Jump to content
Sin

aptal pvp sistemi lvl lost karma murderer sistemi sux

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Nis 2004, 10:40
Karakedininde belirttigi gibi bir sürü aç çinlinin bulunduğu bir oyunda oynamak cok zor...

Adamlar geliyor siz mp recovery için otururkene gelip bastonlarıyla kafanıza bitane koyuyolar sizde ayaga kalkıyorsunuz sinirleniyorsunuz adama sizde dalıyorsunuz sonra adam kacıyor siz mor olunca arkadaşalrı size dalıyor....

Ezik değilseniz benim gibi heps,ini kesiyosunuz şansına tekini tam keserkene morlugu geciyor beyaz oluyor ilk saldırıyı onlar yaptıysa 240 civarı yoksa 500 civarı karma alıyorsunuz(ki gerçi tam anlamıyla bu karma alma olayınıda cozebilmiş degilim, bi adamı kestim 1k karma verdi bi digerini kestim 250 karma verdi)

Ardından nehirlerin içinden kimsenin sizi bulamıyacağı biryerlere gidip hi lvl mobları kesip karma dusururum diye düşünüyorsunuz(örnek enhanced valley tarafları yada wastelands in forgotten temple tarafındaki ucurum bug i ile basilsk) tam nehirden giderken 2 tane çinli cıkıyor karsınıza kesmiyim diyorsunuz dalıyolar bir anda 10 kisi oluyolar geberiyosunuz... elven vity tarafında oldugunuzi çin ve sizde bir dark elf oldugunuz için dark elf village civarında respawn oluyorsunuz.. Şans budur ya dark elf vilalge in west entrance inin orda spawn ıoluyorsunuz orada haritaya baklıyorsunuz okyanusa girip kuzey daglarini asabilirseniz elven vilalge in en dogusundan enhanced valleynin ustunden haritaya ayak basabilirsiniz diye düşünüyorsunuz ve de village abti girişinden şehre girmeden doguya gidebileceginiz tek yoldan gidiyorsunuz ki bu yol lvl 1-lvl 7 arasındaki tiplerle doludur hepsi size saldırıyor kesmiyim d,iyorsuınuz kovaladıkları için bi twister atıyorsunuz geberiyolar.
Karma olmuş 2500, kuzey dogu sahiline geldiğiniz zaman daglara cıkmaya calısıyosunuz en dzlük yerden bile daga cıkmayı beceremiyorsunuz ve tek yol gozuken okyaustan ielrlemeye basliyosunuz doguya dogru...

Bi bakmışsınız haritanın sonu gelmiş ve daha ilerliyemiyosunu8z hp niz 100 mananız 100 bu demektirki maximum 7-8 kez daha heal kullanaiblirsiniz... nefes alabilcek yer yok escape scroll cakiyorsunuz pat.. Dark elf village dogu girişindesiniz... İyi tamam bari oren degilde wastelands e kadar ienyim diyorsunuz... Kimseyi oldurmeden arkanızda 5 tane player tarafinda chase eidilirken bir sürü agro spider ın arasından grim ruins in oraya kadar gelebiliyorsunuz şans yok ya bu seferde abuk subuk skeleton familyası speed açmış gibi ğpeşinizden koştururken 3 tane benim speed potion ictigimde kosabilecegimden daha hizli kosabilen dark elf archer pesinize takılıyor...

Tekrar dark elf villagedasınız.. Şimdilik armorlarınız lootlanmış vs... Kimsenin bulamıyacagını dusundugunuz bir yer olan De vilalge in Kuzer dogusundaki daglarin altidnaki kayaliklarin oraya esyalarinizi birakiyorsunuz... Gidip res kill yiyyorsunuz...

ve tekrar beyazsınız...
Sonuc 3 level lost, üstüne armorları nız vs lootlanıyor...
bu aptal pvp sistemi gm lere söylenincede alınan cvp
dikaktli olmalıydınız....

Bunun dikaktle alakası yok ki ben cast etmişim büyüyü en uzak rangeden... cast bitmiş twister havada süzülüyor 1-2 sn ye sonra rakibe ulaşıcak ve o 1 sn ye içerisinde adam beyaz oluyor ve ardından twister ona çarpıyor..

Şimdi hiçbi şekilde kasasım yok tekrar gaza gelinceye kadar kasamıcam... armorum yok param yok bi staff im bidfe hizli cast icin abuk bi tunic ve hosem var..

Kınıyorum level lost sistemini
murederer karma sistemini vs...


Mor bi kişiye saldıran bi ebyaz ebnce mor olmamalı ve mor olma sürwesi uzatılmalı[signature][hline] Mystry

Xne LvL 11+ Dark Mage of Erica



[Bu mesaj Sin tarafından 21 Nisan 2004 13:46 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 13:40
bence çok güzel bir sistem sana vurdular diye vurman gerekmezdi o çok bilinen bir tirck yiyecek kadar safsan katlanacaksın

ayrıca nedemek bana vurmayın tabiki vuracaklar kırmızıysan öymeyi hak ediyorsun ya yaptığın hareketlerin sonuçlarına katlanacaksın yada hiç yapmayacaksın[signature][hline]Özhan Canaydın demiş ki "vatan haini mektebi sultaniye pankartını açanları kınıyorum"

bir hafta sonra vergi daireside demiş ki "galatasaray klübünün vergi kaçırdığı tespit edilmiş olduğundan dolayı 1 trilyon lira cezaya çarptırılmıştır"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 14:26
oynun total saçma bir criminal sistemi var.

adam sana vuruyor, vurdugu an criminal oluyor (mor renk)

bu adama saldirirsan sende mor oluyorsun.

buaya dek güzel aslında ama adami gidip oldurursen RED yani PK oluyorsun.

bu kadar saçma olur mu yaf? adam criminal bana saldırmış adamı oldurmeyip de ne yapacağım kaçabilsem kaçacam ama kaçamıyorumda ya ölecegim ya kirmizi olacagım.

eh be daha neler. bu sistem olmamış. bug var diyip geçelim. Criminala saldıran ve öldüren Kırmızı olmamalı.

kendini savunmaya ceza kesilemez.[signature][hline]Bestiae sumus, ut non bestiae simus...
Karakedi of Bartz - Lvl 19 Human - Healer
Karakedi of Gustin - Lvl 21 Elf - Scout
KaraElf of Gustin - Lvl 11 Dark Elf - Mage

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 14:49
Mighty biraz haksız konuşuyorsun gibi geldi benim mantığım el vermiyor ilk olarak bana vuran birini öldürdükten sonra beinm kırmızı olmam ve bence tamamende bir bug.[signature][hline]Você Cría Os Mundos Que Nós Os destruímos
Virus,SatanixVirus,Satan-Virus,Virus-Satan,Satanix.
Trex DragonSlayerz Paladin of alb/exc
Viru Jan-Tiran BH of the Ecl The solo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 15:03
said:
Mighty_THoR, 21 Nisan 2004 16:40 tarihinde demiş ki:
bence çok güzel bir sistem sana vurdular diye vurman gerekmezdi o çok bilinen bir tirck yiyecek kadar safsan katlanacaksın

ayrıca nedemek bana vurmayın tabiki vuracaklar kırmızıysan öymeyi hak ediyorsun ya yaptığın hareketlerin sonuçlarına katlanacaksın yada hiç yapmayacaksın


o trick i tabiki biliyorum
ve o sacmaligi sunuyorum gözlerinizin onune haksız bir oaly bence[signature][hline] Mystry

Xne LvL 11+ Dark Mage of Erica



Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 15:03
karakedi +1..

burda suc bizde degil..
çünkü kendimizi savunuyoruz.
ne yani pk'lara çanak tutalim, bizi istedikleri gibi öldürsünler mi?
umarim düzeltirler..[signature][hline]you did what you did to me, now it's history all you see things will happen while they can, i will wait here for my man tonight, it's easy when your big in japan...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 15:41
said:
Sin, 21 Nisan 2004 18:03 tarihinde demiş ki:
said:
Mighty_THoR, 21 Nisan 2004 16:40 tarihinde demiş ki:
bence çok güzel bir sistem sana vurdular diye vurman gerekmezdi o çok bilinen bir tirck yiyecek kadar safsan katlanacaksın

ayrıca nedemek bana vurmayın tabiki vuracaklar kırmızıysan öymeyi hak ediyorsun ya yaptığın hareketlerin sonuçlarına katlanacaksın yada hiç yapmayacaksın


o trick i tabiki biliyorum
ve o sacmaligi sunuyorum gözlerinizin onune haksız bir oaly bence

aslında asıl oaly NCsoftun grieftacticsi destekleyen politikasi lineage1 de bu davranıslar ban sebebıymıs mesela mob heallama veya sana slow atıp arkandakı yaratıga windwalk atıp heallama veya yanına 2 3 tane aggro mobu cekıp yanında oyundan cıkma bunları ne zaman desteklemeyı bırakır NCsoft o zaman bu oyun cok daha guzel olur su ankı murder/karma sıstemı bence cok guzel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 16:40
sine her konuda katılıyorum
gerçekten ama gerçekten beklediğimi gibi çıkmadı ve herşey çok aptal
ben level 40 yaratık kesiyorum aldığım yüzde 0.30 experince
ve 3 dk mı alıyor
pk lar ölünce item düşme oranı fazla olması lazımken ben moblara ölüyorum üzerimden 2 şer tane item düşüyor[signature][hline] Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 18:47
Oyun henüz beta yakında piyasaya çıkıcağı söyleniyor...

Benim düşüncem beta bitmeden önce bu tip sorunları birileri lineage2.com forumalrında belirtmeli. Zaetn büyük ölçüde belirten olmuştur.[signature][hline] Mystry

Xne LvL 11+ Dark Mage of Erica



Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 18:51
Çinlilere gene bi çin setti lazım herhalde öle akıllancaklar :)[signature][hline]Eğer arzularına ulaşacaksan,güç kullanmak erdemdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 19:02
çinlilere kafam girsin zaten
aptal insanlar ya
ulan bende de o kadar süper bağlantı olsun bende de o kadar süper bilg . olsun bende kral olurum ama adam gibi oynarım
adamlar illahaki bi kıllık yapacaklar yani[signature][hline] Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2004, 22:20
crim öldürürseniz kırmızı olmazsınız white keserseniz kırmızı olursunuz[signature][hline]Özhan Canaydın demiş ki "vatan haini mektebi sultaniye pankartını açanları kınıyorum"

bir hafta sonra vergi daireside demiş ki "galatasaray klübünün vergi kaçırdığı tespit edilmiş olduğundan dolayı 1 trilyon lira cezaya çarptırılmıştır"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 07:39
pyun henüz beta da arkadaşlar ! gerçi haftaya offical oluyoo ya netyse .
bakın pk lık sistemini hala adam gibi açmadılar . yani karma alma-verme olayı vs vs vs . bide şu mor luk olayı da tamamen bi bug . ben mor kesiyorum bana bişii olmuyoo yanımdaki ark kesi bi tane o pk oldu . ben şimdiye kadar 10 tane (bana dalıp ta mor olan ) kestim hiç karma almadım hatta su an sadece 5 pvp m var gibi görünüyor. 3-4 kere de pk kesim . hatta bunun 2 tanesi yanımdaki makinada oynayan arkadaştı . hiç karma almadım hiç pvp point almadım . forumlara yazdım bunu bug diye belirttim bana henüz pvp ve pk sisteminin açılmadığını bunların , düzenlenmediğini ama hazırlandığını ve serverlara ekleneceğini belirten bi mail yolladılar .

bide arkadaşlar bu lineage2 öyle ultima gibi bişii diil . dikkat ettiyseniz bellirli bi zamandan sonra tek başına adamı bayıyor . hep aynı şeyelri yapıyorsunuz vs vs vs . bu oyunda tamamen ön planda tutulan (ki class lar da o şekilde ayarlanmış ) yardımlaşma -gruplaşmadır. hattaaa clanlaşma .
ama nedense hep açgözü davranıp bi party oluşturulduğunda " ahh hben 600 exp alcağıma sadece 200 exp alıyorum çok kötü bu bla bla bla bençıkıyorum zaman kaybı bu vs vs v s" gibi şeyler duyuyorum hep .

bi örnek de bizden veriim . biz 4-5 arkız ve bi clan oluşturduk kendi aramızda . önce bi dwarfy açtık kendimize ve onu geli gibi kastık hepimiz healler party ye girmeden deli gibi healledi lvl atlaması için. nitekim 3 gün içinde lvl 17 yaptık adamı . ve şimdi de lvl 22 wizzard olan hydra için deli gibi para kasıyoruz 400 k lik bi silah alcaz ona . daha sonra whiteflame var ona da bi bow of forest aldık .şimdi de o bizim için para biriktiriyor vs vs vs . bu şekilde birbirimize deli gibi bi yardımlaşma içersindeyiz .


neyse bu arada clanımız yakında ( bu hafta sonu ) clan questlerine başlicaktır . eğer aranizdan katılmak isteyen olursa bana özelden ulaşması yeterli

lvl 22 Elven Wiz. Hydra[signature][hline]an AmokRunNner

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 07:41
lineage adamı baymaz :)

oyun PvP agırlık düşünülmüş ama şuan oynadıgımız oynda lineage özellikleri henüz konumadı,

hele bir meydan savaşları castle siegeler falan ortaya çıksın o zaman yeniden konuşalım.

şuan buzdagının ucundkai azcık kısmı görüyoruz sadece. ana oyun şuan oynamakta oldugumuz oyun degil.[signature][hline]Bestiae sumus, ut non bestiae simus...
Karakedi of Bartz - Lvl 19 Human - Healer
Karakedi of Gustin - Lvl 21 Elf - Scout
KaraElf of Gustin - Lvl 11 Dark Elf - Mage

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 08:26
bayıyo bayıyo
zaten sıkıntısını çektiğimiz şey o buzdağının ucu
yoksa siege olayını zaten sitelerinde de detaylıca anlatmışlar, aşmış bir olay o, resimlerine bakmak bile zevkli

ama clanı o levela getirene kadar da herkesin ve clan liderinin delireceği de kesin[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.
- Friedrich Nietzsche

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 08:53
Oyundaki hata & eksiklikleri beta bitişine saklamak yerine şimdiden düzeltmeye başlasalarda bizde görsek çok güzel olucaktı. Oyun aslında bu haliyle oynanıcak gibi değil. Herkesin başına bişey gelmiş baksanıza.[signature][hline]Semi-Dr. Quinthalus @ primum non nocere
ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 08:54
baymaz baymaz

siz oynamaya devam edin.

düzgün serverlar açıldıgında clanlar oturduğunda siegeler meydan savaşları gibi olaylar devreye girdiginde oyun çok farklı bir havaya bürünüyor.

oyunun şuan sadece open beta oldugunu, yaratıkların bile sınırlandırılmış 3-5 cinsden öteye gitmedini unutmayalım.

lineage dışında aynı anda onlarca kişinin tek yerde savaşmasına izin veren oyun motoru yok piyasada. Yüz kişi bir kaleye saldırırken bi yüz kişide onu savunmaya çalışacak. Deli gibi bir ortam. Sırf castle siege ve meydan savaşları için bi adet gladiator yaratacam ilk fırsatta zaten.

kaçmaz bu olay.[signature][hline]Bestiae sumus, ut non bestiae simus...
Karakedi of Bartz - Lvl 19 Human - Healer
Karakedi of Gustin - Lvl 21 Elf - Scout
KaraElf of Gustin - Lvl 11 Dark Elf - Mage

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 08:58
siege olayı öyle ona diyecek bişe yok
ama aynı anda yüzlerce kişinin kale savunduğu veya saldırdığı bir başka oyun dersen bir tek daoc var bildiğim
diğerleri sözde izin veriyor ama çökmekten aşırı lag yaratmaktan öte gidemediler, örnek swg[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.
- Friedrich Nietzsche

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 10:27
said:
Mighty_THoR, 22 Nisan 2004 01:20 tarihinde demiş ki:
crim öldürürseniz kırmızı olmazsınız white keserseniz kırmızı olursunuz


hadi cnm
ciddi olamazsın[signature][hline] Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2004, 10:46
ciddi adam bence :) :P
hehe
hmmm kedi ole bi gaz olmushki insnai yaninda surukluo ciksin oyun gorelim lvl kasmak(!) hich zor deil lvl 25 e kadar pl kasabiliriz nolcak :)
[signature][hline]

Frostfel Dark Elf Mystic On Bartz
Captain of the Minmatar Battleship Anubis
Member of Dreamsmiths
"Who wants to live forever?"



[Bu mesaj Creel tarafından 22 Nisan 2004 13:47 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nis 2004, 09:19
Çok kişili savaşlarda daoc rullz herkesin bir espirisi oluyor.[signature][hline]Você Cría Os Mundos Que Nós Os destruímos
Virus,SatanixVirus,Satan-Virus,Virus-Satan,Satanix.
Trex DragonSlayerz Paladin of alb/exc
Viru Jan-Tiran BH of the Ecl The solo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nis 2004, 11:09
Benim düsüncem bide classlar arasında bir denge henüz yok...


PvP de hertürlü archerlar üstün gibi...

XP kasmada ise lvl 20 den sonra nukerlar cok sanslı...[signature][hline] Mystry

Xne LvL 20+ Dark Wizard of Erica



Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nis 2004, 11:59
biri bana özelden ya da burdan siege olayını detayıyla annatabilir mi?[signature][hline]Forumlara bir şey yazmadan önce dur iki kere düşün sonra da tıkla
-----------
We are following the will of the one
Through the dark age
And in to the storm
Lord I'm mean
-----------

Ardenia FRP Sitesi|Sözlükçe

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...