Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3


arcane

Öne çıkan mesajlar

kanusma sıklarının tavan yaptığı oyunlardan, arcanum iste, beauty'ne, üstündeki giysiye, zekana karizmana konu üsütndeki bilgine, yanındaki adamlara göre değişen secenekleri vardı canavar gibi.

AMA OYUNCUNN YAPTIGI MEKANIK ORUMCEKLER COK KOTUYDU!!!!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:
samimi olucaksak, önce sen samimi ol sam.

adımı anmadan samimi kelimesini bile söyleyemezsin. (:P)
said:
1 dönüp "10 yıl gecti o örneklerin üstünden neden gelistirmiyorlar" dersin bi dönüp "10 yıl öncede öleydiki sorun ne o zaman?" dersin.

bunun nedeni insanların fo3'ü devamlı "eski oyunlar böyleydi şöyleydi, bu neden öyle değil?" diye eleştirirken zaman zaman eski oyunları da muhtemelen unutmuş olduklarından orada bile olmayan şeyleri istemeleri, üstüne de "ah ah o eski oyunlar neydi" diye iç geçirmeleri ki buna çifte standart diyoruz.
said:
millete load ettirirsin ettirmezsin, milletin load edeceği varsa zaten steal icinde load ediyoduk 2 de. speach'e abanmadan inte abanmadan bir sürü quest atlanabiliniyosa, ve farklı sonuclar doğurmuyosa, gameplay'e bi katkısı olmuyor bu questi konusarak bitirmenin.

al mesela şu senin yaptığın gibi, master'la konuşmanın da bir farkı olmuyordu gene patlıyordu o mekan. ama oyunun en zor karşılaşması ve final dövüşünü sadece iki tuşla geçiyordun.
Cuce said:

kanusma sıklarının tavan yaptığı oyunlardan, arcanum iste, beauty'ne, üstündeki giysiye, zekana karizmana konu üsütndeki bilgine, yanındaki adamlara göre değişen secenekleri vardı canavar gibi.

AMA OYUNCUNN YAPTIGI MEKANIK ORUMCEKLER COK KOTUYDU!!!!!!

beni arcane ile karıştırdın herhalde, şu forumda arcanum'u benim kadar sevip oynayan, üstüne gelip her fırsatta öven insan azdır.
Ardeth said:

çok yanlış bakıyorsun olaya. bir kere her değişikliğe "tek başına o değişiklik" diye bakarsan hiç bir değişikliğin anlamı kalmıyor saçma bir argüman. Ben oyunu oynarken aklıma gelen şeyleri yazıyorum. Sen hala işin nasıl powerplay'e çevrilebileceği gibi garip bir zihniyet içersindesin. Benim derdim oyunu daha mantıklı bir hale getirmek. Tek bir yalan ile koskoca questten kurtulabilmek saçma bir şey, gerçekçilikten ve rpden çok uzak. Yoksa dünyada birilerinin speech spamleyerek oyunu farmlıyor olması benim oyunumu hiç de etkilemiyor ama oyunda speech skillin işlevsizleştirilip bir powerplay öğesi haline gelmesi durum.

doggy'nin dediği gibi yapılabilir ama her halükarda sıkıntıya girilirse load edilecek, powerplay'lik bir durum yok. speech denilen skill'in oyunlarda genel kullanımı nedir? combat'a girmemek. fallout "neredeyse hiç dövüşmeden bitirilebilen oyun" olarak yıllarca övülmedi mi? powerplay miydi o da?

said:
"sene 2010 olmuş hala yapmamışlar demek" ne kadar saçma ise bir eleştiriye "ama fallout 1 ve 2de de öyleydi" demek (hem de kafadan sallamak suretiyle) o kadar saçma.

yukarıda cüce'ye cevaben yazmıştım şu kısmı, maksat kıyasıya eleştirmek olunca ya "eski oyunda yoktu" ya da "2010 olmuş hala böyle". öte yandan 3500 mesaj atılan 2010 rpg'sinde alignment bile yok! dialogların tek anlamı mazoşistlik eğrini hissettirmek, sadece tek makul seçenek var. diğerlerinin zerre anlamı yok. ama bunu o başlıkta tartışmaya çalışınca köpürüyor millet, konuşturmuyorlar bile.

