Jump to content
Editor

Istanbul Yeni Kamera Izleme Sistemleri

Öne çıkan mesajlar

§ 25 Haz 2015, 13:59
Yıllarca süren çalışmalarımız sonucunda özel şirketleri düşünürken birden büyük bir işe giriştik, İstanbul büyükşehir ve Emniyetle anlaşma imzaladık...

Şuan için herhangi bir gizliliği olmadığı için açıklamakta sorun görmüyorum.

Tüm istanbul kameraları bizim sistemimiz ile check edip analizlerini yapacağız bu analizler FaceID ve ActionPredict analizlerinide içeriyor.

Yani bununla beraber tüm kameraları bir sistemde toplayarak, şuana kadar manual olarak inceledikleri videoları biz bir kişinin nerdeymiş nere gitmiş anında çıkartabileceğiz. Bunun yanı sıra silahlı bireyleri anında testpit edebiliyoruz bunları da tagleyeceğiz.

Yani örnek vermek gerekirse; eğer bir dükkanı soyacaksanız bizim BIGDATA AI bunu farkediyor, bizde bunu polise bildirip "bakın bu adam dükkanı soyabilir dikkat edin" diyebilecegiz. Yada yüzünüze maske taktınız hemen polise bildircez maskeli var diye.
Birçok yerde bu yüzden UHD kamera değişikliğine gidecez.

Tüm patileri izlicem artık kaçamazsınız NIHAHA asklfasjlkfas
şaka bi yana kısacası GG no RMK diyebilirim istanbul halkı için :)
darısı Anakara büyükşehire.

Ayrıca devlet daireleri için de konuşmaktayız direkt kimlik testipi yapılan yüz tanıma istiyorlar henüz sonuçlandırmadık.

Bigdata AI miz ile gurur duyuyoruz!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:02
siz kimsiniz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:02
Ahahahahahhahahhaahahahhs

First fak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:03
CabukEMNIYET

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:04
AGAHDJHFLAL

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:05
person of interest değil mi bu ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:07
1080p FullHD. UHD kamera görüntülerini hangi datacenter'da depolayacaklarmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:09
;) orasını karıştırma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:09
1080p değil 2k kayıt tutulacak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:11
Direk minority report gibi lan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:12
hayırlı olsun abi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:12
BIGDATA AI dedigin sey ne? kendi custom bi yaziliminiz mi, port mu ettiniz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:13
Editor yapti olacak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:14
bu işi becerse becerse editor becerirdi zaten

patinin gurur kaynağı!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:18
şirket mi6 galiba

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:24
reyou said:

BIGDATA AI dedigin sey ne? kendi custom bi yaziliminiz mi, port mu ettiniz?



AI analizi bizim yazılımımız bigdata diyoruz çünkü bigdata teknolojisi kullanıyoruz başkatürlü işlem gücü yetersiz oluyor normal serverlarla olmuyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:25
çabukvpn yeterli olacaktır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:26
paticikten böyle işler yapan saygıdeğer insanlar çıkmasına seviniyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:28
Bigdata teknolojisi kullaniyoruz cunku normal server yeterli olmuyor ne demek ya? En cok bunu merak ettim su yazilanlar icinde.

Terminolojiden cikip da teknolojiye ne ara gelmis bi anlatsaniza bi aydinlatsaniza beni.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:30
di hemen nasıl kıskanmış ya...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:30
oh be artık sokaklarda rahat nefes alabileceğiz. teşekkürler çabuk company

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:32
bıngıldak, seriye bağlamış. çotaçot ilerliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:33
ilacı kesmiş yine

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:39
aşk olsun, imajı neden uçurdunuz

gerçekten çabuk diye bir şirket mi vardı asdasdasd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2015, 14:40
Editor said:

reyou said:

BIGDATA AI dedigin sey ne? kendi custom bi yaziliminiz mi, port mu ettiniz?



AI analizi bizim yazılımımız bigdata diyoruz çünkü bigdata teknolojisi kullanıyoruz başkatürlü işlem gücü yetersiz oluyor normal serverlarla olmuyor


nasil egitceksiniz peki yaziliminizi? machine learning den bahsediyoruz sanirim?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...