Jump to content
Xenocide

Satılık Roland Td-11kv elektronik davul

Öne çıkan mesajlar

§ 09 May 2022, 11:25

Buraya da bi suru video attim, müzik bolumunde davul coverlarim basligindan direk gorebilirsiniz youtube.com/xenosut kanalindan da bakabilirsiniz. Ust modeline gecmek istedigim icin satmaya karar verdim. 20k civari bi fiyat dusunuyorum. Ekstradan bi zilim var, bu modelin standart donaniminda 2 zil var bende 3 tane var yani. 

 

Soldaki crash zilinde bi kırık var, kendi imkanlarimla hallettim, fonksiyonel sikinti yapmiyor şu an ama sensörü yirtildigi icin uzun vadede sensorunu degistirmek gerekir, tahminim 300-500 tllik bi masraf dogurabilir.

Trampetin mesh yüzeyinde de aşınma belirtileri var, floor tom padi ile değiştirdim, o yuzden en az 2-3 sene daha sorun cikarmaz.

Urunun sifiri 25k civarı. İlgilenen olursa fiyati da konusuruz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 12:42
1 saat önce, Xenocide dedi ki:

youtube.com/xenosut kanalindan da bakabilirsiniz.

kanal virali

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 12:48

Djfjdjs valla  cidden davulun bi an once satilmasi icin kanali kapatmam gerekse kapatirim, lutfen alın bunu reis tekrar ortaligi bok etmeden 😞 7-8 ay once ust modele gecme karari almistim 1-2 ay para biriktircektim 2 hafta sonra reis delirdi 7den 15e cikti dolar. Ust model dedigim 17kdan 36kya cikti. Bi tur daha yukselis kaldiramam 😞

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 13:56

Burdan ekmek çıkmaz sana hacıt.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 14:01

Bence burda ne yetenekler vardir be, tek eksigi evinde bi elektronik davul olan. Bi davulu olsa öf neler yapacak olan...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 15:59

Neye geçmeye karar verdin? bende TD9KX modeli var halen çok memnunum satmaya kıyamıyorum.

Roland triggerlarının da modülünün de üstüne pek de bir şey koymadı sanki bunca yıldır, hep bir modül değişikliği var ama samplelar belli bir çıtanın üstüne çıkamıyor midi hayat kurtarıyor sonrasında; gerçi çok takip edemedim şu son dönemde fakat merak oldum ne alacağını. TD17 çaldım bir arkadaşımda, roland yarışmasında TD30 çalmıştım genel kanı aynı bkun mavisi olmuştu. Ne bileyim abi şu an TD11 satıp TD17 alacaksan eğer, yer imkanı falan varsa bir odanı direkt stüdyo yalıtımı ile şenlendirebilirsin o parayla. Biraz para biriktirip akustik kısmında çok daha eğlenceli ve faydalı olabilir işler. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 16:51

Td17 kvx modelini alicam abi, 3 adet 360 derece full size cymbal + ayakli hi-hat ve geniş trampet yuzeyi cezbediyor. Bi de aleti sifirlamis olmak da iyi olacak, taze baslangic.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 20:37

hayırlı olsun vallahi ne diyelim;

olsa seni akustik davul ve stüdyo yapımı ile alakalı gaza getirmeye çalışırdım ama dönem hiç onun dönemi değil bir şey diyemiyorum. müzisyen tarafında davulcular için işler diğer sazlara göre daha da salak bir hal aldı zaten, memlekette ziller 1k'dan başlıyor, baget desen insan üzüyor 190lira.  Şimdi şunlara ağlarken tekrardan düşünüyorum sanırım temiz temiz elektronik davul ile takılmak en güzeli. Roland17 KVX alınca hihat sehpasını ayrıca alman gerekebilir biliyorsundur muhtemel ben gene de söylemiş olayım. Hihat'i çok seveceksin, ilaç gibi gelecek hissi vallahi bir tek MIDI yollarken hihat pedalı bi sapıtıklık yapabiliyordu aklımda kalan.  Bak gene heyecan oldum ben, bi davulcu bir şey almaya görsün.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 23:17

Abi işte lise zamanindan kalma okula aldirdigim bi hi hat ayagim var 15 senedir hic kulanilmadan evde duruyor, firsat gibi yani ajdjdj valla cok ozeniyorum normal pedalli hihatlere. Bakalim insallah satarim da yaparim upgradei. Akustik cok hayal ya. Buyuk masraf ugras. Kayit da yapamam mikrofonlama, mikser ses karti falan filan bi suru sey lazim.

 

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2022, 13:58
Spoiler

 

s4qu3wv.jpeg

j8yc7qp.jpegsfk0z5v.jpeg

s99lpcw.jpeg2czrzic.jpegmli6h64.jpeg

 

Fotoğraflar

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...