Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2016 Abi kart oyununda savaşmadıktan sonra kasanda para kaynağın artsa ne olacak :) keep mi alacaksın adfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 imam 2 gün oldu sal gelsin artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 İMAM YETEMİYOSAN YARDIMCI OLALIM AMA GELİRDEN PAY ALIRIZ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Wishmaster said: Abi kart oyununda savaşmadıktan sonra kasanda para kaynağın artsa ne olacak :) keep mi alacaksın adfds kart trade edip keep alacak. sen de savasip kaybedicen kazandigin uc kurusu. tam UO iste birebir ayni dsfgh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Bence pahalı bi bedel karşılığı pokemon tabiriyle kendi gym'ini yaratmak çok hoş olurdu. Ya da belli sayıda gym olurdu ve bunun işletmesini devralmak baya zor olurdu. Boss olan player, gelenlerle kapışırdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 akşama yeni sürümü bitince işleri yazarım bloga buraya da ss falan atarım, az bi işi kaldı. henüz beta teste var. o daha sonra yalnız. oyuna player market koyacağım. orada al sat yaparak para kazanılabilir. oyuna skill sistemi de koyacağım ilerde açıklarım bunu. bu skiller için bonus veren eşyalar alınıp/satılabilir veya uo daki insurance mantığı parası olan sigorta yapar falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 v 0.10a yeni sürümü bitirdim. bu sürüm 2 büyük değişiklik getirdi; 1- yeni top menu ile oyun daha sade ve menuler arası geçişler daha hızlı ve pratik hale geldi. soldan sağa; pvp, adventure, library, market, ranking, options 2- adventure sistem eklendi. adventure sistemi harita üzerinden seçilen dungeon veya bölgede yapay zekaya karşı oyun oynuyorsunuz. her adventure experience, gold ve belirli bir şansla da scroll veriyor. scrolllar adventurelardan kasılacak. Şimdilik 2 adventure eklendi; Britain Sewers, Britain Graveyard.Her adventure için mümkün olduğunca o dungeon/bölge için özel scroll dropları olmasına uğraşıcam. mesela Britain Sewers'da swamp tentacle, slime, mag, giant rat gibi scroller veya özel/elit/rare versiyonları olacak. https://s30.postimg.org/btcv8rabl/222.png https://s30.postimg.org/5r58i9lvl/111.png ileride eklenecekler: - betaya geçerken toplamda 100 civarı scroll olmasını istiyorum. 13 dungeon ve camp/bölge var. her bir adventure için 3 adet olası drop olursa yaklaşık en az 40 adeti buralardan düşecek. diğer 60 tane ise rotasyonla değişecek. mesela deceit %5 ihtimalle green dragon scroll düşürüyorsa, 15 gün veya bir ay sonra onu düşürmeyip yerine farklı özellik ve statlara sahip %3 ihtimalle black dragon düşürebilir. - ss de görünen ambush tuşu ile o adventure'a pusu kurup bekleyebileceksiniz. eğer siz beklerken birisi o adventure'a girerse onun yerine pusu kuranla savaşmak zorunda kalacak. işte keseceksiniz birbirinizi loot falan olacak. pk sistemi bir nevi. pusu kuran maçı kazanırsa kill alacak. pk olanlar bazı adventurelara giremeyebilir mesela ama pk olmadan kullanılamayan scrolleri kullanabilir, henüz tam olarak pk sistemini düşünmedim. tüm adventurelar pusu kurulabilir değil, ilk 1-2 tanesi öyle şimdilik, sewers gibi. - isteyen etliye sütlüye karışmadan ganklenemez ama kötü drop ve düküp altın veren sewers, graveyard takılabilir. para yapıp markette scroll alabilir ve pvp yapabilir. seçenek var yani. - adventurelar 5 kademe. bunları saatlik olarak daily kafasında cooldown'a bağlamayı düşünüyorum. mesela zorluk 1 olanlar 4 saat cd, zorluk 2 ler 8 saat falan. yada bunun yerine seviye 1 de cd yok veya çok az, zorluk 2 ise girmek için anahtar isteyecek ve bunu da zorluk 1 den belirli bi şansla düşüreceksin, 3 için anahtar 2 den düşecek vs. veya experience sistemi ile level sınırı da konabilir. fikir verin pls. - oyuncular arası ticaret için market eklenecek. - oyunculara ait verileri arttırdım. daha detaylı ranking sistemi ekleyeceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2016 Abi nasıl özlemişim ya. Başlasak mı ultimaya? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Aralık 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2016 Fikir verin demissin, gorelimde veririz fikir. Gormeden neyin fikrini vercez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Aralık 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2016 şu borderları sevmedim ya, sanki herşey düzgün ama borderlar bi eğreti duruyro gibi geldi bana edit: 2. resimdeki gibi, sanırım kartları sürdüğün yer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 9, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2016 çalışıyorum üstünde. bugün yine baya vakit ayırdım. ufak tefek kusurlarını gideriyorum. tam bitmeden benim bild,iğim gördüğüm hata/eksiklik/bug temizlenmeden millete oynatmaya gerek yok. boşuna vaktinize yazık. o borderları kaldırayım madem, benim de içime sinmiyordu. aslında çok da gerek yok o border'a düşününce. belli yani kartı nereye koyacağın. belki turn sana geçtiğinde border düşük alfa değerinde hafifçe parlar, ortası da komple transparan olur. bi denerim onu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 geçen baya bi yenilik, değişiklik, içerik getiren sürümü bitirdim ilk posttaki blogtan bakabilirsiniz. bu cuma bi kaç test yapacağım. public test öncesi network kısmında çoklu oyuncuyla test etmediğim şeyler var daha. onları halledeyim istiyorum. ocağın ilk haftası da EYTERE BE! diyerek koyacağım nete oyunu. kimse kart oyunu siklemiyor çünkü, daha fazla vakit ayırmak istemiyorum asdf cuma günü saat 22.00 civarında 1 saatliğine online olup bi kaç el oyun atacak gönüllü varsa mail adreslerini öm atsın. registration'ı açmayacağımdan elle hesapları ekleyip mail ile bildireceğim. not: 10 kişiyle sınırlı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
karbeyaz Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Emeğine sağlık. Terazine abandım. Çok güzel olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Killer Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 lan 5. kez stonez dinliyorum naptınız ya sabah sabah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 5 sayfa okumadım da uo içinde bi oyun değil dimi? öyle olsaymış da handa karakter giydirip casual da takılabilseymişiz ya da yine paperdoll da eklensin bence, kickstarter yapsan bunun için para verirdim, hak hukuk işleri olmasa iyi de para kazanılırmış aslında. oynadıkça item düşcek uo'da olan, paperdoll'da giydirebilceksin kendini. veya parayla alıp takas yapabilceksin vs neyse, çok şey istedim. güzel olmuş :) eline sağlık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2016 Ayrı oyun, uo içinde değil. Item düşünüyoru, eklenebilir. Scroll düşürebiliyorsun. Player lootlama eklenecek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 Bu projeye ne oldu ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flam Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 lordum 1k derlenmiş beta pls Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar