Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Unofficial Fallout 3 FAQ v0.4


axedice

Öne çıkan mesajlar

fallout'u yapan ekipten tek bir kişi kalmadıysa nasıl kötü olmaz? kötü olmaması esas çok zor, sonra çıkınca gelip herkes "bunca yıl bekledik bis kahrolsun naapmış oyunuuuu" diye veryansın eder burada..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben umutluyum ne olursa olsun. real-time olayı hariç üzüldüğüm pek bir şey de olmadı aslında. sonuçta fallout 3. dayanılmaz buna.

axedice, çok teşekkürler faq için.[hline]Pretty women make us buy beer,
Ugly women make us drink beer.
[Al Bundy]


[Bu mesaj Mirage tarafından 16 September 2003 09:57 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunu fallout'un temelini algılamış kişiler yaparsa kötü olcak diye bişi yok bence.

ama hep oyun içi dengeden bahsediyorlar. Silah ve mermi daha az olcakmış mesela. Ama bari kılıç felan koysalardı da yumrukla dalmak, mermi sıkıntısı çekmek zorunda kalmasak.. :-P[hline]Arkadaşlar lütfen topic açarken başlığa dikkat edelim. İçeriği ve başlığı daha açıklayıcı yazalım. Ayrıca: İmza ve Quote hakkında Emaleth'in yazdıklarını iyi okuyun. Daha düzenli forumlar dileğiyle...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heh faq'ı okumadan yazdığım için hafiften patladım, genel olarak okuduklarım hoşuma gitti. (interplay forumlarına çökmeden 1 dk'den fazla bakabilsem ben de okurdum kendim herhalde) bazı yorumlarım.. (ne yumurtlayacaksın bakalım çok bilmiş)

- en beğenmediğim nokta değişik türlerin seçilmemesik konusunun kesin olması. animasyon olayının zorluğundan şikayetçi olan zihniyetin ("fallout sadece insan gözünden oynanır" görüşüne sığınamamış neyse ki konuşan, biyerimle gülecektim) suratına nwn'yi ve bilumum 3d rpg'leri çarpmayı istiyorum, duyan da sanır ki 72 tane tür var fo evreninde. ULAN SADECE MUTIE VE GHOUL YAPACAKSINIZ TEMBELLER! vault dweller'ın şoparını oynatsınlar bir daha bakın vindicator'la basacağım heriflerin ofislerini! acayip sinirlendim, takımı 55-0 yenilmiş holigan gibiyim, ne dersem şaşılmaz.. :-p

- vault dweller şoparı oynamama ihtimalimize bayıldım, ohh inşallah.. amin..

- sequel yapacaklarsa da fo2 gibi 80 yıl sonrasında yaparlarsa senaryo iyice saçmalar, tonlarca insan uygarlık, yeni devletler şehirler kurmuş ama dünya gelişeceğine gerileyecek, silah ve mühimmat azalacak, komik olur..

- sgt granite ve squad'ını görmek isteriiiiiiizzz!!!

- npc yönetiminde speech check olayı hoş gibi ama zaten speech vazgeçilmeyen tek combatdışı skill, belki başka bir skille halletmeleri daha iyi olur. genel olarak tarif ettikleri sistem hoşuma gitti..

- parçalı zırh isteriiiiiiiizzzzzzzz!!! fo3 için en çok beklediğim özelliklerin en başında bu geliyor, inşallah olur. cabbot gibi mavi bone takacağız power armor üzerine, süper.. 8-) ama sadece klasik power armor olması bana çok saçma geldi, power armor'dan daha gelişmiş armor'ların da geliştirilmiş olmasını isterim ben. o kadar alet edavat taklı üstüne ama strenght artarken perception ya da agility artmıyor nasıl bir mantıksa..

- fatigue olayı gelsin de "endurance'a 1'den fazla vermem" diyen arcane zihniyeti yamulsun! heyooooooo!!!!!!!

- grafik olayları genel olarak hoş ama döndürülemeyen ya da kabızötesi şekilde eğimlenebilen (wc3 gibi) bir motor berbat olur. tam 3d yapın işte herşeyiyle, kısıtlamanın ne alemi var. karakter modelleemeleri filan hepsi hoş, karakter portresi olsa tactics gibi fena olmazdı ama tembelliklerine gelmiş herhalde o da.. bu arada şu sözden de alıntı yaparak "3d rpg iztemezüüüüüüükkk" zihniyetli arkadaşlara gönderme yapıyorum.. ;)

What are the benefits of using a full 3D engine as opposed to using an engine like Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, which had 3D sprites on pre-rendered backgrounds?

