Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

Gangren said:
İşin komiği, zaten burdaki çoğu hevesli insanın, bir dolu Blizzard FanSite RSS'i vardır.

Öyle bir gelişme olduğunda, senden çok daha hızlı haber alırlar.


abı benım yoksa mesela bence baya bi insanın yoktur,

ha ben rss'e inanmıyorum onunda etkisi vardır tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Renk olayında geri adım atmayacaklarmış. Zaten gerek de yok, gayet güzeldi renkler.

said:
“There’s no going back now,” he said during an interview in a Manhattan hotel where Blizzard was showcasing their newest games. “We’re very happy with how the art style is. The art team’s happy. The company’s happy. We really like this art style, and we’re not changing it.”


But fans take note: The decision to add color to the macabre world of “Diablo” didn’t come lightly. “It’s actually the thing we struggled with the most,” Wilson said. When Wilson joined the project two and-a-half years ago, the game was similar-looking to what fans of the old games might expect — darker, desaturated and a lot of brown and gray tones. However, translating the game from 2D to 3D with a dark color palette didn’t make for the best gameplay experience. The first and second iterations of the art direction had a “modern, gritty look” but made it difficult to distinguish enemies from the environment. “When you have 30 creatures on screen — and four or five different types — target prioritization is a factor,” he said. “You need to be able to tell those things apart fast, and you can’t do that when your world is gray and your creatures are gray.”

http://multiplayerblog.mtv.com/2008/07/31/diablo-iii-designer-talks-colors/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sırf maddı sıkıntı olmaışıyla ilgili değil, maddı sıkıntının gobeğindeyken starcraft'ı yapmış bir firma blizzard, oyunu önce wc2 motoruyla yapıp bitirip, bu böle olmadı lan diyip bastan yapmış yıllarca olmıyan paraları bir oyuna dökmüş bir firma.

cunki adamların oyun yapma anlayışı bu, adamlar mükemmeli arıyor mukemmele ulaşmak imkansızsada oturup en mantıklı trade off'u buluyorlar onun ustune gidiyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
maddı sıkıntının gobeğindeyken starcraft'ı yapmış bir firma blizzard,


bill roper, bir röportajında yer olmadığı için ranzaların üstünde yattıkları odaya yer yatakları attıklarını ama gene yeterli olmadığı için kurayla uyku hakkı kazananları falan anlatıyordu oyunu yetiştirebilmek için girdikleri sıkıntılardan dem vururken.

gerçi yalan da olmasın şimdi belki wc de olabilir o oyun ama sonuçta açlıktan nefeslerinin koktuğunu biliyoruz bir zamanlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:
İşte oyunu adam gibi olsun diye yapıp sadece kuduz fanları mesut etmek için yapmayan adamlar.

Helal valla. Keşke her firmanın maddi sıkıntısı olmasada sizin gibi kaygısız oyun yapabilseler.

Fallout 3 topiğinde ağlamıyor muydunuz "fanları düşünmeyeceklerse neden oyunu yapıyorlar" diye?

Diablo 3'teki gökkuşağına lafım yok.
Ama Blizzard'ın olayı ses, grafik ve senaryo birleştirip müthiş bir atmosfer yaratmaktır.
Warcraft 2'de böyleydi, Diablo'da böyleydi, Starcraft'ta böyleydi.

Oyunu adam gibi olsun diye yapacaklarsa, eski Diablo oyunlarına (Özellikle ilk oyuna) benzer bir atmosfer yaratmaları gerekli.

Yok "adam gibi"den kastınız "aydınlık ortam, bolca renk, bol bol aksiyon, herşeyin açık gözükmesi" gibi şeylerse, işte o zaman "adam gibi oyun" dediğiniz oyun Diablo olmaz, Nox olur, Sacred olur, Dungeon Siege olur, ama Diablo değil.

Gameplay'e birşey demiyorum, elbette Blizzard en iyi gameplay'i sağlayacaktır.
Ancak "Diablo atmosferi" denilen atmosferden vazgeçmelerine üzüldüm.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

Diablo 3'teki gökkuşağına lafım yok.


Birincisi, ortada gökkuşağı falan yok abartmayın, ki demoda izlediğiniz yerler oyunda yok, demo için özel yapılmış mekanlardı izledikleriniz.

Bone said:

Oyunu adam gibi olsun diye yapacaklarsa, eski Diablo oyunlarına (Özellikle ilk oyuna) benzer bir atmosfer yaratmaları gerekli.


İkincisi, öyle bir gereklilik yok. Sen birinci oyuna adam gibi dersin, başkası ikinciye, bir başkası "bunlarda oyun mu?" der geçer

Bone said:

Yok "adam gibi"den kastınız "aydınlık ortam, bolca renk, bol bol aksiyon, herşeyin açık gözükmesi" gibi şeylerse, işte o zaman "adam gibi oyun" dediğiniz oyun Diablo olmaz, Nox olur, Sacred olur, Dungeon Siege olur, ama Diablo değil.


Şu şekil yorumlarda da artık oyunun nerde geçtiğine dikkat edin. İlk oyun karanlıktı çünkü neredeyse hepsi zindanlarda geçiyordu. İkincisi daha az karanlıktı, çünkü dış dünya daha fazlaydı. Varalon dış dünya ise act1 karanlık, act2 aylıdınlık ama sonra hava karardığın için quest icabı karanlık, act3 zaten orman, dolayısıyla karanlık, act4 cehhennemin dibi ve act5 direk aydınlıktı. Ve süregelen bir savaş vardı. Bu oyunda ise olaylar üzerinden 20 yıl geçmiş, barbar dede olmuş, bırakın dünya biraz yeşersin, aksi takdirde diablo ya kurutacak ot kalmazdı.

Bone said:

Ancak "Diablo atmosferi" denilen atmosferden vazgeçmelerine üzüldüm.


Son olarak, öyle bir atmosfer, herkese göre, oynarken ne hissettiğine bağlı olarak değişir. Sen vaybe ne karanlık, gore, süper dersin, ben sürekli ekşından zevk alırım ya da işin rpg kısmından. Kaldı ki demo beni ve birçok kişiyi oldukça memnun etti. Öküz altında buzağı aramadan önce, herkesin takdir ettiği şeylerdeki çıban başları olmayı bırakın.

not: bone nezdinde herkese.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Birde unutmadan ekleyeyim.

Fallout 3 olayı çok farklı. Çünkü ben ve muhtemelen, oyunun çoğu fanı, bu oyunun rpg sine, dialoglarına, bir şeyi değiştirebilme hissine vurulduk. Bunları oyundan alıp yerine action fps gibi birşey koyarsan o artık fallout olmaz. Ama diablo 3, neyi değiştirirsen değiştir bir h&s olmaya, hem de yine sektörün lideri olmaya devam edecek, çünkü bu diablo ve çünkü bu blizzard.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...