Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

booking com


Artariel

Öne çıkan mesajlar

lan bu site kart bilgilerini direkt otele yolluyomuş. 2016 yılında olcak sistem mi bu şimdi? ödemeyi aldıkları an kartı iptal etmek zorundayım resmen. dünyanın kullandığı bu sistem tam olarak nası işliyor, yani orada art niyetli bir tip bi sene boyunca kartları biriktirip vurgunu yapıp gitse ne olacak?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öyle saçma bir işlem olsaydı şimdiye kadar şikayeti duyulurdu.
senelerdir kullanıyorum hiç sıkıntı olmadı.

benim bildiğim sistem şöyle işliyor:
ön onaylama oluyor her otel için. kredi kartında yeterli bakiye varmı diye çekim işlemi yapıp geri yatırılıyor para.
paranın otele verilmesi otelden otele değişiyor.
kimi otellere ayrıca kredi kartıyla veya nakit para vererek ödeme yapabiliyorsun kimi oteller ise internetden çekebiliyor.

tahminimce bu para çekme işlemi de booking'in otel yönetim sayfası üzerinden filan yapılıyordur.

3 kağıt işlemi olsa bile booking zararınızı karşılar büyük ihtimalle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su dogrusysa, bu adamlarin ayakta kalmalari mucize lan dfsdf
simdiye kadar dolandirilan kisiler bilmiyolardir bile kaynagini, defuq.

http://www.complaintsboard.com/complaints/bookingcom-c238032.html

said:
I understand what people wrote here but I think many of them don't know how Booking.com works.

I'm a Hotel manager and in fact I have this concern with the all the confirmation faxes I have at my reception with all credit card details of my customers that came via Booking.com. Booking.com sends us all credit card details from the client - we need to have them to charge the guest for a possible no-show for example, but I wonder if this if safe at all (and unfortunately I know its not)

The credit card data is printed and in the end becomes available to everybody at the hotel reception. One risk is for example an employee with "bad intentions" can just steal this data to buy online, for example, and how can I control this?

At our hotel we are very carefull with this but can Booking.com assure that all hotels will have a good behaviour and will keep the clients credit card data secured? I think that for them is just impossible. And the truth is that also for us is very difficult because we risk that someday, someone from of our staff steals this data from our guests that booked on this website and I wonder if this will be our fault? This is something that worries me for a long time but nothing changed from Booking.com side in this regard.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Booking.com sadece kart bilgilerinizi paylaşsa yine bişey değil

sizin kişisel ulaşım bilginizi de paylaşıyor oteller ile.

biz geçen yıl bir otelde kaldık ve çok pişman olduk otelden hizmetten vs.

tatil dönüşümüzde de yardırdık bunları otel ile ilgili booking com rezervasyon sayfasından.

bir süre sonra bi telefon geldi otelden arıyor yönetici sorumlusu işte niye öyle yazdınız kaldırın falan fişman diye sövdürüyor dedim numaramı nereden buldunuz 1
utanmadan nasıl arıyorsunuz 2

falan fişman biraz konuştuk

işte siz isterseniz kaldırmayın ben yorumu nasıl olsa kaldırtacağım. sadece sizin kaldırmanızı isterdim vs.

bu süreçle ilgili olarak booking com'u bilgilendirdim telefonda

sonrasında otel rahatsız etmeye devam etti - sapık mode on -

booking com'u arayıp sıçtım sıvadım dava edicem sizi de diye bu nasıl bir gevşeklik ..........lık diye.

ve sonuçta hiç bir yere varamadık booking.com hesabıımı kapattırdım yorumu da sildim. uğraşmadım ama bi daha tövbe

ha vaktim olsa uğraşacak tam dava açmalık mevzuydu aslında.

neyse işte bu da böyle bir anımdır bu site ile ilgili.

bir de ayrıca ayırttığımız odadan downgrade yediğimiz (otel odaları dolu, üst odalar ise rezerve diye fiyasko var 5 yıldızlı otelden booking.com sayesinde o ayrı hikaye.)


uğraşmayın bu salak site ile bi işe yaramıo
yemeksepeti.com v2 yetersizliği.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu işler bu kadar zor ve çaresiz değil arkadaşlar. Bankanızı arayın kartınızı 3d secure olmayan işlemlere kapatın. Eğer 3d s olmadan işlem denenirse otomatik red döner. Veya sms notification açın her işlem için, eğer sizin bilginiz dışında işlem yapılırsa aynı anda kartı internete kapatabiliyorsunuz.

