Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
said:
TH: It's hard to describe without seeing it, but you stop time and are allowed to queue up attacks based on how many action points you have. And then you press the "go" button. The actions you chose are then played back for you cinematically--but fast. It only lasts a few seconds unless something amazing happens, like someone's head explodes. Once the playback is done, the camera warps back to where it had been.


real-time'lık bir durum yok yani, o endişeler yersiz oldu. basbayağı saf turn-based.

todd howard'la söyleşi:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/news.html?sid=6176067&tag=topslot;title;1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani bg veya nwn deki gibi bi durum mu söz konusu? yoksa fo1 ve 2 de olduğu gibi hostile bi durumda direk pause mu oluyor?

edik:gerçi şimdi düşününce ikisininde ap olayı dışında hemen hemen aynı olduğunu farkettim ama fo daki pause olma animasyonunun hızlanması gerek o baya kıl ediyodu beni :)

[ Mesaj 03 Ağustos 2007, Cuma - 15:32 tarihinde, Aegean tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hostile durumda pause olur herhalde çünkü ap harcıyor bütün hareketler sonuçta. ama sanıyorum ki gayet hızlı ve temiz yapacaklar çünkü dediğin gibi çıldırtıyordu beni de o olay. bir de şehirlerde milletin tek tek oraya koşması filan off

işte geçen ay fo2 yükledim tekrar ama 15dk oynayabildim ancak eskiden 4-5 kere bitirdiğim oyunu. nasıl ağır geldi öyle böyle değil. o yüzden "çok hızlı gösterilecek hareketler" diye özellikle vurgulanmış herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
horace nereden cikardin ya heh : )

savas sahnelerinden kareler koymuslar sadece.

Sahsen atmosfer olarak, ilk 2 oyuna nazaran daha dolu mekanlar. Çöl atmosferi aksine yogun bir yapilasma mevcut. Tabii bu, demodaki kisitli alanlar (ayni alandan) ciktigi icin olabilir. Kotu yada iyi olarak demiyorum bunu tabii.

Benim icin oyunun su asmadaki muallakda olan yonu, diyaloglar. O haric yapilan herseyi uzak ara kucaklamaktayim heh.

Ki ilk fallout'lardaki worms stili, "bir sen vur simdi ben vuracagim" tarzi savas manteletisinden sulandirmadan uzaklasilabilmisse leziz. Sira tabanli taktik savas icin iyi ornek her zaman dedigim efsane jagged alliance'dir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...