Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
dialoglar bell aslinda su an.. Sıkıntısı monolog olması, verdikleri ön malzemede karakterlerin konuşmaları mevcut lakin, bizim tepkilerimiz yok.

Monologsal olarak bana dokunmadı yazılanlar, çoğu ön izlemede cevabımız: "görevi kabul ediyoruz" gibi geçiştirilmiş.

bundan korkabiliriz, illa korkacaksak.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
said:
TH: It's hard to describe without seeing it, but you stop time and are allowed to queue up attacks based on how many action points you have. And then you press the "go" button. The actions you chose are then played back for you cinematically--but fast. It only lasts a few seconds unless something amazing happens, like someone's head explodes. Once the playback is done, the camera warps back to where it had been.


real-time'lık bir durum yok yani, o endişeler yersiz oldu. basbayağı saf turn-based.

todd howard'la söyleşi:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/news.html?sid=6176067&tag=topslot;title;1
Mesaj tarihi:
yani bg veya nwn deki gibi bi durum mu söz konusu? yoksa fo1 ve 2 de olduğu gibi hostile bi durumda direk pause mu oluyor?

edik:gerçi şimdi düşününce ikisininde ap olayı dışında hemen hemen aynı olduğunu farkettim ama fo daki pause olma animasyonunun hızlanması gerek o baya kıl ediyodu beni :)

[ Mesaj 03 Ağustos 2007, Cuma - 15:32 tarihinde, Aegean tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
hostile durumda pause olur herhalde çünkü ap harcıyor bütün hareketler sonuçta. ama sanıyorum ki gayet hızlı ve temiz yapacaklar çünkü dediğin gibi çıldırtıyordu beni de o olay. bir de şehirlerde milletin tek tek oraya koşması filan off

işte geçen ay fo2 yükledim tekrar ama 15dk oynayabildim ancak eskiden 4-5 kere bitirdiğim oyunu. nasıl ağır geldi öyle böyle değil. o yüzden "çok hızlı gösterilecek hareketler" diye özellikle vurgulanmış herhalde.
Mesaj tarihi:
fallout 2 oynuyorum su siralar.. yer yer grafikleri daha çok haz veriyor bana : )

geri kafaliyim, gelenekselciyim evet.

[ Mesaj 11 Ağustos 2007, Cumartesi - 12:36 tarihinde, Golge-i_Khan tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Sanki inşaat sitesi lol, % 80 bitirsinler öyle koysunlar. Bir SC2'nin açılış sitesine bakın bir de buna, şaka gibi resmen. İçerik bekliyorum işte ama yok. Yetersiz.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
horace nereden cikardin ya heh : )

savas sahnelerinden kareler koymuslar sadece.

Sahsen atmosfer olarak, ilk 2 oyuna nazaran daha dolu mekanlar. Çöl atmosferi aksine yogun bir yapilasma mevcut. Tabii bu, demodaki kisitli alanlar (ayni alandan) ciktigi icin olabilir. Kotu yada iyi olarak demiyorum bunu tabii.

Benim icin oyunun su asmadaki muallakda olan yonu, diyaloglar. O haric yapilan herseyi uzak ara kucaklamaktayim heh.

Ki ilk fallout'lardaki worms stili, "bir sen vur simdi ben vuracagim" tarzi savas manteletisinden sulandirmadan uzaklasilabilmisse leziz. Sira tabanli taktik savas icin iyi ornek her zaman dedigim efsane jagged alliance'dir.
×
×
  • Yeni Oluştur...