Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Allah belanı versin Bethesta. Başka birşey demiyorum. Allah belanı versin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Şu yeni nesil aşmış 3d grafiklerin en çok bu yönünü sevmiyorum işte. Firmaların nerdeyse tamamına yakını işi gücü vırakıp bütün konsantrasyonlarını grafiği dahada güzel yapmaya harcayınca, oyunun oynanabilirlik, hikaye örgüsü, genel yapı vs vs gibi bizi asıl atkileyen özellikleri olsunda nasıl olursa olsun modunda oluyor. Korkarım bir efsaneyi daha grafiğe kurban vericez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 bu nedir ya :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 trait olayının elden geçirilmesi lazımdı (gifted seçmemek salaklıktı resmen, bloody mess ya da jinxed gibi olaylar ancak oyunu fantezi build ile zorlaştırmak isteyen veteranlar alıyordu, %75'i filan çöptü) ama tümden kaldırılmasını makul görmedim. aim ile skill gereksiniminin azalmasını konusunu tam anlamadım, sonra tekrar bakacağım tam olarak nasılmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Bloodlinesdaki sistemin benzeri olur heralde. Düşük skill lvllarda cursor titreyecek, skill yükseldikçe daha sabit duracak ve silahın verdiği damage artıcak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 onu anladım da nişan alınca titreme duracaksa skill'den ne anladık yani? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raider Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 ne yani obliviondali gibi ölmeyen tiplemelermi olucak. ulan fallout un en güzel özelliklerinden biriydi bu istediğini yapabilme olayı . :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 NPC ler kısmını tam okuyun harbi rezalet. Sadece 1 tane companion alabiliyorsunuz dogmeat dışında. gg karizma gg magnetic personality Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raider Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Ya bu adamlar hiç mi oynamadı bu oyunu ki en güzel yerleri çıkarıp atmışlar.ufak detaylar ama oyunu güzel yapan bunlardı.misal NPC lerin kendi aralarındaki konuşmaları vs... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 aşırı sayıda npc cılkını çıkaran bir olaydı, bir değil de iki olabilirdi. ben mümkün olsa sıfır gezmek isterim iron man mod heh yalnız evet ölmeyen npc'ler pek makul değil. morrowind en güzeliydi, eşek kadar pencere "...U YEDİN ONA GÖRE" diye uyarıyordu. onu da dikkate almayan silsin oyunu zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Aim sırasında koşamıyorsun demişler de aim olayı saçma geldi evet. Başta vatsdan bahsediyorlar sanmıştım, baya baya bfdeki aimmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raider Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Sam said: aşırı sayıda npc cılkını çıkaran bir olaydı, bir değil de iki olabilirdi. ben mümkün olsa sıfır gezmek isterim iron man mod heh yalnız evet ölmeyen npc'ler pek makul değil. morrowind en güzeliydi, eşek kadar pencere "...U YEDİN ONA GÖRE" diye uyarıyordu. onu da dikkate almayan silsin oyunu zaten. Bende böyle Çete gibi gezmeyi seviyordum işte. :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Aynen cemaati toplayıp sonra çatışmada adam kaybedip gaz olmayı seviyorum MIIIRRRIIIAAA!!!!! AŞŞALIK HERİFLER KARIMI ÖLDÜRDÜNÜZ DADADADADADADADAD gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 umarım sistemleri çok zorlayan bir oyun olur.. keza galiba fallout kökenli bir devam oyunundan çok iyi bir benchmark testi içeren grafik yığını olacak.. inşallah yaptıkları değişiklikler aklı başında şeylerdir de biz büyütüyoruzdur olayı. kesin olan şu ki fallout 1-2'den tamamen farklı (grafik değil hacı içerik.. içerik olarak farklı) bir oyun oynayacağız. belki fallout oynamamışlar (veya sevmemişler) bu yeni oyunu beğenecektir ancak eski oyunlara gönül vermiş "ciddi" oyuncuları daha şimdiden hayal kırıklığına uğratacak detaylara imza attılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 (orange box'ı tf2 için aldıgımı saymazsak) 3 yıl arada sonra ilk kez orjinal single player oyun alıcaktım. Böyle fallout3'ede b.k para veririm . Diablo,Starcraft'a para vermek nasipmiş artık... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 aga ben demiştim ama izometrik olması lazım diye :D yani hayatta da böyledir bu işler, geçilmemesi gereken bazı çizgiler vardır; geçersen artık başka hiç bir çizgi kalmaz. izometrik kalsaydı ilk iki oyuna daha sadık olurlardı. göreceğiz bakalım ama bu oyunun şekil itibariyle stalker'dan bir farkı olmayacak gibi. ayrıca oyun yapımcılarının şöyle bir fikre nerden kapıldığını anlayamadım bir türlü: "bu sevilen evreni bir de kendi gözlerinden, şöyle içeriden görseler çok iyi olur". yok öyle birşey, wow dışında beceremediler zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gimli Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 bethesda said: In regards to essential NPCs, it works like Oblivion, in that when they "die" they get knocked "unconscious" and get up a little while later. It worked well in Oblivion, so we kept that system, as you can still attack everyone that you want, and get at least a small benefit (being able to avoid them while they are down). I will say that the number of essential characters is minute compared to Oblivion and we've gone to pretty big lengths to cover a lot of people's deaths, but sometimes that's just not possible Abi.... BU NE!!!!!!!! Falloutun en güzel tarafı, yaptığımız şeylerin kesin iyi yada kötü, geri dönülemez sonuçları olmasıydı. First citizen'ı bırak öldürmeyi, ufak bi diyalogda kızdırınca vault city ye girememek gibi. Ne anladım ben şimdi... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Volfied Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 boo! bethesda yazik ediyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dev Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Çok hoş bir uygulama. Diyaloglara bribe, gossip, hug, sex dörtlüsünü de eklesinler bence. Tebrikler bethesda, gogogogo. SOFTCORE OYUNLAR DÖNEMİ BAŞLADIĞI GİBİ BİTSİN ARTIK BE. Fallout 3'ü yine oynayacak mıyım? Tabi ki. Ama aynı tadı alacak mıyım? Sanmıyorum. Büyük ihtimalle, aldığımız ve beceremediğimiz questi bir kez daha alma da olur, adam da beceremedin bitti ayağı çekmez, aynı questi bir kez daha verir falan. F2'de, bazı questler vardı ki, ilk teklifte kabul etmediğin zaman bir daha sormuyorlardı bile. Buraya kadarmış fallout efsanesi de, hiç yapmasalarmış daha güzel olurmuş. Aklımızda hep mükemmel kalırmış. Oyun konuşulan ortamlarda, bir fallout vardı bilmezsiniz siz tabi derdik, havamızı da atardık ne güzel :) Bethesda bence Torment'e de el atmalı. Zaten Baldur'u dark alliance serileriyle yalan ettiler konsol için, tormenti de yalan etsinler de rahatlasınlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gimli Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 badhesda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SadGamer Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Izometrik olmayacagi ilk duyuruldugu andan beri belliydi ; artik o tur oyunlar satmiyor Bethseda da bir hayir kurumu olmadigindan hardcore Fallout fanlari pek umurlarinda degil ha essential NPC ve Questlerle ilgili bir abartma oldugunu dusunuyorum, soyle ki; Obliviondaki quest sistemi bayagi iyiydi o konuda bir sikinti olacagini sanmiyorum ama essential npcleri bir sekilde oyuna eklemesi gerek ama bunu nasil yapacagi onemli; bir grup veya takima mensup kisilerin cogunu essential yapiyordu ki quest butunlugu bozulmasin, bence de boyle olmamali ama sonucta bazi kisileri oldurmek de mumkun olmamali sonucta main questle ilgili bir kisiyi oldurmek oyunun en azindan o npc ile ilgili sonunu(bircok son oldugunu varsayiyorum) mahvedecek. Ha oldskool bir Fallout iyi olmaz miydi?Bence daha iyi olurdu ama ben yine de oyunun collectors editionunu almayi dusunuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 SadGamer said: bazi kisileri oldurmek de mumkun olmamali sonucta main questle ilgili bir kisiyi oldurmek oyunun en azindan o npc ile ilgili sonunu(bircok son oldugunu varsayiyorum) mahvedecek. hic birseyin mahvolacagi yok , ztn olayın mantığı buydu main karakter , must karakter yoktu kendiniz vardınız , yaşamak için her şey mübah tı simdi noldu? yaşarsam ekime kadar npc ye mecbursun o olmadan olmaz mantığı SUX bok ettiler seriyi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Dev said: Bethesda bence Torment'e de el atmalı. Zaten Baldur'u dark alliance serileriyle yalan ettiler konsol için, tormenti de yalan etsinler de rahatlasınlar. Kan çıkar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zlorwf Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Perk yok, lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar