Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

Horace sen becerememişsin bloodlines ı :P Combatı bu kadar basit olan bi torment vardı heralde, oyunun asıl ağırlığı dialoglarındaydı. Oyun dünyasında çok ufak değişiklikler yapıyordun ama kendi karakterin üzerinde tam anlamıyla kontrol sahibiydin. Kişilik olarak diyorum bunu. Tremereydim ve camarilladan yana bir tremeye gibi oynayabildim. Başka klanlardan olunca başka başka da oynayabiliyordun. Ha combatta tremere biraz imbaydı o ayrı heh.

Lineerlik bir tercih meselesidir, diğer eksikliklerine gelince tamamen yeni sürüm saçma hikayeli vampire çıkarmak isteyen ve zorla apocalpyse getiren white wolf un bastırması yüzünden çok erken çıktı oyun. Yoksa eklenicek, düzeltilicek bir sürü şey vardı. Misal alternatif quest çözümleri çok azdı ama benim okuduğum kadarıyla eklenicek özelliklerden biri de buydu. Troika da bu açıdan en bahtsız şirketti gariplerim. Zamanında ToEEyi yaparken atarinin M rating olmasın T olsun ve erken çıkarın baskıları yüzünden benzer şekilde eksik bir ToEE görmüştük.

Bi torment, bi fallout, bi kotor (2, ilkinin dialogları da çocuk işiydi), arcanum, bloodlines dialogları beklemiyorum. Ama Fallout dediğin onlarla çıkmalı. Oblivion with guns değil belki ama horaceın dediği gibi bizim değil bethesdanın falloutu.

[ Mesaj 30 Ağustos 2007, Perşembe - 02:33 tarihinde, axedice tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya zaten çok alel acele yapılmıştı bloodlines.WW yeni setting çıkarıcam çabuk ol diye sıkıştırınca troika yı;oyuna bi sürü şey dahil olamadı.yinede harika bi oyundu.

yazık günah bi de "yok lineer di" filan diyosunuz :P

said:
Ama Fallout dediğin onlarla çıkmalı


ya evet bu arada fallout 3 den bahsederken arcanum,torment gibi oyunlardan bahsediceğimize oblivion dan bahsetmek koyuyo bana :(

said:
zorla apocalpyse getiren white wolf un


bu ayrı bi konu ama ben hep saygı duydum WW a apocalypse den dolayı.adamlar bi öykü gibi giriş gelişme sonuç yaptılar :) kaç firma böyle bişeye cesaret edebilir?

[ Mesaj 30 Ağustos 2007, Perşembe - 02:38 tarihinde, fenris tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya yok combat zor diildi, bişi demiyorum da, toreadorun charmından çok, kovboyluunu konuşturdum. celerity, ve auspex basıp maximum üstü firearmsla alıyodum herkesi elhamdülillah.

nosferatu ve malkavian olmak çok değiştiriyodu oyunu.
lan güzel oyundu be. müzii olsun senaryosu, atmosferi olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yanı 3 jkez falan oynadım

gangrel'ım durmadan combattayken, treador2um securitydir hackingdir seductiondır derken sadece böle dungeon mısalı yerlerde srıf combat yaptıi o zombi evi veya malkan malikanesi ne biliyim sewer gibi yerlerde,

chinatown'da hiç kapışmadım gibi bişi mesela
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öeh ya bloodlines oynadığım en iyi rpglerden biriydi yani.
stealth i köklemişsen direk abartı ışık olmayan her yerde stealth kill dolaşabiliyorsun.
Oyun sonu questler diyaloglar felan muhteşemdi bence.
Son oyunumda bütün questleri yaparak gittim .En baştaki haven dan tremere estate deki yere geçince babaa büyüksün olmuştum yani
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4. kez bloodlines kurayim bari. 3 kez bitirdim, sirf oyun sonundaki taksi soforu ile konusmamiz bile yeterdi.

