Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Satisfactory


Saeros

Öne çıkan mesajlar

Epic'te bu oyun bende lol, galiba 1 yıl erken çıkmıştı orada. 

Baya dana gibi oynamıştım ilk çıktığında, çıkınca yeniden yükledim de yok ya 3d zor oluyor haritanın içindeyken planlama falan. Bu tarz bir oyun için ideal kamera açısı bu değil. Gerçi Dyson Sphere Program'ı da hayvan gibi oynamıştım erken erişimde. Hep yokluktan bunlar...

Factorio Space Age update gelsin ona dalıcam.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aa birisi konu yapmış sdf

razzRaziel, 20.09.2024 15:54 tarihinde dedi ki:

Epic'te bu oyun bende lol, galiba 1 yıl erken çıkmıştı orada. 

Baya dana gibi oynamıştım ilk çıktığında, çıkınca yeniden yükledim de yok ya 3d zor oluyor haritanın içindeyken planlama falan. Bu tarz bir oyun için ideal kamera açısı bu değil. Gerçi Dyson Sphere Program'ı da hayvan gibi oynamıştım erken erişimde. Hep yokluktan bunlar...

Factorio Space Age update gelsin ona dalıcam.

ya aslında şöyle bi build cam olsa kuşbakışı vs gerçekten fevkalade olurdu

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben yaptım lol, konuyu hakediyor bence güzel oyun.

kuşbakışı da yetmez gerçi üstüste bir sürü raylar dizmek gerektiği için. jetpack'le havada asılı kalıyormuş gibi izometrik lazım. gerçi yanlış hatırlamıyorsam öyle havadan yapabiliyordum jetpack'i elektrik şebekesine bağlayınca.

combat'a birşey yapmışlar mı göremedim ama orada biraz daha güçlenebilmeyi istemiştim 2 yıl önce, umarım zırh filan birşey eklenmiştir. otomatik dronelar tarasın istemiyorum da 3-5 örümcekle dark souls yapmayalım.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

factorio oynamak satisfactory kaşıntısını, satisfactory oynamak factorio kaşıntısını arttırıyor. factorio 90 saat, satisfactory 200 saat olmuş, ki ben izometrik kaynak yönetimini daha oynanabilir bulurken satisfactory e kaydım.

- factorio bir nevi efficiency porn, satisfactory da bir dünya var keşfedecek, bunlar sadece coğrafi değil, bulduğun şeylerin de tetiklediği bir yol var (MAM)
- fac. daha derin ve kompleks, sat. biraz daha süzülmüş versiyonu
- sat. 3d olması sadece 3d olması değil, dikey büyüyebiliyorsun, mimari tatmin arayabiliyorsun, fac. gibi sadece üstten devreleri düzenliyor gibi değil. yaptığın şeylerin içinde de gezebiliyosun
- sat. coğrafi zorluklar var, bana kalırsa daha gerçekçi ve ayrı bir challange katıyor. buna da logistic porn diyebiliriz, x kaynağını, hem efektif hem görsel olarak tatmin edici şekilde üsse nasıl getiririm derdin var
 

özetle factorio;

tetris+oyuncagi.jpg

özetle satisfactory;

03.jpg&mw=752&mh=700

 

  • Like 2
  • Tesekkurler 1
  • Nasi yani? 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi burada en önemli fark belli bir süre sonra mimari kasıyorsun. 

Bi tren köprüsüne deli gibi 4 saat filan harcamıştım zamanında. Sonra sanırım bi kez gidip baktım. 
O mega fabrikada da dar servis tünellerinde, onlarca taşıma bandı arasında distopik bi animede bulabiliyorsun kendini. Hele simetri hastalığın varsa s.çtın. Sonra bi anda herşey duruyor, bi saat sorunu arıyorsun. Yeni üretim hattı, fabrikada yeni bölüm derken...

Kesinlikle tavsiye etmiyorum... 😑

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ah o tren köprüleri. üstünde yan yol yapayım, oraya da 3 şerit belt, 2 şerit fluid hattı çekeyim, hadi üstüne de yürüme yolu yapayım, e inşaatta lazım olur alttan da hypertube geçeyim. e ışıklandırma olmayacak mı, kablo da sevmiyoruz, duvara gömelim bir kablo hattını da derken saatler alıyor.

ha bir de bunu blueprint olarak tasarlayayım, ucu uca eklerim kolay olur demiştim. meğer yanyana koyunca boru, belt, tube hiçbir şeyi birbirine bağlamıyormuş. tek tek blueprint başına 7-8 bağlatıyı da yapmıştım kısmi yıkarak. 

ara verdim sonra zaten, verdiği hasarı dengelemek için genre değiştirmem gerekti, disco elysiyum kurdum

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

factorio ile satisfactory arasındaki bir diğer fark da satisfactory'de kaynaklar kullanıldıkça bitmiyor ya da azalmıyor. factorio'da yeni kaynak üsleri kurmak zorunluluk eldekiler bittikçe. satisfactory'de kurulan sistem sonsuza kadar kendini idame ettirebilir. ben factorio tarzını tercih ediyorum ama satisfactory'de harita sınırlı olduğu için aynı şekilde yapmak mümkün değil.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Grego, 23.09.2024 13:59 tarihinde dedi ki:

bahsi geçen, ortadoğuda kartları yeniden dağıtan garanti geçişli enerji hattımızı doğanın kalbine çaktık.
 

  Gizli içeriği göster

5YJ8IT6.jpeg

C0e6HO7.jpeg

BZmUWsz.jpeg

CjHK0Mz.jpeg

 

işte saatler yemiştir, halbuki cities skylines gibi olsa çat çat 15 dkda yaparsın. hatta 2 modu olacak, diğerinde zoom yaparak kablolama altyapı falan halledeceksin. detaylı micro management isteyen oyuncuları tatmin etmek için ona ayrı bir oyun olacak.

kablolama olayı genelde angarya oluyor keyif verici olmak yerine. oturup kablolu oyunlar diye bir makale yazarsın hatta o kadar ötelenmiş bir konu.

prison architect, oxygen not included, minecraft, factorio aklıma gelen bol kablolu oyunlar ama bence hiç biri doğru yapamadı bu işi. yani daha doğrusu gelişmeye çok açık ve ayrı bir potansiyel var orada bekleyen.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Grego, 23.09.2024 08:54 tarihinde dedi ki:

ah o tren köprüleri. üstünde yan yol yapayım, oraya da 3 şerit belt, 2 şerit fluid hattı çekeyim, hadi üstüne de yürüme yolu yapayım, e inşaatta lazım olur alttan da hypertube geçeyim. e ışıklandırma olmayacak mı, kablo da sevmiyoruz, duvara gömelim bir kablo hattını da derken saatler alıyor.

ha bir de bunu blueprint olarak tasarlayayım, ucu uca eklerim kolay olur demiştim. meğer yanyana koyunca boru, belt, tube hiçbir şeyi birbirine bağlamıyormuş. tek tek blueprint başına 7-8 bağlatıyı da yapmıştım kısmi yıkarak. 

ara verdim sonra zaten, verdiği hasarı dengelemek için genre değiştirmem gerekti, disco elysiyum kurdum

of şu çok acıklıymış be lol

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...