Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jagged Alliance 3


Norak

Öne çıkan mesajlar

greenman satmiyor galiba artik? kart hatasi verdi. support soyle yazmis:
 

Alıntı

Unfortunately, the game in your shopping cart is currently unavailable for purchase at this time. We are currently investigating this issue but we do not have information on when it will be available again.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak, 13.07.2023 21:59 tarihinde dedi ki:

loot sistemi orjinal oyunlardaki modsuz vanilla hali gibi, her cesetten loot dusmuyor benim anladigim kitligin sebebi o herhal. day 1 patchle yada modla ayar gelmezse grind yapilir np.

harita 12x20  = 240 sektor var, bunun 45 tanesi deniz.

modlarla her cesetten full veya bir kısım loot düşse süper olur cidden...

JA2 1.13te full loot seçeneği var çok zevkli😃

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun iyi ya guzel, baya olmus, muziklerde saglam.

Yanliz tactical'a gecmeden sneak melee kasmak zor baya, moblar aninda hareket ediyor patrol vs

Bu kendi yaratabildigimiz unique merc maas aliyor mu digerleri gibi?

ice, barry, md ve igor ile basladim ben, ice indirimdeydi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi bir baslangic olduguna katilirim ama oyun rahatlikla tavsiye edilebilecek durumda degil. arayuz ve kontroller sac bas yoldurtuyor. performans kotu. temelini saglam yapan her seyi simulasyona tabi tutmasi, genel detay seviyesi, karakter sistemi, ekipman detaylari gibi oyunun kuvvetli oldugu kisimlar. co-op kagit ustunde eglenceli olur fakat sorunlu yazmislar, bilemeyecegim.

hit chance gostermemek (moddable) pazarlandigi nedenlerden degil de artificial difficulty kovalamaktan gibi geldi bana. mesela muhtemelen ayni sebeple tactical haritada pause yok. menuleri karistirdigimizda diyalog icin bile auto-pause ayari olan bir oyun oldugunu farkediyoruz.

AI pek parlak gozukmedi. militia 2 round kimsenin menzilinde olmadigi bir yerde comelip bekleyebiliyor. gunner dibinde dusman varken overwatch'dan cikmiyor. 

herkes benden ilerdedir muhtemelen yine de yeni baslayacaklar icin: birden fazla stealth kontroller nedeniyle kotu fikir. ekipman bazli calisan perkleri early game'de kullanamayacaginiz bilinciyle merc secin. normal ustu zorluklar icin baslangicta bol HP'li elemanlar tercih sebebi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ultra shadows ve ultra reflections fps katili. sıkıntı yaşayanlar onları medium'a getirsin, %300 filan fps boostluyor ana menüde, 45'ten 110'a çıktı dlss performance ile 4k'da. native herşey ultra 20fps lol.

ha bir de fps lock'u monitörünüzün tazeleme hızına göre ayarlayın, 240 default çünkü en yüksekte bırakmışlar.

dlss, xess veya fsr'ın ayarını da resolution scale'i değiştirerek yapıyorsunuz, diğer oyunlar gibi yapmamışlar.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bicakla stealth melee takedown pek anlamli gelmedi simdilik, moblari oyle ayarlamislarki mutlaka birisi goruyor cesedi alip baska yere atma falanda olmadigi icin lol, kimde denediysem ayni sonuc. bazi moblar bariz arkasini falan goruyor onun bir duzelmesi gerek birde

Norak tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dedigin gibi denge icin. suppress, bleed. gerci late game gormedim daha ama max range+aim'in kral olmama sansi yok sanki bu sistemde? yani sniper tipi. cok da dengeliye benzemiyor mesela shaped charge'in damage bayagi yuksek misal rpg7'a kiyasla.

bu arada kamu spotu: quest npcleri bleed yerlerse oluyorlar, quest'e, reputation'a el salliyorsunuz. (bandaj basarsaniz heallaniyor tabii)

gear bayagi keyifli olmus. flare'inden roketine, shaped charge'a, modificationlara. catisirken inventoryden de gayet swaplaniyor. keske biraz daha bunun farkindaligiyla tasarlasalarmis. mesela item stashleyebilsek... tek bir seye abanmaya da mani olur. diablo 1 gibi itemlari yere atmayi denemedim, muhtemelen calisiyordur da 2023'de onunla ugrasmak istemiyorum. elmasiydi, tarihi eseriydi, currency tipi calisabilen seyleri de squad stash'e koyabilirlermis. mesela kendiniz mechanic roll'lemezseniz tactical flashlight disinda bir mod craft edemiyorsunuz. simdi bildigimi basta bilsem PC mutlaka mechanic olurdu.

AI blunder listesine duvara atesleyip kendini patlatan roketcileri de ekleyelim. acaba bu oyunun artificial difficulty'i her kulvarda kovalamasinin nedeni bu mu.  scrap satmak bile bir seferlik. yersen tasarim prensibi...


 

arcane tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

itemlar icin kutu/stash benzeri birseye rastladim henuz, onceki oyunlardaki gibi yere atiyorsun o sektorde kaliyor o itemlar (inventory acinda sector stash diye gozukuyor zaten).

Dolayisi ile bir tane ucuzundan musvette merch lazim solo, asil grup ilerledikce geride kalan itemlari asil gruba tasimak icin arada sirada. ben oyle yapiyordum onceki oyunlarda.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani denge lazımsa o zaman tabanca da pompalı da sniper tüfek menzilinde olsun, gitsinler dungeons and dragons oyunu yapsınlar gerçeklikle alakası olmayacaksa. full auto gene normal dmg.

inventory 3-5 slotken bir merceğin bir uzi ile aynı yeri kapladığını da görmek. silah çeşitlerinin magical ability kazandırması run and gun filan, sanki spell yüklüyor chara.

ya 7.62 gözünü sevdiğimin, 15 yıl sonra yanına yaklaşamıyorlar hala. ah ah kapanmayacaktı o şirket.

  • Uzuldum 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

srpg fanı olarak oynanır, bayağı taktiksel. xcom’un filan iş yaptığı devirde buna da şükür, en azından ap var. rambolaşılıyor mu ileride bilmiyorum ama düşman ai benden iyi ekipmanlı ve daha kalabalık oyunun başında. rambo deneyince acımıyorlar.

oyunla ilgili beğendiğim birşey ama kony 2023 olması, bir sefer de latinleri değil de afrikalıları vurduruyorlar. 7.62 gibi amerikalı vurduran göremeyeceğiz gerçi artık ruslar battığından ve çinliler de bu türe ilgi duymadığından.

of cidden çok kötü oyunun dmg sistemi, lmg’den 30 mermi 100 yıllık bolt action tüfekten 1 mermi kadar dmg vermiyor ikisi de aynı mermi çeşidi olduğu halde. bu oyun da kayıp.

siste dmg düşüyor ayy lmao çünkü havadaki su molekülleri mermileri yavaşlatıyor ne zihinler ne zihinler. fantezi setting’de geçseymiş keşke.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...