Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tüketici sorunu


bLackcha0s

Öne çıkan mesajlar

Şimdi bi problemimiz var. Ablama Bernardo isimli firmadan yemek seti aldık.

Kargo getirdi bana teslim etti. Daha sonra annemle ablamla kolileri açınca birçok parçanın kırılmış olduğunu gördük. Doğru düzgün paketlenmemiş fincanlar boşta duracak şekilde koyulmuş.Haliyle bir çok parça kırılmış.

Şimdi şöyle bir sorun doğdu. Bu set alınırken bize kampanyalı ürünün iadesinin olmadığını söylemediler. Ama fatura gleince fatura da kampanyalı ürünler iade edilmez yazıyor.
Ek olarak bu firma 12 ay boyunca kampanya yapıyor.Her ürününü kampanyalı satıyor.Firmayla üstünkörü konuştuk geri alamayız dediler.Yarın genel merkezlerini arayacağız.
Şikayetvar gibi sitelere baktım inanılmaz şekilde şikayet var.

Bu durumda ne yapabiliriz?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Geçmiş olsun. Felaket tellalı değilimdir ama büyük ihtimalle o set elinizde patlayacak. Kargo geldiğinde koliyi kargocunun yanında açıp, parçaların kırık olduğuna dair tutanak tutturmuş olsaydınız yeni bir set yada paranızı geri alma şansınız olurdu. Ama bu durumda pek şansınızın olduğunu sanmıyorum. Tekrar geçmiş olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bedeline gore tuketici hakem heyetine veya mahkemeye basvurun. sirket merkezinin kurulu oldugu ildeki Sanayi ve Ticaret İl mudurlugune de dilekce ile basvurun. Telefonla da devamli takip edin. hazirladiginiz dilekceye her turlu belgeyi ekleyin. kolay gelsin.

bir de bu mesafeli sozlesmeye veya kapidan satisa giriyor anladigim kadariyla. cayma hakkiniz var. Gerci ayipli mal tesliminde cayma hakki biraz zor pislige yatmadan kullanmak. bu arada malin saglam olarak teslimini ispat etmek saticinin sorumlulugunda. kargoyu imzalamis olmaniz firmalar sizi her ne kadar buna inandirmaya calissada ispata girmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rahatsiz said:
bedeline gore tuketici hakem heyetine veya mahkemeye basvurun. sirket merkezinin kurulu oldugu ildeki Sanayi ve Ticaret İl mudurlugune de dilekce ile basvurun. Telefonla da devamli takip edin. hazirladiginiz dilekceye her turlu belgeyi ekleyin. kolay gelsin.

bir de bu mesafeli sozlesmeye veya kapidan satisa giriyor anladigim kadariyla. cayma hakkiniz var. Gerci ayipli mal tesliminde cayma hakki biraz zor pislige yatmadan kullanmak. bu arada malin saglam olarak teslimini ispat etmek saticinin sorumlulugunda. kargoyu imzalamis olmaniz firmalar sizi her ne kadar buna inandirmaya calissada ispata girmiyor.


Aklıma ilk gelen Hepsiburada.com . Bir sitesine girip incele istersen. Kapıda tutanak tutturmadan teslim aldıysa tamamen firmanın insiyatifine kalır. Değiştirebilirde değiştirmeyebilirde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence gg.

Sonuçta kargo evrağı malı kusursuz olarak teslim aldığınıza dair bir belge ve bu nedenle imzalıyorsunuz, imzalamadan önce kontrol edip, eksik kırık var ise kargocuyla geri göndermelisiniz. Yapmanız gereken hareket buydu.

Geçmiş olsun, gene de tüketici haklarını arayıp konuşmak yardım talep etmek de yarar var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Geçmiş olsun. Kargoyu alırken attığınız imza ile sorumluluğu tamamen kendi üzerine alıyorsun zaten, yani ürünün üretici ve kargo şirketinden kaynaklı bir hasarı olmadığını rapor ediyorsun. Yani sanmıyorum bir şey yapabileceğini.

Bu tarz durumlarda kargo kapıdayken kutuyu açıp rapor ettirmek gerekli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...