Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Arena, BG, World PvP Başlığı


Gangren

Öne çıkan mesajlar

Warriorunda içi çok boş bak bide o etkide var.Roguela warriora neler vuruyorum görmen lazım.Ama aynı damage i başka plate e yada armorlulara vuramıyorum.

Dk dedin benim mage partner oyunu bıraktı arenada dk-pala görmekten kustuğu için.Bende satıyorum charı.Night Elf male rogue açtım stormscalede onu kasıyorum.Arenasız çok daha zevkli wow :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sadece o değil shaman ve paladin için acayip zor olcak mortal strike debuff varken caste bide overpower salladınmı atacakları heal yalan ötesi olacak diye tahmin ediyorum.
Tabi stack olduğunu varsayarsak araştırmadım.Ama mantık olarak gelen heal 7k basacaksa 3.5k basar sonuçta zaten ms debuffına sahip bir treede neredeyse bir benzeri debuff daha var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ikisi birbirinden cok farklı bufflar ama.

biri targetın aldıgı heal'ı %50'ye cekiyo diğeri targetın spellerin heal ve dmg amountlarını %50 ye cekiyo.

yanı 1000 healması gerekn büyü 500'e düşücek, o 500'ünde 250'si mortal striketan gecicek.

yanı bole anladım durumu ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

spell powerınızı düşürmesi için sadece "siz cast ederken" warrior un overpower kullanması gerekiyor, aşırı abartı bişey değil, sonuçta pummel yerine overpower kullanmış olacaklar.

pummel=4 saniye boyunca hiç healleyememek
overpower=6 saniye boyunca yarısını heallemek anlamına geliyor healerlar için, MS varsa dörtte biri.

bu değişiklikler resmen arms warriorlara battle stance de daha fazla kalmaları için güzel sebepler veriyor. overpowerı proc değil de rend ile her 6 saniyede gelen bi ability yapıyor. juggernaut ile her 15 saniyede bir combatta charge edebiliyosunuz. eskiden berserker stance e geçmek bir zorunluluktu arms warrior için, sadece pummel ve intercept için bile olsa. whirlwindi aramıyolardı bile, çünkü bi arms warriorun endless rage ile rage şıçması ve takip etmeleri gereken milyon tane proc neticesinde zaten boş global cooldownları kalmıyo ww ye ayıracak. hem zerkerde alınan 10% fazla damage tamamen gereksiz.

5 haftadır arena yapmıyodum, bu değişikliklerle warrior-resto druid sonunda oynamaya değer bi combo olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warrior lvlleyesim geldi de... Sınavlarım bitsin Ulduar vs. derken yalan olacak.

Shamanı da iyi buffladılar PvP'de şaka maka. Elemental artık mage tadında PvP yapabilecek zannımca. Bir nevi nova oldu earthbind totem, stunda da thunderstorm dağlara taşlara atacak rogueları vs. Fire Shock-Clos sonrasında da %30 spell haste ile burst'te yeni ufuklara yelken açacağız sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

of retri paladinler bile ağlar olmuş forumda =), 656 resil ile retri paladinin judgement of bloodu 8k vuruyor, 21.5k hp 4 sn'de eriyip gidiyor, hele avenging wrathi de açıyorlar, sanctified wrathten gelen bi 25% armor penetrationla kağıt gibi.

dklara hiçbir sözüm yok, 18.5k hpli dknın tek başına disc priest partnerimle beni rahatlıkla indirdi, yorum yapmıyorum artık gerek yok.

bu blizzardı da anlamak güç, fury ile pvp yaptıracaktı bize madem, ne diye increases dmg. taken by 10% ibaresini koydu oraya, kt 25 baltası çekmediğin sürece de ms 500 falan critlio.

bu arada cyclone battlegroundundayım, stormscaledakiler tecavüz edip edip duruyor eheh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Syn said:
ohele avenging wrathi de açıyorlar, sanctified wrathten gelen bi 25% armor penetrationla kağıt gibi.




"50% of all damage caused bypasses damage reduction effects."

Ki bu iki rank alırsan... Sen tek ranklısına bakıp yazmışsın. Sen şimdi bu cümleden %50 armor penetrationmu anladın? Yoksa böyle shield, absorb, dmg reduction spellerimi anlamalısın?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kenu said:
spell powerınızı düşürmesi için sadece "siz cast ederken" warrior un overpower kullanması gerekiyor, aşırı abartı bişey değil, sonuçta pummel yerine overpower kullanmış olacaklar.

pummel=4 saniye boyunca hiç healleyememek
overpower=6 saniye boyunca yarısını heallemek anlamına geliyor healerlar için, MS varsa dörtte biri.


Aslında OP tam yarı yarıya düşürmüyor sanırım.

Bir spell 500 base healliyor diyelim ki - 1500 spell power var 2000 heallemek yerine 1500/2+500=1250 healliycek. Ms'i de koy 625 işte

Ama her türlü warriorları healer killer yapar bu değişiklik, resto druidler hariç
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arms (60 points)

3/5 Deflection
2/2 Improved Rend
2/2 Improved Charge
3/3 Iron Will
3/3 Tactical Mastery
2/2 Improved Overpower
2/2 Impale
3/3 Deep Wounds
3/3 Two-Handed Weapon Specialization
3/3 Taste for Blood
5/5 Poleaxe Specialization
1/1 Sweeping Strikes
2/2 Weapon Mastery
3/3 Improved Hamstring
2/2 Trauma
1/1 Mortal Strike
2/2 Strength of Arms
1/1 Juggernaut
3/3 Improved Mortal Strike
2/2 Unrelenting Assault
3/3 Sudden Death
1/1 Endless Rage
2/2 Blood Frenzy
5/5 Wrecking Crew
1/1 Bladestorm

Fury (11 points)

3/3 Armored to the Teeth
2/2 Booming Voice
5/5 Cruelty
1/1 Piercing Howl

şöyle birşey düşündüm, nasıldır sizce? bir de wowhead'den link atamadım kusura bakmayın, yeni talent calculatorın linkleme hedesi yok sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya şimdi juggernaut sayesinde her chargedan sonra 100% MS ya da Slam şansı var ya, Imp. Slam vermediğimden doğal olarak MS kullancam, glyph ile 10%, burdan da 10% gelse güzel olur diye düşündüm =), ama galiba imp slam'e vermek durumunda kalcam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imp executeve enrae almalısın bence, özellikle imp execute+sudden death mükemmel bir ikili

ha su anda execute'ın dmgında bir yetersizlik var, coğu insan kullanmıyor fury warrior kullanmıyor o yüzden, ama suddden deathle 10 ragebırakırken kullanmak mantıklı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...