Barathrum Mesaj tarihi: Mart 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2009 Warriorunda içi çok boş bak bide o etkide var.Roguela warriora neler vuruyorum görmen lazım.Ama aynı damage i başka plate e yada armorlulara vuramıyorum. Dk dedin benim mage partner oyunu bıraktı arenada dk-pala görmekten kustuğu için.Bende satıyorum charı.Night Elf male rogue açtım stormscalede onu kasıyorum.Arenasız çok daha zevkli wow :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 yok artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 juggernout yenı ı soluk getiricek gibi warrior'a heycanla bekliyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 Sadece o değil shaman ve paladin için acayip zor olcak mortal strike debuff varken caste bide overpower salladınmı atacakları heal yalan ötesi olacak diye tahmin ediyorum. Tabi stack olduğunu varsayarsak araştırmadım.Ama mantık olarak gelen heal 7k basacaksa 3.5k basar sonuçta zaten ms debuffına sahip bir treede neredeyse bir benzeri debuff daha var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2009 ikisi birbirinden cok farklı bufflar ama. biri targetın aldıgı heal'ı %50'ye cekiyo diğeri targetın spellerin heal ve dmg amountlarını %50 ye cekiyo. yanı 1000 healması gerekn büyü 500'e düşücek, o 500'ünde 250'si mortal striketan gecicek. yanı bole anladım durumu ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Tamam işte totalde 15k basacak heal 3.75k bascak?! Fazla op duruyor ama ben böyle anladım yani :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Öyle olacağını hiç sanmıyorum. Ms zaten oyundaki en iyi healing reduction effect aimed shotla beraber. Hiçbir class 4 healinglik spelli 1 healinge düşüremez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 birbirinden farklı etkiler, birbirinden farkı targetlar. stacklanmaması ıcın bır sebep yok. hoş ortada stacklenıcek bişide yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Barathrum Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2009 Healerlar neler heallıyo öyle ya.2 mortal stacklesen gene öldürtmez adamını.Bi ara healing reduce un %30 a düşürülmesi konuşuluyordu.inşallah olmaz öyle birşey,olursa her arena maçı en az 3 gün sürer lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2009 Tek targeta 1/4 e varan healing red absürd. Öyle bırakmazlar onu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kenu Mesaj tarihi: Nisan 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2009 spell powerınızı düşürmesi için sadece "siz cast ederken" warrior un overpower kullanması gerekiyor, aşırı abartı bişey değil, sonuçta pummel yerine overpower kullanmış olacaklar. pummel=4 saniye boyunca hiç healleyememek overpower=6 saniye boyunca yarısını heallemek anlamına geliyor healerlar için, MS varsa dörtte biri. bu değişiklikler resmen arms warriorlara battle stance de daha fazla kalmaları için güzel sebepler veriyor. overpowerı proc değil de rend ile her 6 saniyede gelen bi ability yapıyor. juggernaut ile her 15 saniyede bir combatta charge edebiliyosunuz. eskiden berserker stance e geçmek bir zorunluluktu arms warrior için, sadece pummel ve intercept için bile olsa. whirlwindi aramıyolardı bile, çünkü bi arms warriorun endless rage ile rage şıçması ve takip etmeleri gereken milyon tane proc neticesinde zaten boş global cooldownları kalmıyo ww ye ayıracak. hem zerkerde alınan 10% fazla damage tamamen gereksiz. 5 haftadır arena yapmıyodum, bu değişikliklerle warrior-resto druid sonunda oynamaya değer bi combo olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Nisan 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2009 Warrior lvlleyesim geldi de... Sınavlarım bitsin Ulduar vs. derken yalan olacak. Shamanı da iyi buffladılar PvP'de şaka maka. Elemental artık mage tadında PvP yapabilecek zannımca. Bir nevi nova oldu earthbind totem, stunda da thunderstorm dağlara taşlara atacak rogueları vs. Fire Shock-Clos sonrasında da %30 spell haste ile burst'te yeni ufuklara yelken açacağız sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 of retri paladinler bile ağlar olmuş forumda =), 656 resil ile retri paladinin judgement of bloodu 8k vuruyor, 21.5k hp 4 sn'de eriyip gidiyor, hele avenging wrathi de açıyorlar, sanctified wrathten gelen bi 25% armor penetrationla kağıt gibi. dklara hiçbir sözüm yok, 18.5k hpli dknın tek başına disc priest partnerimle beni rahatlıkla indirdi, yorum yapmıyorum artık gerek yok. bu blizzardı da anlamak güç, fury ile pvp yaptıracaktı bize madem, ne diye increases dmg. taken by 10% ibaresini koydu oraya, kt 25 baltası çekmediğin sürece de ms 500 falan critlio. bu arada cyclone battlegroundundayım, stormscaledakiler tecavüz edip edip duruyor eheh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 Syn said: ohele avenging wrathi de açıyorlar, sanctified wrathten gelen bi 25% armor penetrationla kağıt gibi. "50% of all damage caused bypasses damage reduction effects." Ki bu iki rank alırsan... Sen tek ranklısına bakıp yazmışsın. Sen şimdi bu cümleden %50 armor penetrationmu anladın? Yoksa böyle shield, absorb, dmg reduction spellerimi anlamalısın? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Barathrum Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 Retri palanın damage i yalanlar diyarı.Eskiden roguelara derlerdi stunlockta %100-0,şimdi retri pala için geçerli aynısı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2009 resilde bir çeşit damage reduction effect değil mi yani? hayır crit. damagein 15% azalmış bir şekilde 8k vuruyor da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Nisan 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2009 Kenu said: spell powerınızı düşürmesi için sadece "siz cast ederken" warrior un overpower kullanması gerekiyor, aşırı abartı bişey değil, sonuçta pummel yerine overpower kullanmış olacaklar. pummel=4 saniye boyunca hiç healleyememek overpower=6 saniye boyunca yarısını heallemek anlamına geliyor healerlar için, MS varsa dörtte biri. Aslında OP tam yarı yarıya düşürmüyor sanırım. Bir spell 500 base healliyor diyelim ki - 1500 spell power var 2000 heallemek yerine 1500/2+500=1250 healliycek. Ms'i de koy 625 işte Ama her türlü warriorları healer killer yapar bu değişiklik, resto druidler hariç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Arms (60 points) 3/5 Deflection 2/2 Improved Rend 2/2 Improved Charge 3/3 Iron Will 3/3 Tactical Mastery 2/2 Improved Overpower 2/2 Impale 3/3 Deep Wounds 3/3 Two-Handed Weapon Specialization 3/3 Taste for Blood 5/5 Poleaxe Specialization 1/1 Sweeping Strikes 2/2 Weapon Mastery 3/3 Improved Hamstring 2/2 Trauma 1/1 Mortal Strike 2/2 Strength of Arms 1/1 Juggernaut 3/3 Improved Mortal Strike 2/2 Unrelenting Assault 3/3 Sudden Death 1/1 Endless Rage 2/2 Blood Frenzy 5/5 Wrecking Crew 1/1 Bladestorm Fury (11 points) 3/3 Armored to the Teeth 2/2 Booming Voice 5/5 Cruelty 1/1 Piercing Howl şöyle birşey düşündüm, nasıldır sizce? bir de wowhead'den link atamadım kusura bakmayın, yeni talent calculatorın linkleme hedesi yok sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Linklemek için link button'a gerek yok artık. Tepede ne yazıyorsa linkle o kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Nisan 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2009 bence gayet güzel olmuş ama improved mortal ne derece iyi bilmiyorum =/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 Ya şimdi juggernaut sayesinde her chargedan sonra 100% MS ya da Slam şansı var ya, Imp. Slam vermediğimden doğal olarak MS kullancam, glyph ile 10%, burdan da 10% gelse güzel olur diye düşündüm =), ama galiba imp slam'e vermek durumunda kalcam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 Imp Harmstring gereksiz oldu gibi galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 imp executeve enrae almalısın bence, özellikle imp execute+sudden death mükemmel bir ikili ha su anda execute'ın dmgında bir yetersizlik var, coğu insan kullanmıyor fury warrior kullanmıyor o yüzden, ama suddden deathle 10 ragebırakırken kullanmak mantıklı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2009 şimdi main dps overpower oldu dimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 19, 2009 yanı, işte ne zaman op atabiliğiceğini biliyosun artık,bu guzel oldu, ama dmg'ına guvendiğin skill hala mortal strike ve execute. execute atmak her zaman rısklı ve verdiği dmg o riske deymiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar