Azmodai Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Cuce said: abi 80 sayda önce oldu o evet, hatta ben yazmistim bir cogunu. tekrarlayasim geldi. Ayrica groin shot yapamadigimiz bir fallout oyunu fallout degildir.
Aegean Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 axedice said: Mutantlar gerçekten çok kötü, askeri nizama sahip akıllı (yada yarı akıllı) ve mantıklı bireyler gitmiş, insan yiyen canavar trolller gelmiş. biraz ağır buldum burasını açıkcası axedice yani öyle bi hava vermediğinden bahsediyosun sanırım ama genede oyun içi diyalog, aksiyon filan görmeden böyle direk sonuca ulaşmamak gerek bence, evet mesela cok fazla kırış kırış olduğu için aptaldan cok korkutucu bi hava vermiş ama öte yanda oyunu hem concept olarak hemde teknik olarak oldukça detaylı yaptıkları için o kadar da batmadı bana açıkcası. yani bu kadar detaylı yorumlar için henüz erken bence. ayrıca bu(mutieler) olsa olsa early sketch olur yani, art director die bi adam var ne de olsa
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Early sketchler yayımlanmaz. Bunlara gelince, promotional concept art bunlar, yani oyun bunların üzerine kurulu. İşte bu nedenle bunlara bakıp sağlıklı yorum yapılabilir çünkü oyunda göreceğiniz bunlar olacak.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2008 Mutielerin nasıl olacağına dair fikrim daha önceden de böyleydi, resimlerle birlikte şu yazı da çıkınca emin oldum artık said: Not only did they wield parking meters like police batons, but they carried their victims caged in shopping carts strapped to their backs. You know, just in case they got peckish after a fight, and wanted a snack. Kasabalarda insanlarla bir arada yaşamaya çalışan yada gizli üslerde asker olan mutantlar yerine dağlardan kasabalara saldıran vahşi canavarlar gibiler. Haliyle biz de canavar avlayacağız.
Warhero Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 - FPS olan fallouta fallout demem. - İzometrik olsa da Strateji olan fallouta da fallout demem. - Farklı bir bölgede, Amerika'nın diğer kıyısında geçen fallouta fallout demem. - Siper alıp eğilebileceğimiz fallouta fallout demem. - Retro olan fallouta fallout demem. - Retro olmayan fallouta fallout demem. - Güzel grafikli fallouta fallout demem. - Oyun vault içinde başlıyan fallouta fallout demem. - Haritaların sınırları olmayan fallouta fallout demem. - Etraftaki eşyaların üstüne tıklayıp incelemediğimiz fallouta fallout demem. - Gazoz kapağı biriktirmediğimiz fallouta fallout demem. - Zıpladığımız fallouta fallout demem. - 640x480 ve 8 bit olmayan fallouta fallout demem. - Silahların durability'sinin düştüğü fallouta fallout demem. - Ben fallouta fallout demem fallout 1 olmadıkça.
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Warhero said: - Retro olan fallouta fallout demem. - Retro olmayan fallouta fallout demem. Gerisini boşa yazmışsın.
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Warhero said: - İzometrik olsa da Strateji olan fallouta da fallout demem. -Fallout u hack&slash şeklinde oynayan adama oyuncu demem. Warhero said: - Farklı bir bölgede, Amerika'nın diğer kıyısında geçen fallouta fallout demem. -Atmosferi değil, coğrafyasını seven adama Fallout cu demem. Warhero said: - Siper alıp eğilebileceğimiz fallouta falloutdemem. -Siper alıp eğilmeden oynayan adam Diablo oynasın. Warhero said: - Güzel grafikli fallouta fallout demem. - -640x480 ve 8 bit olmayan fallouta fallout demem. -Reroll to 1997 Warhero said: - Oyun vault içinde başlıyan fallouta fallout demem. -Fallout 1 de o zaman. Not: Fallout 1 hatırladığım kadarıyla vault13 de ya da hemen dışında başlıyordu, waterchip bulmak için dışarı çıkıyorduk. Warhero said: - Gazoz kapağı biriktirmediğimiz fallouta fallout demem. -Bu sefer, reroll to ilkokul. Warhero said: - Silahların durability'sinin düştüğü fallouta fallout demem. -Biraz gerçekçilik de lazım. Warhero said: - Ben fallouta fallout demem fallout 1 olmadıkça. -Yine, reroll to 1997.
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 O gerçekçilik dediğin SS2 nin içine eden şeydi farkındasındır umarım
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Doğru öyleydi ama, ben her türlü ekipmanı ekonomik ve kontrollü kullanmayı sevenlerdenim, tabi bir denge şart.
Peter Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 oyun fotoroman kısmında detaylı bir fallout görmeyi cok isterim :D
Aegean Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2008 yani o mutielerin olduğu resim diğerlerinin yanında ne kadar ham duruyo sizde farkındasınız heralde? hepsi birbirinden farklı oranlar olsun, hatlar olsun, vücut şekilleri olsun, adı üstünde mutasyon herkesde farklı olur diyip her mutie için ayrı ayrı kasarlarmı bilmem ama bitmiş halleri bundan cok daha iyi görünecektir eminim. ama yazı konusunda bişi diyemem bütün mutantları öyle yapmayacaklar belkide ama benimde demeye çalıştığım buydu yani oyun elimize geçmeden bu kadar yaygara kopmamalı bence.
Warhero Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2008 dreagloth said: -Reroll to 1997 sarcasm yaptım sadece : said: Fallout 1 hatırladığım kadarıyla vault13 de ya da hemen dışında başlıyordu, waterchip bulmak için dışarı çıkıyorduk. Fallout 1'de vault 13'ün dışında başlıyordun. Fallout 3'te, oyun vault içinde başlıycak, ve ilk hikaye bölümü vault içinde geçicek. Fallout serisine yeni bişi, çünkü Fallout 1-2'de hep ilk başta böcekleri/fareleri öldürerek esas kasabaya gitmek gerekiyordu.
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2008 E daha güzel işte, malzeme çalarız.
Peter Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2008 aynen hem malzeme açısından hem de senaryo açısından iyi olur vault'da baslamamız
Peter Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 f3 forumlarına baktım bethsoftun forumunda moderatör söyle demiş If you can run oblivion, you should be able to run FO3.... Same engine, not many changes that would require meaner hardware. It has already been stated that FO3 will NOT be a dx10 game. bu iyi bi haber aslında çünkü oblivion 2 yıl boyunca zar zor oynandı ayrıca oyunda ortalama 200 (?) farklı bitiş şekli varmış ve buraya da bakmanızı tavsiye ederim (FAQ) http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_FAQ#cite_note-Official_FAQ-1
BonePART Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 200 farkli bitis buyuk ihtimalle f2 nin sonu gibi ahmet olunce hakkari sehri yiildi memet yasayinca diyarbakirda dugunler yapildi cemili uzunce anane kufretti gibi kombinasyonlardir 200 tane ayri trailer yoktur
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 Janjanlı son adedi 12 civarı birşey. Gayet iyi.
Peter Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2008 dx 9 olacagını ve oblivion türünde motorunu düşünürsek hd 3870 ekran kartı rahatlıkla full grafik oynatır dimi?
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2008 O değil de ne zaman çıkcak oyun. Ölmeden oynuyalım bari.
Öne çıkan mesajlar