Rotweiler Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Bu yeterli mi abi sizin için? Geri dönüşte vergi ödemediğime dair olan UPS mailini de paylaşayım mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brightmist Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Dedik ya zaten ilk 30 gün sorunlu çıkarsa ürün karşılıyorlar herşeyi diye de fatura tarihinden itibaren ilk 30 gün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Bu olay 4 ay sonra oldu. Tarih de paylaşayım mı? Yukarıda bi olmuyor dedin, gönderirken kargo ödüyorsun vs dedin)ilk mesajın), sonra ha oluyormuş DH yazıyor dedin)sonraki argümanın). Sonra tuttun dedin ki, senin şahsi deneyimlerin bağlamıyor, kural kaide belli. DHdekilerinki şahsi değil, ruhani deneyimleri mi? ??? Hangisine itimat edeyim güzel kardeşim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brightmist Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Benim argümanım falan değil, ben RMA yaptığımda Vektron'la uğraştım, bana dedikleri biz de yapabiliriz ama senin bize göndermen lazm ve kargoyu/çıkarsa vergiyi senin ödemen gerekli. DH'da gözüken Vektron şutlandıktan sonra ilk 30 gün içerisinde sorun çıkarsa alette ücretsiz değişim yaptıkları. Sen diyorsun şimdi 4 ay sonra benden ücret almadılar, herşeyi karşıladılar. O zaman evet fatura tarihini, ticket mesajlaşmalarının hepsini koymanı isterim, iki kartta da aynısı başına geldiyse ikisi için de bunları koymanı isterim ama sen koysan da gene birşey değişmez, arayıp oradakilerle konuşup teyit etmeden gene sana inanmam söz konusu değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luriel Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Topic seni inandırmak için yok adam sana kanıtla gelmiş kanıtın yoksa adamın topicini bulandırma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Brightmist said: O zaman evet fatura tarihini, ticket mesajlaşmalarının hepsini koymanı isterim, iki kartta da aynısı başına geldiyse ikisi için de bunları koymanı isterim ama sen koysan da gene birşey değişmez, arayıp oradakilerle konuşup teyit etmeden gene sana inanmam söz konusu değil. http://memesvault.com/wp-content/uploads/What-Meme-13.jpg Inanmicaksan niye soruyosun, niye konuyu baltaliyosun abi manyak misin? Adam Ucan Adam Sabri benim dese ve ucsa, Tarik Menguc kacmak yerine agzi acik bakakalsa inanmicaksin su durumda belliki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Benim seni inandırmaya çalıştığım kaygısına nerden ulaştın? Ahahahahah ne halin varsa gör cidden. Kartı almak isteyen ve bu tarz endişeleri olan arkadaşlarla dilerlerse tüm yukardaki detayları paylaşıcam, söz. Çünkü yukarıdaki örnek gayet tutarsız oldu. Hatta söz veriyorum, kartında bir problem çıkarsa 2 sene boyunca şahsen Amerika'ya giderken götürüp değiştircem kartı elden. Uygun mu? lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brightmist Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Herhangi bir kanıt yok ki orada, sadece "benim başımdan geçen bu" ve UPS pick-up'ı için bir mail var ortada şu ana kadar ortaya sürdüğü kanıt ki ne mail'in tarihi var, ne fatura tarihi var, ne ticket ss'leri var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Koysan da inanmam diyosun ama hala fatura, ticket soruyosun. Sikinti sormandan cok pesin hukumlu tavrinda, saticiya dolandirici muamelesi yapmanda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luriel Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Pazar alanının moderasyonu daha düzgün çalışmalı ya son zamanlarda hangi topice girsem saçma sapan balta dolu. Mantıklı fiyat düzeltmesi için yazı yazan adamlar dışında konudan alakasız 1080 çıkıo buna bu para verilmez tarzı adamların bu bölüme girmemesi gerekli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brightmist Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 di said: Brightmist said: O zaman evet fatura tarihini, ticket mesajlaşmalarının hepsini koymanı isterim, iki kartta da aynısı başına geldiyse ikisi için de bunları koymanı isterim ama sen koysan da gene birşey değişmez, arayıp oradakilerle konuşup teyit etmeden gene sana inanmam söz konusu değil. http://memesvault.com/wp-content/uploads/What-Meme-13.jpg Inanmicaksan niye soruyosun, niye konuyu baltaliyosun abi manyak misin? Adam Ucan Adam Sabri benim dese ve ucsa, Tarik Menguc kacmak yerine agzi acik bakakalsa inanmicaksin su durumda belliki. Abi koysun ticket mesajlaşmalarını, zaten öyle bir politika değişikliği yapmışlarsa yazıyordur mesajlarda. Yoksa bahsedilen rakamlar cüzzi değil, EVGA EU her UPS parseli için tonla para ödüyor ki Avrupa'dan her RMA'ya gönderen müşteri kargodur gümrüktür ödüyor yıllardır her kart için, bunlar tecrübeyle sabit şeyler. Şimdi çıkmış diyor ki ben X ay sonra değiştirdim, herşeyimi karşıladılar. Evet, bir tane mail'a bakarak inanmamam oldukça normal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brightmist Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 di said: Koysan da inanmam diyosun ama hala fatura, ticket soruyosun. Sikinti sormandan cok pesin hukumlu tavrinda, saticiya dolandirici muamelesi yapmanda. Dolandırıcı muamelelik bir durum yok, şirket politikasını değiştirdiyse biz de öğrenelim faydalanalım. 2014 Mart ayında açılmış ve hala devam eden konu var DH'da, sırf Türkiye'dekiler var tabi orada, EVGA forumalarında da Avrupa'lıların tecrübeleri mevcut, inceleyebilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Yahu zaten ekran kartı garanti dönemi içinde kaç kişinin bozuluyor? Amma takıntı oldu. Alacak olan sadece 1070, 1080 ve Radeon 480i düşünüp alsın bence. Yoksa hepimiz amazondan alıyoruz kartları zaten, hepimiz malız o zaman ucuza kart alıyoruz diye, sırf garantisi çetrefilli olduğu için. Belki evga Türkiye'de vektron sıçtı diye Türkiye'dekilere artık bedava kargo sağlıyor falan? ama dediğim gibi asıl olay garanti falan diil bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 ^^^^^^ Ne alaka? herkes almıyor amazondan riske girip alıyorsun evet salağız. Bikere örneği konu sahibi bozulmuş işte adamın yakmış... 2. si sana denk gelmiş olabilir ama genelde oluyor bazen fabrika hatası oluo bişi oluyor 1 senede patlıo bazen. Onuda geç shipping zaten net bir olay ... Ayrıca RMA RMA diyorsunuz bikere değişim yapmış aletin nesinin değişiminden bahsediyorsunuz allah aşkına haha rot 1600 e veriyorsan alırım tartışmaya gelirse Brightmist haklı ama gidip bu fiyatı diplemez dediğim fiyat uygundur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 editor uçtun sen yine ya. ben asla bozulmaz mı dedim, yüzde kaçı bozuluyor da dert ediyorsunuz dedim. şu anda nvidia ve özellikle evga gpu'larında failure rate kaç? %1 mi 2 mi? belki daha az. sen gidip overclock ile ebesini bellemeye çalışmazsan kartın, genellikle zaten garanti süresi dolana kadar sıkıntı çıkarmıyor. yurtdışından ucuza almaya niyetlenmiş adam gidip bu düşük ihtimali düşünmemeli diyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 e heralde öyle tabi ama şimdi genel olarak bakarsanda aradaki 800-900 TL lik fark oda 5taksit yapsan aylık 160TL için 2000TL lik kartı riske atmaya değermi sorusu geliyor akla direkt veririm bi okadar daha gider 9 taksit yada 5 taksit alırım yani.. Hani balta diyorlar okay ama yani 2. el forum mekanında 0 aletle gelip satıyorum diye gelince millet, fiyatlarda abartı olunca insan yazmadan edemiyor. Bak şöyle bişi var 2150 dedikleri fiyat vergi dahil... ve vergi ödeme olasılığın %50 şanşlı şimdi vergisiz olursa 1800TL ye gelen karttan bahsediyoruz. Burda kaçkere konuştuk bunları. Bunları değerlendirmek lazım. Burda birbirini tamamen tanımayan insanlar değilizki bildiklerimizi aktarıyoruz herzaman. Niye insanların şansı varsa ve... hadi şansıda geç bir seçme hakkı varsa ve bunu sunmuyorsak ozaman kötü hissederim asıl. Seçenekleri sunuyoruz insanların önüne bi şekilde. Sonra balta deniyor. Bu yaptığımız baltalamada değil yani insanlara seçenek sunuyoruz seçmesine yardımcı oluyoruz gözünü açıyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessaftw Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Brightmist said: DH'da EVGA'dan ürün satın alma ve sıkıntı çıktığında garanti olayı zaten yıllardır tartışılan bir konu, herkes tecrübelerini oraya belirtiyor, Nessarien de sıkıntı yaşayanlara yardımcı oluyor/yol gösteriyor. Herkese Selamlar Brightmist DH'den konu hakkında beni haberdar edince gelip yazayım ve ortadaki yanlış anlaşılmaları düzelteyim dedim. Ben Türkiye'ye vergi muafiyeti sistemini 2 yıl kadar önce getirmek adına çalışmalar yaptığımda Evga EU Shop üzerinden yapılan satışlarda uygulanan politika çok farklıydı. Kargonun ve masrafların karşılanması gibi avantajlar mevcuttu. Lakin Vektron Elektronik işe dahil olup resmi olarak Distribütör firma olduktan sonra durum değişti. Önce Evga, ürünleri Vektron'a yönlendirip birebir değişim sistemini getirdi böylece prepaid labela ihtiyaç duymamaya başladık ve bu sistem sonlandırıldı. Bu karar sonrasında tek yapmamız gereken Evga tarafından RMA onayı almak ve ürünü Vektron'a göndermekti. Lakin Vektron fahiş fiyat uygulaması sebebiyle arzu ettiği satış rakamlarına sahip olamayınca bu ve benzeri konuları netleştirmek adına telekonferans yapıldı. Evga üst yönetimi konuya müdahele edip eski adımları ortadan kaldırdı yavaş yavaş ve Vektron'un sağladığı birebir değişim sistemini sonlandırdı. Bundan böyle RMA durumunda gönderi masrafını siz karşılıyorsunuz yaklaşık olarak 30 tl civarında bir şey tutuyor PTT yüzey kargo ile. Lakin bu noktadaki temel sıkıntı ürünün geri dönüşü. Çoğu zaman gümrüğe tekrardan takılabiliyor ve saçma gümrük kanunlarımız sebebiyle tekrardan vergi ödemeniz söz konusu olabiliyor. Bunu aşmanın bir yolu var lakin bu noktada yapacağınız masraflar aşağıdaki şekilde olduğu için işi şansa bırakmak daha mantıklı oluyor; 170 TL ihracat gümrükleme hizmet bedeli, 250 TL geçici ihracat hizmet bedeli, Çıkış ambarından yapılacak ilk 72 saatlik tahliye için 140 TL ardiye bedeli. Bu ücretler hesap edilince (ürünün değerine bağlı olarak) çoğu zaman risk alıp dönen ürün takılırsa gümrük vergisini