said:
Fallout3ü yönelttiğim eleştiri tek satırlık bir durum değil tüm oyunla ilgili bir sorundu. Amma velakin axedice'ın bahsettiği şey de tek bir bölgede olan bir durum değil benim hatırladığım kadarı ile bir çok kez olan bir olaydı (çünkü %60 civarında speechi olan bir karakterim de olmuştu ve ben gayet eğleniyordum diyaloglarda sadece uzun süre olduğu için kesin konuşmuyorum). Evet mesela tormentte de son adamı diyalogla yenebiliyordun ama diyalog açılır açılmaz karşına o adamı yenmek için söylemen gereken cümle ve yanında [speech %50] gibi bir şey çıkmıyordu sen o diyalog ağcında labirent gibi dolaşıp o noktaya varıyordun. Bence zaten o speech %50 vs gibi bir ibarenin direk kaldırılması gerek. Falloutda falan da vardı deme sam yemin ederim bir daha dediğin hiç bir şeyi okumam.

Benim maksadım gayet makul eleştiri oyunu oynarken beni rahatsız eden şeyleri yazdım. geliştirdikleri şeyleri de yazdım. niyet sorgulayacaksak benim maksadım makul eleştiri de sen şu son eleştirime yaptığın "fallout1 ve 2de de öyleydi" lafınla dezenformasyonun vücut bulmuş hali oldun gözümde resmen dolayısıyla samimiyetimi sorgulayacak pozisyonda değilsin.

sürüyle speech check yapılan durum var ve çoğunluğu tek check ile geçiyordu ilk oyunlarda. ha istersen 2010 yılındaki diğer oyunlara bakıp onlarla da kıyaslayabilirsin madem ilk oyunlarla kıyaslamaktan vazgeçtin. öyle alengirli check yapılan fazla bir oyun olmadığı gibi fo3 gibi değişik skill ve stat'ları da check eden oyun bildiğim kadarıyla neredeyse hiç yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Herhalde fallou2 ya da 1deki "hiç dövüşmeden oyunu bitirmek" ile fallout3teki "hiç dövüşmeden oyunu bitirmek" arasında dağlar kadar fark olduğunu sende farkındasındır sam. yani fallout1deki speech ile fallout3teki speechi bir tutmaya çalışmak fallout3ün diyalogları ile planescape'in diyaloglarını bir tutmak gibi bir eylem.

üstüne evet alignment olayı yeterince iyi işlenmemiş. en azından ben orda duran bir puan olmasından başka bir etkisini görmedim. ha illa baldurs gatedeki gibi lawful evil falan gibi ibareler olmasına gerek yok. megatonda olduğu gibi iyi şeyler yaptığın zaman çevrenden gelen tepkilerden bunu daha iyi hissettirebilseler güzel olurdu. dediğim gibi megatonun sonuna kadar güzel tasarlamışlar oyunu ama ondan sonrası baya boş kalmış gibi.

açıkçası şunu söyleyeyim, fallout3teki speech hiç olmasa bu halinden daha iyi olurdu o yüzden şu sıralardaki oyunlarda speech olmaması bir şey ifade etmez. ha speech olmasaydı da o zaman da eleştirirdim o ayrı heh.

zaten bu konuda bir çok kez söylenen şey de bu sam. bu kadar başarılı bir geçmişi olan oyuna sequel yapmak o kadar kolay iş değil, "grafikleri koydum bir de ilk şehri yaptım oldu" ile olmuyor. tabi ki fallout2 ve fallout1le kıyaslanacak gayet doğal bir durum bu. Ve daha önce dedim, fallout ile alakasız bir oyun olsa bu kadar eleştirmezdim çünkü piyasadaki oyunlara göre güzel bir oyun ama kessinlikle fallout2'yi devam ettirebilecek kalitede olmaktan çok uzak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
ilginç birşey buldum bugün, rivet city de kolay hırsızlık yapmak istiyorsanız girişteki workbench in yanında metal bir çekmecelik var oranın arkasına geçince kimse göremiyor. markette açıkta ne kadar tüfek alet edevat stimpak mentats varsa grap özelliği ile insanların gözünün önünde arkaya taşıyıp cebe attım sonra da tekrardan sattım adamlara. silahlar için pek para gelmedi ama şu an cebimde 106 tane stimpak var. sanırım oyunun sonuna kadar idare eder ehehehehehe



P.S yukardaki tartışmayı şimdi okudum. abi siz fallout u nasıl oynadınız ?

