde B&W god-game olarak lanse ediliyorsa tüm rts'ler god-game ozaman. :)

B&W'ı alıp god-game bekleyip rts ile karşılaşınca oyun dolabında rts'lerin arasına kaldırmıştım. "Ancak herhangi bir real time stratejide bile tanrı yerine geçtiğinizi anladığımız an B&W raftaki yerini aldı" bu cümle ile anlatmak istediğimde buydu zaten.[signature][hline]In God I Trust
For Rest I Just Test
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben $ahsen sevmemi$tim inegimmi okuzummu ne vardi bir turlu egitememi$tim dovuyodum falan heh adamlari alip atiyodu hatirliyorum. bence pek guzel bir oyun degildi fikirde guzel gelmemi$ti bana ama movies'i bekliyorum guzel bir$ey olacak gibide oyunun haberi cikali sanki 2 3 yil oluyor bu kadar gecikmesi kotu du$unceler uyandiriyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

B&W 2 hakkında bilgisi olan var mı?
Ha hani yoksa ben vereyim biraz.
Eskisinin aksine, artık ordu kurabiliyoruz.
Kale de kuruyoruz.
Herşey gayet süper.
Ha artık, B&W seviyorsanız "Settlers" oynayın demiyorlar, "Battle for middle earth" diyorlar.
Sizin düşünün




Şafak 2005...[signature][hline]Feeling fucked up : Being in love.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...