Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Need for Speed: Undercover


moriQ

Öne çıkan mesajlar


said:
Electronic Arts'tan John Riccitiello bugün sadece The Godfather II oyunu hakkında konuşmadı ve Need for Speed'in yeni oyunu hakkındaki ilk bilgileri de verdi. Riccitiello, sözlerine Need for Speed: Carbon ve Need for Speed: Pro Street'in başarısız olduğunu tüm ekip olarak kabul ettiklerini ve Electronic Arts Vancouver'un yeni oyun için çok sıkı bir şekilde çalıştığını açıklayarak başladı. Daha sonra ise Electronic Arts Vancouver tarafından geliştirilen Need for Speed: Undercover hakkındaki ilk detayları açıkladı.

Riccitiello'nun söylediklerine göre Need for Speed: Undercover serbest bir oynanış sunacak ve görev tabanlı olarak ilerleyecek. Oyun, Need for Speed serilerinden alışık olmadığımız derecede kapsamlı ve güzel bir senaryoya sahip olacak. John Riccitiello oyununun işleyiş olarak The Transporter filmlerine oldukça benzeyeceğini de özellikle vurguluyor. 2008 yılının Sonbahar aylarında piyasaya sürülmesi beklenen Need for Speed: Undercover hakkında yeni bilgiler geldikçe sizlerle paylaşacağız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şöle arcade tadında bişiyi codemasters yapmıyor muydu? (bu değil tabii)

nfs serileri genel olarak ne isa'ya ne de musa'ya yaranamıyor benim için.. ne realismi verebiliyor, zorluyor ne de heyecana boğuyor ve buram buram adrenalin veriyor (porsche hariç tabii!)

hep ha oldu, ha olacak tadında takılıyor da olmuyor işte. bu olur belki. ancak yine de amacı oyun satmak yerine iyi oyun yapıp onu satmak olan bir şirketin yaptığı oyunu nfs serilerine tercih edeceğimi rahatlıkla söyleyebilirim (daha oyun çıkmadan)

ha unutmadan aklıma gelmişken söyleyim, codemasters'ın ki grid isimli oyun. bu aylarda çıkıyor ya da çıktı. öle bişi..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nfs serisi iyi seriydi ya, porsche'de en üst noktaya gelmişlerdi. Sora EA'nın paragöz yöneticileri daha kolay oynanabilecek bi oyun istedi muhtemelen, soora baktılar underground diye bi hit oldu ellerinde, sandılar ki cıvıttıkça para kazanacaz. denyo EA işte fifa da nba de hepsi aynı hikaye oluyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Need For Speed serisinde bana göre 2'den daha başarılı çıkmış bir oyun yoktur.
Porsche Challenge da iyiydi, böyle farklı farklı porscheler oynuyabiliyorduk o açıdan çok hoşuma gitmişti.

Ancak Underground'dan beri hep aynı şeyi yapmalarından bıktım usandım.
Baktılar Araba yarışı sevdalıları arasında neredeyse herkes Fast & Furious hastası, bunlar da dedi ki hep modifiye araba yarışı yapalım.
Bir süre sonra hep aynı oyun çıkıyor zaten.
Fifa 2001, 2002, 2003 gibi seri üretim oluyor ardı ardına.

Ben Tofaş alıp modifiye etmek istemiyorum yahu. Bıktım.
Supercar, Concept car sürmek istiyorum.

VW Golf, Peugot 206, Ford Fiesta felan sürmek istesem gider Rally oyunu oynarım zaten.

Yapacakları oyun şu:
Need For Speed: Top Gear.
Top Gear ekibiyle birlikte hazırlıycaklar, supercarları koycaklar, mis gibi bir oyun olcak.
Hatta Porsche Challenge gibi tarihi arabaları da oynayabilsek daha da güzel.

Lamborghini Reventon istiyorum ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
BloodyBeast said:
porsche challange dediğin porsche unleashed ise, bence o en güzeliydi. arabaların hasar alma özelliği vardi en azindan

aynen

porsche'den sonra her oyununu oynasam da hiçbirisi o zevki vermedi. (ilk underground fena değildi, konseptin ilk oyunu olması ve fast&furious'dan gazı almamız da etkiliydi tabi)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ProStreet gayet başarılı bi oyundu mekanik olarak, muhtemelen en gerçekci NFS idi bugüne kadar yaptıkları. Başarısız olmak illa kötü olmak demek değil, herhangi bir sebepten az satmak demek.

ProStreet'in başarısızlığının sebebi de NFS'nin arcade çizgisine uymaması sonucu fanboi'ların beceremeyip hayal kırıklığına uğraması ve oyunun ortamını bozan free roamsızlık, sabit isimli ve kasklı karakter, neredeyse hiç olmayan senaryo gibi yan etmenlerdi. Onun dışında mis gibi motoru vardı halbuki hem sürüş hem damage olarak, yazık oldu.

Underground 239265 a.k.a. Undercover gelsin rahatlar herhalde modifiyeci arcadeci NFS tayfası :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sadece tek marka araba olması benim sıkılmam için yeterliydi. (Lotus istisnadır :) ) Aynı şekilde konsept araba görememek de benzer bir etki yaratıyor bilemiyorum belki de NFS2 : SE ile büyümüş nesilden olduğum içindir. Modifiye eden konsept arabayı da eder, el arabasını da, oyun bu.

Temel sorun gameplay. Evet, her oyunda birşeyler ekleniyor, var olanlar pürüssüzleşiyor ancak birşeyler eksik, bir yerden sonra kendini tekrarlıyor. İki oyunda bir oturmuş düzene reset çekip yeni konsept denemelerinin başarısız olduğunu söyleyebiliriz.

Underground'un çıkışını atırlıyorum, burada uzun süre muhabbeti dönmüş, ekran görüntüleri koyulmuş, drift skorları yarıştırılmıştı. Herkes seviyor, oynuyordu. İşte o etkiyi yapan bir oyun lazım. Ne Test Drive tipi sandbox ne de önceki oyunların artık gına getiren formülü bunu getirecektir.

Most Wanted'dan beri oyuncu/sinema olayını güzel yapıyorlar, her oyunda daha iyi hale geliyor, onu kabul etmek lazım. Belki de ilacı budur. Oyuncuyu hikayenin içine seçmek, seçim yaptırtmak hatta değişik son. Kulağa RPG gibi geliyor değil mi? Sürücünün level almasından değil Carbon'daki gibi farklı özellikleri olan sürücülerin olması, takım arkadaşı seçebilmek veya Midnight Club'dan arakladıkları rakip şöför karakterleri gibi şeylerin çoğalmasından bahsediyorum. System Shock -> Bioshock geçişi gibi. Yoğun olmayan, oyuncuyu hikayenin/oyunun içine çeken, gameplaye birşeyler katan roleplay öğeleri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...