said:
Evet mesela tormentte de son adamı diyalogla yenebiliyordun ama diyalog açılır açılmaz karşına o adamı yenmek için söylemen gereken cümle ve yanında [speech %50] gibi bir şey çıkmıyordu sen o diyalog ağcında labirent gibi dolaşıp o noktaya varıyordun. Bence zaten o speech %50 vs gibi bir ibarenin direk kaldırılması gerek. Falloutda falan da vardı deme sam yemin ederim bir daha dediğin hiç bir şeyi okumam.




fallout 2 de taaa oyunun başında speech ile ilgili gözümüze gözümüze sokulan bir perk vardı, perki alınca diyalogda 6 tane konuşma seçeneği varsa sana en iyi ve en kötü diyaloğu gösteriyordu. kötü ise kırmızı iyi ise maviydi hatta, şimdi speech%50 yazıyor diyalogların gerçekçiliğini öldürüyor olmaz olsun demeniz biraz garip kaçıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hayır gecko yanlış biliyorsun.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20050723122451/fallout/images/thumb/e/ed/EMPATHY.gif/120px-EMPATHY.gif
empathy said:
When in dialogue, if a dialogue option is red, it will cause a negative reaction. If it is blue, it will cause a positive reaction. Green dialogue options cause neutral reactions.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Speech checkli dialogların yanında başarı şansının da belirtilerek quest çözümünün doğrudan oyuncuya sunulması eleştirilmiş, sense bundan alakasız bi örnek olan empathy perkini vermişsin. Nötr cevabın yeşil olması değil, empathynin senin bahsettiğin şey olmaması burda mevzubahis, keza agresif cevaplar hatta nötr cevaplar da çok kez quest çözümüne yönelik ilerleme kaydediyor. Yani hatalısın.

Ha konuya gelirsek, ben belirli dialog seçeneklerinde hangi skillin kullanıldığının gösterilmesine karşı değilim aksine destekliyorum. Tabi bunun sadece speech vb. bi skillle olmaması lazım. [Barter]Sana daha iyi bir teklifim var[/barter], ya da [perception]elini silahından çek ve masanın üzerine koy[/perception] gibi alternatifler karakterin sahip olduğu niteliklerin oyun dünyasında daha iyi yansımasını sağlar.

Torment örneğini şunun için verebiliriz, torment quest çözümlerinde karakterin kişiliğini oyuna yansıtabilecek farklı seçenekleri bize sunuyordu. Bloodlines ya da arcanum gibi samin deyişiyle EFFFSAAAANEEEEE rpglerde genelde karşımıza çıkan bi durum, ama fallout 3 gibi konsol zekasına sahip oyunculara yönelik oyunlarda dialog ağacına sadece bi speech check seçeneği eklenerek amiyane tabiriyle streamlining dediğimiz olay yapılıyor. Konsol oyuncuları ikinci sınıf bireyler olduğu için bunu farkedemiyorlar, ama bizim gözümüze batıyor işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Speech checkli dialogların yanında başarı şansının da belirtilerek quest çözümünün doğrudan oyuncuya sunulması eleştirilmiş, sense bundan alakasız bi örnek olan empathy perkini vermişsin. Nötr cevabın yeşil olması değil, empathynin senin bahsettiğin şey olmaması burda mevzubahis, keza agresif cevaplar hatta nötr cevaplar da çok kez quest çözümüne yönelik ilerleme kaydediyor. Yani hatalısın.

Ha konuya gelirsek, ben belirli dialog seçeneklerinde hangi skillin kullanıldığının gösterilmesine karşı değilim aksine destekliyorum. Tabi bunun sadece speech vb. bi skillle olmaması lazım. [Barter]Sana daha iyi bir teklifim var[/barter], ya da [perception]elini silahından çek ve masanın üzerine koy[/perception] gibi alternatifler karakterin sahip olduğu niteliklerin oyun dünyasında daha iyi yansımasını sağlar.

Torment örneğini şunun için verebiliriz, torment quest çözümlerinde karakterin kişiliğini oyuna yansıtabilecek farklı seçenekleri bize sunuyordu. Bloodlines ya da arcanum gibi samin deyişiyle EFFFSAAAANEEEEE rpglerde genelde karşımıza çıkan bi durum, ama fallout 3 gibi konsol zekasına sahip oyunculara yönelik oyunlarda dialog ağacına sadece bi speech check seçeneği eklenerek amiyane tabiriyle streamlining dediğimiz olay yapılıyor. Konsol oyuncuları ikinci sınıf bireyler olduğu için bunu farkedemiyorlar, ama bizim gözümüze batıyor işte.


üstteki mesajı quoteladım ama, WORD.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Speech checkli dialogların yanında başarı şansının da belirtilerek quest çözümünün doğrudan oyuncuya sunulması eleştirilmiş, sense bundan alakasız bi örnek olan empathy perkini vermişsin. Nötr cevabın yeşil olması değil, empathynin senin bahsettiğin şey olmaması burda mevzubahis, keza agresif cevaplar hatta nötr cevaplar da çok kez quest çözümüne yönelik ilerleme kaydediyor. Yani hatalısın." said:



Empathy perki ile bir diyalogda adamın birinin kafasını patlattığım için mavi diyalogları seçer iken hepsi kırmızı olan 3 tane diyalog seçeneği çıkmıştı ve kafamı yarmışlardı orada.

Neyse bunun tartılaşacak bir yönü yok bence, sen veya ben hatalısın çok da umrumda değil.

Oyuna 4. başlayışımda STR, PER ve LUCK'a 10 verip, CHR ve INT 1 iken, Speech seçeneği olmadan ben nasıl GOAT sınavına girmeden Tag Skilleri seçtim, daha oyunun 15. dakikasında elime nasıl Lazer Pistol geçti, Three Dog'un görevlerini yapmadan Rivet City'e gittim, Mr. Burke'dan görev almadığım halde neden peşime adam taktı bence bu ve bunun gibi detaylar oyunu öldürüyor.

Oyundaki RPG sistemi çok saçma, SPECIAL sistemi Tag Skill sistemini, Tag Skill sistemi de oyunun genel yapısını etkiliyor. Perk falan da düşük özelliklerini yükseltmek veya kendi alanında daha da uzmanlaşmak için geliyor.

Eski Fallout'ların bir önemi yok, çok mantık hatası var...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gecko said:

daha oyunun 15. dakikasında elime nasıl Lazer Pistol geçti

Oyundaki RPG sistemi çok saçma


fallout 3'ün ilk haberi çıktığında demiştim, "oyuna direk önyargıyla giriyorsunuz, bir oyun çıksın da ondan sonra eleştirin, bu kafayla oyun güzel olsa bile sırf laf olsun diye dalga geçeceksiniz" diye.

halen aynı muhabbet.

"yeter, bir ilerleyin artık" diyecem ama at gözlükleriyle dolaştığınız için burda ne kadar dil döksek de umursamadan oyunla dalga geçmeye devam edeceksiniz.

fallout 3'ün dünyası tam olarak post-apocalyptic değil.
post-post-apocalyptic olmuş durumda. insanlar taşlarla sopalarla kavga edip mağaralarda yaşamıyorlar.
fallout 1'de bahsedilen apocalyptic event'ten sonra yıllar geçti. post-apocalyptic'i kalmadı için. adamlar yeniden yapılaşmaya başladı, binalar dikiyor, su arıtma tesisleriyle felan uğraşıyorlar.

fallout 1'de, fallout 2'de, fallout tactics'te her taşın altından silah çıkıyordu, etrafa sağa sola dağıtıyorduk.
fallout 3'te herkesin kolayca bu silahlara ulaşması anormal değil.
insanlar robotlar yapıyor, silahlar yapıyor, niye kolayca laser pistol bulamayalım?
hem şu var, fallout 1 ve fallout 2'de de isteyen kolayca o tip gelişmiş silahlara ulaşabiliyordu ilk başlarda. fallout 3'e bu kadar fazla yüklenmeyin.

o değil de, piyasaya her çıkan rpg'ye "laser pistol rpg değil, flaming sword rpg değil, aman tanrım güneş ışınları rpg algımı eritiyor" gibi yaklaşmayın artık.
o derece bir boyuta geldi ki planescape torment veya vampire the masquerade bloodlines gibi bir oyun yapsalar bile "rpg olmamış rpg olmamış" diye yaklaşacaksınız.

aslında size legend of zelda minish cap, pokemon, mario rpg oynatmak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

gecko said:

daha oyunun 15. dakikasında elime nasıl Lazer Pistol geçti

Oyundaki RPG sistemi çok saçma


fallout 3'ün ilk haberi çıktığında demiştim, "oyuna direk önyargıyla giriyorsunuz, bir oyun çıksın da ondan sonra eleştirin, bu kafayla oyun güzel olsa bile sırf laf olsun diye dalga geçeceksiniz" diye.

halen aynı muhabbet.

"yeter, bir ilerleyin artık" diyecem ama at gözlükleriyle dolaştığınız için burda ne kadar dil döksek de umursamadan oyunla dalga geçmeye devam edeceksiniz.

fallout 3'ün dünyası tam olarak post-apocalyptic değil.
post-post-apocalyptic olmuş durumda. insanlar taşlarla sopalarla kavga edip mağaralarda yaşamıyorlar.
fallout 1'de bahsedilen apocalyptic event'ten sonra yıllar geçti. post-apocalyptic'i kalmadı için. adamlar yeniden yapılaşmaya başladı, binalar dikiyor, su arıtma tesisleriyle felan uğraşıyorlar.

fallout 1'de, fallout 2'de, fallout tactics'te her taşın altından silah çıkıyordu, etrafa sağa sola dağıtıyorduk.
fallout 3'te herkesin kolayca bu silahlara ulaşması anormal değil.
insanlar robotlar yapıyor, silahlar yapıyor, niye kolayca laser pistol bulamayalım?
hem şu var, fallout 1 ve fallout 2'de de isteyen kolayca o tip gelişmiş silahlara ulaşabiliyordu ilk başlarda. fallout 3'e bu kadar fazla yüklenmeyin.

o değil de, piyasaya her çıkan rpg'ye "laser pistol rpg değil, flaming sword rpg değil, aman tanrım güneş ışınları rpg algımı eritiyor" gibi yaklaşmayın artık.
o derece bir boyuta geldi ki planescape torment veya vampire the masquerade bloodlines gibi bir oyun yapsalar bile "rpg olmamış rpg olmamış" diye yaklaşacaksınız.

aslında size legend of zelda minish cap, pokemon, mario rpg oynatmak lazım.



lol merak etme ben fallout iğrenç-ezik-bunak bulanlardan değilim. bulsam 4 defa bitirip tekrar başlamazdım (:P)

laser pistol bulmak neden çok saçma? çünkü agility e 10 vererek başlamıştım ikinci oyunumda. yani oyunun yüzde %40 ını gördükten sonra az çok tekrardan neleri beklediğini beni biliyordum.

durum böyle olunca, laser pistol ile 6 atış hakkı yapma bana pek adil gelmedi daha oyuna başlar başlamaz. raven rock a esir düşmeden önce elime plasma pistol geçmişti de ne sevinmiştim.

bu bahsettiğim şeyin ne eskiden fallout şöyleydi şimdi rörere demeyle ne de oyunun oblivon with guns olması. beğenmediğim bir oyunu yarım saat falan oynar daha da uzunca sözünü etmem.

neyse kısa keseyim, demek istediğim oyunda atlanmış çok detay var. INT 1 iken konuşmaları geçerek 3 hatta 4 quest atladım mesela, keşke bunun gibi detaylara da ağırlık verselerdi. ve bunun eski oyunların beklentisi ile hiçbir ilgisi yok. :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fallout gibi geniş tasarlanmış bir oyun olunca mekanlar ve pusular hariç rastlanma ihtimali düşüyor, zira 4. defadır aynı yerde bir köprüde roket atarlı bir super mutantla karşılaştım.

ben ilk oynadığımda aşırı dikkatsiz oynamıştım, diyalogları falan atlayınca bu pistol muhabbeti ile ilgili birşey çooook sonraları farketmiştim :

laser pistol u oyunun ortalarına doğru öldürdüğüm adamların birinde bulmuştum, dmgi çok düşük diye kullanmamıştım. meğerse agi yüksekse hayvan gibi seri atış yapıyormuş vats da. bunu farketmem uzun zaman aldı :D

daha da kötüsü, meğerse megaton dan çıktıktan sonraki yakınlarda bir market gibi bir yer varmış, diyaloglarda bilem geçiyormuş
hatta yükleme ekranında bile varmış, mekana tesadüfen uğrayıp laser pistollu raiderlerin saldırısına uğrayınca fark ettim.

