Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gold Bilgisayar Mağdurları


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Evet, aramaya inandım ama en yakın konu 3 yıllıktı, dolayısıyla bu önemli mevzunun yeni bi versiyonu olması gerekli:D
Artık akıllandığım için, benim maceram 6 sene öncesine dayanıyor. Ama genede yazacam buraya çünkü başkasının yanmasını istemiyorum.
6 yıl kadar önce, fiyatlarına kanıp bi celeron aldım kadıköy golddan. 5-6 ay kadar sorunsuz calıştı makine ancak sonraları donmaya başladı. anakartı servise verdim falan, 1 ay sonra değiştirdik gel al dendi. Ama arıza gene devam ediyordu, aylar geçiyor ben kadıköy yollarında yaşlanıyordum ama yeni diye verdikleri anakartlarda aynı arıza sürüyordu. Tam 6 ay, evet yalan değil tam 6 ay sürdü bu çin işkencesi! garantinin bitmesine 10 gün kala, sonunda gene aynı kartı verdi teknik servis şefi! ancak artık kartımı gide-gele eskimiş olan etiketinden tanıyordum ve allah belanızı versin diyip kartı yere atıp çıktım servisten. gittim markomdan aynı model bi kart aldım, yıllarca kullandım o kartı sorunsuz.
Buna benzer biçok sorun yaşadı bikaç arkadaşım goldda, ama 6 ay sürünmek cidden bi rekor sanırım:D
Evet herkesin bilinçlenmesi adına lütfen paylaşalım burda maceralarımızı...
ufak bir not; pcgold 260 başvuruyla şikayetvar sitesinde başı çekiyor http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-286-0-0.html ordanda bi fikir edinebilirsiniz.
Ben şahsen alışverişlerimi Eksen-Exa-Bimeks sıralamasıyla yapıyorum ve bir sorun yaşamadım bunlarda tamir olsun iade olsun(tu)
Mesaj tarihi:
Gold'a laptopla gittim bir kere, "artık direk distribütör servisine götürüyorsunuz bizi bağlamıyor" dediler, ben de tüketici hakkıyla falan uğraşmadan bir daha iğne almayacağımı belirtip çıktım. Müdürlerini de arayıp belirttim bunu daha sonra.

Vatan ve Gold'dan aşırı süper bir indirim yoksa kaçınmak lazım, alıp da bir sorun çıkarsa da hakkaten hiç onlara sormadan distribütöre götürmek lazım. Hem arada fazladan geçecek savsaklanacak 2-4 günden yırtıyor insan, hem de distribütörler genelde daha insan oluyor.
  • Admin
Mesaj tarihi:
gold dan baya bir ürün aldım ama tabi oem parçalar genelde
kadıköy gold dan bir tane pc aldıydım herhangi bir sorunla karşılaşmadım yaklaşık 7-8 yıldır kullanıyoruz

bahçelievler gold dan alıyorum ben pc bileşenlerini memnunum açıkcası.
Mesaj tarihi:
Olay alınan parça değil zaten, satmadan önce sabote edecek değil ya adamlar. Şanslıymışsın iyi çıkmışlar hep, müşteri hizmetleri rezalet esas da işin düşmemiş.
Mesaj tarihi:
vatanin musteri hizmetleri biraz garip

externalim bozuk cikti
aksam 7 de verdim
8 de cebim e mesaj geldi
gelin deistirdik yenisini alin diye

bidefada usbsi kirildi
dedim ki usbsi kirik bunun biliyorum
yapin parasi neyse veriyim
3 hafta snr ageri dondu
usbi kirik diye
had eya dedim
Mesaj tarihi:
garip bi yer ya, adamların müşteri memnuniyetini, kalitesizliğini falan filan geçtim artık. bide bikaç sene önce kadıköyde mağazanın girişi kızlarla doldurmuşlardı:D yahu adamlar fetocunun kralı, ama para gelsinde noolursa olsun diyip, sap pc müşterisini bööle keklemeye çalışıyolardı... hey allahım ya şimdi hatırlayınca cok güldüm>:D<
Mesaj tarihi:
bahçelievler gold'tan Logitech G9 mouse aldım, eve geldim kullanılmış çıktı, ertesi gün gittim "bu kullanılmış" dedim anında yenisini verdiler. hatta geri götürdüğüm mouse'ın ağırlıklarını götürmeyi unutmuşum, istemedilerde. fazladan 4 tane ağırlığım var şu anda.
Mesaj tarihi:
sanırsam ordan g9'un gelen müşterilere tanıtmak amacıyla duran kutusunu almışım. gerçi tabi o kutuyu oraya koymak bi hayvanlıktır ancak sorun çıkarmadan geri aldılar çok şükür.
Mesaj tarihi:
eksenden 2 masaüstü + 1 laptop ve sayısız parça almışımdır bu güne kadar.Teknik servisle veya müşteri hizmetleriyle ilgili bir sorunum olmadı şu ana kadar.

saygılar.


edit:imla
Mesaj tarihi:
raider said:
eksenden 2 masaüstü + 1 laptop ve sayısız parça almışımdır bu güne kadar.Teknik servisle veya müşteri hizmetleriyle ilgili bir sorunum olmadı şu ana kadar.

saygılar.


edit:imla


1 cd-writer icin beni 3 ay uğraştırdılar en sonunda dükkanı yıktım başlarına yetkili bir müdür geldi ve bırakın şu çingeneyi verin lan bi cd-rw de sittirsin gitsin yaptı yeni cd-rw alıp cıktım 3 ay sonunda ;p

inada binmişti eet :D
Mesaj tarihi:
BonePART said:
vatanin musteri hizmetleri biraz garip

externalim bozuk cikti
aksam 7 de verdim
8 de cebim e mesaj geldi
gelin deistirdik yenisini alin diye

bidefada usbsi kirildi
dedim ki usbsi kirik bunun biliyorum
yapin parasi neyse veriyim
3 hafta snr ageri dondu
usbi kirik diye
had eya dedim



Ahahahaha abi bu süpermiş.
Mesaj tarihi:
Pc Gold kadar rezil teknik servis ve müşteri hizmetleri olan bir firma gormedim. Ha parça konusunda da bilgisiz satıcıları. Anakartımın markasını soyleyip ram almak istediğimde biliyorum diyip ddr 2 ram vermişti. Tabiki ddr1 destekli anakartımda yuvaya oturmadığını soylediğimde bios update et düzelir demişti o_O

Ondan sonra gelişen değiştirme mevzuunda sallamama konusu kovar gibi yapıp değiştirme muhabbeti. Açıkçası acaip doluyum gold pc ye karşı. Seneler geçti kapısından adımımı atmam. Bazende inat olsun diye komşusu transdatadan alıyorum parçaları sırf haz almak için :D
Mesaj tarihi:
scorch, eksende bööle bi sorun yaşandığını ilk kez senden duyuyom valla, adamların şikayetvar.com da bile toplam "5" sorunu var onlarıda çözmüşler hemen ilgilenip(tu)
çingen goldun ise 260 sorunu var, genelde hepsinede kanundan maddeler pasteleyerek cvp vermişler:D yani ilgilenecez veya değiştirecez falan yok, hiç altta kalmıyo adamlar yaw hehe
zaten goldun teknik servisinde benim arkadaşım çalışıyo, o bile uyarır bizi hep aman golddan uzak durun diye>:D<
Mesaj tarihi:
bu tip yerlerde kullanılmış çıkınca götürdüğünüzde anında değiştiriyorlar ki rezilliklerini örtmek için,

babamın arkadaşı laptop aldı,üzerine başkası hesap açmış gökhan diye onaylanmış falan bilgisayar böyle,gitti geri götürdü hemen değiştirdiler.Ben External aldım bi baktım birinin isim soyadı,aletin içinde 4-5 ufak dosya var kullanılmış,ertesi gün götürdüm sadece "merhaba,dün aldığım WD harici diskim kullanılmış çıktı" kadın sözümü kesti birine telefon etti direk yenisi geldi.

Ha napıyor bunlar,biri alıyor ürünü ya sevmiyor,ya da bozuk falan çıkıyor ya da bizim başımıza gelen geliyor.Adamlar artık paketleme sanatında uzmanlaşmış olduklarından bu getirilen ürünleri de yeni paketleyip raflara koyuyorlar.Alırken çok dikkat edin açılmış mı açılmamış mı,diğer kutular nasıl vs. diye yoksa böyle oluyor.

Mediamarkt'ta geldi bu olay başımıza ama şikayetvar'da falan genelde okuyorum bu tip büyük mağazaların hepsindeki en temel sorun bu,sonra da müşteri hizmetleri,ha hala almaya devam ediyorum çünkü dışarıya göre cidden ucuzlar ama olaki bir sorun çıktı,ızdırap haline geliyor...
Mesaj tarihi:
Gold'a gidilmez...gidilmemeli! Annem Gold'dan aldığımız video kamerayı servise götürdü adamlar sorun yok diyip geri gönderdiler... He satarken çok güzel ilgileniyorlar orası ayrı. Her eleman herşeyi biliyor maşallah güzel satıyorlar.
×
×
  • Yeni Oluştur...