Glatheros Mesaj tarihi: Ekim 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2011 Bone said: dreagloth said: bone neden inat ediyorsun anlamadım. örnekleri mevcut. eq2 çıktı zamanın en iyi bilgisayarları kaldıramadı, aoc öyle, aion öyle, sp de bir sürü bulursun eminim. sw teknolojisiyle, hw teknolojisi paralel gelişmiyor. inat ettiğim bir şey yok, sadece adamlar buna güvenmese "carbon" diye ad takıp bir paket halinde sürmezdi, onu söylüyorum. bone soyledigin sey o kadar sacma ki. CCP su an dunyada en unstable serverlara sahip mmoyu host eden firma. 10 dakikalik 15 dakikalik lagler giriyor kalabalik savaslarda, ve grafik namina 0 bir oyun (eve online). hepsini gectim, fleet kurup serveri cokertmenin mumkun oldugu bir mmo dan bahsediyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ekim 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2011 O_o aradan kaç ay geçmiş, ne dediğimi ben bile unutmuşum, içinde kalmış demek ki cevap yazmışsın :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Ekim 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2011 abi 10 kisi bir araya gelince cokuomus gibi solemissin bir donem cok skntiliydi cidden ama oda +200 den sonra basliodu ayni anda combata girince yoksa small gang mid gang kaymak gibi oynanio eve ki oyunun yuzde 80nin 1000v1000 olan savaslardan haberi yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 26, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2011 heeh abi ciddiye almayın o adamı siz :). ama facts vereyim, eğer önceden bu node kalabalık olcak dersen, kolay kolay çökmüyor baya adam toplaman lazım. Mesela jitayı zar zor çöktürdük eylem sırasında, bi kaç bi kişi sürekli olarak ateş ediyordu. grafik yorumu da bi acaip olmuş, ben daha iyi grafikli bi mmo oynamadım şimdiye kadar. Adamların kendi teknolojileri var be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Ekim 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2011 neyi ciddiye almiyorsun? gir google a yaz eve online node crash diye. gayet her fleet kuruldugunda cokuyor. 400 kisi bir araya geldi mi gg. ayrica eve online dan daha iyi grafikli bir oyun oynamadiysan sana thumbs up veriyorum. Gene yaz google a Vanguard. zaten grafik tartismak anlamsiz, grafikler sadece kisinin kendi bilgisayarini etkiler, server loada bir etkisi yok. Bahsettigin server zone oyunun en kalabalik olan server zone u dogal olarak daha cok server pc de bilgi akisi oluyor, oranin cokmesi zor. ciddiye almayin diyen adam da ciddiye alinacak birisi olsa gam yemiycem. lol bu arada bone kusura bakma yeni gordum postunu, yoksa kalan birsey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Ekim 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 28, 2011 grafikler sadece kisinin kendi bilgisayarini etkiler, server loada bir etkisi yok. buna katılmak mümkün değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Ekim 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 28, 2011 bck said: grafikler sadece kisinin kendi bilgisayarini etkiler, server loada bir etkisi yok. buna katılmak mümkün değil. ama abi cidden öyle. Yani grafik işlemleri client side bırakılır. Server tutupta renderleyip göndermiyor sana sonuçta... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Ekim 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 28, 2011 bu adamlarla server infra structure tartisiyorum iste. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 baktım vanguard'a Evet eve den daha güzel grafikli 1(şimdi çıkıp 2. bi oyun sölersin sen eheh) tane oyun varmış ve bu yüzden eve'in grafik namına 0 bir oyun diyoruz. ( tabi aslında http://images.digitalmedianet.com/2007/Week_9/cxi03lzr/story/vanguard_03.jpg vanguard da tatava ama göreceli diyip geçiorm ) ( bu da incarnadan bi grafik, eve bile değil düşün. http://img.flyinglobsters.com/eh/src/131871972243.jpg ) thumbs upları iade ediorm. Ayrıca, google eski dataları da gösteriyor, node crash tatava biraz. Önceden haber verdinmi şurda savaş yapıcaz diye, jita gibi 1000 2000 kişiyi destekleyebiliyor server. Yani yapabiliyorlar demek oluyor bu. Biraz fakirler, bu yüzden normalde 2-3 kişinin rat yaptığı bi sisteme 1000 kişiyi kaldırıcak donanımı koymuyorlar, ama bu yapamadıkları anlamına gelmiyor. ciddiye almama olayıda failların prensi olmandan kaynaklanıyor :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 yalnız resmen ad hominem yapmışım lol. oyun güzelolcak olm fanboi um ben çamur yapmayın işte :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sylian Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Oyun guzel olacak diyorsunuz da, oyun cikmayacak ki bile =P CCP incarna uzerinde 5 yil calisti ve sadece tek bir oda ve character creator cikardilar. Ek olarak su an incarna olayini durdurdular ne zaman develop etmeye devam edecekler belli degil. Ayni sekilde su an WOD da durmus