Exceed Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 abi iyi de, aimed atmıyor ki adam ... yani yaklaştıracak mısınız ? yaklaştırmayacak mısınız muhabbeti olmuşta .. instant sonuçta .. bastımı gidiyor .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 said: Lorrotar demiş ki said: Lightning Overload now has a 4/8/12/16/20% chance to proc yalan degilse oyun gg Sadece ona bakınca insan biraz ürküyor haklısın, ama diğer değişiklikleride okuyunca rahatlıyor. Hatta bence böyle daha güzel olmuş bile diyebilirsin. Sadece küçük bir buff o kadar. Çünkü proc şansı %5 ten %20 ye çıkmış ama bonus damagede %50 düşmüş. Üstünede lighting boltun cast süresi 0,5 saniye nerflenmiş. Bu 3ü birleşince dengeyi bozmadıklarını düşünüyorum. [ Mesaj 29 Eylül 2007, Cumartesi - 10:37 tarihinde, FreEmoon tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 hatta matematiksel olarak nerflenmiş bile olabilir genel olarak evet nerflenmiş, şimdi bakalım her lightning boltunuz 100 dmg versin şu anda 100 boltunuzdan 5'i specliycek yanı aslında ligtning overload her boltunuza 5 dmg bonus veriyor, her boltunuz 105 dmg vermiş gibi oluyor uzun etapta ve bu boltlar 2snde cast ediliyor. şimdi ise, 100 dmg her 100 boltunuzdan 20 tanesi specliycek ok guzel ama %100 değil %50 dmg bonus vericekler yanı her boltunuza 10 dmg bonus veriyor, yanı her boltunuz 110 dmg vermiş gibi oluyor uzun etapta ve bu boltlar 2.5snde cast ediliyor. peki 10 sn boyunca şu anda bir shaman 5 tane l.botl atabiilyor buda 5x105 den 525 eder. pathc sonrası 4 tane atabilicek, buda 4x110'dan 440 eder. bunun ustune buyu suresınun uzaması kullanılabilirliğinide azaltıyo sux oluyo 2.5 sn genelde. ayrıca burst dmg'ıda zayıflıyor. yanı shaman got nerfed BIG TAYM [ Mesaj 29 Eylül 2007, Cumartesi - 11:14 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 coefficenttan nerfleniyorlar %14 kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Shaman nerflenmediki DPS'i daha bir dengeli hale geldi cast yapma süresi 0.5 düşürüldü ama normal 3 saniyelik Lightning boltun cast süreside 2.5 saniyeye indi yani bir elemental shaman casting süresini düşürser bile yine 2 saniyede cast edicek. 2.5 saniye ye inmesi resto shamanlar içinde iyi oldu bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guernica Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 update edilen blue post ta alıntı: Update: Mental Quickness now also increases spell damage and healing equal to 10/20/30% of your attack power. Enhancement tree de bufflanıor.raidlerde ortalama (buff,flask vs)2000-2500 ap ile oynadığımı varsayarsak 600-750 arası spell dmg bonusu gelicek.ss ile beraber earth shock dmg i 2 katına cıkıyor bu buffla, ya da ben çok yanlış anlamışım.İyi bir buff olabilir fakat melee tree ye spl dmg buffı vermek ne kadar mantıklıdır?Elemental gear kasardım 2k es vurmak isteseydim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 @Cuce Yok abi o hesap azıcık yanlış olmuş. Daha doğrusu ben 0,5 saniye nerflediler derken onu kastetmemişti. Lighting bolt hala 2 saniyede cast ediliyor. Ama eskiden normal cast süresi 3 saniye talentle 2 saniye ikn bonus damageden 3/3,5=0.857 kadar etkilenirken, artık normal cast süresi 2,5 saniye talentle gene 2 saniye ve bonus damageden2,5/3,5=0.714 kadar etkilenecek. Yoksa verdiği normal bonussuz damagede bir değişiklik yok. Ama + damage arttıkça eskiye göre daha kötüye doğru gidiyor shamanlar @lord_gorthaur Cuceyede dediğim gibi 2 saniye cast değişmedi ama 0,5 saniye nerfi baya baya canını sıkıyor shamanların @guernica 2500AP varsa bu 750 bonus damage gelirse buda shockların damageini 1,5/3,5x750x0,95(shockların ikincil etkisi olduğu için)=305 damage kadar arttıracak. Güzel buff ama çokda über değil. [ Mesaj 29 Eylül 2007, Cumartesi - 11:36 tarihinde, FreEmoon tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Chain heala nerf gelmesi lazımdı, elementala değil. Gerçi gelmiş de t6 setdeki bonuslar değişmiş lhw olmuş. E dayı t6 alan adam daha napıcak zaten heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guernica Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Kıl olduğum konu enhancement talentine spl dmg bonusu eklemeleri.Melee için daha yararlı bişeyler eklenebilirdi, anlatmaya çalıştığım o.Enhancement shamanın şu anki halinden memnunum aslında. inv lar başladığında rogue lar "gief prozac!" demeye başlıyorlar direk ama hep partyi buffla buffla nereye kadar :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nameless Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 melee shaman için anti-cc bir özellik gelirse shaman tam cillop olacak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Cüce ben o hesaptan hiçbirşey anlamadım açıkçası. Burst damage olma ihtimali artıyor, daha bir kaç hafta önce shamanlar burada proclamıyor diye şikayet ediyorlardı. Lightning Mastery nerflenmiş ama casting time düşüşlerini hesaba katınca iki büyünün de cast timeında bir değişiklik yok. 100 tane 100 damagelık bolt atsak: Eski (% 5 proc) said: 100x100+500=10500 damage Yeni (% 20 proc, yarı damage) said: 100x100+2000/2=11000 damage Bu durumda: - Overall dps artıyor - Burst damage daha sık oluyor ama daha az vuruyor - Daha mana efficient hale geliyor Nasıl nerf bu ben anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 said: Ama eskiden normal cast süresi 3 saniye talentle 2 saniye ikn bonus damageden 3/3,5=0.857 kadar etkilenirken, artık normal cast süresi 2,5 saniye talentle gene 2 saniye ve bonus damageden2,5/3,5=0.714 kadar etkilenecek. Yoksa verdiği normal bonussuz damagede bir değişiklik yok. Ama + damage arttıkça eskiye göre daha kötüye doğru gidiyor shamanlar Bu yüzden arcane. Sen +damage ı hesaba katmamışsın. Spell damage arttıkça eskiye göre toplam dps azalıyor. [ Mesaj 29 Eylül 2007, Cumartesi - 12:15 tarihinde, axedice tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Bonus damage değişikliği nerede yazıyor? patchnotesda göremedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 arcane hafız büyülerin cast time ına göere coefficent alır 3.5 saniye %100 3 saniye %87 vs vs magelerde castingi düşürünce üstüne bide tax geliyordu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 said: Lightning Bolt casting time reduced to 2.5 seconds, and mana cost decreased Chain Lightning casting time reduced to 2 seconds, and mana cost decreased Lightning Mastery reduced to .1/.2/.3/.4/.5 seconds Demiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 http://www.wowwiki.com/Talk:Formulas:Plus_damage_and_Plus_healing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Mageler ağlayarak istediklerini almayı bildiler, bakın hem haste değişti hem de gizli saklı vergilerinden kurtuldular, shamanlar da bastırır şimdi, tez vakte değişir o :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Valla işlerden oturup hesaplayamadım bir türlü. Biri şöyle +500-1000-1500 damage ve 100 cast için eskiyi ve yeniyi hesaplayabiirmi? (resmen iş buyurduk ha :D) Yok ben hesaplamam diyosanızdan ben akşama doğru evden hesaplayıp koyacam. Anlamadım buffmmı nermi bu şimdi :) @arcane Valla doğrudur , uzun zamandır her patchde 0 buff üstüne ufak ufak nerf gördükçe insanın morali bozuluyordu. Ama bu kadar buffıda bir arada beklemiyodum doğrusu. Tabi bu ağlama süreci epeeeeeeeey uzun sürdü onuda söylim. 1 yıldır falan ağlıyor mageler official forumlarda. [ Mesaj 29 Eylül 2007, Cumartesi - 12:37 tarihinde, FreEmoon tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeMiRMaSKe Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Valla eğer yaptığım hesaplama doğru ise Eski 500 => 428,5 Yeni 500 => 357 Eski 1000 => 857 Yeni 1000 => 714 Eski 1500 => 1285,7 Yeni 1500 => 1071 gibi birşey oluyor. Yüksek spell damage bonusta fark çok fazla geldi bana. Yani Lightning Overload'ın yeni hali bu farkı dengeleyecek mi emin değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 @freemoon vallaha locklar hakkındada druid hakkındada hiçbişey bilmediğin belli herneyse feral druidlerden bahsediorum bir feral druid kendini ne kadar healleyebilir ? benim drain life ım bile onun 2 katı fazla heallerki druidin lock u full dps + en azından 1 tane fear resistlemeden kesme sansı 0 dır(affli lock) ve savas ne kadar uzun sürerse buda druidin alehinedir ayrıca affli lockum destru lock a karsı dediğin belki olabilir kalk heal at falan filan da cok abez kacıor benim stylime ama heal atcanda kalkcandasora manan bitcekte sora kacıcan(adam izin verirse) oor a heal atcan innervate mana gelcek vs sora döncen tekrar adamın yanına kesmeye calıscanda yine bu mangle gelmeden önceki feral druidti(aslında bunlar hep karsındakinin nasıl hareket ettiğine bağlı ve bu yönde lock herzaman öndedir çünkü aslında senin her yaptıgın trick e karşı koycak bişeyi vardır lockun) druidimde 210 gün played ım ve sende tbc den sonra druide basladım diorsan daha öğrencek cok şeyin var demekki tabiki öğrenmeyi tbc den sonra yada önce die kısıtlamıorum ama görülen bu kusura bakma bu arada benim yazdıgımın üsütnden 2 sayfa gçemiş konu kaymıs ama neyse :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Lighting bolt ortalama 600 vuruyor ve eski durumda overlord uzun vadede damagei %5 arttırıyor. Yeni overlord %10 arttırıyor. Talentlerden gelen diğer bonuslar ortak olduğu için onları eklemiyorum. Eski 500 spell damage ile 429 kadar bonus damage alıyor. Toplam damage (429+600)*1,05=1080 Yeni 500 spell damage ile 357 kadar bonus damage alıyor. Toplam damage (357+600)*1,10=1053 Eski 1000 spell damage ile 857 kadar bonus damage alıyor. Toplam damage (857+600)*1,05=1530 Yeni 1000 spell damage ile 714 kadar bonus damage alıyor. Toplam damage (714+600)*1,10=1445 Eski 1500 spell damage ile 1286 kadar bonus damage alıyor. Toplam damage (1286+600)*1,05=1980 Yeni 1500 spell damage ile 1071 kadar bonus damage alıyor. Toplam damage (1071+600)*1,10=1838 Oluyor. Yani uzun vade damageinde bir nerf var bariz. Ama eğer gene uzun savaşlarda agro problemi çekiyorsa , bu fazladan gelen %10 bonus agrosuz olduğu için shamanların yapabildiği toplam dps'si arttırabilir. Üstüede eskiden elemantel focustan %60 mana gelirken şimdi 2x%40=%80 mana geldiği için mana sorunuda azaldı. Yani PvE shamnlar için durum daha iyi olması muhtemel. Tabi 10 dakika süren bir savaşta bir elemantel shaman "ben hiç durmadan dps yapabiliyodum zaten" diyorsa onun için bariz nerf oluyor bu durum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 @Greeny: Discipline priest 1v1 pvp class'ı değildir. shadow priest 1v1 pvp yapabilir. sadece bir dotla mage kitelayarak kesmenin ''denge'' oldugunu düşünüyorsan baştan mantık sorunu var zaten. Şu survival yüzünden bir prest bir lock oyunun suyunu çoktan çıkardılar zaten. Discipline priest healer'dır. Healer dps gibi adam keserse saçma olur. Bu kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Exceed Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 dot'suz bir wow, ne kadar güzel olurdu .. hakketten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
enema Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 1000spell dmg için %8 civarı bi dps nerfi var shamana. regen olayı baya artmış ama heralde artık shock falanda kullancak elemental shamanlar, çünkü zaten mana sorunları yoktu şimdi %100manayla combat bitircekler. saçma olmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2007 @Xhun, disc priest 1v1 classı demedim zaten? Tartışmanın gideceği bir yer yok zaten. 1v1 de sadece mageleri alabiliyoruz zaten, retri paladinler bile kesebiliyor. Ha o kadarı da olmasın, pillarları kaldıralım diyorsan. Mantık sorunu var tabi. Herkese yenilmek kaderimiz diyorsun. Disc priestlerin zaten kimseyi kesmek gibi bir amacı yoktur o ayrı mevzu. Hocam olaya o açıdan bakıyorsak, sizin rogueları kite kite kesmeniz de saçma. Adam rogue leather giyiyor DW silah fln. Mantık dışı amanın! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar