Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

Oski said:

Gladmir said:

Mesaji bir edit leyiver, gerek yok hayvan benzetmelerine.


ahah, benden başka yoktur sanıyodum ben de.


Yok yahu, sen aptal degilsin digerleride sigir degil, bende pre order etmedim.

Beta key dagitimi yaparken bolge onceligi onde olmamaliydi, blizzard in yanlis yaptigi nokta bu. Adam tanzanyadan da pre order etmis olsa bile beta key hakki kazanmaliydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir ay sonra çıkacak oyunun 2 saatlik beta'sını görseniz ne olur boşverin. Bu kadar özenilecek bir şey yok oyunun beta'sında, içiniz ferah olsun. 3-4 ay önce durum farklıydı da şimdi geri sayıma geçilmişken yapılacak şey beta beklemek değil, oyunu beklemek artık. Öyle beta'ya girdim build'e karar verdimlik bir durum da söz konusu değil, beta'daki skill'lerin bir iki tanesini ki onlar da signature spell'ler ya kullanırsınız ya kullanmazsınız high level'larda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Haklısın, bazıları MMO muamelesi yapıp, "önden göreydim,,questleri dungeonları ezberleyeydim, itemi dizeydim"
muamelesi gösteriyorlar.Hatta bazıları oturup ciddi ciddi bulid geiyği döndürüyor tam komedi. skill/runelin %10 acık, hadi onuda geç build test edecek combat vs. yok bi kere. o vurduda bu vurmuyorluk bi olay yok. normal mod var Hardcore var, ki aralarında fark yok zorlama acısından. Hatta bence beta oynayanlar daha talihsiz, release'de oyunun ilk 1 saatini pfflayarak oynıyacaklar, non-betalar explorer olarak daha fazla zevk alacaklar. Sonuçta diablo fanlarının bir çoğunun yıllarca oynayacağı bi oyun için "betaaağğ" die çıldırması anlamsız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

5 karakterlede betayı bitirdim. WD hariç hepsini max level yaptım. Hiçde pff diyerek oynamadım. Yarın çıktığında da pff demeden oynarım.

Ama şu bir gerçek beta denilen şey max 20 saatlik bir mevzu. Oynamayan arkadaşlar hiç birşey kaybetmiyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bashiok said:
This is may be a good a time as any to REVEAL TEH SEKRITS! that Inferno monster levels aren't linear any longer. They get progressively more difficult. This was really a reaction to Inferno playtesting. Our original intent was to have a flat difficulty level where you could go wherever you want, farm for items, and it'd be no more or less difficult than any other area in Inferno. This caused a few inherent issues for us, though:

It just felt wrong. It didn't feel right to be progressing through the game and have it stay pretty much the same difficulty the whole time. It felt like a letdown to get to the final boss of the game and it be no more difficult than the first.
There’s a wide variety of players out there and we wanted to make sure everybody had something to sink their teeth into. We expect that anybody with enough time and dedication will reach level 60. But the jump in difficulty to Inferno needed to be different amounts for different people. For the crazy people they need a HUGE ramp in difficulty, for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty. So for the crazy people who play non-stop they’ll hit Act I and get a challenge, but 1 month later they’ll still have something to work on (Acts II, III and IV). For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno. They can experience some “small victories” working on Act I with the dream of maybe someday reaching the later acts.
Longevity. We know people really want goals to work towards and challenges to overcome. We made Act III and Act IV really, really brutally hard, for the most elite players only. It felt wrong to make ALL of Inferno that brutally hard.


Now, you may be saying “I thought you wanted us to be able to farm anywhere we wanted. Now we only have half as much area in the game to farm in? What gives?” Our goal is to make the loot mathematically better in the later acts without making the earlier gear completely obsolete. We feel Diablo II actually did a very good job with this and we expect Diablo III to perform similarly.

Specifically, people in D2 did Diablo runs, Mephisto runs, Pindleskin runs, Pit runs, Baal runs, etc. because the loot in Diablo is extremely random. Even though the theoretical best items might come from the later Acts, well-rolled items from earlier acts will still be better. Internally we find sometimes after an intense session of brutally hard Inferno it can be really fun to cruise through Hell Act III or IV and it’s not too uncommon surprise when an upgrade drops. We expect this to carry through to Inferno difficulty where somebody who can theoretically farm Act IV will likely still enjoy romping through Act I simply because the drop potential is still there. It’s all because of the highly random items having lots of overlap in their power distribution curves.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Nae said:

5 karakterlede betayı bitirdim. WD hariç hepsini max level yaptım. Hiçde pff diyerek oynamadım. Yarın çıktığında da pff demeden oynarım.

Ama şu bir gerçek beta denilen şey max 20 saatlik bir mevzu. Oynamayan arkadaşlar hiç birşey kaybetmiyorlar.

20 saat dediğin olay şimdiye kadar ki bütün call of ların senaryosu kadar :D
az değil yeter bile :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...