Sam Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 haberi..görüntüler.. half-life 2 de doom 3 de grafik motoru sıralamasında gerisinde kalacak anlaşılan, wallpaper yaptım aşağıdakini doğrudan..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Apache Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 şimdi bir soru soracağım evet yada hayır.Bu oyun için görüntümü? wallpapermı?[signature][hline]|apache the taksimetre| have no fear,vlad is here! -vlad welcome back!-Aynalı Sazan allah allah deyip geçer genç osman..
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 oyun için görüntü elbette (daha bunun kullanılacağı bir oyun duyurulmadı, en son nesil unreal engine, şimdi ut2004 ve unreal 2'de kullanılan değil) ama wallpaper kalitesinde.. 8-)[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 insan bu oyunda kendini unutur ya..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Apache Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 buna muhtesem dıyenın agzını kırar sacını yolarım :P yanı muhtesem otesı suna baksana gozunu alıyor ınsanın.. of cok..[signature][hline]|apache the taksimetre| have no fear,vlad is here! -vlad welcome back!-Aynalı Sazan allah allah deyip geçer genç osman..
Diablo Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 ya yeter artık yapmasınlar oyun fln.kaldırmıo makinemiz bole resimlerebakıoz[signature][hline]
mutos Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 bu muhtesem dunyayı da benim pc kaldıramaz :P[signature][hline]Icq=212-213-215 macromedia flash,fireworks,dreamweaver,sphere... Online gaming rulz.
Predator Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 şimdi yıllar önce dediğim birşeyi tekrar diyicem , nereye kadar yahu ? bundan iyisini beynim almıyor ama adamlar yapıyor. nasıl yaptıklarını hele hiç beynim almıyor. şu unreal tournemant aşmış bir oyun ya. şu bilgisayar piyasasını max 10 yılı var yahu adamlar eninde sonunda direk gerçekçiliğe ulaşak bu sefer kimse oynamayacak bu oyun değil diye lol[signature][hline]Karakurt, 30 May 2003 21:56 tarihinde demiş ki: Deniz maymunu hayvanı çok şerefsiz bi hayvandır Karakurt, 03 September 2003 12:45 tarihinde demiş ki: FuFu hayvanı çok şerefsiz bir hayvandır
Black-ice Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 doom III bundan geri kalmayacak mrk etmeyin gençler.. :p[signature][hline]Leylek Blackice
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 linkte ut2004 görüntüleri de yok mu ya? arada sıkıştırmışlar herhalde maksat resim olsun diye.. mahalle resimleri fazla etkilemedi beni. pain killer a benziyor.. ama beni etkileyen bir iki resim oldu: ışıklandırma poligon duvardaki detay[signature][hline]Vote Mr. Bilbo For President
Predator Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 doom3 ün tek özelliği çift kaplama gibi bir teknikle yapılması. bana sorarsanız bu grafiklerin yanına bile yaklaşamaz[signature][hline]Karakurt, 30 May 2003 21:56 tarihinde demiş ki: Deniz maymunu hayvanı çok şerefsiz bi hayvandır Karakurt, 03 September 2003 12:45 tarihinde demiş ki: FuFu hayvanı çok şerefsiz bir hayvandır
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 bone herhalde ut2004'teki bazı modelleri ve ortamı uyarlayıp denemişler, onları esas almak doğru olmaz. yeni motorun kapasitesini gotik havalı resimler veriyor ve doom 3'ten daha gelişmiş bir motor olacağı belli.. (black1ce bu sanaydı :-p )[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
EagleEye Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 ohaaa o duvardaki detay olayı aşmış o ne öyle gerçek resim gibi oyun böyle olacaksa ben baya kaptırırım buna :)
denderman Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 bunun e3 videosu var fileplanette, 150 mb civarı ama kesinlikle değiyor herkese tavsiye ederim. BeyondUnreal' daki bir haberden alıntı yapıyrum; BeyondUnreal: UT2004 required 5.5 gigs of hard drive space to install. This has got to be a strain a lot of people's systems. So you're talking 2048 x 2048 texture sets, what kind of system and memory is this next game going to take? Tim Sweeney: Well, we are aiming at the kind of PC that we think will be mainstream in 2006. We will also be able to scale it down. Basically DirectX 9 cards will be minimum spec, so any DirectX 9 shipping today will be capable of running our game, but probably at reduced detail. If you only have a 256 meg video card you will be running the game one step down, whereas if you have a video card with a gig of memory then you'll be able to see the game at full detail.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 a gig of memory? oha, 1 gb ram ekran kartı istiyorum ben baa ne!! sam'in ikinci koyduğu resim bana quake 3'ü andırdı, tabii daha gothic bi versiyon.. ya quake 4 ekibi id'yi satsın unreal engine 3 ile yapsın oyunu :) quake oyununa böyle grafikler yakışır :-P[signature][hline]Vote Mr. Bilbo For President
Apache Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 id soft. marsa roket yapıyor satarlarmı hıc pıssık[signature][hline]|apache the taksimetre| have no fear,vlad is here! -vlad welcome back!-Aynalı Sazan allah allah deyip geçer genç osman..
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 valla 2006 demişler o vakte 1 gb ramli ekran kartları da cirit atıyo olur zaten piyasada, şu anda 256 dolu, iki basamak yukarısı işte[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche
OutTrader Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 bu ne lan berbat.. *!çarpılır*[signature][hline]İnsan beyni moleküllerinin sıkıştırılmasından yapılmış olan kalkan ile korunuyordu Dünya.(Dünyayı Kurtaran Adam)
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 doom 3 deki çift kaplama nın görselliğe bir katkısı yok ki aksine poligon sayısını azaltarak kaliteyi düşürüyor ki bizim bizim bilgisayarlar kaldırabilsin... güzel gelişmeler bunlar ama ekran kartına ödenmesi gereken para düşündürücü oluyor böyle yenilikler yüzünden
MrBomb Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 said: Bonecrusher, 17 Mayıs 2004 20:32 tarihinde demiş ki: ama beni etkileyen bir iki resim oldu: ışıklandırma poligon duvardaki detay sam in ilk msjındaki resimler şahane ama bonecrusher ın werdiği linklerdeki resimler oyun motorunun erişilmezliğini daha ii kanıtlıo aslında bu oyun motoruna bu kdr da şaşıp kalmamak lazım. sonuçta ilerde yapılcak olan bi dolu fps oyununun bu motorla yapılcaı kesin. önceden de onun için planlanmıştı we ortaya böle muazzam bi oyun motorunun çıkıcağı belliydi ha bu arada küçük bi hatayı düzeltiim sam bu sdc bi grafik motoru deil. oyun motoru desek daha doru olur çünkü fizik motoru fln da içerio. yani oyun yaparken sırf grafik tasarımında deil baştan aşağı oyunun fizik motoru dahil her bi bokunun yapılması mümkün. ztn unreal engine resmi sitesindeki ilk cümle de şöle: Unreal Engine 3 is a complete game development framework for next-generation consoles and DirectX9-equipped PC's, providing the vast array of core technologies, content creation tools, and support infrastructure required by top game developers. [signature][hline]a.k.a "bay bomba"
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 evet mister bomb, grafik motoru tanımlamam hatalı oldu. grafikler göze bu kadar batınca farkında olmadan öyle demişim.. :) denderman süpersin.. ;) ama o dosya dial-up'lı bendenizi bozar eheh..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 E oha bu ne. Bunu da indirdim, grafikler FF filmi kadar iyi nerdeyse. Dinamik ışıklandırmalarda olayın b.kunu çıkarmışlar, gaz lambasının aydınlattığı alan salınımına, duvara yakınlık uzaklığına göre gerçekçi biçimde değişiyor. Karmaşık cisimlerin modellendirmeleri de baya iyi. Demoda adam eline bi rag doll alıp sallıyor, kolu bacağı gerçekçi bir şekilde hareket ediyor, yine aynı odada bi rafın altındaki destek kalkınca raf üstündekilerle birlikte çöküyor. Hele bi ışık filtresi olayı var ki bittim. Yarasa benzeri kanatlara sahip bir yaratık kanat çırparken ışık kanatlardan filtrelenerek geçiyor, yarı saydam cisimlerin ışık geçirgenlikleri bile hesaplanmış. Yok yok kesin yarıcak bu yeni motorlar bizi, bi gb ekran kartına para mı dayanır. Zati o kadar çok poligondu detaydı da unreal, quake gibi oyunlarda düşmanın dibine girip hayran hayran bakamayacağına göre bi işe yaramaz.[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Catscratch Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 Bir oyunun popüler olması için grafiklerin gigabyte ram istemesi gerekmez. Yapımcılar bunu anladıkları gün daha güzel oyunlar yapacaklar. Örnek, counter strike, starcraft.[signature][hline]This Cat Scratches Free.
MrBomb Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2004 ama doom, quake gibi kökleri eskilere dayanan oyunların yenilerinin öle janjanlı olması gerekir ki oyuncular "nerde o eskiler" demesin[signature][hline]a.k.a "bay bomba"
Öne çıkan mesajlar