MrLevie Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 biraz önce şirket arabasıyla gebzeye gelirken hararet göstergesi yanmaya başladı, büyük olasılıkla radyatörün soğutma suyu bitti. fiesta 2015 model araç. saf su dışında bir şey eklemek gerekir mi, ne kadar koyulmalı? servise kadar dayan, onlar değiştirsin mi (yolda kalmıyım lan)? az bilgi verebilecek olan var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 sirket arabasi abi..bulabilirsen sise suyunu koy iste.. hani icme suyundan bahsediyorum yuksek ca vs mineral olmadigindan kalinti tortu yapmaz mantigiyla..kasma yani.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 içine herhangi bir suyu koy, servise kadar dayan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Belki adam şirketin sahibi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 yok lan kendisi bir danışman parçası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 arabayla 1 sene minimum geçiricem beyler, haşat etmesem iyi olur:) tam karşıda petrol ofisi var, alırım saf su daha iyi olursa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 sen yine de bir sise de yedek al ..bakarsin radyatorde delik filan vardir.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Gel benim arabadan boşaltıp vereyim. şirket arabası.. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 normal içme suyu koyabilirsin yakında petrol varsa kış geliyo zaten antifrizli bişey al Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
serjuhan Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Onun antifirizli özel suyu da var. Normal suyla karıştırıyorsun genelde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 pembeymis.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 ben dümdüz çeşme suyu koyuyordum öyle değilmiymiş? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 silecek suyu yeridir orasi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 kafalardaki soru işaretlerini giderelim; saf su aküye konur, coolant'a saf su konulur diye bir kural yok. zaten yeni akülerin çoğunda su olayı da kalmadı. coolant'a antifirizli su konur, rengi pembe olur. coolant'a su koymak periyodik bir şey değildir. periyodik su koyduğunuz yer silecek suyudur. silecek suyuna sürekli çeşme suyu koyarsanız bir süre sonra kireçten dolayı püskürtme ağızları tıkanabilir. coolant'a çeşme suyu geçici bir çözüm olarak konulur. sorun olmadığı durumlarda coolant kapalı devredir, suyu hiç eksilmez. su eksiliyorsa zaten bir kaçak vardır. böyle durumda çeşme suyu konulur, servise kadar idare edilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 olay şu, yolda gelirken hararet göstergesi yandı aracın. detaylı bakamadım ama görünen bittiği yönündeydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 misal ben şöyle bir öküzlük yapmıştım zamanında, akşam ayıklamışım bi kızı, eve götürüyorum, yolda hararet göstergesi yanmadan coolant azaldı uyarısı geldi. sallamadım tabi, işimiz var, eve kadar gittik. neyse işte malum sabah oldu, geri götürüyoruz emaneti, arabayı çalıştırınca bir daha yandı, dedim şunu bıraktıktan sonra sanayiye giderim. temin ortasında kaputtan dumanların çıktığını görmemle kendimi emniyet şeridine attım. kaputu bi açtım, radyatörde su kalmamış, arabada da su yok, temin ortasındayım, kıza dedim sen kapıları kilitle bekle içerde. dağ bayır tırmandım yol kenarından, bi kulübe buldum, 5 litrelik erikliyi doldurup geldim geri, hazneye boşalttım. o şekilde servise kadar idare ettim. baktılar, radyatör hortumu patlamış. bunlar hep patlıyor üretim hatası diyip değiştirdiler. dumanı görmeden çözmek lazım. dumana rağmen biraz daha gitsem motor yatak saracaktı. hemen bakmak gerekiyor, zorlamamak lazım. alt metin: dandik arabayla kız ayıkladım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 o sensörleri ışıkları falan boşuna koymuyorlar abi keşek yatak sardırıp 15 "kız tavlama" parası masraf etseydin sdfs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar