Bone Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2009 http://www.gametrailers.com/video/blizzcon-09-starcraft-ii/54290 http://www.gametrailers.com/video/blizzcon-09-starcraft-ii/54291
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 in game trailer harikaymış da halen birimler çook büyük gelio bana illa 1900x1600 cözünürlükte fln mı oynamamız gerekicek benim monitor 1280x1024 oluo işte en fazla :D ekranın 50%si battle cruiser olursa , diğer 50% de alttaki menü olursa ne anladım o işten sdf
huun Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 Geçen seneki blizzcon'da ve daha sonra çeşitli vesilelerle medya çalışanlarıyla paylaşılan bazı bilgilerin, dün itibariyle paylaşılmasına izin vermiş blizzard. - campaing'de görevler sırasında bazı bina/eşya ya da npc'ler ile etkileşime girebilecekmişiz. bu şekilde senaryoya derinlik katacak olaylar gerçekleşebileceği gibi yan görevler de alabilecekmişiz. - campaing'de eskort, bir birimi koruma gibi varyeteli görevler; bina yap saldır tarzı görevlerden daha çokmuş. Eskort görevinden bir video aşağıda: [video]http://link.brightcove.com/services/player/bcpid22881388001?bctid=33851735001?feature=oembed" width="459"> - oyunda "para" olacakmış. para, brifingler sırasında Hyperion'un barında paralı askerler kiralamaya imkan sağlayacakmış. oyun sırasında yaptığımız Mercenary Bar adlı binayla mineral/gazı karşılığı gene eleman kiralayabilecekmişiz. Bu birimler genelden daha güçlü kuvvetli olsa da, öyle günü kurtaracak kadar değillermiş. Dustin Browder, bu mercenary birimler için ciddi art work üzerinde çalıştıkları söylemiş. - multiplayerde, casual league diye bir olay olacakmış. bu tip oyunlarda, haritalarda geçişler çeşitli binalar vs ile kapatılacağı için rush yemek ya da early gamede galibiyet almak mümkün olmayacakmış. (sam blizz duydu sonunda seni :P ) - Wings of Liberty, 30 ayrı görev ve 3 farklı senaryo zinciri barındırıyor. Önümüze açılan bir yıldız haritasından görevleri seçebiliyoruz ve genellikle istediğimiz zaman farklı bir zincirden görev seçebiliyoruz istediğimiz zaman; ancak senaryoda "seçimini yaptın, artık bunla yaşa" tarzında seçimler de olacak. -firebat singleplay'de gene aramızda. (let's burn) - brifingler sırasında istersek senaryo ve görevle ilgili çok daha detay bilgi alabiliyoruz. bilimsel araştırmaların gelişim sürecini takip edip, istersek bilimsel araştırmalar için upgradeler satın alabiliyoruz. Bir barda tv'de ya da duvarlardaki posterlerde görevler sırasında takip ettiğimiz yollar ve başarıp başaramadıklarımızla ilgili çeşitli görüntülerle karşılaşabiliyoruz. - bilimsel araştırmalar, şimdilik görevler sırasında 4 tane zerg yumurtası bul, 8 tane protoss artifactı bul şeklinde gelişiyormuş. bulduğumuz bu artifactlarla senaryonun sonraki görevlerinde bedava upgradeler alıyor birimlerimiz. Medicler daha hızlı iyileştirebiliyor ya da az ama aynı anda birden fazla birim iyileştirebiliyor, bunker daha fazla marine alabiliyor, turretların ateş kontrol birimleri upgrade ediliyor ve içinde marine yokken ateş edebiliyor ya da içinde marine varken daha fazla dmg veriyor gibi şeyler söz konusu bilimsel araştırmalarda.Tech Screen görüntüsü. Birçok sitede, ufak tefek bilgilere ulaşabilirsiniz bunlardan farklı. Genel görünüm budur.
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 huun said: oyunda "para" olacakmış. para, brifingler sırasında Hyperion'un barında paralı askerler kiralamaya imkan sağlayacakmış. oyun sırasında yaptığımız Mercenary Bar adlı binayla mineral/gazı karşılığı gene eleman kiralayabilecekmişiz. Bu birimler genelden daha güçlü kuvvetli olsa da, öyle günü kurtaracak kadar değillermiş. Dustin Browder, bu mercenary birimler için ciddi art work üzerinde çalıştıkları söylemiş. As I was goin' over the far famed Kerry mountains I met with Captain Farrell and his money he was countin' I first produced me pistol and I then produced me rapier Saying "Stand and deliver, for you are a bold deceiver!"
huun Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2009 hehe şimdi bir spo vereyim de daha da anlam kazansın. senaryoyla ilgili olduğu için, sorumluluk tamamen size ait. senaryonun başlangıcında; bir biliim adamına fahiş fiyatla satmak için eski bir protoss artifactını çalarken raynor'ın kontrolünü ele alıyoruz. terran campaing sanırım ilk oyundaki gibi askeri düzende ordular yerine, gerilla tarzı olacak.
huun Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 scII map editor nedir ne değildir diye dustin browder bir sunum yapmış. http://www.youtube.com/watch?v=joNPrnY4K_4&feature=player_embedded bu sahneleri gördükten sonra gerçekten güçlü bir pc isteyeceğini anlamış olduk üzülerek. rts oyun motoruyla 3d shooter yapılabiliyor.
lordedo99 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Güzel oyuna benziyor 1. sini oynamıştım ama 2. sini oynamadım. İndirip denemek lazım.
zlorwf Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Çok iyi map editor. Böyle bir fanbasein önüne böyle bir map editor konulursa bu oyun çok uzun dayanır.
tunca Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 eet inanılamz şeyler çıkıcak 10 sene başka oyuna gerek kalmaz xP hayatla ilişiğimi kesicem zaten çıkınca
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 map editorden ote game editor olmus bu :)
Milamber Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2009 ii haritalar görevler fln çıkar.
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Skroce said: ciksin artikinnnnnnnn Oyun hazır zaten ya, koreyle ilgili angut birşeyler vardı da ondan çıkmyor oyun.
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 o kadarda değil canım 2010 basında biter oyun cıakrtılar işte ortasında
doubtful Mesaj tarihi: Eylül 2, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2009 FreEmoon said: Skroce said: ciksin artikinnnnnnnn Oyun hazır zaten ya, koreyle ilgili angut birşeyler vardı da ondan çıkmyor oyun. BattleNet'in yeni versiyonu yetişmedi diye oyunun çıkış tarihi ertelenmişti diye hatırlıyorum.
doubtful Mesaj tarihi: Eylül 11, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2009 Gecikme ile ilgili iki link: http://news.softpedia.com/news/StarCraft-II-Officially-Pushed-Back-Into-2010-118503.shtml http://www.gamegrep.com/news/23617-blizzard_delays_starcraft_2_due_to_battlenet_issues/
huun Mesaj tarihi: Eylül 11, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2009 Zerg'ün ezim ezim ezilmesi sonucu bazı değişiklikler peşinde olduklarını biliyorduk. İlk gelen değişiklik haberi Roach. Artık Roach'ın bir hız upgrade'i var ve en önemlisi artık gömülü haldeyken de yer değiştirebiliyorlar. Bunun dışında... fazla bir haber yok. SCII'nin DIII'den önce çıkacağı bilgisini teyit etmiş Karune. Daha önce TL'de çıkan bir haberi örnekler vererek yalanlamış. Tek hatcheryle bile olsa, Zerg'ün Queen sayesinde nerdeyse yenilmez olduğunu iddia etmişti elemanın teki TL'de. Blizz Mavisinden haberler dinlediniz.
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 11, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2009 yahu önce bi morphlings imba nerf nerf nerf oldu kaldırdılar zaten onları, daha nedir bu queenle dertleriki? neden hala bole iddalaar ucusuyo
Gaap Mesaj tarihi: Eylül 12, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2009 Protoss a expansion la falan Reaver geri gelsin başka bişi istemem.
Öne çıkan mesajlar