Well, for one thing, it gives the player more ways to view and interact with the environment. 2D isometric engines can cause the player to struggle when attempting to interact with things in the environment due to occlusion of walkable terrain behind foreground objects and "wall backs". A fully 3D environment also allows for a more cinematic use of the camera in cutscenes.
Instead of simply having to scroll back and forth or go to a pre-rendered FMV, a 3D engine can move the in-game camera on three axes, change FOV, and other nifty tricks.

- SPECIAL sistemi, skill ve perk'lerdeki bütün değişiklikler hoşuma gitti, özellikle de critical dmg olayının budanması. ne kadar budarlarsa o kadar elleri dert görmesin..

- markmanship diye small guns ve big guns birleşip de energy guns ayrı kalırsa energy guns'a kimse rağbet etmez düşüncesindeyim, biraz daha kafa yormaları gerek o olaya. bütün silahları tek skille koyarsan zaten gene herkes o skille abanacak, vermeyene avanak denecek. silahlar ve cephane ne kadar az olacak ki oyuncu "aman kurşun harcamayayım" diyecek? fallout'ta bile oyunun ilk çeyreğinde filan düşünüyordun ancak, shop güncellemesi gibi bir saçmalık vardı. ncr var, arroyo var, san francisco var, vault city var, bos bunker'leri var, var oğlu var uygarlık beşiği şehirler ama cephane imal eden hiçbir yer yok???!!! huleyn donsuz mutant'lar minigun'ları ve mermilerini nereden buluyorlardı o 'post-apo ortamını iyi yansıtan' fallout'ta? gene burst silahları güdük bırakıp saçmsalak sniper tüfeği benzeri silahları (hangi oyunda görsem illet olurum bu gerçekte olduğundan 111 katı güçlü gösterilen sniper silahlarına) gözde hale getirmek için bir nedene dönüşecek olacağı o..

- yeni unarmed sistemi süpeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!!!!!! ama 55 milyon tekme çeşidini 1 round'da atabilen adama sarhoş boksu animasyonu koyarlarsa vinç tekniği çekerim kim düşündüyse, uzakdoğu dövüşü bilmeden nasıl olacak ki o olay?

- night person'u beğeniyormuş arkadaş da, hangi insan evladı oyunu zifiri karanlıkta görmeyi yeğler sadece marjinal bir skill farkı için? böyle tema karakteri bile duymadım yapılan, vampir mi kurtadam mı var ki wasteland'de özenelim?

- 'eh işte' real-time ve 'süpeeer' turn-based yapmak çok yanlış, arcanum'a bakınız. çok marjinal bir combat durumunda işinize gelince real-time'a geçiyorsunuz sadece, onun dışında kullanmak için tek bir neden yok. 'eh işte' bir sistemi hani insan tercih eder ki? sonuç olarak o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ulen varya çok uzun yazmışsın uykum var okuyamadım
allahtan arcane diye gördüm orada hehe

"- fatigue olayı gelsin de "endurance'a 1'den fazla vermem" diyen arcane zihniyeti yamulsun! heyooooooo!!!!!!! "
demiş
fatigue neden olur ? yük yüzünden olur
yani carry weight, o da str ye bağlıdır
hehe burada bi patlıosun
ikinci patladığın nokta ise benim endurance a tarih boyunca verdiğim min. değer 5 tir büyük ihtimalle
booom booomm booommm
patladın işte.[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sen bana kıymet verip okumamışsın ama ben size kıymet verip yazdım, dünya böyle kadirbilmezlerle dolu işte.. ;)

fatigue 1. n. yorgunluk, bitkinlik; ...

esas sen patladın bu 'fatigued' halinle, :-p sadece yükten dolayı oluşmaz oyunlardan ingilizce öğrenmiş arcane bey.. :)

sen 5 veriyorsun da en az öyle konuşmuyordun pek evvelden patlayana kadar şimdi.. :-p[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

patlarsın tabii.fazla yumurtlama bence, onlar da patlar.

- naapcan başka türü ya, sen şimdi goblin dragon falan da istersin bi ucunu gösterseler

- vault dweller şoparsa yeşil mutant nedir soruyorum size ? bi vault dweller kökünü kuruttu bunların

- bak buna katılıyorum, ama ben yazsaydım daha iyi açıklardım.

- sen çok şey istiosun

- speech almadan speechten vazgeçememek nası oluo çok merak ettim.süper silah kullan sen ama 2 kelime edeme,
merhaba ?
vat vat vat ??

- agility nası artsın eşek kadar zırh giyiosun , perception içinse artmasına gerek olan bi durum yok.silahların scope u veya ortamın ışığı veya mesafe hede hödö etkiler.senin gibi pokemon kılıklı power armor sevenler tactics oynasın, bu bi rpg ve bu hususlarda taviz vermez

- önceden patlattım bunu zaten.

- izometriğe ihanet, wc ün muhteşem motoruna laf, vazgeçtim ömür boyu hapisten, infaz edin bunu

- sen dokunma da bari sıpeşılımız düzgün kalsın

- nükleer bomba patlatmışlar her taraf yok olmuş taş devrine dönülmüş televizyon yok kablolu tv lig tv mtv nez yok cephane diosun bırak hoca..
enerji silahını baya güçlü yapıcaklar anlamına gelio bu bence, sen tabii marksman hedesine abanırsın kesin, patlarsın işalla.

- 3d dedik, ne animasyonu gülüm, modeli oynatıosun baştan çizme derdi yok yaparlar herşeyi.bruce lee yokken osmanlı tokadı da vardı boks ta vardı, illahi herşeyin capon mu olması lazım karşıyım bu hentai zihniyetine

- sen roleplay diye bişe duymuş olsan bunları da duyardın yazık..

- yahu örnek olarak bula bula arcanum u mu buldun haydaaa.klasiğini beğenmiosan sende ne taktik anlayışı vardır ne de fo ruhu, akbabalara bırakın çölde bunu , hak etti.turn based e laf atıo yaa, jet falan mı aldın naaptın.. uçmayalım.

- eline sopa alsan melee olur , sopasız kapıcı tekmesi girersen unarmed olur böyle basit bişeyi algılayamıosan sıpeşılını hiç anlamazsın zaten

- iyi yapmışlar da ne bu havalar, topuk demişken çektim 223 fmj yi yani bilemiorum..

- sadece BOS elemanlarında ve türevlerinde minigun olsun, çölde mutant avlasınlar minigunla

- oyuncak tabanca ? hoca varya şurada nma dan falan adamlar olsa kafa göz dalarlar sana.senin tactics ten daha çok keyif almanın sebebi rpg olmaması, ctb ile hugo oynuomus gibi oynayabilmen.

- hala arcanum diyo.yok akıllanmicak vazgeçtim.[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 16 September 2003 18:56 tarihinde demiş ki:
sen bana kıymet verip okumamışsın ama ben size kıymet verip yazdım, dünya böyle kadirbilmezlerle dolu işte.. ;)

fatigue 1. n. yorgunluk, bitkinlik; ...

esas sen patladın bu 'fatigued' halinle, :-p sadece yükten dolayı oluşmaz oyunlardan ingilizce öğrenmiş arcane bey.. :)

sen 5 veriyorsun da en az öyle konuşmuyordun pek evvelden patlayana kadar şimdi.. :-p
al işte okuduk cevapladık ta nooldu, hala hiçbişe öğrenemedin cık cık

fatigue nun fo serisinde ne zaman gerçekleştiğini bi bana söylermisin
bence söyleyemezsin (patlama sesi duydum sanırım)

nerde demişim 1 endurance verin diye
iftira..[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sırf laf hokkabazlığı yaparak ters düşmeyi, ana muhalefetçiliği kimseye bırakmamışsın helal olsun da o kadar konuştukların likit petrol gazından hafif nihayette. nerede bilimsel, kanıtlarla sabitliği ortaya konan mantıki değerlendirmeler, nerede "benim rp anlayışım seninkini döver" feryatları..

sıradakiiiii..

:-p[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 16 September 2003 19:04 tarihinde demiş ki:
al işte okuduk cevapladık ta nooldu, hala hiçbişe öğrenemedin cık cık

fatigue nun fo serisinde ne zaman gerçekleştiğini bi bana söylermisin
bence söyleyemezsin (patlama sesi duydum sanırım)

nerde demişim 1 endurance verin diye
iftira..[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!


fo serisinde daha önceden yok, yenilik olduğu yazılmış ve ben de söylemişim işte arcane beybaba, seni bos bunker'a yollayayım intelligence'ı arttırsınlar birkaçbin gazoz kapağına.. :)

"1 endurance verin" dediğini de dememişim, gaipten yazılar okumaya başladın senin fatigue başına vurdu besbelli.. :-p[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bu ikisinin tartismalarina hasta oluyorum yani resmen bir Edi ile Budu bir Ali ile Fatma bir Conan ile Toth-Amon tadi var bu ikilide...yazilarini okurken su incilere takildim ve param olursa filmlerini yada oyunlarini yapmaya karar verdim...

-Sam....("fallout sadece insan gözünden oynanır" görüşüne sığınamamış neyse ki konuşan, biyerimle gülecektim) suratına nwn'yi ve bilumum 3d rpg'leri çarpmayı istiyorum, duyan da sanır ki 72 tane tür var fo evreninde. ULAN SADECE MUTIE VE GHOUL YAPACAKSINIZ TEMBELLER! vault dweller'ın şoparını oynatsınlar bir daha bakın vindicator'la basacağım heriflerin ofislerini! acayip sinirlendim

-arcane....agility nası artsın eşek kadar zırh giyiosun , perception içinse artmasına gerek olan bi durum yok.silahların scope u veya ortamın ışığı veya mesafe hede hödö etkiler.senin gibi pokemon kılıklı power armor sevenler tactics oynasın, bu bi rpg ve bu hususlarda taviz vermez

Bende katilicaktim polemiginize ama inanin okumak daha zevkli :D Bir omursunuz valla ...:)[hline]A little less conversation a little more action please
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 16 September 2003 19:11 tarihinde demiş ki:
sırf laf hokkabazlığı yaparak ters düşmeyi, ana muhalefetçiliği kimseye bırakmamışsın helal olsun da o kadar konuştukların likit petrol gazından hafif nihayette. nerede bilimsel, kanıtlarla sabitliği ortaya konan mantıki değerlendirmeler, nerede "benim rp anlayışım seninkini döver" feryatları..

sıradakiiiii..
sende rp anlayışı mı var ki irdeleyeyim ? senin rp anlayışın fo 2 de enclave ile birlikte okyanusun dibine gömülmüş.kanıtını da koyarız duck and cover pozisyonuna geçersin icabında, dweller a selam critical a devam

sıradakiiii..[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

speech i tagleyip üstüne smooth talker alan zihniyetten ne beklenir, faq senin gibi "abiii abiii tactics te ben hekşat koyuodum o büyük silahtan var mı bunda" zihniyeti için daha uygun, ben 1 kere okuyunca anlıyorum :D

yeni perk ün hayırlı olsun
Ugh!
Required level : 1
Race : Mutant
You have a lot to say, hmm at least you did.. actually you don't remember a damn thing and you don't get what people say blah blah blah blah blaah blaaah blaaaaah.[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fa1 dekı modıfıye edebılme geyıgı gıbı modıfıye quest lerı yetenegı ve/veya parcaları vs vs ıstıyom ...
ıtem yaratmakla alakalı olabılır ...
cok duzgun bır random ıten gen. ıle lıonheart kıvamı ıtemlar bıle olabılır ...
fa larda sılahlar cok azdı bence(cesıt yeterlıde kacını kullandık o mesele ) ...
katılıyorum gauss rıfle kullanmak yada pulse rıfle kullanmak ıstemıyorum ...
gatlıng lazer gatlıng lazer gıbı olsun ...
sam e de katılıyorum arcane e de ...[hline]* tells "drizzt" wıth fear ...
* tells "do'urden" wıth the head of man who said 'drizzt' ...
*sevdaki ,onu egilmeden tasıyabilene yakısır ...
*kazanmak neye yararki , kaybeden oldugunda ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dragonutopia, 16 September 2003 18:05 tarihinde demiş ki:
Yaa merminin bulunmadigi yerde kilic nasil bulunur bone cum


eskiden mermi mi vardı?

Bıçak varsa neden kılıç yok :)
ayrıca kılıcı yapmak mermiden daha kolaydır. Mermide ince işçilik veya sanayii aletleri gerekirken, her demir döven kişi, basit de olsa bir kılıç yapabilir. Metal var mı yok mu emin değilim. Ama power armor yapabiliyorsan, kılıç da yaparsın di mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

power armor düz bi şekilde metalden değil ki
güçlendirilmiş polyester ile titanyumdandı sanırım şimdi yazmiyim

aman itemlar lionheart gibi olmasın
her silahın belirli özellikleri olsun, random bi şekilde olmasın[hline]Guns don't kill people...We do!
Let the bodies hit the floor!
SBGG!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane olin reklamlarında mı oynuyorsun sen? iki kere rafine olmuşsun mübarek, bir uçtun yere inmiyorsun. benim smooth talker kullandığımı hangi yazıdan çıkardın ki? kaynak ver diyeceğim muhtemelen cem yılmaz'ın cevabını verip iniş takımlarını kaldıracaksın, hepten kaybedeceğiz seni..

demin bir sitede gördüm yeni perk'lerden birini, onu almışsın anlaşılan vah caaanımm.....

My Mouth is My Life
You talk, talk, talk. It's the only acivity you have done during your vault days. Unfortunately you couldn't practice anything else than trying to debate on almost anything, also losing your sanity.
Requirements: Being a talking race.
+150 speech, -10 for all skills, -4 IN[hline]Sabahları napalm kokusunu severim, çöp kokusunu değil..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...