Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Age of Decadence - İzometrik RPG


axedice

Öne çıkan mesajlar

dead state'in bütçesi:
https://www.kickstarter.com/projects/70755535/dead-state-the-zombie-survival-rpg

age of decadence'ın bütçesi: 0
http://steamcommunity.com/app/230070/discussions/0/618463738394817827/

said:

We started working on the game in March 2004. I don’t know why I picked this particular date as the official start date, because ‘started working’ is a very vague and misleading term when it’s just a couple of guys across the internet, taking the first steps toward learning the trade of making indie RPGs without any budget whatsoever and making mistakes to learn from.


iron tower'ın yarattığı hype olmasa dead state biraz zor yapılırdı bu arada. zamanında forumları bile iron tower'ın sitesindeydi, hala öyle bile olabilir.

said:


So what does a decade of work get you?

112 hand-scripted quests
Over 520,000 words (average book is 100-150,000 words, the first Harry Potter book has 76,944 words, Fellowship of the Ring - 177,227 words)
Over 100 named characters
Over 750 characters with unique IDs
Over 500 animations
Over 300 items (not counting metal upgrades and variations)
30 different attack types (split between different weapons and items)
1 well developed setting
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LotR'den daha iyi demeye çalışmıyor, ne kadar fazla dialog (hele ki bu boyutta bir oyun için) olduğunu anlatıyor orda. Ve filler dialoglu oyunlardaki gibi hello I have a quest for you da değil, baya baya iyi yazılmış hikayenin içine çeken kaliteli dialoglar.

Grafikler kötü ama o kadar da çöp değil şimdi karşılaştırma için 2-3 iterasyon öncesini koymayın

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/screenshot_291-00001_zpslnlerkke.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdiye kadar 25k satmış, beklentilerinin biraz üstünde. Yeni projeler :

said:
Our short-term project is a party-based dungeon crawler set in the AoD world. One of the characters mentions a prison-mine called The Second Chance and you'll be given an opportunity to escape it or die trying. This game will use the existing assets and systems.

Our long-term (i.e. a full scale RPG) project is a "generation ship" game, inspired by Heinlein's Orphans of the Sky. We're aiming to create a different experience with the same core ('hardcore', TB, C&C). So, combat will be turn-based but focused on ranged rather than melee (earth-made laser guns - rare but powerful, ammo even more rare, so save for special occasions - vs crude ship-manufactured firearms favoring burst rather then precision), level up to distribute skill points and unlock new feats, focus on the individual and more dynamic C&C, focus on exploring rather than working your way up in a faction; you'll be one of the 'freemen' who aren't born into a caste-like faction, more traditional open level design.

Our plan is to release the dungeon crawler by the end of 2016. It's a linear, combat RPG with minimum dialogues and 'quests' revolving around killing, so it will be relatively easy to put together. The colony ship RPG will take 3-4 years and most likely use a new engine (Unreal 4). If everything goes well, it will be released on Early Access in 2018.


Şuna KS yapsınlar da atmyi ekrana monte edeyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Kanuni said:

Aod de grafik degil sorun tek basina . Grafik animasyon oynanabilirlik ui vs kotu yani bas baya.


W3 topiğini de fazla derail etmeyelim hani, burdan devam edelim.

Grafiği ve animasyonu anladım da, oynanabilirlik neden kötü? AoD sevmeyenler nesini sevmediniz nereleri geçemediniz? Yazın yardımcı olalım, 4. oyunumda full hybrid deniyorum baya bi yardımcı olabilirim sanırım.



Bide şu "oynanamaz" bi grafik değil ya. Feci önyargı var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi nasil anlatayim;

Animasyonlar cok kotu, camera acilari hosuma gitmedi, combat desen i-ih, yok yani hic bir anini sevemedim ne kadar zorlasamda.

Tamam icerigi muhtesemdir ama bunu bana sunamiyor ve o icerige erismek bana zulum gibi geldi, oyunun basinda oturasim degil kacasim var hep.

Bana uymadi yani kabaca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Animasyonlar motorun izin verdiği ölçüde baya iyiler

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_spear2h_zps24xe536v.gif


http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_1h_shield_zpsy412rcuj.gif



http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_death_crit_axe1h_ranged_zpswn3mpxxd.gif

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_dagger_zpswdqokehu.gif

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_spear1h_shield_zpsym0ddwql.gif

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_death_crit_spear1h_ranged_zpsxirx6aoe.gif

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bi taraftan W3e haksızlık etmek istemiyorum, cerıltla dağ tepe gezmek ve sapkowskinin işlerini BEST GRAPHICS IMMERSHUNZla görebilmek çok keyifli. Ama AoD oynarken yaşadığım "hass burda commerciuma ihanet edip imperial guardsa geçebiliyor muyuz? O zaman geçeyim mehehe" hissiyatını en son MotB'da yaşamıştım galiba.

W3ü bu kadar sevmemizin nedeni zaten AAA++ olmasına rağmen benzer choices&consequences sahibi olabilmesi, side questleri hikayesi inanılır karakterleri, ama AoD bu işi (tabi düşük teknoloji text anlatımla) fersah fersah öteye taşımış durumda. Bide combatı zor biliyorsun, sonra taktiklerini keşfedip consumablelarla kazanmaya başlayınca o da ayrı keyifli geliyor düz aksyon button mash yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:


Animasyonlar motorun izin verdiği ölçüde baya iyiler

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_spear2h_zps24xe536v.gif


http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_1h_shield_zpsy412rcuj.gif



http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_death_crit_axe1h_ranged_zpswn3mpxxd.gif

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_dagger_zpswdqokehu.gif

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_crit_spear1h_shield_zpsym0ddwql.gif

http://i1201.photobucket.com/albums/bb358/vdweller1/GIF_anim_death_crit_spear1h_ranged_zpsxirx6aoe.gif





İpi adamın boynuna dolama animasyonunu koymamışın
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdiii social skillerinde çok yayılmışsın. Steal sneak traps ve lockpick direk thief skilleri tamam da bunun üzerine 1 tane dialog skilli alabilirsin ancak, thief için tavsiyem streetwise olur. Persuasiona ilk puanı verip 2 yapmak (streetwise + persuasion checkler için) ucuz belki ama sonrası pahalı olur.

Ama dagger dodge critical ok ama bu kadar social skill varken bunlara puan kalmaz ki? Misal teron için combat skillerinin en az 4 olması lazım zorlanmamak için, sanmıyorum o kadar puanın kalsın.

Son karar : Çok hibride kaçmışsın, bence persuasion + streetwise ı direk es geçip ordan arka kalan puanları combata yatır. Hatta dodge dagger crit de daha bi assassin/combat için, bence criti 3. plana atıp 5 dodge 4 dagger hedefle. Bu kadar hibrid bi buildı da 2. 3. defa nerde hangi skill check gerekir bilip oynarken dene :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...