Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of the Storm [/join paticik]


DoruK

Öne çıkan mesajlar

https://www.youtube.com/watch?v=v5PPh7KEIBg&feature=push-sd&attr_tag=CYn23MKAP3sPGjdw-6
azmo maindim oyunda en zevk aldığım herolardan biriydi kendisi bunu görünce üzüldüm.
dengeli bişeyler yapalım derken niş özelliklerini bitirmişler. azmoyu o yüzden alıyoduk zaten o dengeli olması da iyi bir azmo oyuncusuna bakıyordu. gerektiği yerde götünü fighta sokup peel tanklık yapman gerekiyodu vs.
şimdi çorba gibi bişey yapmışlar.
acaba lvl 1 talentlarının damage outputa etkisi ne kadar merak ediyorum.
ben genelde lvl 10dan önce siege'ı rahat bitiriyodum bu da inanılmaz bi value veriyodu fightlarda ki yüzde 90 highest damage oluyordum oyunda.
taste of blood uzun oyunlarda inanılmaz keyifliydi ve 9 saniyede bir ulti atmak gibi hasar veriyodu ama situational işte.

o değilde dumbmodan'ı kaldırmışlar ona güldüm, E build neydi öyle ya oyundaki en düşük IQ ama bir o kadar da zevkli deneyimdir heralde.
stun olmayaran rakib varsa basıyosun e yi ölüyolardı :D
şimdi daha çok kalabalık fightlara girince patlamasından value almak için kullandırmak istemişler.
q'dan gelen dmg outputa göre ne kadar etkili olabileceğini görmeden bişey diyemeyiz gerçi. yoksa sırf patlasın diye kendini riske atamayacağın durumlar oluyor, geride beklemek daha iyi oluyor falan...

ama yine de dediğim gibi üzüldüm. ben ne raynora ne azmoya değişim istemeyenlerdendim. bazı şeyler öylece kalmalıydı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

azmo en cok oynadigim herolarimdan. uzun suredir mumkun oldugunca specialist almamaya calisiyorum fakat fatmodan ile gazlord guilty pleasure.

sieging wrath geldiginden beri, yani onceki rework, en cok winrate olan herolarimdan. sieging wrathi ortalama 5 dakikada bitiriyorsun. oyundaki belki de en kolay quest. baseline yapilacak quest aslinda. zira globe of annihilation kadar ekstra gerektirip, o ekstralarin yoklugunda underperform eden ability az.

bu rework cok iyi duruyor. yapilanlara tasarim ve denge acisindan itiraz edemedim. fakat reworkler blizzard icin en etkili denge yontemi. kendi sozleri. bu da nerf stick gibi rework stickle vurmaya benzemis.

sayilari gormeden isabetli konusmak zor. videodan kestirdigim kadariyla:

- laser build GG
- push heavily nerfed

globe belki yeni heroic ve talentlarla bir tik daha etkili olmustur. fakat BAKIN BURAYA GOMECEGIM demesi uzun mesafeden kimse yemeyecek demek. yani globe acisindan bile split nerflenmis oluyor.

alterac pass'i gorur gormez aklima gelen ilk sey azmo'nun nerflenecegiydi. objective'de sustain battle donerken bir yandan hem o sustain battle'da dengeleri degistirecek hem de splitle yikacak baska hero yok. harita enine uzun degil. mud ganki zorlastiriyor. keepler ekstra degerli. bu oyunda zamanlamalar hep boyle iyi ayarlanmis oluyor. sorsan tesaduf derler. yersen tesaduf.

---

raynor rework meh. guc olceginde epey yukselmistir. arada fenix de nerflenirse kesin 1st pick falan olur. banshee guzel olmus. tam BoE'lik. fakat o ben bunca zamandir beklenilen reworku o keyifsiz tutorial herosu kivamindan kurtarmalari icin kullanirlar diye dusunuyordum. blizz oyle dusunmemis. ben olsam adrenaline rush'a SC stimpack muamelesi yapardim. inspiration eski ETC aura gibi trait olurdu. saldim cayira mevlam kayira AA hero otesinde bir kontrol mumkundu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte dediğim gibi bazı heroları zoraki her şeyin içinde her haritada olsun diye uğraşmaktansa spesifik draftlara ve haritalara bırakmak daha güzeldi bence.
şimdi tamam anlıyorum adamları biraz daha her ortama uysun falan diye uğraşmışlar da o zaman "azmo" denen heronun karakteristiğinin bi özelliği kalmıyor sen gidiyorsun azmo adı altında başka bir heroya dönüştürüyorsun bir nevi. specialist mi tank mı dps mi ortaya karışık bir şeye çeviriyorsun falan. Baseline health'ini de düşürmüşler galiba fatmodanlık yapamıyorsun niye yakına sokuyosun zorla.
hani işte bir görsek etkisi nedir ne değildir daha net konuşuruz illaki de şu görüntüler bana bambaşka bir şeye dönüştürmeye çalışılmış hissi veriyor.

azmo dediğin cruise missile gibi uzaktan atar dengeleri değiştirirken şimdi o landing mark'ı yüzünden efekt zamanı hızlansın diye yakına sokman gerekecek heroyu çoğu zaman. bu da E'yi daha fazla kullanmaya ve yakın savaşa daha fazla katkı sağlamaya yönelik düşünülmüş belli. ama işte nerede kaldı o zaman azmodunk skinin havası.
3 sayı basketçisini turnikeye zorluyorlar resmen.

bir takım değişikler olsa mesela işte E'yi düzeltsinler sadece ok ama bu yapılan bana azmo keyfini baya bi düşürecek gibi geliyor.

varsa şayet landing time'ı düşürecek bi quest o zaman o direkt must olcaktır. bu haliyle üst seviye diamond ve üstü için kimse yemez o Q ballu. oldu olacak alex heali gibi yapsalarmış sfd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Senelerce Raynor rework ü bekleyenlere yazık oldu. "Aynı bokun sarısı" olmuş. Büyük ihtimalle öküz gibi dmg vurur ilk reworkde sonrasında nerflenince tekrar totorialdaki yerini alır.

Azmodan'ın oynayışını değiştirmek zaten ayrı bi salaklık. Abathur'un oynayışını değiştirmek gibi.

Uzun lafın kısası her ikisi de beni tatmin etmedi. Ellemeselermiş de olurmuş.

Bu arada bugün TSİ 19:00 da HGC EU başlıyor. Takım kadroları değişti hemen her takımda. İlk 2-3 hafta izlemesi keyifli olacaktır süpriz sonuçlar çıkabileceği için.

Türkçe Kanal: www.twitch.tv/akfon
İngilizce Kanal: www.twitch.tv/blizzheroes
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

maksatlari azmo'nun E ile ayni efektiflikle siege yapamamasi. kimsenin umrunda degil onun pvp effectivenessi. sabaha kadar channel ederek anca avanak avliyorsun.

su an meta daha da on duvar indirmek uzerine kurulu oldugu icin anlasilabilir bir geri vites. fakat specialistlerin siegeini nerflersen tozlu raflardaki yerlerini aliyorlar.

son iki senede metada efektif olarak yer bulmus tek specialist aslinda support olan medivh. HL bazinda birkac hero daha ekleyebilirsin fakat genel tablo TUZAK rol olmasi. sanirim blizzard vs AI spamleyen, QM spamleyen oyunculari kaale aldigi surece boyle devam edecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Malibu said:
Bu arada bugün TSİ 19:00 da HGC EU başlıyor. Takım kadroları değişti hemen her takımda. İlk 2-3 hafta izlemesi keyifli olacaktır süpriz sonuçlar çıkabileceği için.


ooo neler donmus...

https://esports.heroesofthestorm.com//en-us/news/21803620/the-final-rosters-for-hgc-phase-2

schwimpi'li fnatic'i, kore'de hongcono ve merryday'i tekrar izlemek sahane olacak. merryday <3
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

raynora gelen rework meh mi bir daha düşünelim

Stats

o Health from 1302 to 1450

o Regen from 2.71 -> 3.02

o Damage from 122 to 92

o Base range set to 6.5 (no longer trait driven)

o Scaling from 4 to 5%


Abilities

(New) Acquire Weak Point (Trait):

o Every 4th Basic Attack is empowered and deals an additional 125% damage to your target and splashes for 50% in a small area around your target (2.25 Radius)



Penetrating Round (Q):

o Damage from 240 to 220

o Mana cost from 60 to 50

o New functionality:

o Slows enemies movement speed by 20% for 2 seconds

o Knockback range is dependent on proximity to Raynor


Inspire (W):

o Cooldown from 10 to 12 seconds.

o New functionality: Reset your Basic Attack. You and all nearby Minions and Mercenaries gain 30% Attack Speed and 10% Movement Speed for 4 seconds.

Adrenaline Rush (E):

o Cooldown from 30 to 45 seconds, is now activatable.

o Mana cost from 0 to 75

o New functionality: Heal for 25% of your max Health over 1 second. Basic Attacks lower this cooldown by .5 second (double vs. Heroes)


Raynor’s Raider (R2):

o Health from 766 to 1000

o Damage from 31 to 24

o Attacks per Second from 0.8 to 2

o New functionality: Raynor gains a Banshee that flies by his side and auto-acquires his Basic Attack target. The Banshee can be killed which will start a 45-second cd before another is called down

o They gain 75 HPS when out of combat for 4 seconds


Talents


Level 1


o Seasoned Marksman: Removed

o Scouting Drone: Removed

o (New) Veteran Marksman (Trait): Quest: If an enemy Hero is hit with the empowered Acquire Weak Point attack, increase the bonus damage of Acquire Weak Spot by 0.75%

o (New) Ace In The Hole (Passive): You deal 35% more damage to enemy Heroes that are slowed or stunned

o (New) Exterminator (Passive): Increase your Basic Attack damage against Minions, Mercenaries

and Monsters by 50%. Increase this bonus to 100% if Inspire is active


Level 4


o Focused Attack: Removed


o Vigorous Assault: Removed


o Confident Aim: Removed


o Relentless Leader: Removed


o Fight Or Flight (E): ( Moved from Level 7)
New functionality: Lower the cooldown of Adrenaline Rush by 10 seconds. Activating it grants 25 Armor for 4 seconds


o (New) Behemoth Armor (Trait): Quest: Gain 250 Health. Increase this by 5 every time you hit a Hero with Acquire Weak Spot


o (New) Sustaining Rounds (Trait): Acquire Weak Spot attacks heal for 3% of your max health. This is increased to 6% against Heroes


Level 7

o Hamstring Shot: Removed


o Revolution Overdrive: Removed


o Puttin’ On A Clinic: Removed


o (New) Heavy Slugs (Active): Activate: Your next Penetrating Round has 30% increased range and increases the slow duration of Penetrating Round by 200% (30 second CD)


o (New) Fuel The Rush (W/E): While Inspire is active, increase Adrenaline Rush's cooldown bonus from Basic Attacks by 200%


o (New) Unstable Compound (Trait): Increase the area of effect of Acquire Weak Point by 15%. Enemies hit by it are slowed by 10% for 3 seconds




Level 13

o Giant Killer: Removed


o Double-Barreled: Removed


o Steel Resolve: Removed


o (New) Debilitating Rounds (Q/W): Decrease the cooldown of Penetrating Round by 3 seconds. While Inspire is active, the slow amount is increased by 100%


o (New) Rallying Cry (W): Increase the duration of Inspire by 1 second. All nearby Heroes gain 10% movement and attack speed for the duration.


o (New) Giddy-Up (W): Gain 10% movement and Mount Speed permanently. Increase Inspire’s Movement Speed bonus to 20%.



Level 16

o Executioner: Removed


o Cluster Round: Removed


o Bullseye: Removed


o Give Me More (E): (Moved from Level 1) New functionality: Increase the heal amount from Adrenaline rush by 50% and gain 1 additional attack range while Inspire is active


o (New) Bounty Hunter (Active): Acquire Weak Spot attacks that hit a Hero deal an additional 3% of a Heroes max health and grant you 10 Armor for 3 seconds. Activate: Your next Basic Attack is empowered with Acquire Weak Spot (40 second CD)


o (New) Paint Them Red (Q): Increase the damage of Penetrating Round by 50%. Heal for 100% of the damage it deals to Heroes


Level 20

o Scorched earth: Removed


o A Card To Play: Removed


o Nexus Frenzy: Removed


o (New) Indomitable Resolve (R1): Acquire Weak Spot attacks against Heroes lower the cooldown of Hyperion by 5 seconds. Casting Inspire grants 2 seconds of Unstoppable.


o (New) Dusk Wing (R2): Banshee Health, Damage, and leash range are increased by 100%. When killed, Inspire and Adrenaline Rush are activated for free.


o (New) Weak Spot Acquired (Trait): The primary target of your Acquire Weak Spot loses 25 Armor for 2 seconds


o (New) Execute (Passive): Increase your attack speed by 20%. Your Basic Attack damage is increased by 25% against targets below 50% Health
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

veya raynor rework meh denilen mesaji bir daha okuyalim:

arcane said:
raynor rework meh. guc olceginde epey yukselmistir. arada fenix de nerflenirse kesin 1st pick falan olur. banshee guzel olmus. tam BoE'lik. fakat o ben bunca zamandir beklenilen reworku o keyifsiz tutorial herosu kivamindan kurtarmalari icin kullanirlar diye dusunuyordum. blizz oyle dusunmemis. ben olsam adrenaline rush'a SC stimpack muamelesi yapardim. inspiration eski ETC aura gibi trait olurdu. saldim cayira mevlam kayira AA hero otesinde bir kontrol mumkundu.


glorified lane minion status'den, klavyede surat yuvarlamali oynanistan kurtulmanin yolu base kit degisiklikleri. base kit degisiklikleri raynor'i ACCESSIBLE tutmak icin limitli kalmis. mesela base kit degisikligi olmasa da banshee degisikligi oynanis sorunlarini gidermeye odakli bir adim.

lili de approchable, accessible tagleri nedeniyle benzer dertlerden muzdarip. oyunda bu statude birkac hero bulunmasi gerekiyor diye dusunenleri anliyorum fakat hemfikir degilim. tutorial basta olmak uzere deneyimsiz oyunculari etkileyecek ogeler gelistirilirse auto-aim lili ve benzer bayikliklara maruz kalmadigimiz bir nexus mumkun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok ben o postu tekrar okuduğum için yazdım zaten meh mi bir daha düşünelim diye.
beğendiğim için meh değil bana göre. hani meh neye göre kime göre. ulaşacağı yeri belirttiğin kısma yönelik bir şey demedim yani. bir takım şeylerini sevmişken meh olan kısmı daha açıklığa kavuştursan belki... herhalde heronun base karakter özelliklerini daha çok değiştirseler istiyosun, ben aksini istiyorum. aynısını azmo için de söylüyorum zaten.

bazı heroları metaya girer mi girmez mi diye düşünmüyorum oldukları yer ve kitlerinin neyi ifade ettiği üç aşağı beş yukarı ortada. o yüzden oh metaya/pro scene'e girdi tamam bu hero olmuş diye bi ayrıma sokmuyorum beğenirken.

beklentiyle alakalı demekki. bir heronun reworküyle pro metaya falan girmesini beklemekle benim istediğim çok farklı. gerçi bana kalsa en başta dediğim gibi hiç değişmese de olurdu ben öyle de seviyordum.
fakat şu haliyle de kendisinden istediğim şeylere gayet güzel yanıt verebilecek bi hero olarak devam etmekte.

ben bu tarz şeyleri taa ilk çıktığı zamandan beri aynı şekilde savunuyorum. eskiden beri raynor için tipik argümanlar sunuluyordu. yok işte daha iyisi varken niye raynor, ay ne kadar sıkıcı sağ klike basıyorum vs vs. hep dedim raynor öyle kötü bi hero değil nerede niye seçtiğinle alakalı bi durum diye. biraz da keyif almakla alakalı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet oynamasi daha keyifli, iyi kullandin mi katma deger alan seylerle degissin istiyorum.

banshee eskiden nasildi? iki tane saliyordun. retarget verebiliyordun. sal unut yerine kontrol edersen healingi sayesinde karli cikacagin, sustainine guc katacak bir heroic gelmis. bu yaklasimi obur abilitylere de yansitabilirler.

inspiration hakikaten trait tier bir abilitydi. lunara wisp'iyle birlikte utanc tablosuydu. ikisine de bir seyler yapiyorlar, yapacaklar. ama bunlar base kit icin bile zayif tasarimlar. halbuki bunlari trait yapsan belki de aa ne guzel trait denecek.

cok eski donemlerde raynorin sundugu seyler vardi. mesela giant killer assassinleri diye bir konsept vardi. % vuran fazla hero yoktu. mosh interrupt sayica azdi. o zaman bile ayni oyuncu valla, falstad vesaire aldi mi daha efektif oluyordu.

aradan iki sene gecti. hyperion buglaninca first pick olan bir raynor bile goruldu ama herhangi bir durumda daha efektif hale gelen bir raynor gorulmedi. cesitli metalarda hyper mobility, hyper carryler, dive, snowball hepsinde parlayan assassinler dizildi. dokunulmayan raynor daha da sacma sapan bir pick haline geldi. milletin draftinin icine sicmaktan keyif alinmadigi surece bunun keyifle alakasi yok.

GM seviyesinde raynor spamleyen, hayvan gibi winrate yapan eleman bile gordum (vasilisco). fakat hicbir mecrada hicbir zaman raynor icin benim comfort pickimdi'den ote bir arguman gormedim.

belki de yamadan sonra raynor yerine niye fenix aldin noobcake diyecegiz millete. kim bilir. fakat simdiye kadar bosuna alay konusu olmadi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet, banshee çok daha iyi duruma gelmiş. gerçi başkaları nasıl bilmiyorum ama sal unut tarzı banshee kullanmak baya noob işi. retargetin dışında combat dışına çekip tekrar saldırtabiliyosun falan bir nevi bait görevi de görüyordu.
aynı şeyi jaina water elemental için de söylebilirim. o kadar çok adam gördüm ki water element LUL çeken, hayır efektif kullanmayı bilmiyor adam geliyor laf ediyor. son zamanlardaki pro gamelere, streamerlara falan bakıyosun çoğu water elementale döndü o lul çekenlerin sayısı azaldı. insanlar biraz psikolojik olarak ezbere sırt dayamayı seviyolar. deneme yapmayı daha value alabilmeyi düşünebilmekten imtina ediyolar.
geçen sezon işte jaina water elementle yüzde 85 wr falan yapmıştım 35-40 oyunda falan. özellikle lvl 20 sonrası oluşan o burst damage ring buildin 2 katı falan. biz bunu discordda konuşmuştuk gerçi ace ile falan sen de vardın hatta beraber oynuyoduk.
şeyin tartışmasını yapmaya gerek yokta gerçi CC ulti daha viable falan. olabilir yani çok daha fazla işe yarayacağı durumlar olabiliyor ama neden diğeri çöp muamelesi yapmadan önce bi durup durum analizi yapmaya çalışılmıyor o saçma geliyor bana. neyse konu jaina değil de bağ kurmak isterken uzadı da uzadı.


alternatif konusunda zaten aynı şeyleri söylüyoruz yani. evet aynı görevi yerine getiren bir sürü daha viable hero var ve raynorı seçen adamın da argümanı bu tartışmada haksızsın raynor daha iyi demek değil. edindiğin tecrübeler neticesinde neyden daha iyi fayda sağlayabileceğini bilmek. raynorun şu anki haliyle bile ya acaba zamaında abuse mü etmişim demek için bu sezon 20 kere falan seçtim hl'de ki draftı sikmek değil duruma uyacağını düşündüğüm için ve en son %66 wr falandı. ben mesela hyperion bug'ı varken oyunu oynamıyodum hani oradan bi wr arttırdığım da söylenemez.

duruma göre iş yapıyor işte en azından benim oynadığım sahnede. derdim hiç bi zaman wannabe pro olmak değil gözümde de gm 50 olayım yok. geriye fayda sağlarken zevk alabileceğim şeyler kalıyor bu durumda raynorı beğeniyorum ben de.

yani aslında kıssadan hisse anlatmak istediğim bir şeylerden en yüksek değeri almaktan çok zevk ve tarz meselesi olduğu. bu tercihinle istediğin hedefe ulaşabiliyosan sorun yok. konuyu hgc seviyesine getirmeye o yüzden yanaşmıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

jaina su an en iyi assassinlerden. dikkatinizi cekerim mage degil assassin diyorum. hem mid season brawl'da hem de HL'de son zamanlarin yukselen degeri.

ring ve elemental ikisi de iyi heroicler. sirayla meta oluyorlar.

son zamanlarda burst oynandi mi farkli dinamiklerle oluyor. wombo combo yerine single pick ile 5v4 birakmak kovalaniyor. mesela regionallar oynanirken sirf ona abanan hanzo/tracer/ming vardi. sirf o sebeple tracer cok agir nerflendi. gerci pulse bomb'a dokunmadilar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hero League Matchmaking Changes
Ratings Rather Than Points
For Master and Grand Master players, the Master-level players they are matched with and against are now determined by skill rating, and rank points no longer play a role.
This should provide better experiences for players of very high skill levels who start playing later in a season.
These players’ games should have allies and opponents of more consistent skill levels, which also match their own.
Match Quality Restrictions and Notifications
Players below Master who have waited fewer than three minutes in queue will not be placed into any matches that are outside of the game quality restrictions that would have been used if the match had been formed around that player.
Players will now receive a notification in the UI when these quality restrictions are expanded in order to help them find a match more quickly.
Stricter Rank Difference Requirements
Master and Grand Master players will now only be matched with allies and opponents who are within 1 division of their own ranks. This means:
Master players can be matched with players who are either ranked Diamond 1 or Grand Master, but never both.
Grand Master players will not be matched with players below Masters.
This restriction will not loosen for players in Europe and North America. However, it can loosen for players in other regions after they have waited in queue for 1 hour.
Stricter Rating Differences
Master and Grand Master players now have narrower ranges of acceptable skill ratings for the players they are matched with. For example:
It is extremely unlikely that a top Grand Master player will be matched with a Master who is on the cusp of demotion to Diamond.
If a Master player is placed into a Grand Master game, it is because that player’s skill rating is very similar to that of the Grand Master players.
In this situation, the Master player’s ranked points have not yet caught up to their rating.
Return to Top



oyunu kimse oynamasin diye çok sağlam bi MMR getirmisler gene hayde cancernormk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Harika bir maç oldu. Özellikle Memekraft Valeera'nın hakkını verdi. Son zamanlarda Towers ve Sky haritalarında böyle taktik deneyen çok fazla takım ortaya çıktı.

Seri komple güzeldi ( 3-2 ) Granit Gaming yaptığı 2 transfer ile çok iyi hale geldi. Zealots da beklediğim gibi çöküş sürecinde.

Bugün vakti olan varsa akşam 21:00 gibi Method vs Fnatic maçı var izlemesi keyifli olabilir diye düşünüyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reddit'de abathur malf'i outhealladi denilince daha fazla rotation gank, single pick bekliyordum. tek tarafli bir mac bekliyordum. aba+samuro fort cheese bekliyordum. hic bekledigim gibi bir mac donmemis:

https://www.twitch.tv/videos/281994122

zealots macro'da fazla one gecmelerine izin vermemis hatta onde olduklari kisim bile var. late game samuro devreye girince son virajlarda hep bir adim geride kalmislar. bu sartlarda sadece bir adim geride kalmak bile iyi aslinda.

standart EU frontline eritmecesi donmus ve granit bu isi cok iyi kotarmis. devamli vision sahibi olunca tamamen kendi sartlarinda TF'a girmeyi garantilemisler. void ile basladiklarina mutlaka en azindan bir rakibi istisnasiz eritmisler.

yrel olur da ult basabilirse 50-60%+ HP dolduracak burst var. fakat valeera vs. yrel adeta onceki metalardaki dehaka vs. tyrael gibi olmus.

zealots'in yeni tanki kimdir, nedir bilmiyorum. quacknix'i shotcaller olarak da kullaniyor olabilirler. zamana ihtiyaclari olduklari kesin. yakin tarihte region top 2'da yer bulurlarsa supriz olur. evi arabayi satip cris'e yatiracaklari, hanzo/tracer meta benzeri bir durumun yakin tarihte tekrarlanacagini sanmiyorum.

boyle maclarin bu haritada daha sik denk gelmesi tesaduf degil. towers of doom tasariminda kimlerin emegi gectiyse bravo. oyunun standartlarindan uzaklasilmasina ragmen bu kadar iyi kotarilmasi takdirlik is. ilk gununde de cok iyiydi, hala cok iyi (tu)(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

azmonun yeni haliyle oynadım. çok detaya girmeden şunu söyliyim, eski stilini hafif kaybetmiş düşündüğm gibi daha çok close fightlara yöneltiyor ama en son ptr'da globe speedi artırmışlar o yüzden o ilk announcementtaki bakın buraya atıyorum olayı yok gibi bişey. sırf onu bile düzenlemeleri baya iyi toparlamış yani.

build diversity pek yok gibi bişey artık, hani aynı hedefe hangi yoldan gideceğini seçiyorsun o kadar.
dumbsplit kafası bitmiş zaten.

tek hoşuma gitmeyen şey şu an globe questinin 400 rakamına ulaşmadan Q damage'in eskisi kadar oturtmalı vuramaması. Misal eskiden siege'i 10dan önce bitirip R ile çılgın atıyoduk ama şimdi q+e yi ya da AA vuruşunu da araya sıkıştırmak gerekiyor ki eskiye denk bi hasarı yakalayabilesin. Zaten R %75'den 50'ye düşmüş olması da bi hayli etkiliyo dmg outputu.
Şişkoluğu/hp da azaltmışlar o dikkatimi çekti ama çok da göze batmıyor.

Overall ben eskisini daha çok seviyodum ama fena hero olmamış oynarım hala.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

azmodunk post

200'u toplamak sieging wrath bitirmekten epey zor. uzerine pool nerf. isler yaver gitse bile early game dunking her turlu daha zayif. fakat late game cok daha kuvvetli. ama iste orada da bir nazeebo'luk soz konusu. hos bir sey degil slotu specialiste harcayip sonra 'beyler dayanin geliyorum 20dk'ya' cekmek.

deminki macta dk14 gibi 400'ledim. towers of doom. gluttony. ama boyle mac kac kerede bir denk gelir?

hizli laser, globe build ile (artik herkes globe build ve laser build diye bir sey kalmadi emenike sdfg) tower indirmek icin muhtesem. onceden bu kadar hizli indirmek icin lane'i kazanmak veya unattended olmasi gerekiyordu.

demon warrior daha kuvvetli gibi geldi bana. reddit'e matematigini koysalar da baksak. winrate falan bekliyor kesin eleman ahah.

oynamasi cok daha eglenceli bir hero olmus. gruplar icin tekrar stacking stratejileri net geri doner. fakat sokaktaki vatandas icin early game nerfleri sikinti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lvl 1 Wrath şuan en viable olanı gibi duruyo. draft farketmeksiniz en hızlı maksimize edilebilecek olanı o çünkü ama globe range o kadar az oluyo ki insanın lvl1'de greed'e veresi geliyo hep. yüzde 20 range ve tam spec kafası oluyo.
Gluttony cdr vermesi kağıt üzerinde çok tatlı da pratikte ne kadar etkili olabilir bilmiyorum. oradan gelecek cdr yerine wrathin bonuslarıyla close fightta zaten daha fazlasını çıkarıyosun hani...

demonların artısını trait ile dengelemişler ki bu yine full map controlden ödün verdiriyo adama. o yüzden Lvl 4 kritik baya, mape göre seçmek en iyisi olur aralarında öne çıkan bi seçenek yok gibi.

bunnarın dışında e üzerine bi iki deneme yaptım, çok tatlı oyun stili çıkarılıyo aslında ama getiri/götürü dengesine baktığında sanki hala globe üstüne oynamak avantaj gibi.
Hani lvl1de wrath gitmiyosan e üzerine 1-2 talent basabiliyosun patlaması vs snowballarda çok tatlı. wrath gidiyosan zaten el mahkum aa vurcan.

şu an fazlasıyla abuse ediliyo gibi gördüm ben. bakmadım gerçi ama winrate yüksek çıkarsa gereksiz yere nerflerler diye bi şüphem yok değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...