Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

BioShock 2


moriQ

Öne çıkan mesajlar

gamerbug said:
Game Informer'ın kapak yaptığı Bioshock 2, sakladıklarını birer birer gösteriyor. Şöyle ki...

- Ana karakterimiz Jack Abbott isminde bir özel dedektif. Sanırım Something In The Sea sitesindeki harita da ona ait.
- İlk oyundan 7 yıl sonrasını konu alıyor.
- İki kişilik Co-op oynanışı desktekleyecek.
- Yeni düşmanlarımız arasında köpekler, insanımsı robotlar ve Sovyetler (!!!)1 olacak.
- Yine Rapture'da geçecek olan oyun, ilk oyundan da bölümler içerecek. Yeni bölümler arasında, bir hayvanat bahçesi de var.
- Yeni plasmidler ve tonikler (Şu an için sadece iki yeni plasmid belli: Slo-Mo ve Telepathy)2
- Epik "bölüm sonu canavarları" ve sahneler göreceğimiz belirtilmiş. Bu "bölüm sonu canavarlarından" biri dev bir ahtapot. Ayrıca bir tane de gergedan ile karşılaşacağımız söylentiler dahilinde.
- Sadece bir tane Big Sister olacağı belirtilmiş (o da bütün olayların sorumlusu zaten) ve Big Daddy'ler artık yok. (E.N: Big Daddy'siz Bioshock olur mu ya?!)
- Su altında geçen araştırma bölümleri de bizleri bekliyor.
- Yenilenmiş Vita-Chamber özelliği.

1 - Oyunda bir yerden sonra Sovyetler peydahlanıyor. Rapture ve Adam'dan haberdar olan Sovyetler Birliği, bu gücü edinmek için Rapture'a geliyor. Amaçları ise Soğuk Savaş'ta, Adam sayesinde Amerika'yı yenmek.

2 - Slo-Mo'yu kullanan Pac-Man bile bekliyorum artık. Buradaki asıl olaysa Telepathy. Bu özelliği kullanarak NPC'lerin akıllarını okuyabileceğiz; bu da bize şifre kombinasyonlarını, düşmanların zayıf taraflarını öğrenebilmeyi (bununla beraber bir saldırı bonusunu) ve gizli eşyaların yerlerini vaad ediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk oyundan uzun süre sonra geçmesi süpriz olmadı, konu itibariyle öyle olması gerekiyor.

Ana karakterin dedektif olması ilginç. Ayrı bir hava katabilir. Zaten ana karakteri tanımamız da yeni birşey olacak zira ilk oyunda kim olduğumuzu bilmiyorduk.

Co-op = WIN

Sovyetler WTF? Süper! Big Daddy olmaması için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. slowpokesuz, lumbering palookasız Bioshock :( MR. BUBBLES!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Birkaç gün önce "BioSchock 2: Sea of Dreams’in" hikayesine dair ilk tahmini bilgiler gün yüzüne çıkmıştı; fakat bunlar Game Informer’ın ön incelemesi kaynaklı değildi. Shacknews sözü geçen makaleden bazı bilgileri özetlemiş.

Buna göre, kendi türündekilerle Little Sister’lar uğruna savaşan tüm Big Daddy’lerin atasını kontrol edeceğiz. Selef oyunda da olduğu gibi başarılı bir karşılaşma sonunda, tercih hakkı sunulacak: Küçük yaratığı evlat mı edineceksiniz yoksa Adam’ını mı çekeceksiniz? Little Sister’i yanınıza aldığınız takdirde o, bölüm boyunca size eşlik edip cesetlerden Adam toplayacak. İlk oyundaki eskort görevindeki gibi küçük kızları yaklaşan Splicer’lerden korumanız gerekecek.

BioShock 2, BioShock’taki hadiselerden 10 sene sonrasında geçiyor, yani 1970 yılına yerleştirilmiş. Big Daddy olarak sadece sınırlı bir süre kullanılabilecek olan, sonrasındaysa aşırı ısınan matkabınıza da başvurabileceksiniz. Düşmanlarınızı aynı zamanda itme saldırılarıyla da etrafa savurabileceksiniz.

Plasmid geliştirmeleri (upgrade) artık daha çeşitli olacak ve süper güçler kombine edilebilecek. Mesela rüzgar tuzağı ve alev plasmid'inden alev tuzağı oluşturabileceksiniz. Buna ilaveten silahları plasmid'lerle eş zamanlı kullanmak da mümkün olacak. Bot ve toplar da tamir edilebilecek. Diğer taraftan, belli sayıda Big Daddy hallettikten sonra bir zamanların Little Sister’ı olan Big Sister’la karşılaşacaksınız.

Oyun esnasında bunlardan başka Fontaine Futuristics’ e bakışlarla Little Sister’lardan Adam’ın nasıl ayrıştırıldığını öğrenebileceksiniz. En güzel haberlerden biri de, BioShock 2’nin multiplayer (çokluoyuncu) moduna sahip olması. Fakat buna dair henüz herhangi bir bilgi mevcut değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

The Big Sister dedikleri ilk oyunun sonunda kurtulan little sisterlardan biriymiş, Rapture'a hakim olmak için geri dönmüş falan.



