Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Karak-Norn


arcane

Öne çıkan mesajlar

AP'de ne değişti?

Öyle bir teorim vardı, AP regen bir şekilde nerflenirse daha kalite combat döner diye.

Tabii bununla birlikte Restorative Burst'ün bufflanması, AM'in Wild Healing ve dengi abilitylere ayar şart. Ha bir de WP ile aradaki farkın açılmaması lazım, malum convertion var. Aynı şekilde nasıl Choppa/Slayer burn daha test realmda nerflendiyse öbür AP burnlerin de süzgeçten geçmesi lazım falan. Böyle de meta game / theorycraft adamıyım ehueh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Satoshie said:

AP olayının düzelmesi iyi oldu.Gerci bu iş AP emen dest classlarına acayip iyi gelecek gibi tahmin ediodum ,dün bi kac duel yabtık eataine de pek de ole olmamış.


marauderimle hic denemedim, normalde bir healera sardirdigimda bir sure sonra skill yapmasi azaliyordu kosmaya basliyordu (ben olduremiyorum tabi detaunt + damage yetersizliginden o ayri) bu patchten sonra nasil oldu acaba.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane, eskiden oyunu ilk oynadığımız aylardaki gibi oldu. bug olmadan önce normalde gcd boyunca (1,5sn) bir ability kullanılmazsa sn'de 25ap regen başlıyordu. bug gelince o regen ability kullanılsa da devam etmeye başladı, en ağır ability spam bile ap pool bitiremiyordu. şimdi ise ap pool ilgili regen veya cost azaltan tactic olmadan 10sn'de filan bitiyor, durup regen beklemek gerekiyor. haliyle durmaksızın ability spam'leme olayı bitti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

runepriest taktik : crit attacklar 5 saniye %50 debuff (yuh adamlarin healeri bile bunu yapabiliyor :) )

shadow warrior : skirmish mastery 5 skill'i 9 saniye

war priest : %25 heal debuff wrath mastery skilli 10 saniye

bright wizard : 10 saniye %50 debuff mastery skill

witch hunter : morale 4-> 15 saniye healing yok. 10 saniyelik %50 dusuren ayri bir skill var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kanımca bu %50 heal azaltma cok abartılı bir özellik, hem her sınıfta var ve direkt healeri bitiren cinsten bir özellik, cogu da kaldirilamiyor zaten (kaldirilsa bile cok fazla ailment olduğundan yetişilemiyor).

bence her bir debuff %15 olmali, ve %60'a kadar üstüste binebilmeli ki, direkt olarak savaş bitiren bir ozellik olmasin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla marlon, sizin kullanmadığınız -%25 armor attack benim main attack, düşün artık sen. chosen ravage gibi bir olay yok knight'ta öyle.

fuzuli, bende yok. :P 15% de tek başına yetersiz olur hani healer'lar 25% healing filan tek başlarına arttıran tacticlerle gezerken, guard varsa zaten ölmüyorlar diğer healer'ların yardımıyla kolay kağıt gibi giyinmemişlerse. 1-2 kişilik durumlarda zaten dok süper güçlü debuff koyamazsan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...