Kart güvenliği zor bir şey değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

Bu işler bu kadar zor ve çaresiz değil arkadaşlar. Bankanızı arayın kartınızı 3d secure olmayan işlemlere kapatın. Eğer 3d s olmadan işlem denenirse otomatik red döner. Veya sms notification açın her işlem için, eğer sizin bilginiz dışında işlem yapılırsa aynı anda kartı internete kapatabiliyorsunuz.

Kart güvenliği zor bir şey değil.


teşekkürler prof. dr. bıngıldak.

konu booking.com'un yapmış olduğu şey gibi geliyor bana. kartı 3d ile güvenceye aldın hadi.
diğer kişisel bilgilerin ne olacak? adamlar senin paylaştığın tüm bilgileri public olarak paylaşıyor otel ile. sitede yazdığın yorumdan sana ulaşıp tartışmaya ne olacak? kovuyoruz o elemanları diye milletin işinin rızkını senin yüzünden riske atıldığını bilmek ne olacak?

ben zaten bu bilgilerimi paylaşmak istesem kilimcinin köroğlu.com üzerinden otel bilgilerini bulur kendim telefon ile arar rezerve yaparım.
araya kurum sokmam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

scorch said:

bingildak said:

Bu işler bu kadar zor ve çaresiz değil arkadaşlar. Bankanızı arayın kartınızı 3d secure olmayan işlemlere kapatın. Eğer 3d s olmadan işlem denenirse otomatik red döner. Veya sms notification açın her işlem için, eğer sizin bilginiz dışında işlem yapılırsa aynı anda kartı internete kapatabiliyorsunuz.

Kart güvenliği zor bir şey değil.


teşekkürler prof. dr. bıngıldak.

konu booking.com'un yapmış olduğu şey gibi geliyor bana. kartı 3d ile güvenceye aldın hadi.
diğer kişisel bilgilerin ne olacak? adamlar senin paylaştığın tüm bilgileri public olarak paylaşıyor otel ile. sitede yazdığın yorumdan sana ulaşıp tartışmaya ne olacak? kovuyoruz o elemanları diye milletin işinin rızkını senin yüzünden riske atıldığını bilmek ne olacak?

ben zaten bu bilgilerimi paylaşmak istesem kilimcinin köroğlu.com üzerinden otel bilgilerini bulur kendim telefon ile arar rezerve yaparım.
araya kurum sokmam.


adamların kredi kartı güvenliğiyle ilgili soruları olmuş, ona yanıt olarak yazmışım belli ki, sana hitaben yazılmamış yani.

soruların için,

hizmet sözleşmesinde hizmet kapsamı açıkca belirtiliyor. eğer iyi bir son kullanıcı olacaksan ilk olarak neyi kabul ettiğini bilerek kullanmaya başlayacaksın. KABUL EDİYORUM! deyip sonra ağlamayacaksın neden böyle diye.

ikinci olarak, bu adamların operasyonu (ki devasa bir operasyon) sağlıklı bir şekilde yürütmeleri için bu paylaşım gerekli. kötü niyetli kullanım var ise sorumluları bulunur ve sorumlu tutulur. pire için yorgan yakılmaz.

senin yaşadığın olay baya sıradışı. çok leş bir işletme olacak ki personel bu kadar açık ve işletmeye ilişkili olarak bu kadar apaçi davranabilsin. ben olsam iki yoldan birine giderdim:

1) adamın aradığı noyu telefondan engellerdim, arasa da ulaşamazdı, muhattap olmazdım AMA YORUMU SİLMEZDİM.

2) booking'in sorunu çözme noktasında aksiyon alması gerekirdi, almıyor mu? bu adamlar TR'de acente, hemen tursab'a bir dilekçe yazıp kayıtlarıyla iletiyorsun. booking'in götünden bir kan alıyorlar öncelikli olarak. ondan sonra tesise geçiyorsun, turob'a bir dilekçe yazarak kayıtları paylaşıyorsun, tesisin götünden kan alıyorlar. YİNE YORUMU SİLMİYORSUN.

geri vites yapmak baya komik olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

scorch said:

Booking.com sadece kart bilgilerinizi paylaşsa yine bişey değil

sizin kişisel ulaşım bilginizi de paylaşıyor oteller ile.

biz geçen yıl bir otelde kaldık ve çok pişman olduk otelden hizmetten vs.

tatil dönüşümüzde de yardırdık bunları otel ile ilgili booking com rezervasyon sayfasından.

bir süre sonra bi telefon geldi otelden arıyor yönetici sorumlusu işte niye öyle yazdınız kaldırın falan fişman diye sövdürüyor dedim numaramı nereden buldunuz 1
utanmadan nasıl arıyorsunuz 2

falan fişman biraz konuştuk

işte siz isterseniz kaldırmayın ben yorumu nasıl olsa kaldırtacağım. sadece sizin kaldırmanızı isterdim vs.

bu süreçle ilgili olarak booking com'u bilgilendirdim telefonda

sonrasında otel rahatsız etmeye devam etti - sapık mode on -

booking com'u arayıp sıçtım sıvadım dava edicem sizi de diye bu nasıl bir gevşeklik ..........lık diye.

ve sonuçta hiç bir yere varamadık booking.com hesabıımı kapattırdım yorumu da sildim. uğraşmadım ama bi daha tövbe

ha vaktim olsa uğraşacak tam dava açmalık mevzuydu aslında.

neyse işte bu da böyle bir anımdır bu site ile ilgili.

bir de ayrıca ayırttığımız odadan downgrade yediğimiz (otel odaları dolu, üst odalar ise rezerve diye fiyasko var 5 yıldızlı otelden booking.com sayesinde o ayrı hikaye.)


uğraşmayın bu salak site ile bi işe yaramıo
yemeksepeti.com v2 yetersizliği.


sen otele girerken form doldurmuyor musun, adres telefon filan yazan.ayrıca otelde rezervasyon yapınca, sitenin telefon numaranı iletmesi normal değil mi, herhangi bir sorun olursa ulaşmaları için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

booking com sizin tüm datanızı veriyor bize.

kredi kartını komple veriyor zaten. neden hala secure ödeme kullanmıyorlar anlamış değilim.

gidin expediadan alın konaklamanızı bene.

onlar yeni sisteme geçtiler, kendileri geçici kart oluşturuyo sizin rezervasyonunuz üzerine, o kartı kullanarak çekiyosun falan.

daha güvenli sizin açınızdan.

çünkü diyelim ki otelin sistemi heklendi.

yattara.

booking.com biraz sistem değiştirdi mesela, oyle her dakka açıp musterinin kartına bakamıyosun. max 3 bakış hakkı veriyo falan.

en güzeli airbnb ama ya. ne kadar temiz bi sistem =P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

booking felaket rezil yaa
kabaktaki kampi isletirken arkadas dedi
numan bi baksana siteye yeni rez varmi
o nee bi girdim ecnebi civirlar ve de infolari
dedim yok yeeaa yeni rez yok
morali bozulmustu kızın
1 saat sonra cıvırlar gelince once bi sevindi
sonra bana bakmaya basladi dik dik
meger rez yok diyince tlf la arayanlara yer var demis
onlar da geldi bi yarım saat sonra
sonuc : benim odayı tlfla arayip gelenlere verdik
ben cadirda yatmistim o gece
siz siz olun rez le ilgili şaka yapmayin isletme sahibine
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

non refundable rezervasyon ise otel direkt konaklama ucretini çeker kartınızdan

refundable ise ilk gecelik ucreti on provizyon olarak alır, cogu otelde prosedur bu şekilde

sanal karttan on proviz alınamayacagı icin iptal olabilir rezervasyonunuz

booking odeme kısmına karışmadıgı icin kart bilgilerini otele saglamak zorunda cunku sahte/calıntı kart bilgisi verilebilir misafir tarafından, otele giriş yaparken karttaki isim kontrol edilir bunu engellemek icin, nispeten guvenli; kart bilgisi son 4 rakamı gözükür otel sistemlerinde çift tıklanınca tamamı görüntülenir, kim ne zaman goruntulemiş kaydı tutulur.

ayrıca kartsız işlem ile kartınızdan para çekilirse chargeback hakkınız var o açıdan güvenli bir sistem sayılabilir, kaç senedir hiç karşılaşmadım cc bilgisi çalan vs ile, çalan nakit çalıyor direkt :D

hassassanız bu konularda expedia kullanın esh'in dediği gibi, odemeyi direkt expediaya yapıyorsunuz sanal karttan expedia otele odeme yapıyor

ama bookingin puan olayı direkt revenue'yu etkiledigi icin misafirin elinde o koz oluyor, vip gibi kalıyosun otelde, odayı begenmedim demeniz yeterli room upgrade için otel agzına kadar dolu degil ise.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...