Jump to content

Skyfire

=o=
  • Mesaj sayısı

    2.828
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Skyfire hakkında

  • Rütbe
    Skyfire

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Skyfire

    Ses Pattern Karşılaştırma - Machine Learning Help

    Su ana kadar ki cevaplar için teşekkürler. Konuyu malesef hoca önerdi, ben de OK dedim, ki aslında ilerde fabrikada da işimize yarayabilir. Dataları motorlardan rulmanlardan dinleyebilirim, steteskop benzeri cihazla ses dosyasi kaydedebilirim. Sağlam, arızaya yakın arızalı şeklinde kaydedebilirim. Sadece paper yazmam lazım zaten. Derme çatma çalışan bir kod işime yarar yani. Ben de bir kaç kaynak buldun githubdan oradan kodlara, bakıp kendim de 100 civarı ses dosyası kaydetmeyi düşünüyorum. Oradan paper yazsam kafi de makine mühendisi olarak ve 10 sene öncesi mezun olarak baya geriyim konuda o sorun tldr dersi geçeyim yeter
  2. Merhabalar, Elimde steteskop tarzı bir kayıt cihazı var bu cihaz ile motorların ses dosyalarını kaydedip sağlam ve bozuk motor karşılaştırması yaptırıp; arızaya ne kadar yaklaştığını karşılaştırmayı planlıyorum. Lisansım makine mühendisliği olduğu için konuya oldukça yabancıyım. Nasıl bir yol izlemem lazım, hangi metod ile karşılaştırabilirim? Nasıl bir sonuç elde edebilirim. Yol gösterebilecek olan birileri çıkar ise oldukça memnun olurum.
  3. Skyfire

    I7 6700K, Gtx 1080 .. Gaming PC Ortalama Fiyat?

    Vallahi bu tipte pc yi 3-4 e satan varsa söyle elimdekini satmayı düşündüğüm halde alayım. Yani öldürmek istersinde bu kadar da gerçekten ayıp. Kurun ve enflasyonun olmadığı bir ortamda olsak keşke de eskisi gibi aldığımız şeyleri kullandıktan sonra alış fiyatının yarısına satsak. Ama burası Türkiye
  4. Skyfire

    I7 6700K, Gtx 1080 .. Gaming PC Ortalama Fiyat?

    Vallahi hem yaş ilerliyor, bir de çocuk büyüdükçe PCye hiç bakamaz oldum. Güzel teklif gelirse satabilirim.
  5. Merhabalar, Neredeyse hiç kullanamadığım PC'mi satmayı düşünüyorum da. Yaklaşık olarak ederini belirtebilirseniz sevinirim. Özellikler aşağıdaki gibidir. I7 6700k + Tx3 Evo soğutucu Z170 Maximus Hero VIII GTX 1080 Evga FTW 16 gb GDkill TridentZ 3200 Ram OCZ Fatal1ty 750W Psu Cooler Master Cosmos S Kasa (Ön Usb Slotları üzerinde kırık olduğu için deaktif ettim, lehim ile yeni slot takma ile çözülebilir) 250 gb SSD Samsung EVO 850 olması lazım 4 tb 3.5" HDD (1+1+2 şeklinde) DVD-Rom Kasa özellikleri yukarıdaki gibi ek olarak XB271hu - Gsync - 144 hz monitörümü de satabilirim Yaklaşık ederini söylerseniz sevinirim. Patiden de İzmir içi fiyatta anlaşılır ise satış olabilir.
  6. Skyfire

    Discord forumu öldürüyor mu?

    Valla salak gibi gofund dan bastık reklamlarla kaldık şaka gibi. Bundan kaçan da çok var bilginiz olsun
  7. Skyfire

    Discord forumu öldürüyor mu?

    Gerçekten de reklamlar küfür gibi ya
  8. Ne saçma maç lan bu ahahha. ŞLde de anca sonuncu oluruz. Şaka gibi takım
  9. Skyfire

    Beşiktaş 2019-2020 Sezonu Genel Tartışma

    Baya kötüymüş formalarınız
  10. adam akıllı tek kupa koyun geçin ya
  11. Skyfire

    Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2 [2020]

    steame cancelı basıp buna yapıştırdım. teşekkürler epic
  12. Skyfire

    Deri ceket & Shearling sevenler buraya

    Kısaca sorayım ben, bize en son ne olur fiyatlar
  13. Skyfire

    Kucuk bir RICA T_T

    Gönderdim derdin bu olsun
×
×
  • Yeni Oluştur...