Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri

ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

Sanırım göreceğimiz yeni Mage PvP spec'i şöyle olacak;

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/wrath/mage/talents.html?tal=20000000000000000000000000000023000000000000000000000000000535303310205130232152231351

Arcane Sublety yada Burning determination'a verilecektir son iki talent. Oyun stiline ve setup'a göre değişebilir. Ben şahsen sanmıyorum ki Mage arka arkaya iki tane silence yesin, yada silence'ı 24 saniyeden kısa CDye sahip bir class olsun. Rogue'un vurmasına izin vermemesi gerektiği için zaten kick söz konusu değil.

Arcane Sub'dan aldığın %30 dispel resistance'la chill, nova, sheep dispellenmez ve karşı takımı delirtir. Şu-ke-la!

Hatta Mage/Death Knight 2v2 bil yapabilir ciddi şekilde. Ama oynayıp görmek lazım yalan olmaya devam edebilir 2v2'da Mage'ler.
Sosyal ağlarda paylaş

Racials in Arena
There are no plans to remove racials from arenas. To the best of my knowledge, the only racial that actually improved a player's average rating is Perception, which has been changed. Beyond that, it appears that racial imbalance is dramatically overshadowed by other factors. (Source)

Resist chance in WotLK
Also, note that with the wotlk patch you can completely eliminate resist chance through hit chance (you can overcome that final 1% resist chance). (Source)
Sosyal ağlarda paylaş

Feral Tanking and DPS in WotLK
We want druids to be able to MT Naxx and Ulduar.

I really don't think they're that far off, but if I'm wrong and bears collapse on Patchwerk, we'll change the numbers until they can stand up. We'll try to change the numbers in intelligent ways so that bears are tanking Arthas too and not standing in the back healing the warrior tank.
Sosyal ağlarda paylaş

Dworgian said:
Racials in Arena
There are no plans to remove racials from arenas. To the best of my knowledge, the only racial that actually improved a player's average rating is Perception, which has been changed. Beyond that, it appears that racial imbalance is dramatically overshadowed by other factors. (Source)

Resist chance in WotLK
Also, note that with the wotlk patch you can completely eliminate resist chance through hit chance (you can overcome that final 1% resist chance). (Source)

Şu iki beyan gerçekten oyuna tad katacak şeylerin habercisi. Bir oyunda şans faktörü bu kadar ön plana çıkarsa oyuncu delirir. Çok güzel oluyor bence RNG ve Resistlerin kalkması falan.
Sosyal ağlarda paylaş

O değil de aslında, diğer sınıflarınki nasıl tam bilemiyorum ama naxxramas 10 man'in caster dps epic itemleri/setleri sanki çok zayıf upgradeler gibi. Açıkcası expansionla gelicek yeni set itemleri oldukları göz önüne alındığında tbc'nin rare kalite dungeon setleri gibi kalıyorlar. Üstüne üstlük set bonusları bile yok.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...