paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Selam, Her türlü marka/model çeşitliliği için 205/55R16 diyorum :) Saygılar.
Esau Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Arkadaslar tesekkur ederim, ben Leon'u secmeye karar verdim. Ama farkli modellere bakmaya devam edecegim.
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 bu arada fistan baktımda mazdanın falan fabia veya ibiza gibi düşük hacimli vesiyonları yok. Yine en ucuz 2 araba fabia ve ibiza yani.
ginaly Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 o paraya sana leon sc vereyim 1.6 dizel otomatik 17 jant. ha 39k km'de. ama HATASIZ.
Shaklaban Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 iç malzeme kalitesi daha iyi olsun istiyorsan golflere de bakabilirsin. aradaki fiyat farkına değmez diyorsan leon al. türkiye şartlarında mazda 3 alınmaz bence.
Esau Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 bence Turkiye sartlari hikaye. Su an is durumuma guvensem ve biraz daha param olsa direk Mazda 3 otomatik alir gecerdim ama iste her sey ekonomi.
ginaly Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 ginaly said: o paraya sana leon sc vereyim 1.6 dizel otomatik 17 jant. ha 39k km'de. ama HATASIZ.
Esau Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Sagol ama ilk arabam sifir olsun diyorum. Mazda 3`un olsaydi ama gormeye gelebilirdim. :)
DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 paramecium said: Selam, DSG'nin o sorunlu serisi kalktı, bitti gitti. Eğer aracı sipariş ederken çok fazla custom etmeyeceksen 1 yaşında Leon bak. Bırak değer kaybını alacağın kişi yaşamış olsun :P Saygılar.hangi serisiydi bu? 2. El alirken dikkat edelim
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Selam, Mümkün mertebe 2012 yılı öncesi almamak gerekli. Model yılından ziyade trafiğe çıkış tarihini referans al; o dönemde takvim yılından önce değişiyordu model yılı yanılmıyorsam. Saygılar.
DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Cok sagol. Garanti oldun 2013 yapayim onu ben :)
Rerore Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 ginaly said: ginaly said: o paraya sana leon sc vereyim 1.6 dizel otomatik 17 jant. ha 39k km'de. ama HATASIZ. ne alcan yerine
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Ite kaka giden arabaya ne merakli milletimiz varmis ya sdfsd Kanser olmuyo musunuz abi hantal araclarla?
Shaklaban Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2015 o paraya ne alacak ki ötv varken başka. ya 2. el döküntü çok yakan yüksek motorlu bişey, ya da sıfır bu tarz arabalar işte.
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 araba zaten hantal bir araç ki? eşya taşısın, 3-4 kişi bi yere götürebilsin. 100k para da versem araba hantal. İte kaka gidio
Ninlempis Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 paramecium said: Selam, DSG'nin o sorunlu serisi kalktı, bitti gitti. Hocam bu olay için bir referans var mı? yoksa piyasadaki şikayet oranı azlığına göre mi bu sonucu çıkardın. Skoda'ya gittiğimde oradaki temsilci 2015 hiçbir DSG'li Skoda'da böyle bir problem olmadığını belirtti ki 5 aylık araçta ne gibi sorun görülebilir zaten. DSG istiyorum ama tedirginim :)
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 kör topal gidersin işte dsg ile. sorun çıkarmazda, ilk arabansa ilk kullanacagın otomatik arabaysa fark etmessın zaten. heee böle oluomus dersın
ginaly Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 ben 2013 üretim ile 39k'dayım, dsg'de sorunum yok. amaaa, arkadaş 2007 passat almıştı, geçen ay dsg'nin kenarına 9 bin TL sıkışmış.
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 işte böyle böyle aldı seatı skodayı woswos
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2015 Selam, DQ200 serisinde hata vardı diye biliyorum; kuru tip, 7 ileri olan model. DQ250 modelinde de sorun yaşadılar; ıslak tip, 6 ileri. Ama buradaki sorun sentetik yapın buharlaşması sonucu kısa devreye neden olmasıydı. Sorun en çok soyğun trafikte ve sıcak iklimde daha belirgin oldu. Bunu da sentetik yağı, mineral yağ ile değiştirerek çözüm bulundu. ADAC'dan geri çağırmalara bakabilirsin model bazında :) Saygılar.
sunthewhich Mesaj tarihi: Haziran 2, 2015 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2015 paramecium said: Selam, Ben vitesi boşa alarak bekleyen biri değilimdir; devamlı 1.viteste ve ayak debriyajda beklerim. Ama geçen gün resmen düğmeden kapattım! Nefret ettim araç kullanmaktan. 'Otomatik olacak lan bir sonraki aracım' diye kinlendim falan :P Saygılar. Abi şu olay zararlı değil mi ? Ben %90 otomatik araç kullandım, arada düz vites kullanmam gerekiyor duruma göre. Ne yapacağımı şaşırıyorum E5'de. Sürekli boş-1-boş-1-boş-1-...... böyle gidiyorum. Debriyaj'a kaç saniye kadar basılı tutma opsiyonum var ? Var mı bu işin matematiği ?
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 2, 2015 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2015 Selam, 'Ayak debriyajda' derken vitesi boşa almak yerine devamlı olarak debriyaja basılı tuttum demek istedim. Debriyaj pedalı hidrolik hidrolik veya havalı olduğu için senin pedal üstündeki en ufak bir bekletme kuvvetin, diğer tarafa x10 veya x20 falan oluyor. Böyle olunca da güç aktarımı esnasında balata ile ayna arasındaki basınç azalıyor ve ister istemez sıyırmalar yaşanabiliyor. Bu da balatanın ömründen götürüyor. Kavramada tutmak=balata katliamı Ama çoğu zaman rampa çıkarken veya ufak ufak ilerleyip sağdan soldan araç önümüze sokulmasın diye kastığımızda bu işi yapıyor oluyoruz. Aşırı durumlarda zaten koku bunu belli ediyor :P Saygılar.
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2016 abi onu ben de çok yapıyorum trafikte mecbur kaldığım için. ama yavaştan sertleşmeye başladı debriyaj. kısayım bari.
Öne çıkan mesajlar