durumda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 eve de animasyon yok ne grafik tartismasi bu be yahu, bir gemi ordan oraya uc sabit cuv cuv lazer arkada bir fon gezegen. bir conan, vanguard, rift, vs kesinlikle karsilastiramayiz bile. oyle dansmis, kilic sallamakmis , ziplamakmis, kosmakmis gibi sey yok ki, anca gemi ve kara yildizli bir fon.. guzelmi hemde cok guzel ama karsilastirmak olmaz fantasy veya diger avatar mmolariyla. cok farklilar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 uo da yıllarca animasyon die salute yaptılar şimdi gelmişler burda animasyon diyorlar fdsaf :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Evet. Ne durumdayız? Viktor TOR'la uğraşcağına az biraz araştırmalarını buralara yönlendir lütfen. Öldü mü, kaldı mı, bu oyun noluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 ccp ağırlığını eve e vermeye karar verdi bide dust 514 var, dust bu sene cıkıcak, işte buda 1-2 seneye çıkar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Suark said: http://img.flyinglobsters.com/eh/src/131871972243.jpg wod mmo'nun grafikleri şöyle olsun, ne şahane olur var ya... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 daha ii olcak zaten, referans olarak dust 514 e bakabilirsin. CCP kendi motorunu kullanıo olması lazım, bi kere yaptılar her şeye sürerler artık. haa şu var, eve deki olay hiiiç optimize değil bilgisayarı ağlatıo. dust 514 ps e çıkıo. Yani WoDun daha grafik optimizasyonu konusunda bile çok yol alması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 CCP'nin ceo'su dün bi konuşma yapmış mmorpg.com a http://www.wodnews.net/Home/tabid/41/ctl/ArticleView/mid/401/articleId/110/CCP-Interview-on-their-plans-in-2012-at-MMORPGcom.aspx said: WORLD OF DARKNESS STEPS OUT OF THE SHADOWS Now, on to World of Darkness, the game that has been on the radar for a while and suprisingly not much has been said despite the IP and a few tech demos. Dave and Hilmar both agreed that a lot of news on WoD in 2011 was taken out of context. Hilmar said that they have a triple-A team working on the game and that effort has not diminished one bit, “We have a kick ass ninja-team focused on the game.” They are building World of Darkness as a modern era game and are treating the IP with great respect. The team has made great progress and Dave said he has gotten some hands-on time with the early builds. Hilmar said that WoD is a huge investment for CCP and more than anything they want to get it right. They also are very focused on appealing across gender lines to both male and female players as Vampire the Masquarade has such a high amount of both genders. Hilmar said at this point the game is becoming a tight and solid experience that they cannot wait to share. The team is focused on making World of Darkness part of the overall CCP plan and more than anything he hopes they “nail it” when it comes to the IP and its general feel. ayrıca buraya konmamış sanırım şöyle bi liste var feats • The producers stated their philosophy in making this MMO was "human interaction". They feel that is limited in the current crop of MMO's and their biggest weakness. • They are trying to emulate the feel of LARPing more then EVE or any other game system with this MMO • There will be a general CCP run metaplot that develops over time but the main metaplots will be left for the players to drive forward. • Next year is when more specific info and details will come out • Incarna is actually considered a prototype, the rendering engine that will ship with the MMO will be much more advanced. • Everyone starts as a mortal, becoming kindred is optional and can not be forced on you. You can play he entire game as a mortal only. • There will be final death for both mortals and kindred. • PvP will be more limited in some ways, yet more open in others then any other current MMO. • There will be cities (plural) and communication between them (the various kindred and clans) will be encouraged/possible. • Caitiff will NOT be in on release. They discussed it internally and couldn't find a way to make them work in a way they liked. • Casual players will find the game accessible but hard core players will have a much deeper experience and more rewards/benefits. • Considering some kind of web site access interface for the MMO • NO day/night cycle, only night. • Humanity is a stat is game and one use is to address griefers. The more you cause issues for other players, break the masq, etc the more you can loose humanity and once it gets too low other players (and NPCs?) can attack you (implied even if you flag yourself non-pvp). • Griefers will suffer both in game and if serious enough out of game penalties (ie account banning) • Helps to make friends and not enemies in game as you can not get to the top of the food chain without networking and having friends to assist you. • Players will