Savaslari sahsen zayif bulmamistim, oyucunun yetisine dayanmasi; kabul edilebilir seviyeydi. Biraz uzundular, sneak hic kullanmamistim sanirim.

Wormsda da squence var hatirlatirim. Sadece solucan solucana farklilik gostermiyor.

A solucani daha hizli diye, tum 1dk'lik sure icersinde ki hamlelerini bitirip; daha sonra B solucanina gecmesini mantikli bulmak guc.

Jagged allience'da siranizi ertelemek gibi bir dusunce var, kapi agzina gecip bekliyorsunuz: Oyun motoru rts olsa hamle yapacaginiz bir anda, eger hareket puaniniz kaldiysa bu hakki size taniyor (mesela kapinin agzindan biri gecmesi, pencereden birini gormeniz gibi). Fallout'taki gibi, siz kapi agizina gecip end turn'e bastiktan sonra biri gelip kafanizi sledge hammer ile kirarken siz ekrana bakmiyorsunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Wormsda da squence var hatirlatirim. Sadece solucan solucana farklilik gostermiyor.

Worms'da iki türlü worm seçiliyor:

1- Serbest olarak. Takım bazlı turn tabanlı. Kendi takımından istediğin bir worm ile oynuyorsun.

2- Sistem sana random bir worm veriyor.

Yani worms'de sırayı belirleyen taktiksel bir sistem (Fallout'daki sequence) bulunmuyor. Bu sebeple worm değiştirmeye yarayan, sayısı limitlenebilen bir zımbırtı var.


Jagged Alliance'a gelince, o sistem Fallout'da yok ama Fallout: Tactics'de var. Bu sebeple Fallout'da da var sayabiliriz, ben sayar mıyım bilemiyorum öncelikle Tactics'i seriden tanıdığım/tanımadığım üzerinde düşünmem lazım :P


Teselli olarak action pointleri harcamadığın takdirde hatırı sayılır bir armor class bonusu alıyorsun, eğer hiç combo point harcamadıysan sledge hammerlı abi büyük ihtimalle bütün ataklarını missliyor :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heh ben tactics'de oldugunu hatirlasmiyordum ya, hatirlasam birazcik da olsa severdim tactics'i : )

Ama tactics'de bel yuksekliginden bir duvarin ustunden el bombasi atamadigimi hatirliyorum : )

Jagged alliance'dan bir sahne:

Bir hasteneye girecegim, genis bir cami ve yaninda metal bir kapisi var; kapi agiznin kosesine konumlanmis elinde pompali tufek tutan ve de uzaktan giris holune bakan ak-47 tasiyan iki savunuyor.

Cart diye kapiyi acsam, aninda delik desik oluyorum. kapi da metal oldugu icin, kapiyi acmadan ates etmemin bir faydasi yok.
Bunun uzerine m-16 lisini ustalikla kullanan bir keskin nisancimi ates ettirip, uzaktan cami kiriyorum; kapinin yaninda bekleyen bir adamim kirilmis pencereden iceri gaz bombasi atiyor. tek gaz maskem oldugu icin, sureden kaybetmek yerine 2-3 gerideki adamin bombayai atan adama gaz maskesini firlatiyor. kapiyi pompayi tufekli adamimla acip yerde sacasli bir sekilde oksuren adamlari cm cm parcaliyorum : )

[ Mesaj 01 Eylül 2007, Cumartesi - 13:15 tarihinde, Golge-i_Khan tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Emil abi Good vs. Evil la ilgili konuşmuş, Megatondan bahsetmiş. Kör gözüme parmak diyordum orası için, oyun eğer bu röportajda anlattığı gibiyse iyi yolda ilerliyor.

[spo]
said:
GameTap: How does morality play into Fallout 3? Will players encounter those kinds of moments where they have to think, "hrm, do I really want to do this?" We saw during the E3 demo that you have the option to blow up the town named Megaton that you encounter early in the game.

