Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Eurovision


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Hirvatlarin sahne formatinda baska parca yok bu sene (en yakin Arnavutlarin), o yuzden ilk 10 sansi var. Guney Kibris eglendirdi ama onu da anca televoting kurtarir, o da bu sene zor gibin.

  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:

Avusturalya’yı ilk duyunca ben de çok şaşırtmıştım ama özel ilgileri varmış. Eurovision Asia’nın düzenlenmesine ön ayak olmuşlar. Tayland’da Kasım’da başlıyormuş 😅

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Ulan çok sevindim ya, açıklanınca ekrana hareket çektim Israelsonsa ahah

Bu arada Bulgarların da bizim Hadiseden pek bir farkları yoktu, ama olsun insanlık vicdanı parayı yendi ya bu yeterli😇

Shadow tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Adamlar yine kendilerini 2. siraya yerlestirdiler saka gibi. 

Anti-siyonistler 7 gun 24 saat calissa Siyonistler'in kendi alehlerindeki PR'ina yetisemez. Kendilerini insanlarin gozune soktukca daha cok nefret edildiklerini ya cozemediler, ya da Israil karsiti 4d bir satranc oynuyorlar. Cok PR yapmak istiyorlarsa cektirip gitsinler bir sure adini duymayalim bu ulkenin hicbir konuda. Ama yok, Israil hakkinda susturma isini bile sadece lobi ve entrika karsiliginda yapabildikleri icin o da geri tepiyor.

Mesaj tarihi:

bu işlere ayırdıkları bütçeyi daha da arttırdılar, gelecek yıla kazanırlar. makyavelli hesabı işte sevgiyle olmuyorsa korkuyla. birşey demeye veya boykot etmeye çalışanı zaten yaptırdıkları kanunlarla durduruyorlar. batıdaki tekerlerine çomak sokan gazetelere dava açmaya başladılar. amerika'yı ele geçirdikten sonra onun üzerinden ele geçmemiş müttefikleri de yönetebiliyorsun zaten güney amerika vs gibi. kontrolden çıkan ülkeleri de sabote ediyorsun işte sançez'e yaptıkları mossad operasyonu gibi. yetmeyince abd baskısı vs.

bu kadar operasyona rağmen kazanamamış olmaları büyük başarısızlık.

Mesaj tarihi:

Yarisma geneli hakkinda ayri yazacagim. Diaspora organize oldugu surece Israil in bu sarki ile 2. olmasi cok anormal degil. Ortalamanin ustu bir parca, politik tarafi yok, coklu dil iceriyor, sanatcinin performansi da fena degil. Sahne sovu tarafi tirtti. Juriden 123 puan aldi, gecen sene 60 puan almisti. Gecen seneki performans hem tirtti, hemde politikti. Bu seneki Israil algisi gecen seneye gore daha kotu oldugu dusunulurse jurinin (belirli ulkeler haric) algidan uzak durdugunu soyleyebiliriz. Ben Israil'in juri puani 100 u gecince kesin kazanir diye bekliyordum, Bangaranga herkese surpriz oldu. Israil halk oylamasindan 223 puan aldi, gecen sene 297 puan almisti. Katilmayan ulkeleri dusunursek, kisi basi 10 oy limitinin bir nebze etkili oldugunu soylenebilir. Arti EBU son 10 gun Israil i sosyal medya marketing i tarafinda direk uyardi. Belki bu da biraz etkili olmustur.

Israil bu yarismayi kazanmadan bu diaspora baskisini cekmez. 2 senedir 2. oluyorlar. Seneye kuvvetli vokal, apolitik sarki, coklu dil ve sarkiya uyumlu iyi bir sahne sovuyla gelirse kesin kazanir. Belki de kazanmasinin yaratacagi tepki ve kaos ortami, yarisma formatini iyilestirebilir. 1 musibet 1000 nasihatten iyidir demisler. 

Televoting te insanlarin genelde goz ardi ettigi sey, her izleyen gidip oy vermiyor. 2025 te 166 milyon kisi izlemis, 14 milyon oy kullanilmis. 2025 te kisi basi oy limitinin 20 oldugu dusunulurse, en iyi ihtimal izleyenlerin %5 in oy kullaniyor diyebiliriz. 2026 datasi cikinca yine bakilir. Ama oy kullanan sayisi artmadikca Avrupa genelinde gocmeni olan ve iyi organize olan herhangi bir ulke televoting i kontrol edebilir. Esas cozulmesi gereken sorun bu. Bizde %50 juri-%50 televoting formati oncesindeki %100 televoting donemi gurbetci oylariyla tokatladik.

  • Tesekkurler 1
Mesaj tarihi:
Shadow, 17.05.2026 01:37 tarihinde dedi ki:

1975ten itibaren tüm şarkılarımız bu videoda, bence Şebnem Paker'in Dinle'si en iyisiydi.

 

abi manga ile nasil kazanamadik yeaaa

Mesaj tarihi:
Sam, 17.05.2026 01:41 tarihinde dedi ki:

sufi > *

@Sufi

bu yıl da stalingrad almalı genovision 26'yı:

 

almanyanin bu seneki sarkisindan daha iyi lol

 

seri olmali bu lol, tr ancak ole katilir zaten ahah

 

  • Haha 1
Mesaj tarihi:

cok anladigim bir konu degil ancak sanirim sahne gelisimi 2011 almanya ile iyi bir atilik yapip, azerbaycan ile pekisti (teknoloji de onemli tabii ama 2008-2009-2010 vs 2011 arasinda cok fark var.. 2011 - 2012 azerbaycan arasinda da yine bir fark var ama ozu ayni)

muzik olarak da dinle ve sertap erener ile evyiweydedayken galiba cidden sarkilarin formatinda etkili oldu.

 

 

×
×
  • Yeni Oluştur...