Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warhammer 40k Dawn of War 2


aktiftablet

Öne çıkan mesajlar

CoH WW2 oyunu, WAR fantezi. Yani gameplay aynı diye, aynı ekol diye birbirlerinin yerini tutmazlar.

Ayrıca hep CoH'dan eksikleri yazılmış, sanki CoH'da hero var, böyle farklı ırklar var, ilginç üniteler var, vb. Tek yönlü bakmayı bırakalım. Zaten sonunuz bu oyun, onu da bilin ;)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben şahsen bina kurmaca olaylarının kaldırılıp taktiksel savaşa odaklanılmasını isabetli buldum, daha rafine, daha taktiksel geldi. gereksiz hebele factory, heterö barracks yerine tek bir merkez var işte her işin görüldüğü. daha az bürokrasi, daha çok harp türün ihtiyacı olan bir yaklaşım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:
CoH WW2 oyunu, WAR fantezi. Yani gameplay aynı diye, aynı ekol diye birbirlerinin yerini tutmazlar.

Ayrıca hep CoH'dan eksikleri yazılmış, sanki CoH'da hero var, böyle farklı ırklar var, ilginç üniteler var, vb. Tek yönlü bakmayı bırakalım. Zaten sonunuz bu oyun, onu da bilin ;)


Yani oyundaki heroların herhangi bi üniteden aşırı fazla da bi farkları yok işin doğrusu.

Cohtaki ırklar dowdakilerle karşılaştırıldığında ne yazık ki daha değişik ve daha ilginç. Dow2 deki ırklara baktığımızda, her ırkta her tier da benzer üniteler var,işte ikinci tierda walker, 3. tank, ilk tierda basit piyade vb.

Tamamen değişik diyebileceğin tek ırk (azıcık da olsa) tyranidler hepsi o kadar. Herolar bile birbirine çok benziyorlar. Taktiksel derinlik çook az.

Ve demiştim sanırım HARİTALAR ÇOK KÖTÜ.

Tabiiki coh motoru kullanan bi oyundan, coh performansı bekliyoruz. Niye kullanıyorlar ki o zaman? Haritalar bu açıdan oyunun en büyük handikapı, çünkü ne cover ne bina açısından zengin değiller. Oyunda varolan şeyleri kullanamıyoruz yani.
Daha da kötüsü, victory point oyunlarında vp nin çok hızlı tükenmesi, az ünite sayısıyla birlikte çok kısa süren oyunlara ve bayrak yarışına zorluyor.

Cohta, az ünitenin, az kaynağı bir anlamı vardı. Bunda sadece daha az çatışma anlamına geliyor çünkü üniteler çok daha hızlı ölüyor, savaşlar çok daha hızlı bitiyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
ben şahsen bina kurmaca olaylarının kaldırılıp taktiksel savaşa odaklanılmasını isabetli buldum, daha rafine, daha taktiksel geldi. gereksiz hebele factory, heterö barracks yerine tek bir merkez var işte her işin görüldüğü. daha az bürokrasi, daha çok harp türün ihtiyacı olan bir yaklaşım.


aynen katılıyorum hergece sabaha kadar oynuyorum her an yeni bişiler ögreniyorum harika ötesi bi oyun olucak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mesela CoH'da en sevdiğim özelliklerden biri tank geldiği zaman yaşadığınız his. Tiger geldiği zaman patlatmayı unutup, sadece yavaşlatarak, bölgeyi terk edip, çok daha az bi güçle oyunu çevirmek gibi şeyler vardı. İki tank kumandanı yetenekleri ile çok büyük farklar yaratabiliyordu. Adam gibi tank kullanmayı öğrenmek için bir ay civarı pratik yapmıştım. Bir Stug ile düşmanın 2-3 tane shermanını patlatmak kadar zevkli birşey yok.
DoW2 de bu taktiksel hissiyatı alamıyorum. Oyuncuya değil de daha çok oyuna bakıyormuş gibi geliyor. Şu ana kadar ladder malubiyetim olmasa da, yendiğim zaman CoH'daki "zekamla koydum be" hissini vermiyor.:)
Derdim, bu oyun çok daha güzel yapılabilirmiş. Ancak hissiyatı alamıyorum, Warhammer 40k'nın o bitmez tükenmez savaş hissi, her birimin yarattığı tehlike pek yok gibi.

Binaların kalkması pek büyük bir değişiklik olmamış, bunkerlar kalkmasaydı daha güzel olurdu bence, oyuna derinlik katıyorlardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynı seyi tank deil de walkerlar ile yapıyorsun? Savasları uzatmak icin unitelerin hasarını düsürecekler gelecek patchde.

Ben alıyorum valla, acıkcası CoH arasında öyle çoook ciddi bir fark da yok. Bina da var cover da aslında, sadece nerede savaşacağını bilmek gerekiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Venator said:
Aynı seyi tank deil de walkerlar ile yapıyorsun?


Sonra bansheeler "lülülüü" diyerek meleede o walkerı öyle bir dövüyorlar ki ben bunu niye yaptım diye kendine küfrediyosun :) Yada hero'ya ufak bi anti armor upgsi yapıyorsun o da benzer şekilde harcıyor.

Cohtaki kadar deterministik değil armor olayı. "Ulan m8 geldi" , "Oh ostwind girdi" şokunu yaşatmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bansheeler dovuyo heroları,
warboss ve tyrant dovemıyolar sanırım bitek, oda itemlarına bakar.
eldarda ciddi bir üstünlük var bence su anda.


şeyi anlamıyorum ben, neden predetor'un auto cannon'u normal top gibi, halbuki autocannon dedigimiş şey seri ateş eden daha düşük kalibreli anti-heavy infantary silahıdır... madem top koyucaklardı las cannon koysalardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nerf Eldar diyorum başka birşey demiyorum.

Adamlar 270 puanla Turret + 4 asker çıkartıyor. Üstelik turret hareket edebiliyor.

Oysa kşi benim Hero sabit turret için 200 puan artı 30 elektrik harcıyor.

Adamları T1 de almanın imkanı yok yani. T2 side ezik değil gayet yerinde. T3'ü boşver zaten.

Bu ne adalet yahu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

commando nob+slugga boyzla alıyorum eldar t1'ını, heleki stickboyz'umda varsa demeyin keyfime. sorun basheeler wraithlordlar.
wraithlord'un shuriken cannon'ı cok vuruyor, tankbustalar girişene kadar 1-2 member kaybediyo squad. zaten daha taşa roken atan bi squad. orc walker'ı iyi guzel ama oda brightlance yiyo cat cut indiriyo wraithlord daha melee ye girmeden ki melee'ye girince yanı candaki bi orc walker'ını tek vuruşta indiriyor ki daha hızlı vuruyor.

geriye, lüksün varda nod squadla azını burnunu kırmak veya power claw'lı warbosslar dovmek kalıyor, ama t1-t2 de eldarın piyadesiyle kapısabilmek icin commando lazım. diğer türlü duzgun shuriken cannon kullanan eldar'ın karsısında kıpırdıyamıyosun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eldar'a ve bansheelere ciddi nerf geldi, patchden sonra daha oynamadım o yüzden nasıl bilemiyorum. Platformlara da nerf geldi, uzaktan öyle harcayamıyorlar artık sanırım. Üstüne bir de vehicle'lara vurulan melee damage'in dusup plasma damage'in artmıs olması lazım yani banshee ve heroların solo walker alması zorlasmıstır.

Apis bu arada devestator squad kullansana o da hareket edebiliyor :) Range'i daha fazla ve biraz daha genis acıya vurabiliyor dev squad ayrıca HP de daha fazla.

Ha bu arada, req. rate sanırım ciddi sekilde artmıs millet T3'e artık gecip tank/nob squad falan basabilmeye baslamıs; daha önce hic gemcmiyordum bile eger terminator falan cagirmayacaksam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...