ödemeyi göze almak daha mantıklı oluyor. Evga bu noktada hukuki adımlar atıp bunu ortadan kaldıracak çalışmaları yapmakta lakin bu işlemin ne zaman neticeleneceği şuan için belli değil. Durum bundan ibaret. DH üzerindeki Evga genel başlığında ( http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=88912953 ) bilgilendirmeler mevcut ve güncel. Cevabını bulamadığınız bir soru olursa ya da aklınıza takılan başka bir şey varsa sormanız yeterli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Luriel said: Pazar alanının moderasyonu daha düzgün çalışmalı ya son zamanlarda hangi topice girsem saçma sapan balta dolu. Mantıklı fiyat düzeltmesi için yazı yazan adamlar dışında konudan alakasız 1080 çıkıo buna bu para verilmez tarzı adamların bu bölüme girmemesi gerekli. şu düşünceye tamamen karşıyım. Hem f/p açısından şu an pc toplayanlar için 1800-1900 iyi fiyat 980ti için. Herkes beklicek değil yeni serinin gelmesini ki. Bence tartışma çıkması ve nessa ile sonlanması, acayip bilgilendirici oldu alıcılar ve alacaklar ve satıcılar ve benim için. p.s: paticiğin pazar alanındaki en güzel yanı balta olması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 dayanaksız balta ban getirmeli. bok at izi kalsın şeklinde gelişiyor çoğu zaman. adam balta diye link atıyor, linkteki ürün ile satılan ürün aynı değil. satıcı onu açıklamaya çalışırken başka biri dalıyor şöyle de böyle de diye. ondan sonra satıcı ile X,Y,Z arasında tartışmadan ibaret oluyor başlık, satış yalan oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 bingildak said: dayanaksız balta ban getirmeli. bok at izi kalsın şeklinde gelişiyor çoğu zaman. adam balta diye link atıyor, linkteki ürün ile satılan ürün aynı değil. satıcı onu açıklamaya çalışırken başka biri dalıyor şöyle de böyle de diye. ondan sonra satıcı ile X,Y,Z arasında tartışmadan ibaret oluyor başlık, satış yalan oluyor. şu uygulansa güzel olacak aynen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ViForVictory Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 bingildak said: dayanaksız balta ban getirmeli. bok at izi kalsın şeklinde gelişiyor çoğu zaman. adam balta diye link atıyor, linkteki ürün ile satılan ürün aynı değil. satıcı onu açıklamaya çalışırken başka biri dalıyor şöyle de böyle de diye. ondan sonra satıcı ile X,Y,Z arasında tartışmadan ibaret oluyor başlık, satış yalan oluyor. Ona buna dolandırıcı vs. diyenler hakaret edenler banlanmıyor, istediğin şey çok komik ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 abi alıcı ya da satıcı anlayamıyor mu dayanaksız mı değil mi diye. isteyen istediğini desin abi. open market. madem baltalanacak, sıkıntı yaşatacak sana, satma o zaman. Bi deli alma o ekran kartını 2 ay sonra çok ucuzu çıkacak demesi, nasıl bi sıkıntı yaratabilir? Demememesi mi gerek? İsteyen iyi yorumda bulunur, isteyen kötü. mesela şu mrlee'nin topağında iphone 6s 64gb amerika applestore'dan ürün getiriomuş. Balta var en son sayfada, ama öneri de var satıcıya. Bence commune olarak, ne kadar bazen acımasız da olsak, hep birbirimizin dolaylı yoldan iyiliğini istiyoruz. Go Paticik Go Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 her iddiayı tek tek incelemek zorunda mıyız? adam 15 sn'de atıyor boku tek mesajla, hiçbir destek veya kaynak koymadan. ondan sonra ben 15 dk onun aksini kanıtlamaya uğraşayacağım? neden ben deli miyim veya işsiz miyim vaktim yok elin işsiziyle veya akıl hastasıyla uğraşıyorum? şunu mantık silselesine nasıl oturtuyorsunuz. gerçek hayatta böyle bir düzen yokken neden forumda böyle bir düzen arayışı var? open market ne demek? herkes istediğini gerçeklik payı olsun yada olmasın yazsın demek mi oluyor? kimse kimseye "fikrini söylemesin" demiyor. herkes fikrini söyleyebilir. ürüne bok atacaksan veya fiyatı kötüleyeceksen destekli bir şekilde yapacaksın. bu en temel gereksinim zaten. sen mağazada iphone bakarken biri sana gelip kulağına "iphone kaka" diye fısıldayıp uzaklaşsa iphone almak fikrinden mi vazgeçeceksin? eğer adamın gerçekten iphone hakkında kötü bir deneyimi veya düşüncesi varsa sana anlatır bilader böyle böyle diye sen de dinlersin ve ona göre çıkarım yaparsın. ÇIKARIM YAPMAN İÇİN DOĞRU BİLGİ VE DENEYİM olması gerekiyor. iphone satış başlığında IPHONE FAGS, ANDROID VARKEN EZİK MİSİNİZ IPHONE ALIYORSUNUZ yazan adamın "open market" a ne katkısı var? adam bunu yazıp silktir olup gidiyor sonra 6 sayfa ifag, androidfag kavgası ikinci el başlığı oldu sana mobil cihazlar. her konuda bu böyle. "baltalanacaksa satma" fikriyle yola çıksan pratik dünyada hiçbir şey satamazsın. balta yemeyen hiçbir şey yok çünkü forumda en ufak bir validasyon yok ki ağzı olan konuşmasın. hele ki bahsettiğimiz kesim türk yani. yeni aldığın arabayı gördüğünde ilk sorduğu şey "kaça aldın" ikinci cümlesi "çok vermişsin ya" olan bir ülkenin milletiyiz. kimse kötü şeyler söylenmesin demiyor. kötü şeyleri söyleyecekseniz dayanaklı bir şekilde söyleyin. fiyat kıyaslaması yapacaksanız güvenilir ve tanınır doğru kaynaklardan DOĞRU ÜRÜNLERLE kıyaslamasını koyun. adam laptop satış başlığına "PARDON BALTALAYACAĞIM AMA" yazıp link atıyor, linkteki aletin gpusu ile satılan arasında dağlar kadar fark var. ondan sonra 5 sayfa fiyat kırma konuşmaları falan. aklı olan patide mal satmaz zaten de neyse yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 KillJoy said: abi alıcı ya da satıcı anlayamıyor mu dayanaksız mı değil mi diye. isteyen istediğini desin abi. open market. open market hmmmm Sen pazara gittiğinde bi satıcının başında durup şunları bağırınabiliyor musun: "Bundan almayın ,bundan almayın, pahalıya satıyor, ürünleri de çürük. Evet diğer kiraz satıcısından 3 tl ucuza satıyor olabilir ama zaten aslında Amerika'dan 10 liraya getirdi size 30'a satıyor, kazık atıyor yani, almayın. Hem zaten 1 ay sonra daha güzel kirazlar çıkacak. Ayrıca yanda şeftaliyi daha ucuza bulabilirsiniz." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2016 ilk olarak yaptığın kıyaslamaya baksana ya sşdlkfkjsaşfd Abi burasının özel bi yer olmasından bahsediyorum öncelikle, bunu bi anlayın. Eğer standart bi satış istiyosanız gidin gittigidiyordur, sahibindendir, dh'tır... ikincisi, herhangi bi satıcıya, bu ürünü çok pahalıya satıyorsun, amerikadan getirtirim daha ucuz derim hiç sıkıntı yok. kiraz satıcısına ise üsküdarda, bak yandaki 3 lira ucuza satıyor demişliğim de var. Hatta dediğim adamdan ona rağmen dönüp kiraz almışlığım da. Çok kasıyorsunuz, kasmayın. Saygı çerçevesi pek bozulmadığı sürece sıkıntı yok. p.s: taksiciye tatlı tatlı çakal demişliğim de var, demeyin bunu sakın! Benim gibi açık sözlü olmayın içinizde tutun bazı şeyleri. 2-3 kişi oluyorlar bi anda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar