Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wartales


Shadow

Öne çıkan mesajlar

henüz fazla oynayamadım ama her ne kadar battle brothers'ın 3d düzgün grafiklisini görmek memnun ettiyse de gene armor = hp sistemi yapılması üzdü. guard dediği stat esas zırh. zırhın gerçekten zırh gibi davrandığı bir oyun görebilsek keşke bu tarzda.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reampage, 19.04.2023 07:31 tarihinde dedi ki:

kombat cok bayik degil mi ya, ileride duzeliyor mu ? 

oyunda 3. sehri tamamlamak uzereyim. bana bayginlik geldi acikcasi. sanki combatlarda cesitlilik az olmus. oyunun basinda yaptigim savasla su anda yaptiklarim arasinda bir fark hissetmiyor gibiyim. mesela karsima ranger olarak sadece bow kullanan biri cikmasin, arbalet kullansin, mizrak kullansin. ne bilim bi rage acmis barbarla karsilasayim vs

 

Shadow, 20.04.2023 00:37 tarihinde dedi ki:

her savaştan sonra zırh tamiri ve ilaç içmek zorunda olmak çok sinir, gelen para oraya gidiyor

 +5 fazladan armor repair eden restoration perkleri var onlari kullanabilirsin ya da repair icin sehirlerin blacksmithini. savastan sonra repair all'a tıklamak cok buyuk ziyan. cunku 19/20 armor'u olan adam icin de 1 repair kit harcıyor(du).

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valor sistemi rezalet olmasa combat daha eglenceli olurmus. oyunda en ufak seyi yapmanin bile bir ameleliginin olmasi yetmemis ustune minigame koymuslar. zamanin yarisindan azi combatta geciyordur. hit chance diye bir sey yok ama friendly hit chance diye bir sey var ve kotu hesaplaniyor. 2H silahin vertical swingi yok. quest/location progress sistemiyle sandbox hissi iyicene kisilmis. iyi bir oyun icin epey kotu fikir dolu. ilerledikce, detaylarini ogrendikce battle brothers'i ozluyorum.

  • Like 2
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben hic valor ile ilgili problem yasamadim, kampa tent ile strategy table kurup upgradelerini fulleyince beni bayagi bi rahatlatmisti. bir de parti lvl alıp kaptan sectirdikten sonra kaptanına galvanize troops diye bi ability veriyor, her encounterda tek seferlik kullanabiliyosun, cpt'nin cevresindeki kisi sayısı kadar valor veriyor sırf o encounterda kullanmalik

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cheesy seyler de var mesela spear'da engage olmadan atak verip, adjacency ile valor doldurmak her turn yapilabiliyor.

ve sonuc yine point/resource kullanan obur oyunlardan veya herhangi bir cooldown sistemli oyundan daha az ability kullanmak. poolu harcarken abilitylerin denk olmamasi (attack of opportunity) da ayagina sikan bir husus. 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baya bir saat gomdum bu aralar. Oyunun hala guzel oldugunu dusunuyorum, ama puruz gibi duran bir takim seyler var. Oyunun zorlugundan ziyade denge dizayni ile alakali buluyorum

-Oyunun basinda Bard meslegini actim ama faydalanmak icin taa Chapter 3'teki bir koyde Lute bulmam gerekiyor. Dunyada baska enstruman su ana kadar ya yok, ya da oyun onlari misc trinket sayiyor.

-DoTlarin ya suresi yok, varsa da sonsuza yakin. Yedin mi gecmis olsun, illa first aidi olan bir karakter bulup bandajlaman gerekiyor yoksa allah muhafaza bir de burn yediysen senden ona, ondan oburune ziplayip butun savas alanini tutusturuveriyor. % uzerinden hasar verdikleri icin yuksek HPli karakterler icin ekstra korkunc birsey DoT yemek.

-Karakterler kendilerine first aid basamiyor. Hadi bu gercekcilik ile ilgili olsun da, gercekte insanlar sirayla hareket etmiyor ki. O turun son adamisin diyelim, ustunde DoT ile Dying vaziyetine dusuyorsun - yani sira gecirdigin an DoT tikleyecek ve oleceksin. Isterse gruptaki herkes medic olsun, yapabilecegin hicbirsey yok.

-Oyun hangi yeteneklerin free action, hangilerinin ozel hareket olduguna karar verememis sanki. Bedava olan hareketin, aldigin slaha gore degisiyor. Bazilari de AoE hareketler olabiliyor bunlarin, ve de cogu zaman alehine isleyen birsey bu. Bazilari islevsiz oldugu gibi bazilari da kanser ediyor. Bomber diye bir dusman tipi var mesela, adamin elindeki ok AoE ates saldirisi yapiyor... Yani dusun ki tek tusun fireball atmak, ve her tur atabiliyorsun. Adam uzaktan dogru her turn savas alanini karis karis atese veriyor, ve o ates sonmuyor da. Karsida Bomber varsa, isi gucu birakip onun pesine dusmek gerekiyor. Bazen ilk turda olduruyorsun, sonra reinforcement olarak yine geliyor baska bir dumbuk.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

son yazdığımdan bu yana pek oynayamadım ama tactics combat sistemini büyük ölçüde hatalı buldum. nedenlerden bazıları yazılmış ama benim için tek bir neden bile yeterli: aoe dışında targeting yapamayan silah alınca takım arkadaşlarına vuramayacak şekilde pozisyon almak gerektirme. herşeyin valor istemesi de ikinci en kötü.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...