Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Quiknet - Superonline Fiberoptik


Crawler

Öne çıkan mesajlar

walkie said:

%5 kesim diğerlerinin internetini kastırmaya başladığı için böyle bir uygulamaya gittik. İstiyorsanız hemen iptal edebiliriz internetinizi diye cevaplar vermeye başlamış müşteri hizmetleri...


yalandan kim ölmüş şerefsiz dolandırıcılar bi de hobim lojistikle yeni sözleşmeyi imzalatmaları yok mu delirdim köpürdüm nisana kadar geri adım atmazlarsa söküyorum pirellilerini alsınlar bi taraflarına..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İptal edersek modemi geri veriyor muyuz? Wireless'ı baya iyi, DSL'e de uyumlu, kullanmaya devam ederim diye düşünüyordum ben.

Arayıp ciddi ciddi iptal ettiren oldu mu henüz, yokuşa sürüyorlar mı? Tüketici heyeti falan filan ile uğraşmam gerekecek mi diye merak ediyorum da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben anlamadım şimdi birşey :P.dl ve ul ye sınırlamamı getirceklermiş.biri özet geçse ya :)

barnacle said:

http://www.superonline.net/yardim/adil.aspx

zaaaa


tamam şimdi gördüm :P.kendi kuyusunu kazmış direk sfds.saçmalamışlar iyice.böylelikle quiknet te gg olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

İptal edersek modemi geri veriyor muyuz? Wireless'ı baya iyi, DSL'e de uyumlu, kullanmaya devam ederim diye düşünüyordum ben.

Arayıp ciddi ciddi iptal ettiren oldu mu henüz, yokuşa sürüyorlar mı? Tüketici heyeti falan filan ile uğraşmam gerekecek mi diye merak ediyorum da.


Dragonmax mümkünse şu ikisi hakkında bilgi verebilirmisin? Bende modemden baya memnunum iptal edersem elimde tutmayı tercih edicem muhtemelen.

Ya daha iptal ettiren olmaz tahminimce. Nisan başında falan girişmek lazım o işe. Daha en az 10 gün boşa gitmesin download edelim :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


beyler şu dk dan sonra bir bilgi vermem tamamen imkansız. kendimi ciddi tehliyee sokmuş olurum.
mevzu çok ciddi çünkü. cep telefonumu bilenleriniz var. çaldırın ararım ben sizi. ciddi bilgi almak isteyen bana ordan ulaşsın, bilgilendiriyim. çok üzgünüm. :( sizi seviyorum, anlayın beni.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok adam haklı. Artık spekülasyonlar üzerine konuşacağız demektir :D Şu gidişatını bir görelim superonlineın bakalım ne olacak. 1 haftadır geceleri internet 1mbitten bile beter hale geliyor ve bu konuda servisi aradığımda "haberimiz var 1 haftadan önce gelir" dediler. Bir haftadır aynı sorunu yaşadığımı söyleyince "Tamam işte bir hafta daha sürmeyecek" dediler. Merak içinde bekliyorum iki güne tekrar çökecem üzerlerine. 20mbit alıp 1mbit bile görememek acı bi durum :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

adil kullanim hede hodo ttnet de 6-7 aydir uygulanan bir muhabbet bu arada.

onlarda bi getirsin fiber, bakalim ayni seyi danisikli olarak surdurecekler mi.

yaptiklari ayip bisey bu apayri.
ttnet limitsiz tarifeye uygulamıyor ki onu? ttnetten bile daha büyük bir şerefsizlik bu cidden. daha 1 hafta önce bağlattık arkadaşa zorla elimizde patladı bariz bu kurallarla
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CthuLhu said:

bi yerde yasadaki iptal hakkımızla ilgili post vardı bulamadım biri id linki atsın plz


Tazminat ödemeden iptal ettirme hakkı veren yönetmelik Madde 19 bend 3

Tazminata ödemen iptal ettirme yönetmeliği 19. Madde 3. bend

İşletmeci tarafından abonelik sözleşme koşullarında değişiklik yapıldığının aboneye bildirilmesinden sonra, abone herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi feshedebilme hakkına sahiptir. İşletmeciler, sözleşmede yapılacak değişiklikler yürürlüğe girmeden en az bir ay önce abonelerini bilgilendirmekle ve sözkonusu değişikliklerin abone tarafından kabul edilmemesi halinde abonelerin herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi fesh edebilme haklarının bulunduğunu bildirmekle yükümlüdürler. http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/23048.html



Buda dava açıp tazminat alabilmek, veya mevcut tarifeni kullanabilmek için gerekli kanun, Kaymakamlıklardaki hakem heyetleri ile yapılıyor sanırım.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun I

Ayıplı Hizmet
Madde 4/A- (Ek: 6/3/2003-4822/5 md.) Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilânlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.
Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
Sağlayıcı, bayi, acente ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren, ayıplı hizmetten ve ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zarardan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Sunulan hizmetin ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
Daha uzun bir süre için garanti verilmemiş ise, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile ayıplı hizmetten dolayı yapılacak talepler hizmetin ifasından itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Ancak, sunulan hizmetin ayıbı, tüketiciden sağlayıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
Ayıplı hizmetin neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek edinilen hizmetler hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
Bu hükümler, hizmet sağlamaya ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır. http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfano=952



Bide reklam verenler kurumuna şikayet ediyorsun. Bu adi herifler beni kandırdı diye...
http://rok.org.tr/basvuru.asp

örnek şikayet

Reklamı yapılan ürün/hizmet: Superoline / Fiber İnternet

Reklamın yayınlandığı mecra: Büyük şehirlerdeki billboardlar, internet sayfasındaki kurumsal açıklama dosyası

Reklamın yayınlandığı tarih: Mart 2010

Aykırı olduğu düşünülen reklamın Uluslararası Uygulama Esasları�ndaki ilgili maddesi: 1

Şikayet konusu: Superonline, sınırsız olan tarifelerinde "Adil Kullanım Koşulları" adı altında, belirli kotalar aşıldığı zaman, sınırsız internet download hızını (10, 20, 50 ve 100 mbit olan hızları) 0.5mbit'e indirmektedir.

Sözleşmesinde daha önce mevcut olmayan bu duruma rağmen, yaptığı reklamlar yalan, dürüst değil ve halkı kandırma amaçlıdır. Gürül gürül, "gerçek sınırsız" internet başlığıyla, aslında internet sözleşmesi sınırsız da olsa, müşterilerine kota uygulamakta, ve insanları reklamlarıyla kandırmaktadır.

Saygılarımla

"Adil Kullanım" hakkında Superonline'ın açıklamaları:
http://www.superonline.net/yardim/adil.aspx

Superonline'ın gerçek sınırsız açıklaması:
http://www.superonline.net/documents/22062009.doc

Superonline'ın gerçek sınırsız reklamı (el ile çekilmiş fotoğraf):
http://www.facebook.com/photo.php?pid=144940&op=1&o=global&view=global&subj=370912814935&id=100000444801115

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...