Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İşte yerli otomobil


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Esh said:

Abi donör body kullaniliyo yazmislar.

Onemli olan motor ve altarmasinin yerli olusu


donör body kullanıyorsan bunu tanıtımda söylersin yoksa böyle tefe koyup çalarlar.

he işin aslı bi sikim yapacakları yok. saçma sapan bi proje, yatırımcı da bulamadılar ellerinde patlamak üzere büyük ihtimalle. sıçtılar sıvıyorlar vs.
Mesaj tarihi:
Loex said:

ulan yerli araba yapılıyo ne güzel herkes tasarımına takmış kafayı azcık yapıcı olun piyasadaki birçok araba birbirine benziyo zaten düşük klansmanda


http://www.aa.com.tr/uploads/Contents/2015/10/13/thumbs_b_c_091bb3929d9205c28430b876c6da7be5.jpg

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/CADILLACBLS-3911_9.jpg

şu fotoların üzerine aynı şeyi söyleyebiliyorsan helal olsun. azıcık benzeme falan değil yani bu aynı mal çünkü. deseler ki bu gördüğünüz sadece placeholder, gerçeği bu değil sadece tanıtım amaçlı kullanıyoruz yine ok. ama tabi amaç aptalların gözün boyamak ve başarılı da oldu gibi duruyor
Mesaj tarihi:
Selam,

Motor+şanzıman ile gövde paralel yürütülebilir. Bunda bir gariplik yok; motor o şase+kaporta kombini için özel üretilmiyor. Üreticiler yaptıkları motorları değişik platformlarda kullanabiliyor sonuçta. Bu inşaat değil ki 'giriş katı pas geçip 1inci kattan başlayamazsın' kuralı işlesin.

Bunlar zaten Epsilion platformunun kullanım hakkını almışlar o yüzden argeye ihtiyaçları yok. Kaporta ve kabinde güncelleme yapacaklardır sadece.

Saygılar.
Mesaj tarihi:

Hacettepe yerli otomobili tanıttı. Manidar bir zamanda kapak gibi bir açıklama olmuş. :) Helal olsun valla...

https://www.facebook.com/HacettepeUniversitesiKurumsal/photos/a.185657724884076.38666.185204188262763/822339931215849/?type=3

Mesaj tarihi:
Fistan said:

önce şasi ve gövdeyi yapsinlar sonra motor şanzuman
bu nasıl bi ilerleyiş lan hiç mi kafa yok. yok gerçi bariz.


Iste mantikli olan once motoru dizayn etmek abi.

Dis dizayni parasiyla herhangi bir dizayn studyosuna yaptirtirsin. Ustune uretimi de fiata falan kaskallarsin iste.

Al sana yerli.

Ne istiyolar bu devirde abi ben anlamiyorum. Sifirdan fabrika mi kuracaklar debriyaj balatasi falan uretmek icin? Hedeflenen satis rakami yillik 5 milyon mu?

Cidden akil fikir amk.
Mesaj tarihi:
Esh said:

Fistan said:

önce şasi ve gövdeyi yapsinlar sonra motor şanzuman
bu nasıl bi ilerleyiş lan hiç mi kafa yok. yok gerçi bariz.


Iste mantikli olan once motoru dizayn etmek abi.

Dis dizayni parasiyla herhangi bir dizayn studyosuna yaptirtirsin. Ustune uretimi de fiata falan kaskallarsin iste.

Al sana yerli.

Ne istiyolar bu devirde abi ben anlamiyorum. Sifirdan fabrika mi kuracaklar debriyaj balatasi falan uretmek icin? Hedeflenen satis rakami yillik 5 milyon mu?

Cidden akil fikir amk.


Abicim motor heradle bir arabada en son tasarlanacak şey. En yüksek Arge masrafı olan compnent heralde.
Mesaj tarihi:
ben de onu diyorum işte
önce yerli bi şasi, gövde yapalım
içine reno meno bi motor koyalım bi yürütelim, dengesi, aerodinamiği, yol tutuşu vs kasalım
süspansiyon kasalım, fren sistemi kasalım ne bileyim
ondan sonra iyi güzel oldu dersek şanzumana geçelim en son motor yaparsin
Mesaj tarihi:
Fistan said:

ben de onu diyorum işte
önce yerli bi şasi, gövde yapalım
içine reno meno bi motor koyalım bi yürütelim, dengesi, aerodinamiği, yol tutuşu vs kasalım
süspansiyon kasalım, fren sistemi kasalım ne bileyim
ondan sonra iyi güzel oldu dersek şanzumana geçelim en son motor yaparsin


Bu kadar uğraşmaktansa o paraları üniversitelere verelim bırakalım arge kassınlar teknoloji satsınlar illa üretecez diye bişey yok... derken bi anda aklıma üniversitelerimiz geldi.. neyse...
Mesaj tarihi:
http://www.hurriyet.com.tr/isik-saab-9-3un-fikri-mulkiyet-haklarini-aldik-30320584

şu açıklamaları projenin itibarı sıfıra vurmadan önce yapsalarmış bir sorun olmayacakmış.

kamuflaja çok güvenmişler anlaşılan :)
×
×
  • Yeni Oluştur...