moriQ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 said: Electronic Arts'tan John Riccitiello bugün sadece The Godfather II oyunu hakkında konuşmadı ve Need for Speed'in yeni oyunu hakkındaki ilk bilgileri de verdi. Riccitiello, sözlerine Need for Speed: Carbon ve Need for Speed: Pro Street'in başarısız olduğunu tüm ekip olarak kabul ettiklerini ve Electronic Arts Vancouver'un yeni oyun için çok sıkı bir şekilde çalıştığını açıklayarak başladı. Daha sonra ise Electronic Arts Vancouver tarafından geliştirilen Need for Speed: Undercover hakkındaki ilk detayları açıkladı. Riccitiello'nun söylediklerine göre Need for Speed: Undercover serbest bir oynanış sunacak ve görev tabanlı olarak ilerleyecek. Oyun, Need for Speed serilerinden alışık olmadığımız derecede kapsamlı ve güzel bir senaryoya sahip olacak. John Riccitiello oyununun işleyiş olarak The Transporter filmlerine oldukça benzeyeceğini de özellikle vurguluyor. 2008 yılının Sonbahar aylarında piyasaya sürülmesi beklenen Need for Speed: Undercover hakkında yeni bilgiler geldikçe sizlerle paylaşacağız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Başarısız olduklarını kabullenmeleri güzel tabi :p Free-Roaming olsun da, gerisi sorun değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 O kadar adrenalin dolu film canlandırma potansiyeli varken niye hala doğru düzgün bir tane çıkarmadıklarını bir anlayabilsem. Hala salak salak ara demolu tur bazlı oyunlar çıkarıyorlar. Yapın şöyle adam gibi film benzeri birşey bizde sevinelim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 yeni Fast&Furious geliyor ya. nfs çıkmazsa olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Oyunlarinin fiyasko oldugunu anlamalari beni sevindirdi, bu iyi bir gelismedir benim icin. Ayrica orda burda "BU OYUNLAR MUHTESEM ABI SIZ ANLAMIYORSUNUZ" diyen zibidilerede kapak oldu ahah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 yalnız yukarıdaki alıntıyı çeviren arkadaş o kadar kötü çevirmiş ki, ya motamot çevirdi bunu ya da türkçe'den nasibini almamış okuyana kadar belim çatladı, sinirlerim gerildi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 nfsnin sçışı ve tdunun patlaması aynı ana denk geldi, heriflerin aklı başına döerse ii olur zaten :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 şöle arcade tadında bişiyi codemasters yapmıyor muydu? (bu değil tabii) nfs serileri genel olarak ne isa'ya ne de musa'ya yaranamıyor benim için.. ne realismi verebiliyor, zorluyor ne de heyecana boğuyor ve buram buram adrenalin veriyor (porsche hariç tabii!) hep ha oldu, ha olacak tadında takılıyor da olmuyor işte. bu olur belki. ancak yine de amacı oyun satmak yerine iyi oyun yapıp onu satmak olan bir şirketin yaptığı oyunu nfs serilerine tercih edeceğimi rahatlıkla söyleyebilirim (daha oyun çıkmadan) ha unutmadan aklıma gelmişken söyleyim, codemasters'ın ki grid isimli oyun. bu aylarda çıkıyor ya da çıktı. öle bişi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 nfs serisi iyi seriydi ya, porsche'de en üst noktaya gelmişlerdi. Sora EA'nın paragöz yöneticileri daha kolay oynanabilecek bi oyun istedi muhtemelen, soora baktılar underground diye bi hit oldu ellerinde, sandılar ki cıvıttıkça para kazanacaz. denyo EA işte fifa da nba de hepsi aynı hikaye oluyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 valla demek istediğimi benden daha iyi anlatmışsın ^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brook Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 bu sfeer iyi bişey olur umarım.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Son dönemde, underground döneminde yani, underground 1 ve most wanted dışında beni heyecanlandıran bir oyun çıkaramadılar. diğerlerini de sıkılıp bıraktım. umarım bu sefer hakkını verirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Porsche'u yeniden yapsalar varya, most wanted filan hepsini tokatlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2008 oyunun ismine bakarsak taxi filmindeki gibi bi araba çıkacak (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 ssj4songoku said: Porsche'u yeniden yapsalar varya, most wanted filan hepsini tokatlar. aslında ben porsche'den sonra Ferrariye özel bi oyun beklemiştim. tam o noktada emperyalist ea yöneticileri işin içine burunlarını soktular :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Bir de NFS'in sırf Online olanı vardı -Motor City- çok baba oyundu ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 ilk defa duyuyorum. motor city ne hocam. na aralık çıktı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Need For Speed serisinde bana göre 2'den daha başarılı çıkmış bir oyun yoktur. Porsche Challenge da iyiydi, böyle farklı farklı porscheler oynuyabiliyorduk o açıdan çok hoşuma gitmişti. Ancak Underground'dan beri hep aynı şeyi yapmalarından bıktım usandım. Baktılar Araba yarışı sevdalıları arasında neredeyse herkes Fast & Furious hastası, bunlar da dedi ki hep modifiye araba yarışı yapalım. Bir süre sonra hep aynı oyun çıkıyor zaten. Fifa 2001, 2002, 2003 gibi seri üretim oluyor ardı ardına. Ben Tofaş alıp modifiye etmek istemiyorum yahu. Bıktım. Supercar, Concept car sürmek istiyorum. VW Golf, Peugot 206, Ford Fiesta felan sürmek istesem gider Rally oyunu oynarım zaten. Yapacakları oyun şu: Need For Speed: Top Gear. Top Gear ekibiyle birlikte hazırlıycaklar, supercarları koycaklar, mis gibi bir oyun olcak. Hatta Porsche Challenge gibi tarihi arabaları da oynayabilsek daha da güzel. Lamborghini Reventon istiyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BloodyBeast Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 porsche challange dediğin porsche unleashed ise, bence o en güzeliydi. arabaların hasar alma özelliği vardi en azindan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=mkHJzHIbQQg watch?v=mkHJzHIbQQg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rikkie Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Üç altın kelime... Rom di Prisco. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 BloodyBeast said: porsche challange dediğin porsche unleashed ise, bence o en güzeliydi. arabaların hasar alma özelliği vardi en azindan aynen porsche'den sonra her oyununu oynasam da hiçbirisi o zevki vermedi. (ilk underground fena değildi, konseptin ilk oyunu olması ve fast&furious'dan gazı almamız da etkiliydi tabi) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2008 ProStreet gayet başarılı bi oyundu mekanik olarak, muhtemelen en gerçekci NFS idi bugüne kadar yaptıkları. Başarısız olmak illa kötü olmak demek değil, herhangi bir sebepten az satmak demek. ProStreet'in başarısızlığının sebebi de NFS'nin arcade çizgisine uymaması sonucu fanboi'ların beceremeyip hayal kırıklığına uğraması ve oyunun ortamını bozan free roamsızlık, sabit isimli ve kasklı karakter, neredeyse hiç olmayan senaryo gibi yan etmenlerdi. Onun dışında mis gibi motoru vardı halbuki hem sürüş hem damage olarak, yazık oldu. Underground 239265 a.k.a. Undercover gelsin rahatlar herhalde modifiyeci arcadeci NFS tayfası :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MeSh Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2008 arcade değil simulasyon istiyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2008 Sadece tek marka araba olması benim sıkılmam için yeterliydi. (Lotus istisnadır :) ) Aynı şekilde konsept araba görememek de benzer bir etki yaratıyor bilemiyorum belki de NFS2 : SE ile büyümüş nesilden olduğum içindir. Modifiye eden konsept arabayı da eder, el arabasını da, oyun bu. Temel sorun gameplay. Evet, her oyunda birşeyler ekleniyor, var olanlar pürüssüzleşiyor ancak birşeyler eksik, bir yerden sonra kendini tekrarlıyor. İki oyunda bir oturmuş düzene reset çekip yeni konsept denemelerinin başarısız olduğunu söyleyebiliriz. Underground'un çıkışını atırlıyorum, burada uzun süre muhabbeti dönmüş, ekran görüntüleri koyulmuş, drift skorları yarıştırılmıştı. Herkes seviyor, oynuyordu. İşte o etkiyi yapan bir oyun lazım. Ne Test Drive tipi sandbox ne de önceki oyunların artık gına getiren formülü bunu getirecektir. Most Wanted'dan beri oyuncu/sinema olayını güzel yapıyorlar, her oyunda daha iyi hale geliyor, onu kabul etmek lazım. Belki de ilacı budur. Oyuncuyu hikayenin içine seçmek, seçim yaptırtmak hatta değişik son. Kulağa RPG gibi geliyor değil mi? Sürücünün level almasından değil Carbon'daki gibi farklı özellikleri olan sürücülerin olması, takım arkadaşı seçebilmek veya Midnight Club'dan arakladıkları rakip şöför karakterleri gibi şeylerin çoğalmasından bahsediyorum. System Shock -> Bioshock geçişi gibi. Yoğun olmayan, oyuncuyu hikayenin/oyunun içine çeken, gameplaye birşeyler katan roleplay öğeleri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar