Shadow Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Evet, aramaya inandım ama en yakın konu 3 yıllıktı, dolayısıyla bu önemli mevzunun yeni bi versiyonu olması gerekli:D Artık akıllandığım için, benim maceram 6 sene öncesine dayanıyor. Ama genede yazacam buraya çünkü başkasının yanmasını istemiyorum. 6 yıl kadar önce, fiyatlarına kanıp bi celeron aldım kadıköy golddan. 5-6 ay kadar sorunsuz calıştı makine ancak sonraları donmaya başladı. anakartı servise verdim falan, 1 ay sonra değiştirdik gel al dendi. Ama arıza gene devam ediyordu, aylar geçiyor ben kadıköy yollarında yaşlanıyordum ama yeni diye verdikleri anakartlarda aynı arıza sürüyordu. Tam 6 ay, evet yalan değil tam 6 ay sürdü bu çin işkencesi! garantinin bitmesine 10 gün kala, sonunda gene aynı kartı verdi teknik servis şefi! ancak artık kartımı gide-gele eskimiş olan etiketinden tanıyordum ve allah belanızı versin diyip kartı yere atıp çıktım servisten. gittim markomdan aynı model bi kart aldım, yıllarca kullandım o kartı sorunsuz. Buna benzer biçok sorun yaşadı bikaç arkadaşım goldda, ama 6 ay sürünmek cidden bi rekor sanırım:D Evet herkesin bilinçlenmesi adına lütfen paylaşalım burda maceralarımızı... ufak bir not; pcgold 260 başvuruyla şikayetvar sitesinde başı çekiyor http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-286-0-0.html ordanda bi fikir edinebilirsiniz. Ben şahsen alışverişlerimi Eksen-Exa-Bimeks sıralamasıyla yapıyorum ve bir sorun yaşamadım bunlarda tamir olsun iade olsun(tu)
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 ben golddan baya mal aldim zamaninda acikcasi en guzeli teknik servisi delirtmek ben her gun ariyoum gec kaldiginda geri gelmesi urunun
Dregoth Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Gold o konuda savsaklığın kralını yapıyor. Adamlarda hiç utanma, tınma falan yok yani.
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Gold'a laptopla gittim bir kere, "artık direk distribütör servisine götürüyorsunuz bizi bağlamıyor" dediler, ben de tüketici hakkıyla falan uğraşmadan bir daha iğne almayacağımı belirtip çıktım. Müdürlerini de arayıp belirttim bunu daha sonra. Vatan ve Gold'dan aşırı süper bir indirim yoksa kaçınmak lazım, alıp da bir sorun çıkarsa da hakkaten hiç onlara sormadan distribütöre götürmek lazım. Hem arada fazladan geçecek savsaklanacak 2-4 günden yırtıyor insan, hem de distribütörler genelde daha insan oluyor.
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Admin Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 gold dan baya bir ürün aldım ama tabi oem parçalar genelde kadıköy gold dan bir tane pc aldıydım herhangi bir sorunla karşılaşmadım yaklaşık 7-8 yıldır kullanıyoruz bahçelievler gold dan alıyorum ben pc bileşenlerini memnunum açıkcası.
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Olay alınan parça değil zaten, satmadan önce sabote edecek değil ya adamlar. Şanslıymışsın iyi çıkmışlar hep, müşteri hizmetleri rezalet esas da işin düşmemiş.
Red Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 valla şans herhalde.senelerce gold dan alışveirş yapmıştım.hiç problemle karşılaşmadım :)
Dregoth Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Gold'un verdiği ürünler kötü değil. Verdiği müşteri hizmeti kötü ancak Vatan daha kötü :)
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 vatanin musteri hizmetleri biraz garip externalim bozuk cikti aksam 7 de verdim 8 de cebim e mesaj geldi gelin deistirdik yenisini alin diye bidefada usbsi kirildi dedim ki usbsi kirik bunun biliyorum yapin parasi neyse veriyim 3 hafta snr ageri dondu usbi kirik diye had eya dedim
Shadow Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 garip bi yer ya, adamların müşteri memnuniyetini, kalitesizliğini falan filan geçtim artık. bide bikaç sene önce kadıköyde mağazanın girişi kızlarla doldurmuşlardı:D yahu adamlar fetocunun kralı, ama para gelsinde noolursa olsun diyip, sap pc müşterisini bööle keklemeye çalışıyolardı... hey allahım ya şimdi hatırlayınca cok güldüm>:D<
OogahBoogah Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 şimdiye kadar hiç bi pc parçamda sorun çıkmadı sadece gold dan aldıgım bi ekran kartında sorun çıktı
nuki Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 benim vatanla bir kere işim düştü hemen halledildi problemim alla alla siz kötü denk gelmiş :D
Xenocide Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 bahçelievler gold'tan Logitech G9 mouse aldım, eve geldim kullanılmış çıktı, ertesi gün gittim "bu kullanılmış" dedim anında yenisini verdiler. hatta geri götürdüğüm mouse'ın ağırlıklarını götürmeyi unutmuşum, istemedilerde. fazladan 4 tane ağırlığım var şu anda.
Xenocide Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 sanırsam ordan g9'un gelen müşterilere tanıtmak amacıyla duran kutusunu almışım. gerçi tabi o kutuyu oraya koymak bi hayvanlıktır ancak sorun çıkarmadan geri aldılar çok şükür.
scorch Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 rezil müşteri hizmetlerinde eksen bilgisayar > vatan > gold rezil ürün satışında mediamarkt > vatan > gold
raider Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 eksenden 2 masaüstü + 1 laptop ve sayısız parça almışımdır bu güne kadar.Teknik servisle veya müşteri hizmetleriyle ilgili bir sorunum olmadı şu ana kadar. saygılar. edit:imla
scorch Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 raider said: eksenden 2 masaüstü + 1 laptop ve sayısız parça almışımdır bu güne kadar.Teknik servisle veya müşteri hizmetleriyle ilgili bir sorunum olmadı şu ana kadar. saygılar. edit:imla 1 cd-writer icin beni 3 ay uğraştırdılar en sonunda dükkanı yıktım başlarına yetkili bir müdür geldi ve bırakın şu çingeneyi verin lan bi cd-rw de sittirsin gitsin yaptı yeni cd-rw alıp cıktım 3 ay sonunda ;p inada binmişti eet :D
Asteroth Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 BonePART said: vatanin musteri hizmetleri biraz garip externalim bozuk cikti aksam 7 de verdim 8 de cebim e mesaj geldi gelin deistirdik yenisini alin diye bidefada usbsi kirildi dedim ki usbsi kirik bunun biliyorum yapin parasi neyse veriyim 3 hafta snr ageri dondu usbi kirik diye had eya dedim Ahahahaha abi bu süpermiş.
NeroWarden Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Pc Gold kadar rezil teknik servis ve müşteri hizmetleri olan bir firma gormedim. Ha parça konusunda da bilgisiz satıcıları. Anakartımın markasını soyleyip ram almak istediğimde biliyorum diyip ddr 2 ram vermişti. Tabiki ddr1 destekli anakartımda yuvaya oturmadığını soylediğimde bios update et düzelir demişti o_O Ondan sonra gelişen değiştirme mevzuunda sallamama konusu kovar gibi yapıp değiştirme muhabbeti. Açıkçası acaip doluyum gold pc ye karşı. Seneler geçti kapısından adımımı atmam. Bazende inat olsun diye komşusu transdatadan alıyorum parçaları sırf haz almak için :D
Shadow Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 scorch, eksende bööle bi sorun yaşandığını ilk kez senden duyuyom valla, adamların şikayetvar.com da bile toplam "5" sorunu var onlarıda çözmüşler hemen ilgilenip(tu) çingen goldun ise 260 sorunu var, genelde hepsinede kanundan maddeler pasteleyerek cvp vermişler:D yani ilgilenecez veya değiştirecez falan yok, hiç altta kalmıyo adamlar yaw hehe zaten goldun teknik servisinde benim arkadaşım çalışıyo, o bile uyarır bizi hep aman golddan uzak durun diye>:D<
Natanyal Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 bu tip yerlerde kullanılmış çıkınca götürdüğünüzde anında değiştiriyorlar ki rezilliklerini örtmek için, babamın arkadaşı laptop aldı,üzerine başkası hesap açmış gökhan diye onaylanmış falan bilgisayar böyle,gitti geri götürdü hemen değiştirdiler.Ben External aldım bi baktım birinin isim soyadı,aletin içinde 4-5 ufak dosya var kullanılmış,ertesi gün götürdüm sadece "merhaba,dün aldığım WD harici diskim kullanılmış çıktı" kadın sözümü kesti birine telefon etti direk yenisi geldi. Ha napıyor bunlar,biri alıyor ürünü ya sevmiyor,ya da bozuk falan çıkıyor ya da bizim başımıza gelen geliyor.Adamlar artık paketleme sanatında uzmanlaşmış olduklarından bu getirilen ürünleri de yeni paketleyip raflara koyuyorlar.Alırken çok dikkat edin açılmış mı açılmamış mı,diğer kutular nasıl vs. diye yoksa böyle oluyor. Mediamarkt'ta geldi bu olay başımıza ama şikayetvar'da falan genelde okuyorum bu tip büyük mağazaların hepsindeki en temel sorun bu,sonra da müşteri hizmetleri,ha hala almaya devam ediyorum çünkü dışarıya göre cidden ucuzlar ama olaki bir sorun çıktı,ızdırap haline geliyor...
SodomVsGomore Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Gold'a gidilmez...gidilmemeli! Annem Gold'dan aldığımız video kamerayı servise götürdü adamlar sorun yok diyip geri gönderdiler... He satarken çok güzel ilgileniyorlar orası ayrı. Her eleman herşeyi biliyor maşallah güzel satıyorlar.
yýldo baggins Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2009 exa bir numara. bu forumdan öğrenmiştim exayı, adamlar çok kaliteli çıktı gerçektende.
Öne çıkan mesajlar