Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 O çok tıklayınca sinirlenmeleri olayı harika bi şeydi. Warcraft 3'te kaldırdılar onu, Frozen Throne'da da yoktu, çok üzülmüştüm gitti diye. Sonra WoW'a koydular, yeniden evlerimiz şenlendi. SC2'ye de koyarlar diye umuyorum, hatta koysunlar sevinelim.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 warcraft III de nası yoktu? her unitin var
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 Alla alla, ben niye yoktu diye hatırlıyorum? Hatta baya sinir olmuştuk arkadaşlarla. Yanlış mı hatırlıyorum ki acaba.
ColdShadow Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2007 warcraftta hatta koyunlara çok tıklayınca patlıyor.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 said: Adun mu kaldı :P GG toss. Adun Toridas! dark templar'ız ezelden.
Bleda Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 SC2 official olarak acıklanmış size 2 link vereyim . http://pc.ign.com/articles/788/788627p1.html http://www.joystiq.com/2007/05/19/blizzard-announces-starcraft-2-korea-implodes-with-joy
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 öhm bleda. 5 gün felan oldu zate :P herkes bilio ^_^ gerçi geç olsun güç olmasın :)
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Bleda oynadık bitirdik multi yapıyoz yahu biz... o değilde gameplay'ı cekin izleyin dehşet olmuş ama kesin en yuksek kalitede cekin ayrıntıları görün.
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 gameplay hayal kırıklığı yaratı biraz. yenilikler yönünden yeni özellik yeni ünite = expansion zaten, 2'lik birşey değil. 2'lik birşey varsa haritanın derinlik kazanması ve gerçekten z ekseninin önem kazanması, farklı yükseklikleri aşabilen uniteler; güzel ama az. grafiklerin statik değil de nispeten duruma göre değişmesi bir artı lakin havada timestop ile durdurulan roketler yere düşünce, yerdekilere zarar verseydi; o zaman anlamlı olurdu. Veya yuvarlanan patlayıp yokuş aşağı yuvarlanan robotlar, önlerine çıkanları ezseydi. Hedef gelişim olarak, starcraft'ın a, b'yi yener; b, c'yi yener ve c'de a'yı yener tarzı; çok çeşitli unite sayısı artırılmış. Öncesine nazaran çok daha da mikrolaşmış bir oyun olmuş. Zaten mikroydu, daha da demlenmiş. Artık sevenine, mikrosuna doyamayanına. Ha ama tek kişilik senaryosunun, seslerinin ve en koyusundan protoss ateşinin mevcudiyetinden şüphem yok :)
Bleda Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 kekoyumda az internette dolasırken rastladım (1 haftadır itn yoktu) bi heyecanla girio yazdım işte kızmayın be :d Neyse ben vidyoları tekrar tekrar izleyip o_O diye bakıorum sadece
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2007 Ben charge eden zealotları sevdim. Eski birimlerden ses yok m?
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2007 eskilerden zealot battlecruiser zergling siege tank gördük şimdiye kadar proeb ve scv de var tabi baska görmedik sanırım. ha bide mutalisk var.
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2007 marine de gördük. yalnız firebat koymazlarsa şerefsizim oynamam... (büyük laf etmeyeyim gerçi ama yani harbi çok ayıp ederler)
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Eski birimleri pek ellemezler, hele archonlar veya templar lar deişmez, kast sisteminin önemli birimleri onlar. Sadece telnolojik birimleri upgrade ederler, yok arbiter bi değişir yok carrier deişir felan. bence
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Phoenixlerin gelişiyle Corsair'lar GG diyorum ben.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 eski unteleri cok özliycez. ayrıca corsair>phoneix o hantal phoneix ler overlord bilem avlıyamaz
Lopeth Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 mothership e bayıldım doğrusu ben + şu zerlinglere girişen lazer atan war of the worlds fırlaması
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mothership çok ilginç, eğlenceli savaşlara neden olcak bence. Eski Starcraft'ta bi noktadan sonra en savaşta ünitelere en ii makro mikro yapan kazanıyodu. SC2'de de böyle bi durum olcak gibi. Bi de Zerglingler Banelinglere dönüşebiliyo, tamam. Peki bu Infested Terran olayının kalktığı anlamına mı geliyo? Öyleyse niye kaldırsınlar? Pff Blizz yaptı yapacağını. Lan nası bekliycez ya.
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 oyun şu haliyle %70-80 falan hazır gibi duruyor. zaten blizzard açıklamasında "daha güç dengesi için çoook çalışmamız lazım" diyor. yani oyunu hazırlamak konusunda birşey dememişler tabii yine de 1 seneden önce çıkmasını beklemek enayilik olur. sonuçta firma blizzard =)
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 bitince cıkartıcaz diyen bi firma işte. yarın bitti derlerse ayrın cıkar 3 sene sonra bitti derlerse 3 sene sonra cıkar. siz hayatını 1.5 1 sene gibi bişiye ayarlayın
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 2008 de gelicek oyle olması lazım 10. yıl hesabı
Bleda Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Onu bilememde çıktıktan sonra bi 10 yıl daha herhangi gibi bi RTS nin iş yapması coooook zor olucaga benzio (Warcraft 4 cıkarsa ayrı bi konu tabii)
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 10 yıl sonra çıkan şey SC diil ki, devamı. Hem SC2 çıktığında o 10 senelik süre içinde sadece o oyun üzerinde çalışılmış olmiycak. Adamlar araya eşi benzeri olmayan 2 oyun yerleştirdiler (bu iki oyun Diablo 2 ve WoW, onların haricinde D2:LOD, WC3, TFT, WoW:TBC var). Ha, "yapıyoz abi geliyo yakında" diye 10 senedir tamamlanmaya çalışılan bi oyun olsa, fos olur tabi. [ Mesaj 27 Mayıs 2007, Pazar - 12:19 tarihinde, Kojiroh tarafından güncellenmiştir ]
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 said: mavi zırhlı abi raynor mu acaba kim olduğu söylendi zaten. starcraft 2'nin sitesine bakarsan görürsün. http://en.wikipedia.org/wiki/Tychus_Findlay http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Raynor
Öne çıkan mesajlar