Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Team Fortress 2


Lopeth

Öne çıkan mesajlar

FPS yi artırmak isteyenlere

Chucker's TF2 FPS tweaks config
Edit: this config sets mat_queue_mode to "-1", but setting it to "2" if you have an Intel Core 2 Duo can double performance. More info here...

http://www.gamers-underground.com/fo...es-frames.html

For people who can't afford a decent machine...

Code:

//Chucker's FPS config

//Netcode Settings (change to your preference)
rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_interp_ratio 1
cl_updaterate 101
cl_interpolate 1

//Actual Video Settings
mat_antialias 0
mat_forceaniso 0
mat_hdr_enabled 0
mat_hdr_level 0
mat_picmip 2
mat_trilinear 0
mat_vsync 0
r_rootlod 2
mat_dxlevel 81 //Changes DX level to 8.1, remove this if you'd rather have your default
mat_monitorgamma "1.6" //Ingame Gamma Settings

//FPS Settings
fps_max 0 //Setting to 0 sets no max limit
cl_detaildist "0"
cl_detailfade "0"
cl_drawmonitors "0"
cl_ejectbrass "0"
cl_forcepreload "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1"
cl_lagcompensation "1"
cl_downloadfilter "nosounds"
cl_ejectbrass "0"
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable "0"
cl_phys_props_max "0"
cl_show_splashes "0"
cl_smoothtime "0.01"
cl_smooth 1
commentary 0
mat_aaquality "0"
mat_autoexposure_max "0"
mat_autoexposure_min "0"
mat_bloomscale "0"
mat_bufferprimitives "0"
mat_bumpmap "0"
mat_clipz "1"
mat_compressedtextures "1"
mat_diffuse "1"
mat_disable_bloom "1"
mat_disable_fancy_blending "1"
mat_disable_lightwarp "1"
mat_disable_ps_patch "1"
mat_envmapsize "0"
mat_excludetextures "1"
mat_envmaptgasize "0"
mat_fastspecular "1"
mat_filterlightmaps "1"
mat_filtertextures "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcehardwaresync "0"
mat_forcemanagedtextureintohardware "0"
mat_framebuffercopyoverlaysize "0"
mat_hdr_enabled "0"
mat_hdr_level "0"
mat_hdr_manual_tonemap_rate "0"
mat_mipmaptextures "0"
mat_lightmap_pfms "0"
mat_maxframelatency "0"
mat_max_worldmesh_vertices "0"
mat_parallaxmap "0"
mat_picmip "2"
mat_queue_mode "-1"
mat_reducefillrate "1"
mat_shadowstate "0"
mat_show_ab_hdr "0"
mat_showlightmappage "-1"
mat_specular "0"
mat_texture_limit "-1"
mat_trilinear "0"
mat_use_compressed_hdr_textures "1"
mat_showenvmapmask "0"
mat_showlowresimage "0"
mat_showmaterials "0"
mat_showmaterialsverbose "0"
mat_supportflashlight "0"
mat_wateroverlaysize "0"
mat_motion_blur_enabled "0"
mat_motion_blur_percent_of_screen_max "0"
mat_softwarelighting "0"
mp_decals "0"
muzzleflash_light "0"
net_maxfragments "1280"
net_maxfragments "1280"
net_showevents "0"
npc_height_adjust "1"
props_break_max_pieces "0"
props_break_max_pieces_perframe "0"
r_3dnow "1"
r_3dsky "0"
r_PhysPropStaticLighting "0"
r_WaterDrawReflection "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
r_ambientboost "0"
r_cheapwaterend "1"
r_cheapwaterstart "1"
r_decal_cullsize "0"
r_decals "0"
r_dopixelvisibility "0"
r_drawbatchdecals "0"
r_drawflecks "0"
r_drawmodeldecals "0"
r_drawmodelstatsoverlaymax "1.5"
r_drawmodelstatsoverlaymin "0.01"
r_drawspecificstaticprop "0"
r_dynamic "0"
r_eyeglintlodpixels "0"
r_eyemove "0"
r_eyes "0"
r_eyeshift_x "0"
r_eyeshift_y "0"
r_eyeshift_z "0"
r_eyesize "0"
r_fastzreject "0"
r_flashlightrendermodels "0"
r_unloadlightmaps "1"
r_flashlightrenderworld "0"
r_flex "0"
r_forcewaterleaf "0"
r_lightaverage "0"
r_lod "2"
r_staticprop_lod "4"
r_maxdlights "0"
r_maxmodeldecal "0"
r_maxnewsamples "0"
r_maxsampledist "0"
r_minnewsamples "0"
r_mmx "1"
r_norefresh "0"
r_occlusion "0"
r_renderoverlayfragment "0"
r_queued_decals "1"
r_rootlod "2"
r_ropetranslucent "0"
r_shadowmaxrendered "32"
r_shadowrendertotexture "1"
r_shadows "0"
r_spray_lifetime "0.1"
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_teeth "0"
r_staticpropinfo "0"
r_updaterefracttexture "0"
r_updaterefracttexture "0"
r_visualizeproplightcaching "1"
r_waterdrawreflection "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_waterforcereflectentities"0"
rope_averagelight "0"
rope_collide "0"
rope_shake "0"
rope_smooth "0"
rope_smooth_enlarge "0"
rope_smooth_maxalpha "0"
rope_smooth_maxalphawidth "0"
rope_smooth_minalpha "0"
rope_smooth_minwidth "0"
rope_subdiv "0"
rope_wind_dist "0"

//Blood settings
violence_ablood 1
violence_agibs 1
violence_hblood 1
violence_hgibs 1

echo FPS Config Loaded!

__________________
www.headsonsticks.net
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar elimde 2 tane tf2 var.
Kardeşimde orange box varmış, haberim yoktu.Bende steamdan tf2 satın aldım. Bu 2 inci tf2 yi satabilirmiyim? Yada nasıl satarım?
orjinal fiyatı gibi 30$ istemiyorum. 30ytl kafi. Bunu nasıl satacağım hakkında bilgisi olan varmı acaba?
veya aranızda almak isteyen olurmu. Ankara/Türközü-Gop-Mamak-SeyranBağları-Bağcılar tarafında bir kafeye gelebilirim veya güvenirseniz, internet bankacılığından iş bankası hesabımada yollanabilir para. Daha yeni alındı 5 gün olmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu aralar işlerden zaman ayırasım, oyunu oynayasım tuttu da Pati serverının IP'sini merak ettim. Nedir? Aramaya inanmadıysam biraz daha inanayım tabi bi de :P

Bi de bi Türk sunucusunda gecenin bi yarısı İngilizce yazmaya çalıştığı ve yanlış yazdığı için, hiç tanımadığı halde adamın birine "salak ingilizce bilmiyosun bari yazma" tarzı laflar söyleyen birini gördükten sonra Türk sunucularına olan inancımı yitirdim diyeiblirim. Pati hariç hiçbi Türk sunucusunda oynamayı planlamıyorum şimdilik. Call of Duty 4'te yaşadığım hezimeti bi daha istemiyorum :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sasclan baya sağlam. O yüzden genelde hep dolu. Genelde oturmuş bir oyuncu kitlesi var. Bazen araya olmamışlar da karışıyor ama genel olarak iyi. Pati fazla aktif değil, oyunun en çok oynandığı saatlerde bile genelde boş. Daha doğrusu 2. bir server dolmuyor denebilir. Ne kadar yoğun olsa da herkes sasclan'a girmeye uğraşıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oh güzel bugün pingim biraz yüksek diye giremedim fazla da şu an temiz gibi, bakalım kimler var.

Bi de yabancı sunucularında çok az bu tarz muhabbet dönüyo. Hem, çok rahatsız olduğum zaman çıkıp başka bi sunucuya giriyorum; aktif yabancı sunucu bol; listede de gözüküyo falan.
Ama Türk sunucuları hem sayıca az hem de listede gözükmüyo. Bi de boş olması falan var, vs. Mesela ben bu olayı Sasclan'da yaşamıştım. Çıksam nereyi bulabilirdim ki gecenin 3'ünde falan boş olmayan? :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gecenin 3'ünde sasclan bile boşalıyor haftaiçinde zaten eheh

pati'yi en son bir ay filan dolu görmüştüm sanırım, iki sunucuyu birden dolduracak kadar oyuncu kitlesi yok gibi. bir de ne yalan söyleyeyim, pati sunucusu hayli bakımsız gözüktü bana. en son girdiğimde bir sudden death ayarı bile yoktu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Adiemus said:
Sasclan baya sağlam. O yüzden genelde hep dolu. Genelde oturmuş bir oyuncu kitlesi var. Bazen araya olmamışlar da karışıyor ama genel olarak iyi. Pati fazla aktif değil, oyunun en çok oynandığı saatlerde bile genelde boş. Daha doğrusu 2. bir server dolmuyor denebilir. Ne kadar yoğun olsa da herkes sasclan'a girmeye uğraşıyor.


Bu gibi durumlarda keşke paticik'e girip bir süre beklesek? o zaman SaS için sırada bekleyen diğerleri de girip sayıyı çoğaltabilir. Ama çoğu zaman 2 serveri da dolduracak kadar çok oyuncu olmadığı da bir gerçek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet 1-2 kişinin girip beklemesi ile anca dolabiliyor sunucu genelde :) ben de yapmaya çalışıyorum bazen bunu ama bu aralar zaten giremiyorum pek. ya bilmiyorum burada yeterli kitle var gibi aslında yine gün saat belirlesek en azından haftada bir oynasak fena olmaz gibi.

sam, sudden death ayarı olmazsa olmaz bir şey mi ki? mapine göre zaten otomatik olarak ayarlıyor sudden deathı default olarak, elleşmeye çok gerek yok bence :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sailor said:
sam, sudden death ayarı olmazsa olmaz bir şey mi ki? mapine göre zaten otomatik olarak ayarlıyor sudden deathı default olarak, elleşmeye çok gerek yok bence :)


devamlı stalemate oluyor 2fort gibi haritalarda, yenişilemeyen maç da keyifsiz bitiyor o kadar uğraştıktan sonra. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.gametrailers.com/player/33023.html?type=flv
burda demek istiyor ki,
"scout o kadar über oldu ki, hwguy'ı bile elleriyle dövebilir hale getirdik"

Yalnız video harika olmuş
O mimikler yok mu o mimikler.. Crysis gibi oyunlarda bile bu kadar olağanüstü mimikler bulunmuyor.
Sanki kendimi film trailerı izlemiş gibi hissettim.
Copyright LOLOLOL
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Demoman:
A fierce temper, a fascination with all things explosive, and a terrible plan to kill the Loch Ness Monster cost the six year old Demoman his original set of adoptive parents. Later, back at the Crypt Grammar School for Orphans near Ullapool in the Scottish Highlands, the boy's bomb-making skills improved dramatically. His disposition and total number of intact eyeballs, however, did not.

Engineer:
This amiable, soft-spoken good ol’ boy from tiny Bee Cave, Texas loves barbeque, guns, and higher education. Natural curiosity, ten years as a roughneck in the west Texas oilfields, and eleven hard science PhDs have trained him to design, build and repair a variety of deadly contraptions.

Heavy:
Like a hibernating bear, the Heavy appears to be a gentle giant. Also like a bear, confusing his deliberate, sleepy demeanor with gentleness will get you ripped limb from limb. Though he speaks simply and moves with an economy of energy that’s often confused with napping, the Heavy isn’t dumb, he’s not your big friend, and he generally wishes you’d just shut up before he has to make you shut up.

Scout:
The youngest of eight boys from the south side of Boston, the Scout learned early how to problem solve with his fists. With seven older brothers on his side, fights tended to end before the runt of the litter could maneuver into punching distance, so the Scout trained himself to run. He ran everywhere, all the time, until he could beat his pack of mad dog siblings to the fray.

Soldier:
Though he wanted desperately to fight in World War 2, the Soldier was rejected from every branch of the U.S. military. Undaunted, he bought his own ticket to Europe. After arriving and finally locating Poland, the Soldier taught himself how to load and fire a variety of weapons before embarking on a Nazi killing spree for which he was awarded several medals that he designed and made himself. His rampage ended immediately upon hearing about the end of the war in 1949.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...