Şimdi bunları söylemek için çok erken ama olaylar ilk oyun kadar etkileyici olmayacak gibi geliyor bana. Haberleri okudukça ilk oyundan önce geçen birşey yapsalarmış keşke diyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:
Ben gameplayden çok konuyu merak ediyorum. Bu oyunun en büyük sorunu

Bioshock bitirmemişler okumasın
Ryan ve Fontaine gibi mükemmel iki baş düşmanın ilk oyunda ölmüş olmaları. O boşluğu dolduracak nitelikte birileri olmalı.



spoil

yanilmiyorsam ryan ölmüyor vial chamberlardan birine işinlaniyor.bizim kullanma sebebimiz de o zaten oğlu olduğumuz için kullanabiliyorduk. bir şekilde gelir o tipler gene ortama.ama amerika vs rusya yapcaklarına başka bi hikaye olsa iyi olurdu big daddy ile little sister yoksa şimdiden üzdü beni hehe

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:


2K'in merakla beklenen oyunu BioShock 2: Sea of Dreams için yeni detaylar gelmeye başladı. İlk yapımın aksine, Sea of Dreams'de Rapture'ın ilk Big Daddy'sini kontrol ediyor olacağız. Karşılaştığımız Little Sister'ları istersek öldürüp sakladıkları ADAM'ı alabileceğimiz gibi, yaşamalarına izin verip ilk oyudaki Big Daddy'lerin görevini, yani onu korumayı da seçebileceğiz. Geçtiğimiz günlerde duyurduğumuz yeni karakter ve düşmanımız Big Sisters ile de kapışmalar yaşayacağımız söyleniyor.

PC, Xbox 360 ve PS3 için ilk kez denenecek çoklu oyuncu seçenekleri ile piyasaya çıkacak olan BioShock 2: Sea of Dreams, bakalım ilk oyunun yarattığı etkiyi devam ettirebilecek mi, göreceğiz.



her gördüğüm haberi buraya yapıştırıyorum, bu en ilginç olanı. acaba hakkaten big daddy mi olacaz (:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

IGN said:
March 17, 2009 - More details have emerged on 2K Marin's big sequel, BioShock 2: Sea of Dreams, according to a cover story in issue 192 of Game Informer. The game is set in Rapture after the events of the first BioShock. It seems after the protagonist from the first game took off with all the Little Sisters, the city panicked, at least until a Big Sister came along to quiet things down try to return things to normal, or at least normal by Rapture standards. According to the article, you'll play as a Big Daddy in this reinvigorated underwater society.

Apparently the Big Sister was actually a Little Sister at one point, and the Big Daddy you play as, which BioShock 2 creative director Jordan Thomas describes as the 'first ever,' is an outlaw. The article points out that even though players were able to don the equipment of a Big Daddy toward the end of the first game, the full range of the beings' abilities weren't taken advantage of. In BioShock 2, instead of a wrench, you'll get a drill arm which can be used to whack splicers, who'll still serve as your enemies. It can also be turned on, though the time it can spin will be limited by an overheat meter.

Other options for dealing damage include a shoulder dash as well a flamethrower and grenade launchers engineered specifically for Big Daddies. An upgradeable rivet gun will also be made available. The article points out that since your Big Daddy model is a prototype, it'll be able to utilize plasmids too, which will upgrade in more significant ways. It's mentioned that the incinerate ability can eventually be upgraded to allow for a fireball attack to be charged and unleashed, and at its maximum upgrade level let you blast out a constant stream of flame. Relationships with hacked security bots will also differ, as the game will permit you to heal them to some degree.

New tonics and plasmids will create more possibilities for ability combos in BioShock 2. The article gives the example of combining incinerate with the cyclone trap plasmid to create a fiery wind blast. More options for this type of thing may open up as the article says you'll be able to utilize plasmids and weapons simultaneously instead of switching between the two. The developers also want to ensure players who progress down the upgrade paths wind up with different strengths and weaknesses by the end of the game, instead of everyone having roughly the same power-up setup.

Little Sisters will still be walking around the game world and you'll still have to wipe out Big Daddies to get at them, though now, since you're a Big Daddy, you'll have the ability to adopt one in addition to harvesting for Adam. If you choose to adopt, the Little Sister will ride around with you, calling out bodies around Rapture from which Adam can be harvested. While this might net more of the stuff, it seems a Little Sister in the process of harvesting will trigger an attack sequence where you'll need to defend her as splicers attack. The article states that the most effective method of acquiring Adam will still be to harvest or help the Little Sisters escape.

It seems since you're a more powerful being in BioShock 2, dealing with individual splicers won't be as big a deal. The Big Sister, on the other hand, will be a lot tougher to deal with. From the shots in the article, she appears to be a skinnier version of a Big Daddy with a basket on her back and a gigantic needle strapped to one arm. She directly absorbs the Adam she harvests, powering her up as the game progresses. She's trying to restore Rapture to the picture she has in mind from when she was a Little Sister, and apparently doesn't like it when you screw around with her restoration efforts. She'll chase you if you start to become too powerful, says the article, and she can find you anywhere. There willl be a warning given to you when you've dealt with enough Little Sisters to catch the Big one's attention, and then it's only a matter of time until she's bearing down on you.

The rest of the article deals with the storyline, something about which the developers were understandably being intentionally vague. Thomas did offer a bit on whether players can expect similar kinds of twists as were encountered in the first. "It wouldn't be BioShock if it didn't surprise you," he told Game Informer. "It wouldn't be BioShock if the mechanical experience you're having and the fictional experience you're having weren't kind of married in the themes."

To tell parts of the story, players will still pick up audio logs scattered around the world. Respawn points will also be included to some degree, though they won't necessarily be in the form of Vita-Chambers.

The article lists the game to be a '1-player action' title for Xbox 360, PlayStation 3, and PC. It also mentions that multiplayer is to be announced. The release window for BioShock 2 is this fall.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...