Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

booking.com soru


Dark_Soul

Öne çıkan mesajlar

Rerore said:

tamm öne sayfa da çıksın da
ben booking de ya haritadaki yerinden bakıyorum
ya da puan sıralaması yapıyorum


Teyzeler amcalar akilli siralama kullaniyo abi. Bilmiyolar puana gore dizmeyi.

Puana gore bi diziyo , olay bambaska. Onda bile ilk iki hilton kuum falan. Puani benden az olsa bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

var tabi hilton mesela global anlaşmalı o yüzden %17 nin üzerine çıkmıyor komisyon
ama dedeman da %23

booking'de çalışan arkadaşlarım çok. Şu anda amaçları küçük oteller pansiyonlar apartlar.
Hali hazırda çok iyi kazanıyorlar otellerden.

ama mesela biz de kongre tarihlerinde booking.com u kapatıyoruz oda vermiyoruz ya da grup geldi gruba kitledik 150€ ama booking hala 100€ dan satıyor booking fiyatlarını çekiyoruz yukarı.
tabi sadece booking değil kayak.com dan hepsine kadar.

asıl bi de trivago, hotelspro boyutu falan var işin. onlarda booking.com dan expedia.com dan en ucuzu çekip kullanıcıya gönderiyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rezervasyonunuzu booking veya başka büyük bir acentadan yapın abi yoksa dandik odayı kakalarlar genelde, sikko oda dayadıklarında alo diyebileceğiniz bir mecra olmalı

ben otelciyim ve en iyi oda blokajlarını genelde booking misafirlerine veriyoruz, kötü booking reviewı almaktan kaçınır büyük oteller genelde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

booking aşırı faydalı bişiy. her türlü fayda sağlıyor size. zararını asla bulamazsınız. Genius üyeliği hakkını kazandım. indirim olan otellerden %10 daha indirim almak çok da tatlı oluyor.

fakat şöyle bir bilgi vereyim size. oldu ki otel size yalan yanlış bir oda verdi. daha sonra da dedi ki başka odamız yok. sakın ola ki otelle anlaşıp yok biz gidiyoz başka otele demeyin.
otel gıcıklık yapıp bizde rezervasyon yaptınız ama kalmadınız paramızı isteriz diyebiliyor.

böyle durumları önlemek için:
1- hemen booking.com'u arayın.
2- bookingi arayamıyorsanız odanın resimlerini çekin. Size söz verilen şeylerin olmadığını ispatlayan türden...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet arkadaşlar ets ve otel ile görüşmem sonucunda istediğimiz odadan , gideceğimiz tarihlerde nasıl olduysa 1 adet yer boşalmış! Burayı aldık.

Şimdi ben booking.com'dan yaptığım rezervi nasıl geri çekebilirim , amele gibi iadesiz seçeneğini seçtim, bu arada gidişimize 9 gün var.Booking.com u arayıp rica mi edeyim direk otelle mi görüşeyim?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Al iste nefret ettigim cakal turk musteri sdfg

Abi iadesiz = iadesiz.

Ama o kadar agliyosunuz ki telefonda, goreb de cocugunuzu tanrilara kurban ettiniz sanir.

Birader madem policy e bakmayacaksin , o zaman "sirf 50 lira ucuz olsun diye" non refund secenegini kullanmayacaksin.

Ara oteli bi ihtimal iptal ederler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dark_Soul said:

Yav vereyim aradaki farkı epi topu 100 lira bile değil iadeli ile iadesiz farkı, ben dikkatsizlikten sinirle yaptım rezervi, aradaki 100 lira farkdan değil,daha gidişimize 9 gün var.

Oteli ariyim en iyisi odayı aldık şu tarihlerde diye , onlar halletsin booking.com kısmını.


booking ile görüş. otel bookinge hizmet satıyor. sen bookingden hizmet alıyorsun. muhatabın booking.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bookingden almadım çünkü güvenemedim açıkcası otele , yöneticileri biraz çakala benziyor , gittiğimizde oda vs ile ilgili bir sorun olursa ets çalışanına söylerim diye düşündüm oteldeki.

Bu arada aradım booking.com'u otelle irtibata geçip ücretsiz iptal sağladılar , ödeme dışında otelin keyfi şekilde rezervasyonu iptal etmesi halinde neler yaptıklarını anlattılar , baya tatmin oldum :=) ,resmen öttürüyorlarmış oteli , birdahaki oteli kesin burdan seçerim artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Doğru cevabı vermişler zaten topiğin başlarında.
Ben çoooook uzun zamandır genuis'um bookingde. 250ye yakın da rezervasyonum mevcut. Bookingin kudreti acayip. En ücra köşedeki otele bile gitsek, booking artık bunlara ne yazyorsa, kral muamelesi yapıyorlar. Şimdi diyebilirsiniz "Sana öyle geliyordur" da, adamlar rezervasyon kağıdını eline alınca direk surat değişiyor, tavır ekstra göze çarpıyor yani, oradan anlıyosun. Bana ve biçok bu şekilde dehabı olanlara uyguladıkları erken check-in geç check-out ayrıcalıkları, gizli fırsatlar, ekstra indirimler de cabası.

Verilmeyecek odayı veriyorlar, ekstra isteklerimizi "hay hay" çekip hallediyorlar. En son misal Kıbrısta harika bi otelde kaldık 3 kişi, abi odadaki yataklardan birini beğenmedik. Adamlar ertesi gün family room verdi ortadan kapıyla bağlı. Üçümüz de double yatakta yattık, ayrı banyolar vs lol.


Yaklaşık 5-10 kere normalde iptal ettiğimizde ücret ödeyeceğimiz bookingi araya girip hallettiler cezasız felan. Daha çok yazacak şey var da, herhalde ana fikri çıkarmışsınızdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

booking.com <3

daha geçen ay çeşme'ye rez yaptırdım, gittik otelin kapısına, otel yeni açılmış, adam da mal biraz herhalde, booking.com'a verdiği mail adresine mi bakmamış neymiş, bizi görünce şaşırdı, haberi yokmuş geleceğimizden. booking.com rezervasyonumuzu söyleyince ayırttığımız fakir odasından kalmadığı için suit açtı bi güzel, oooh çatır çatır kaldık netekim.

nasıl yemeksepeti mal restoranlarla muhatap olma gerekliliğini sıfırlıyorsa, booking.com da mal otellerle muhatap olma gerekliliğini sıfırlıyor. hastasıyım. oteli aaramayın, booking.com'u arayın, onlar çözsünler. oh.

bi tek dikkat noktası:
rezervasyon için kullandığınız kredi kartının limitinin yeterli olduğuna dikkat edin. aylar önce hepimiz için bir arkadaş rez yaptırmıştı bi otele, gitme tarihi yaklaşırken verdiği kredi kartının limiti dolmuş arada, bi tane uyarı maili atmışlar, sonra da kız daha maili görmeden 24 saat içinde cart diye düşürmüşler rezeryasyonu. son ana kaldığımız için boru gibi kiralık ev parası ödedik o yüzden. aman diyim.

ondan gayrı mis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...