Emil Pagliarulo: Oh, the player's morality is called into question all over the place in Fallout 3. The Megaton bomb quest in the demo is a really black-and-white, really extreme example. It's pretty clearly good or evil, and destroying the town pretty much bottoms out your karma.

In the game as a whole, we play around a lot with the very definitions of good and evil, right and wrong. Do personal motivations, if well intentioned, override the wishes of a community? If a person wants to die, is it OK to let that happen...or is it worth the effort to save them, even if they don't want to be saved? If I find a kid abandoned in the Wasteland, is it okay to leave him there; even if I promise to go get help? That morally gray area is a big part of what we're trying to accomplish.
(...)
All of that said, we still won't allow the player to break his or her game. Getting cut off from a quest path or location is acceptable; allowing the player to get the game into a state where he or she can't move forward or finish the game isn't. We worry about that stuff, and handle it, so the player doesn't have to.
(...)
That said, the Fallout world is the Fallout world; it's non-restrictive by nature. There's not a whole we couldn't include, if that's what we wanted. So really, for us, it's always a matter of asking ourselves, "Do we really want this? Does it fit with the world, does it fit with our story. At the end of the day, does it make Fallout 3 better?" If the answer to any of those questions is "no," it doesn't go in the game.
(...)
OK, let's assume for a second that there is an end boss. And I'm a master of verbal manipulation. Will I be able to use these skills to my advantage, to maybe defeat my opponent without lifting a finger? You can count on it.

Now, that's not to say you can talk your way through the entire game without ever engaging in combat. The Capital Wasteland's a dangerous place, so you're going to have to defend yourself at some point. But within the quests, and several other places, yeah--you can talk your way through, if you've got the skill.
[/spo]

Röportajın tamamı için tık

[ Mesaj 05 Eylül 2007, Çarşamba - 22:23 tarihinde, axedice tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Oyun yoksa 2 kişi oynanabilecek mi? omg omg omg!!111

Xbox Fallout 3 sitesinde sağ tarafta oyun özelliklerine dikkat ederseniz 2 Players yazıyor. Kooperetif mod eklemeyi düşünüyorlar heralde heh. Bide fallout 3 bannerlarını fan arttan çalmışlar ona da ayrı bi lol. Adam dava açıcam diyor.

sitedeki banner
[spo][/spo]

Defonten isimli elemanın fi tarihinde yaptığı resim (daha concept art işi için şu ünlü ressamla anlaşılmamıştı, bu çocuk bethesdaya başvurdu ama reddedildi)
[spo][/spo]

Kaynak : cihan haber ajansı

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kaynak:http://www.trgamer.com/yazi.asp?id=2385&pg=2
Oyunun demosunu anlatıyor arkadaş:

said:
Sonra kasabadaki Mister Burke adında birisi ile tanıştı ve aynı Oblivion'daki gibi karakterle yüz yüze bir ekran açıldı. Diyalog ekranı Oblivion'daki gibi seçeneklere sahip ve yakın plan yüz grafikleri Oblivion'dan çok daha güzel gözüküyor. Yüzdeki kaslar ve detaylar hayli başarılı. Sonra Megaton'daki kısa bir görevi kabul etti ve patlamamış bir nükleer bombayı aktif hale getirmek için gerekli bir parçayı bulmak için yola çıktı.


OMFG THIS GAME RULZ!! OBLIVION RULZ! OWNZ! PWNZ! OMFGOMFGOMFG

hai ak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Özel gösterimdeki 30 tane basın elemanının arasında trgamer gibi Türkçe içerikli bir sitenin elemanının girmiş olma ihtimali, üstüne bir de Bethesdacılarla soru-cevap röportaj yapmış olması, yazıdaki komik hatalar, yabancıların yazılarına benzerliği ve sitedeki expoya dair öbür haberlerin ilginçliği akla sorular getirmiyor değil tabii.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...