have havens. • Players can climb the ladder and get to Prince levels of power and run a city • Can get to Prince level power without killing a single thing, all done via networking, politics and friendships • ONLY kindred on release of game, no were's, mages, etc. However those other supernaturals may be used in a NPC fashion or/and their lore appear in game. • MMO character sheet very similar to the V:tM PnP character sheet. • Character names over the avatars head by default turned off, but can turn them on. • Game world/environment will change over time; real in game consequences for player actions. • Diablerie and related game mechanics from the PnP game is "under heavy discussion" no decision as of now. • Dynamic NPC missions/World events • One world server, no shards/instancing. • Torpor in game but not used as in PnP game, used as a mechanic to explain why a kindred did not die/final death • They are aware the WoD is a adult setting and the devs are going to not shy away from gore, blood and nudity. However such will have a reason and not adult content for the sake of adult content. • Seemed to imply your personal haven is where its open season, as gratuitous as you wish, full nudity for example. • Public nudity (by players) will be limited to prevent griefers and non-RPers from breaking immersion. • Hinted consensual PvP fight to the (final) death will be a feature between players. • CCP Chris said in his opinion SW:ToR isn't a MMO, it is a SP game that has a MP element as the game isn't player driven. • To go up the food chain you NEED support from other players, impossible to do it alone. • The different cities will be different sizes (and I assume looks as well) • Using software called Cerberus for real time translation in game via text chatting. CCP Chris said 5 languages (didn't state which however) on release. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 O.O Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Cok acayip fikirler var, tadindan yenmez gibi duruyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/077/988/my_body_is_ready.png?1287301242 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFury Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Mortal olarak oynayabilme işi çok hoşuma gitti. Oynayacağımdan değil de, oyunun oyuncuyu belirli kalıplara zorlaması bayağı kötü birşey, o açıdan serbest bırakması mükemmel olmuş(gerçi kesin konuşmamak lazım, bu kadar detaylı bir oyun yapılmışsa mortal olarak oynamak bile mükemmel olabilir). Ayrıca rp işini humanity ile in-game bir şekilde oyuna dahil etmeleri de güzel olmuş. Masquerade havasını çok güzel bir şekilde yakalayabilirler bence. Final death olayı ilginç. UO da muhabbeti dönerdi "char silmesine pvp" diye, ama oyun mekaniklerine dahil edilmesi tuhaf geldi eheh:) (kaybedip te char silenini hiç görmedim gerçi, ama direkt olarak oyuna dahil edilince işler değişiyor tabii) Yalnız oyuncular arasına anlaşma haricinde de final death olacak mı yoksa sadece pvp sonucunda mı olacak merak ettim. Öyle kendi halimizde casual casual oynarken char sildirirlerse fazla hardcore olur ya, mmo sonuçta bu, karaktere emek veriyorsun filan... Çok güzel olacak gibi gözüküyor. Gerçi yazılanların çoğu fazla hardcore, mevcut mmoların casual-friendly olmak için kıçlarını yırttıklarını düşünürsek oyuncu kitlesinin büyük bölümünü ters yönde kaşıdıkları söylenebilir. Pek fazla oyuncu bulamayabilirler ama yine de bu oyun tarzını seven insanları fena bağlayacağı kesin, o açıdan kurtarabilirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 wod zaten mevcut mmo trendiyle olmazdi. adamlarin da wow la kapisma amaci yoktur sonucta. sadik, istikrarli bir oyuncu kitlesi olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oski Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 ShadowFury said: Yalnız oyuncular arasına anlaşma haricinde de final death olacak mı yoksa sadece pvp sonucunda mı olacak merak ettim. Öyle kendi halimizde casual casual oynarken char sildirirlerse fazla hardcore olur ya, mmo sonuçta bu, karaktere emek veriyorsun filan... Çok güzel olacak gibi gözüküyor. Gerçi yazılanların çoğu fazla hardcore, mevcut mmoların casual-friendly olmak için kıçlarını yırttıklarını düşünürsek oyuncu kitlesinin büyük bölümünü ters yönde kaşıdıkları söylenebilir. Pek fazla oyuncu bulamayabilirler ama yine de bu oyun tarzını seven insanları fena bağlayacağı kesin, o açıdan kurtarabilirler. he şöyle yetolar belli olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BramStoker Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 mob ile combat sırasında ölürsek torpora girecez sonra graveyardda uyanacağız gibime geliyor. :( ya da biri gelip mi kaldıracak acaba? hardcore pvp tarzında öldün mü tam ölmeli pvpde fark yaratan bir getiri koysalar bari. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar