Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

Fotosoplamislar orasi bariz tabi de demek istedigim suydu; bunlari fotosopla bile yapiyorlarsa oyun icinde mekanlari karakterleri tekrardan modellemeye gerek kalmadan, uc bes ufak ayar ile yine bu goruntu elde edilebilir. Blizz cani isterse kendi yapabilir ya da bir kac tool/api sunup insanlarin bunu yapmasina izin verebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işin ilginci, diablo 3'ü ilk duyurmadan önce buna benzer denemeleri olmuş adamların.
ama sonra torchlight benzeri bir görüntüde karar kılmışlar.
tf2 dizaynı gibi "silüetleri belli olsun" derdindeler anladığım kadarıyla.

yani oyun çıkmadan kendileri bir mod ekleyebilirler oyuna "dark diablo 3" diye, isteyen o şekilde oynar. ama "biz bundan memnunuz" felan diyorlar, öyle bir şey eklemezler oyuna.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yalnzı 2 fotosopluk iş değil, ciddie dynamic lightnng mevzuları dönüyor orda. bunları photoshopla yapmak baska, computer generated yapmak baska.

bide sey var, sc2 nın ilk ssleride oyundaki coğu effect yoktu, şu anki low grafiklere benziyordu ve cartoony duruyodu biraz. oyun cıktı full grafiklerde bildiğin sc bw nin verdiği hissi veriyor frafikler

ayrıca axedice'ın dediğinden
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

yalnzı 2 fotosopluk iş değil, ciddie dynamic lightnng mevzuları dönüyor orda. bunları photoshopla yapmak baska, computer generated yapmak baska.

bide sey var, sc2 nın ilk ssleride oyundaki coğu effect yoktu, şu anki low grafiklere benziyordu ve cartoony duruyodu biraz. oyun cıktı full grafiklerde bildiğin sc bw nin verdiği hissi veriyor frafikler

ayrıca axedice'ın dediğinden


Basit bir ornek olacak ama bir 3d modelin renk skalasini degistirdiginde hesaplanacak veri artmaz azalmaz. Isik kaynaginin gucu bahsi gectigi sekilde bir fark yaratir ama isik azaldigi icin hesaplama bir nebze daha azdir, lakin artacak olsa bile yine devasa bir fark yaratmaz.

Sonuc olarak pek bir sey degismiyor. Sadece keyfi bir olay. Bu sekilde tercih ederlerse bu sekilde olacak, diger sekilde tercih ederlerse diger sekilde olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet ama http://multiplayerblog.mtv.com/wp-content/uploads/2008/08/diablo-fan-04.jpg
bu örnekte hue illumunation gibi değerlerle oynanmasından farklı seylerde var.

ikincisi, daha öncede yazdığım gibi, iki boyutlu bir imaj üretmek başka birşey, aynı estetiği 3 boyutlu cgi'da korumak baska bişey. imkansız değil elbette olur, ama bununla en cok övünen oyunlardan tf2'de bile patlıyo bir sürü zaman iluzyon.

başka bir meselede, bu sslerde gördüğümüz, üst üste overlay atma durumu. visual clearity'i gectim, günümüzden ornijal görüntüdeki gibi daha yumusak texture'lar particul effectleri bir yandanda hataları kapatmak icin kullanılıyorlar. daha gu nitelikten vazgecmeye hazır değiliz bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sırf gameplay olsun denmez ama ya. torchlight sırf gameplay mesela. öyle mi olsun oyun. gameplay darkness olayını dengelemeleri lazım. darkness dediğim de o ambiyans filan işte. bu fanların yaptıkları da çok kasvetli mesela. üstteki örnekte ikisinin arası %70 fan arta yakın bişey güzel olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yagmur efektini cikarinca gerisi hue saturation olayi iste abi neyi tartisiyoruz ki. Sen haklisin ben hakliyim olayi da yok pek.

Brightness fazla bir de SS'lerde evet. Ilk versiyonlari farkliydi yine hatirladim simdi.

Hani bok atmak icin yapildiysa normaldir aslinda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...