Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Eurovision


Öne çıkan mesajlar

  • 5 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

Yine drama soslu bir Eurovision. Ilk 10 da yer almasi beklenen bazi sarkilara bakalim.

Not: Juri puanlamayi Cumartesi aksamindaki canli performansa gore yapmiyor. Juri degerlendirmesi icin ayri kayit aliniyor.

1. Finlandiya: Bu senenin favorisi. Hem juri, hemde halk oylamasindan iyi puan almasi bekleniyor. Canli keman sahne sovu tarafini goturuyor. Gerci bazi yari final provalarinda vokalde biraz sorun yasamislar. Buna ragmen favori.

2. Israil: Ne kadar halk oylamasinda kisi basi oy siniri 20 den 10 a dusse de, Israil yine ilk 5 e girer. Esasinda sarki ve sarkici iyi, ama bazi performanslarda vokalde sorunlari var. Juri kaydinda iyi performans sergilerse, diaspora destegi ile yarismayi kazanabilir. Her halukarda juri tarafinda Azerbaycan gibi "gor beni senpai" diyip 12 puan basicak ulkeler ve sarki Fransizca oldugu icin yine ekstra puan vericek ulkeler var.

3. Yunanistan: Direk televoting sarkisi. Hizli, hareketli, hafif komik, basit seviyede ve eglendirici. Akdeniz + Balkan lobisine goz kirpiyor. Ilk 5 e girer.

4. Avustralya: "Abi Avustralya'nin ne isi var" goygoyu bir kenara birakiyoruz. Adamlar pro Delta Goodrem i yolladi. Hem sarki iyi, hem de hatun 2. yari finalde kendine hayran birakan bir sahne performansi sergiledi. Bana gore yarismanin hak eden galibi. Ama televoting te lobisi yok 😞 Juri destegi ile ilk 5 e girmesi bekliyorum.

5. Danimarka: Sarki iyi, sahne sovu yeterli, Søren'in performansi da cok iyi. Ama format son 2 senedir kazananlarin formati. Hayvan terli. Juriden oy alir ama halk oylamasinda Finlandiya'nin da iddiali olmasi Danimarka'nin Nordic oy potansiyelini boluyor. Umariz juri ile ilk 5 e girer.

Ukrayna, Romanya, Fransa, Italya, Cekya: Bunlarin ilk 10 a girmesi bekleniyor. Bir ihtimal Hirvatistan da girebilir.

Digerleri:

Guney Kibris: "Abi Shakira'nin her donem gideri var" denilmis, direk Rum Shakira yollanmis.

Almanya: Bunlara da "Abi JLo'nun her donem gideri var" denilmis, direk Alman JLo yollanmis.

Ingiltere: Bu senenin "Nool pwa" adayi. 🤣

Biz girseydik ne yapardik?: Gurbetci oylari ile default ilk 10 a girerdik. Ama Eurovision eskisi gibi degil, son senelerde kazanan sarkicilar cok iyi vokal performansa sahip. Ancak Sertap tier vokal yollarsak kazaniriz. Yoksa Can Bonomo yla filan zor.

 

Mesaj tarihi:
ahmedinejad, 12.05.2024 01:03 tarihinde dedi ki:

Jüri oyuymus bunlar. Halk oyu gelecekmiş daha. Malta hariç jurilerin İsrail'e oy vermemesi büyük mesaj bence. Şarkıları kötü değildi çünkü. 

of nasıl ağlar israil şimdi

ühüü herkes bize karşı ühüü anti-semitizm 

Mesaj tarihi:

Fransizcaya Eurovision da talep var. Performansi iyiydi. Geri vokal kurallari degistigi icin bazi yerlerde Danimarka sikinti cekti, Israil'de o sikinti yoktu.

Belcika: Fashion show catwalk soundtrack. Sarkici da catwalk takiliyor.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Almanya gözümüzü okşadı ama Belçikalı hatun baya leşti ona rağmen catwalk falan nahh, eyyorlamam bukadar asdsasf

ha bi de Yunanlı 2024 İsviçresine benziyor

Shadow tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Yunanistan eglenceli eurovision formatina oynuyor 😄 

Avustralya dokturdu. Bence bu senenin hak eden kazanani.

Sirbistan ghoul + flaming sword combosuyla gelmis. Vaktiyle fazla Diablo oynanmis.

Mesaj tarihi:

Hirvatistan: Her sene birileri shaman/pagan formatiyla geliyor. Bu sene Hirvatistan

Moldova: Moldovaaaaaa is on duty! Eglendirdi, her senenin boyle sarkilara ihtiyaci var.

Finlandiya: Halen favori.

Polonya: Abla gospel sarkicisiymis. Sarkiyi soylerken kenardan Django:Unchained cikacak diye bekledim

Mesaj tarihi:
Gallant, 16.05.2026 23:47 tarihinde dedi ki:

Polonya: Abla gospel sarkicisiymis. Sarkiyi soylerken kenardan Django:Unchained cikacak diye bekledim

fahri usa'di resmen ya asdsdf

Mesaj tarihi:

Guney Kibris: Shakira formati, halk oylamasinda gideri var.

Italya: Klasik eski Eurovision formati. O acidan hakkini verdi. Yer yer ozlenen bir format.

Norvec: Måneskin copycat olmus.

×
×
  • Yeni Oluştur...