yine de güzel oyun, eski serilerle uyuşup uyuşmaması beni pek ilgilendirmiyor açıkçası sonuçta bizi eğlendirmek zamanımızı değerlendirmek için yapılmış önemli olan o.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fallout3'ün o konuda yaklaşımı farklı yalnız, 1 ve 2deki gibi yüksek teknoloji silahları oyuncuya daha geç sunmak gibi bişey yapmıyor. Mesela fallout 1 ve 2de energy guns tagleyerek başlayan biri walkthroughdan falan faydalanmadığı sürece oyunun yarısında tagli skillini kullanamıyor, bu da aslında bi tasarım hatası. Arroyo köyünden ya da vaulttan gelen adamda niye energy weapon skilli olur, eğer varsa bu silahlardan niye direk elinde olmaz? Ya da setting bunu gerektiriyorsa(energy weaponlara ulaşmak zorsa) nasıl oyun başında bunu tagler, bu skill energy weapon bulduktan sonra açılsa olmaz mı vs. vs. bi sürü soru sorulabilir ama 15 yıllık oyunları bu kriterlere göre eleştirmek çok da adil olmuyor. Fallout 3 oyun başında fazla damage vermeye laser pistolleri ortaya saçarak böyle muhtemel bi sorunun önüne geçmeye çalıştı, ama doğru ama yanlış orası tartışılır. Ha oyunun geri kalanına baktığında hala çalışan buzdolabı vs. ve zarar görmemiş sınırsız kaynak bulunan "post apoc" oyunda damage ı fazla olmayan laser pistollerin oyun başında çıkması çok da dikkat çekmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Torment örneğini şunun için verebiliriz, torment quest çözümlerinde karakterin kişiliğini oyuna yansıtabilecek farklı seçenekleri bize sunuyordu. Bloodlines ya da arcanum gibi samin deyişiyle EFFFSAAAANEEEEE rpglerde genelde karşımıza çıkan bi durum, ama fallout 3 gibi konsol zekasına sahip oyunculara yönelik oyunlarda dialog ağacına sadece bi speech check seçeneği eklenerek amiyane tabiriyle streamlining dediğimiz olay yapılıyor.


Yok canım science skillin de yüksekse dünyanın en gelişmiş yapay zekasını "but it is circular logic" diyerek alt edebiliyorsun. bunu unutmuş olmana inanamıyorum.

axedice said:
Konsol oyuncuları ikinci sınıf bireyler olduğu için bunu farkedemiyorlar, ama bizim gözümüze batıyor işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Mesela fallout 1 ve 2de energy guns tagleyerek başlayan biri walkthroughdan falan faydalanmadığı sürece oyunun yarısında tagli skillini kullanamıyor, bu da aslında bi tasarım hatası. Arroyo köyünden ya da vaulttan gelen adamda niye energy weapon skilli olur, eğer varsa bu silahlardan niye direk elinde olmaz? Ya da setting bunu gerektiriyorsa(energy weaponlara ulaşmak zorsa) nasıl oyun başında bunu tagler, bu skill energy weapon bulduktan sonra açılsa olmaz mı vs. vs.


bu durum şeye benziyor. kısa süreli bir masaüstü rpg oynayacaksın,
karakteri hazırlarken ballandıra ballandıra hazırlıyorsun, "oyunda odun bulurum, ateş yakarım, bu ateşli sopayla yaratık öldürürüm, ekibe yemek pişiririm, karanlık yerlerde meşale olarak kullanırım" vs vs düşünüyorsun o yönde hazırlıyorsun,
ama oyun başlayınca meşaleyle ateşle işin olmuyor,
dm önün fare, böcük çıkartıyorlar bol bol fare kesiyorsunn.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Öyle bi anlatmışsın ki sanki deathclawlar fallout 1 ve 2deki deathclawlar gibi zor ve o kanalizasyon alanı da kasış bi yer. Kanalizasyon zombisi/böceği/yengeci değil de deathclawı işte 2 kurşun fazla istiyor.

Lolz ardeth AI'ın mantıkla kendini imha etme sahnesini unutmuşum evet. Bilimkurgu tarihinde gerçek bir yüzakı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Öyle bi anlatmışsın ki sanki deathclawlar fallout 1 ve 2deki deathclawlar gibi zor ve o kanalizasyon alanı da kasış bi yer. Kanalizasyon zombisi/böceği/yengeci değil de deathclawı işte 2 kurşun fazla istiyor.


Oyunu en zorda oynamanı tavsiye ederim eğer böyle düşünüyorsan cebinde 30 tane frag minela yada dart gun + herhangi bir silahla gene çok zor olmuyor oyun ama malesef yapılacak çok bir şey yok martys mutant mod var onu indir yaratık spawnlarını ve yaratık türlerlini artırıyor çok güzel bişi oyunu 12 yaş ayarından bi 15-16 ya falan çekiyor asfasdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...