Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Disciples 3..


Dragonutopia

Öne çıkan mesajlar

Ya hiç mi mantık yok. Ünite üretilen oyunda oyun uzayınca üniteler BİRİKİR. Sen toptan gidip strateji oyunlarının 95%inin oyun mekaniklerine saçma, dandik, zayıf yada her ne haltsa diyorsun.

Nedir yani bütün konu ünite stack vs solo ünitemi ? İki farklı mekaniği mi karşılaştıracaz ? Öyleyse en basidinden tekli ünite kavramında sürekli AYNI taktikleri yapmak zorunda olduğunu söylesem yeter mi ? Oyunu bir oynarsın iki oynarsın sonra yapıcağın herşey bellidir. HERŞEY aynıdır. Bkz Disciples da aynı durum.

Resource management for dummies diye mi eleştiriyim. Sırf farklı kaynakları yüzünden onlarca farklı strateji çıkıyor karşına. Marketinden tut da oyuncular arası alışverişine kadar.

Ne köşe kapmacasından bahsediyorsun bir anlasam. Bilgisayara karşı mı oynuyorsun ? Kimi kovalıyorsun ? 1 hafta kalesiz kalan heroya ne oluyor ? kale dışı mana recoverysi olmayan hero nereye kadar savaşabilir ? logistics nedir ? movement arttıran itemlar nedir ? niye stables var ? O kadar yüzeysel ve saçma eleştiriyorsunuz ki sırf muhalefet olsun diye yazdığınızı düşünüyorum.

Karşıdaki heronun movement hızından hafta sonuna hangi binaları yetiştirmene karar vermene kadar düşünmen gereken onlarca şey var. hangi gameplay nasıl iyi oluyor bende bir onu anlasam. Bir tane artı yönünü söylesen ? Gidip CoH ile SC karşılaştırmak yerine ?

Allah rızası için tartışacak ve sadece muhalefet yapmıycaksan özel mesaj falan at. Ciddi ciddi sıkıyor çünkü seninle aynı şeyleri konuşmak. gangren sırf çıkın lan konumuzdan dediği için mesaj atmıyordum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O degil de hepsi yalan be bence :) Hepsi öyle eglencelik oyunlar 1-2 oynarsın biter.

Strateji turn-based fantasy dendi mi battle for wesnoth gelir sadece aklıma.

Edit:

Yahu o kadar fazla HoMM oynamamışımdır ama, yani arkadaşlarla yaptığımız bütün multi maçları şu şekilde olmuştur:

1- Bir tane esas hero çıkarılır bütün ordu onda toplanır.
2- Harita büyüklüğüğne göre 2-3 tane memur hero çıkarılır bunlar paso gezerler hafif creepleri kesip para toplarlar haftalık adam/para veren yerleri gezerler. Esas oglana her hafta adam götürürler.
3- Ana hero paso bişeyleri keser kale male alır adam stack edilir.

Açılmaktan kastın ne anlamadım yani, orduyu kaça bölüyosun nedir yani. Biz böyle açılıyoruz işte, ağır top gidiyor esas seyleri kesiyor güzel itemları alıyor memurlar da ufaktan takılıyolar hep.

Bundan farklı statejş güdeni ordusunu bölen ya da oyun başında hızlı şekilde açılıp adam kaybeden bütün oyuncular da kaybetti şu ana kadar. Evet HoMM bence de adam biriktirmece ve köşe kapmaca oyunu. Adamın memur herosunu bir kere yakaladın mı o reinforcementları bi kere bir haftalıgına kestin mi bitti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

weekly growth dedim kaç kere, adam biriktirmecenin nedeni weekly growth. WEEKLY GROWTH. WEEKLY GROWTH. şimdi görmemezlikten gelememişsindir artık herhalde?

disciples'da takıldın kaldın, koca başlıkta stratejisini öven yok zaten. grafik seyretme oyunu. bunda da anlaştık mı?

aow'da hangi birimi ne kadar yapacağın sana ve kaynaklarına kalmış. "weekly growth bu kadar, daha fazla yapamazsın" demiyor oyun. dolayısıyla stratejin sana kalmış, ultimate mi basarsın yoksa daha zayıflardan oluşan birkaç ordu mu basarsın, savunmaya daha mı çok adam ayırırsın, bütün stratejik kararlar mümkün. herolar tanrı değil. saldırılan kale kesinkes düşmüyor, çaba sarfetmen lazım. stables idi, logistics idi bilmemneydi bunların hepsi var. ne demişim yukarıda okumadığın mesajlarımda? eksiği yok, fazlası var.

sc ile coh'u kıyaslamaya benzetmişsin de alakası yok, bariz aynı türden oyunlar. ne bu yani şimdi mağlup olunca "aynı sikletten değiliz" mi diyorsun? hayır "benim kendi zevkim böyle, daha çok beğeniyorum" desen ona da eyvallah. iddialı atılmasan "eziksiniz bilmiyorsunuz" laflarıyla sorun değil de cidden olmuyor böyle. direkt "saygım kalmadı" ile açıyorsun tartışmayı filan. saygı sadece aynı fikirdeki insanlara gösterilecek birşeyse yandık cidden heh

aow gameplay'in nasıl ve neden daha iyi olduğunu yukarıda PARAGRAFLAR BOYUNCA anlatmışım. hepsini şuraya copy & paste yaparsam "eyvallah haklıymışsın" diyecek misin? çünkü sen hala tek bir satır yazabilmiş değilsin. çeşitli resource, hangi binayı koyayım, bunların hepsi aow'da da var. 1-2 günden fazla oynamışsan zaten şu kadar diretmeni pek mümkün görmüyorum.

ve yani homm3, heh. homm4 veya homm5 dense bir derece ama burada 4 base+46 hero bonus(50) attack'la gezen iskeletlerin olduğu bir oyundan bahsediyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu işinde theorycraft ı olmaz ki be yaw.kapışırsınız netten, eline alan susar.nedir yani?
Gangren said:
Ben de baya itici buldum, 2007 videosunu izlediğimde.

HoMM 3 -> HoMM 4 geçişindeki 3D sıkıntısı, Disciples 2 -> Disciples 3'te de boy gösterecek sanırın.

4 te çok hoşuma gitmişti benim map.5 te biraz yormuştu kamerayla uğraşmak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HoMM de iyidir ama konu o değil.

Disciples III geliyormuş ya, yeter. Bu ay Diablo III, bu fln derken iyi gidiyoruz bakalım.

Screenshotlarda güzelmiş bu arada. Konsept aynı, sadece grafik farklı gibi geldi bana.

Tek üzüldüğümse Elves kısmı. IIde de onlarla oynamayı hiç sevmemiştim (3. ek paketti sanırım)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bütün o tarz oyunları seviyorum sanırım, yanlızca dengeye oturtamadıkları durumlar oluyor, mesela heroes3 de unitler yerine herolar ile dolduruyordunuz bayağı güçlü oluyorlardı =P Disp2'de de bazı unitler aşırı dengesiz mesela undeadlerin aoe paralyze yapan unitleri (resist şansı çok az ordunuz kıpırdayamadan geberiyor, ki genelde orduda muhakkak bir archer-assassin tarzında unit olmasına rağmen 2 tane paralyze yapan uniti alma şansı olmuyor), ya da shaman ın (neutral mob bunlarda sanırım) aoe fear çekip ordunuzun çoğunu kaçırması bayağı bir dengesiz =P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

AOE Paralyze yapan ünitelerin initiative'leri oyunun en düşük initiative'leri yalnız. Onun yanında bir de Hit Chance'leri %65 civarında diye hatırlıyorum.

Onlar saldırana kadar istersen karşı grubun damage veren ünitelerini indirirsin, istersen direkt olarak paralyze yapanlara saldırırsın. O kadar da dengesiz bir durum değil bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Darksun said:
Ben bütün o tarz oyunları seviyorum sanırım, yanlızca dengeye oturtamadıkları durumlar oluyor, mesela heroes3 de unitler yerine herolar ile dolduruyordunuz bayağı güçlü oluyorlardı =P Disp2'de de bazı unitler aşırı dengesiz mesela undeadlerin aoe paralyze yapan unitleri (resist şansı çok az ordunuz kıpırdayamadan geberiyor, ki genelde orduda muhakkak bir archer-assassin tarzında unit olmasına rağmen 2 tane paralyze yapan uniti alma şansı olmuyor), ya da shaman ın (neutral mob bunlarda sanırım) aoe fear çekip ordunuzun çoğunu kaçırması bayağı bir dengesiz =P


Heroes 4 olmasın o yaw. Herolar orda vardı çünkü
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
aoe healer yemezse paralyze gene kurtarabiliyordun işte de şans meselesi. (:P) human campaign'in endboss'u ultra sakattı işte hem aoe paralyze %80 şans hem eşşek gibi aoe dmg vuruyordu. bal ile kurtarabiliyordun ancak ya da save/load. :P


human camp. ın son boss (içine bethrezen kaçmış çocuk :P ) aoe paralyze değil, tek kişiye atıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:
human camp. ın son boss (içine bethrezen kaçmış çocuk :P ) aoe paralyze değil, tek kişiye atıyordu yanlış hatırlamıyorsam.


yok aoe ya, geçen yıl oynadım işte o kısmı tekrardan. load yapıyorsun mecbur yani %80'di sanırım resmen edit. aoe healer resistlemezse geçmiş olsun. çeşitli campaign'leri denemiştim zaten velet mode'da bile hayvan gibiydi o demon campaign'de.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...