Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

Ne fark eder ki 50 milyon kişi bile olsak hatta önceki oyunları da Bethesda yapmış olsa yine iplemeyecekler. Fan kitlesini herhangi bir şekilde dinleyen bir firma değil. bkz: Elder Scrolls.

Fallout kült bir oyun. Kaç sattığı kimsenin umrunda değil. Bir kere oynamış herkes ne kadar iyi bir oyun olduğunun ve oyun tarihindeki yerinin farkında. Satış rakamları hayran kitlesini belirlemez. Bethesda da salak değil herhalde potansiyeli olmayan bir franchise'I bünyeye katsın.

Fanboi olmak yargısız haksız olmak herhalde zira ne benim ne de axe'in önceki sayfalarda koyduğu, oyunu oynamış olanların derlediklerinden oluşan negatif yorumlara cevap gelememiş. Ray ustaları rotayı "Kaç sattı ki? Siz kaç kişisiniz?" gibi alakasız istasyonlara çevirmişler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:
Kaç sattığı kimsenin umrunda değil.


bethesdanin umrunda. dedigim gibi oyunun gidisatini bende sizin gibi begenmiyorum ama bethesdanin mantiginida curutemiyoum. beth bu ise milyonlar doktu. eger ciktiginda sata sata 200k satarsa hayvani zarar ederler. kult olmasi, herkesin begenmesi felan iyi guzel seyler bunlar ama karin doyurmuyor. oyle olsa black isle troika ion storm felan bugun hala piyasada olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer oyun yapımının, seri devamının ardındaki tek mantık çok satmaksa evet, Bethesda'yı çürütmek mümkün değil. Ancak aranılan mantık iyi bir devam oyunu olmaksa, ki burada karın doyurmasından değil de öyle olup olmamasından bahsediyoruz, ne kadar çürük olduğunu görmek için ipananın yumurta testine gerek yok. Bu nedenle kaç sattığı kimsenin umrunda olmamalı. Yani alıntıladığın mesajımda Bethesda hayrına oyun yapsın gibi bir anlam yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
belki de ana maksat 50 milyon kişi olduklarını zanneden bazı fo'cular sayesinde köşeyi dönmek değildi hakikaten?

Kaede said:
1997 de manyak satan cd oyunlarına bir iki örnek versene sam merak ettim. Hani fanlar oyunu orjinal satın alanlar ya bakalım bir fanbase karşılaştırması yapalım.


her orijinal alanın kendini fan saymayacağı gibi şirketlerin orijinal almayanları zerre kadar umursamadığı gerçeğini de unutmayalım.

fo satışlarını ayrı ayrı en azından beşe katlayan oyunlar listesi

bir milyon ile 200k arası satış yapan da rahatlıkla daha fazla pc oyun vardır 97'ye kadar çıkan.


EE hani o listede nerde 1997, rpg, pc bölümleri ? Kimle neyle karşılaştırıyoruz o listeye bakıp ? Mario ile mi ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sayfadaki pc bölümü zaten ayrı, linke basınca doğrudan oraya gidiyorsun. sayfayı yukarıya doğru bayağı kaydırmışsın görmezden gelebilmek için anlaşılan. 8-)

97'ye kadar çıkan pc rpg'lerini engin crpg bilginize güvenerek, the sims, lineage, world of warcraft gibi oyunlardan ayırabileceğinizi düşünerek hata mı ettim?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk falloutlar gibi oyunu hiç combata girmeden bitirmek mümkün olacakmış.

said:
Can you tag Medicine, Repair and Barter, and focusing on those skills, still be able to complete the game?


Sure. We recently had someone play through the game and finish it while only killing one thing very early in the game...a Radroach. I'm not saying I recommend everyone run out and try to play the game as a pacifist, but if you want to give it a try, it has been done.


Bide şu var çok ilginç

said:
Specific body parts cannot be targeted when fighting with melee weapons or in hand to hand combat. What is the reason behind this decision? Does melee/HtH fighting offer something else to compensate?


We tried many ways of doing melee with VATS, and having messed a lot with "missing" in melee, it just felt really bad. So once we changed VATS melee to "always hit", assuming you are in range, the body part selection became a bit unbalancing, so now it's a "whole body attack", but you still do end up hitting a specific body part when you swing, but it's based on what you actually contact with, as opposed to what you aim at. This avoids the "always punch in the head" problem, whereas with guns, we can balance out certain body parts with hit percentages, like the head.


http://blogs.guardian.co.uk/games/archives/2008/08/11/pacifism_and_your_other_fallout_3_questions_answered.html


Bunun tartışıldığı topikte 2003e bi link var cuk oturmuş muhahah

said:
Sneaking Experience: Another unique factor is how we made Sneak a viable path in Lionheart. I know sneaking around a gaming environment has been done before, but we have things in place that make it a definite option. For example, a player can obtain up to 75 percent of an enemy's experience by sneaking past him successfully. This experience is earned every few seconds while the player is successful in their attempt, with the maximum experience being earned in about 20-30 seconds. A small portion of that enemy's experience is given to the player as a reward, and is subtracted in real-time from the potential experience the enemy could give you if you killed them. If you want the other 25 percent, the enemy has to be killed, but that's the breaks. I find Sneak to be very viable, especially when combined with Speech and a few non-offensive tribal spells. I heard that someone at Black Isle made it through the entire game without attacking a single enemy by using a combination of non-combat skills.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni gameplay vidyo. Vaulttan çıkışı falan gösteriyor, diğer bütün vidyolarda olduğu gibi combat ağırlıklı. Sanırım tv çekimi, o yüzden kalite biraz düşük.

http://youtube.com/watch?v=OVSlb6hu57g
watch?v=OVSlb6hu57g


Bide film trailerı tadında süper bi vidyo yapmışlar izleyin ;)

http://youtube.com/watch?v=xi5k37UAsBA
watch?v=xi5k37UAsBA
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
"bethesda fo'cuları sömürebilmek için hakları satın aldı, başka neden alsınlar ki" iddiasındaki arkadaşların kurusıkı atış yaptığına işaret ediyor sadece.


Bethesda'dak fo'cu 200 k lik fan kitlesi için satın almadı falloutu;

Eski, ünlü bir oyun ismini kullanarak aylarca reklamını yaptı. Piyasada merak uyandırdı. Kendi olağan fan kitlesini de "Eski oyun süper falloutu sizin seveceğiniz tarz yeniden yapıyoruz" diyerek genişletti.

Sonuçta oblivion with guns'dan ziyade halflife with "greetings, rumors" tadında bi görüntü yarattılar. Şayet 200k'yı tatmin etmek, uzun diyalog ağaçları yazmak, role play öğeleri yerleştirmek zorunda değillerdi. Bu 200k'ya karşı umursamazlıklarını E3 e yalnızca combat üstüne bol kanlı bir vidyo koyarak kanıtladılar zaten.

E tabii samcim, bethesda 200k'yı naapsın? Bence tamamen haklısın. Onların aklı fikri tutmuş bir "ismi" kullanarak biraz daha fazla para kazanmak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...