Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

THAT'S A MINIGUN!!! ::o :D (tu) >:D< :)-D

vault-tec reklamı da şahaneydi. :)

gameplay bence gayet iyi, bunu kesinlikle yeğlerim ilk oyunlara. grafiklere zaten yorum yapmaya gerek görmüyorum, belliydi ne kadar iyi olacağı.

aşağı yukarı tam istediğim gibi olmuş, umarım modlanabilir main quest bitince oyunun bitmesi olayı ve lvl sınırı.

masticore: isteyen vats kullanacak işte ama birebir turn-based gibi çalışıyor mu onu tam anlayamadım.

bir de pipboy'dan radyo dinleme olayı mükemmelmiş, terazisine tıkladım kim akıl ettiyse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:
2 yeni vidyo var. İlki direk gameplay http://e3.g4tv.com/e32008/videos/26926/E3_08_FallOut_3_Gameplay_Demo.html

İkincisi teaser gibi bişey olmuş, hem giriş demosu hem de combat görüntüleri var : http://www.gametrailers.com/player/36202.html


Grafikler ve özellikle mekanlar çok iyi. Combat bildiğin fps. "Dark humor" çok kör gözüne parmağım olmuş. Dialog yada senaryoya dair hala bişey yok.


koyamazlar çünkü diyalog ya da senaryo yok. son akşam sabahlayıp yazacaklar senaryoyu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.viddler.com/explore/Joystiq/videos/5/33.713/

1-888-4-VAULTTEC amerika dan bu no yu aradiginizda yukardaki linkdeki diyalog geciyor.

ne mi ? ` If you call the Vault-Tec toll free hotline at 1-888-4-VAULTTEC (dang novelty 800 numbers!), you'll be stuck on immediate hold and told there are 101,000,000 callers in front of you ... which leads to an extremely long hold time. In fact, a mutant voice lets you know it's about 78,643 hours `

muhtesem bir detay
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.gametrailers.com/player/36315.html

walkthrough. kesin gorunuz.

Bethesda demonstrated Fallout 3 during the Microsoft press conference at E3. Bethesda game director Todd Howard took us through a short gameplay session.

The demonstration began with the Vault character leaving Vault 101. He first ran into an iBot, broadcasting patriotic music.

He then showed how radios can be used to pick up transmissions from different factions, such as the Enclave. Highlights:

* A perk for enemies to die in "ridiculously violent ways."
* Raider gets afraid and runs off after getting hit with the laser rifle. "Screw this!"
* You can ride an elevator to the top of the Washington Monument.
* Showing off Fat Man, mini-nuke launcher that just too out three guys with a few little mushroom clouds.

pazartesi gunki microsoft conference da gorunmus.



asil 30 dk lik tanitim bugun-SALi 2:30 pm PDT
Fallout 3: Todd Howard demos the latest build of the game.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abooow FPS olmuş lan bu. Hani taktik, hani turn base combat, nerde nişan alma için gerekli traitler, perkler. Resmen mause kordinasyonuna göre yapıyorsun head shotu bilmemneyi. Bildiğin fps bu ya.

Şu piyasada devam oyununu doğru dürüst yapan, önceki oyunun sevilen şeylerini silip atmayan blizzard dışında bir firma çıkmayacakmı allah aşkına ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Abooow FPS olmuş lan bu. Hani taktik, hani turn base combat, nerde nişan alma için gerekli traitler, perkler. Resmen mause kordinasyonuna göre yapıyorsun head shotu bilmemneyi. Bildiğin fps bu ya.

Şu piyasada devam oyununu doğru dürüst yapan, önceki oyunun sevilen şeylerini silip atmayan blizzard dışında bir firma çıkmayacakmı allah aşkına ya.


yukardaki video yu seyredip de bunu dediysen artik diyecek bir soz yok, senin algilama sekline dair.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi cidden şu eski fallout'ları bir kurun oynayın, çölde gezin deathclaw ailesine filan rastlayın. kabız olacak mısınız olmayacak mısınız her baby dc'nin attackları tek tek tek gösterilirken. san francisco tankere bir girin şöyle her mutantın adımları tek tek tek en hızlandırılmış halde. şehirde her civilian tek tek tek sağa sola koşmaları. ayrıca ne taktiği ya? eye shot + eye shot + eye shot + reload muydu taktik? rainbow six gibi çömelip cover arkasından el bombası salladığımız, bir koşu gidip öbür cover'a saklanıp oradan ateş ettiğimiz bir fo hatırlamıyorum ben hani. diğer hakiki squad tactics oyunlarına hakaret.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dev said:

koyamazlar çünkü diyalog ya da senaryo yok. son akşam sabahlayıp yazacaklar senaryoyu.


Evet geçen seferki npc-npc diyaloglarını ve npc-pc diyalog çarkıfeleğini öyle yazdıklarını düşünüyorum. Sonra da "şey eeöö biz bunu konsol için yaptıydık aslen ondan var bu çark eöö" gibi bir bahane sunmuşlardı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ardeth said:
Sam said:

bunu kesinlikle yeğlerim ilk oyunlara


sam'e hastalık bulaşmış artık onu kurtarmak için çok geç. bunun diyecek kadar ileri gittiğine göre, herhangi bir tedaviye cevap vereceğini sanmıyorum.

öldürelim


sam bu ağır oldu be hacı. ben de aksiyondan yanayım ama oyunun ruhu bozulmadan yapabilirlerse aksiyondan yanayım. takır tukur döşeyeceksek manası kalmaz. ama hakikatten ağır olmuş son lafın.

abi ben kapıyı tutuyorum siz bıçağı alın mutfaktan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yukarıya ardeth'in magazin gazeteciliğimsi alıntısını düzeltip koydum da kesin birileri anlamamazlıktan gelecektir diye daha detaylı izah edeyim:

gameplay olarak ki bu combat kısmı anlamına geliyor, bunu 'gördüğüm kadarıyla' ilk oyunlara tercih ederim. ama dediğim gibi AP real-time'da gitmiyorsa büyük yanlış olmuş. bir de skill'ler neyi ne kadar etkiliyor o da önemli. ama evet şu gördüğüm kadarı > ilk oyunların combat'ı. tactics'in ctb'sini de tercih ediyordum zaten, yeni birşey değil bu düşüncem.

ki bu sistem EFSANEEEE, EPİKKKK denen diğer black isle ve bioware oyunlarında da kullanıldı. kimsenin de bugüne kadar "baldur's gate neden turn-based değil?" dediğini görmüş değilim. düzgün yapılınca oluyor demek ki.

burada önemli olan tactics gibi düzgün bir şekilde o statları, skill ve ap'yi entegre edebilmişler mi. bu videolardan pek anlaşılmıyor maalesef halen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hah işte onu diyorum ben de, daha belli değil yani. belki de adamımız bir kurşun yiyip yere yığılacak, belli değil. aksiyon olacak tabi ama her şey hızlı geliştiği sürece aksiyonun zararı olduğunu düşünmüyorum ben de. yeter ki DELİ AKSİYON KOYDUK, DİYALOG RAMBODA BİLE YOK demesinler (ramboda diyalog var şimdi allah için)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahah bu arada craftable silahlar süpermiş, ayıcık fırlatan rock-it launcher filan. :P

bir de değişik skill'lerin dialog option etkilediğini okuyunca biraz rahatladım, anlaşılan yeterince seçenek olacak gibi.

yalnız pipboy'dan farkedemedim ama bu gösteri için anlaşılan max lvl bir char kullandılar, hp filan azalmıyordu. herşeyi isabet ettirmesi ondan olabilir belki de.

öte yandan skill isabet yüzdeleri vats'da düşüktü, tam anlayamadım nasıl hala.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...