Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ultima Online - An Corp


Certhas

Öne çıkan mesajlar



~~ 0 ~~


17 Ocak'ta hayata geçmiş olan UO sunucusu An Corp. IPY2 nin halefi.

http://www.uoancorp.com/

* binek yok, lbr ile gelen ve aos ile doruk noktasına çıkan özel silahlar yok.
* guildler experience kazanıyor ve level atladıkça yetenek kazanıyor.
* krallık sistemi var, kasabalar çeşitli bufflar elde ediyor.
* ekosistem var, buna göre spawnlar değişim gösterebiliyor.
* çeşitli boyalar var(neon renkleri yok) bunlarla oyuncular kendi vücutlarını boyayabiliyor.
* paladinlik var.
* klasik evler ve tasarlanabilir evler var.

~~ 0 ~~


skill gelişimi bölgelere göre değişiklik gösteriyor. örneğin kent meydanı yakınlarında craft skilleri daha fazla artış gösteriyor ancak milis birliğine üye değilseniz kişisel evlerde daha az skill geliyor.

power hour sistemi ilk çıktığı şekilde çalışıyor. 22 saatte bir kere ph başlıyor ve bitene kadar skill gelişimi daha hızlı oluyor.

üç farklı skill scrollu var. bronze 0,1-silver 0,2-gold 0,3 yetenek geliştiriyor. kullandığınız yetenek düşükse ve savaştığınız yaratık güçlüyse buna göre skill scroll düşme şansı daha fazla.

Oyun içinde achievement sistemi ve dailyler bulunuyor. Bunlar craft, pve, pvp veya exploration olarak değişiklik gösteriyor.





Yetenekli(master ve grandmaster) zanaatkarlar dailyleri yaptıkça rare eşya üretebilme şansları var.

~~ 0 ~~


Krallık sistemiyle Britannia'yı yönetmek mümkün. Her ay yapılan oylama sonucu bir kişi kral seçiliyor. Kraliyet hazinesini arttırıp, şehirlere daha fazla koruma sağlayabiliyor, şehirlerde yapılan ticarette alınacak vergi oranını ayarlayabiliyor, şehir bonuslarını(crafting, gathering, adventuring vs.) ayarlıyor, hazineden parayı zimmetine geçirebiliyor, şehirde yaşayan birisi sürgün edebiliyor veya sürgündeki birisini affedebiliyor.



~~ 0 ~~


Kasabalar arasında savaş olabiliyor. Kasabalar, diğer kasaba milisleri tarafından işgal edilebiliyor. Diğer kasabalar üstünde hakimiyet sağladıkça rank artıyor ve bununla birlikte çeşitli ödüller geliyor. Kasabaların da kendi hazineleri var ve bunlarla diğer oyuncular kiralanarak kendi saflarına çekilebiliyor veya koruyucu duvarlar ve çeşitli tesisler inşaa edilebiliyor. Politika burada önem kazanıyor çünkü kasabanın yöneticisi, askeri yönden güçsüz olsa bile diğer kasabalarla müttefik olabilirse daha yükselip hazinesini güçlendirip kasabayı daha dayanıklı hale getirmesi mümkün.

~~ 0 ~~


Oyuncular kendi zindanlarını(the mighty quest for epic loot gibi) tasarlayabiliyorlar. Tuzakları, yaratıkları ve zindanın dizaynı ile eşsiz zindanlar meydana geliyor.

Daha detaylı bilgi için:http://www.uoancorp.com/wiki/index.php/Portals:_Dungeon_Building

~~ 0 ~~


Pokémon tarzında petleri savaştırmak mümkün. İki oyuncu pet arenasından buluşup petlerini savaştırıyor ve kimin petinin daha güçlü olduğu ortaya çıkıyor.






~~ 0 ~~



Pve konusunda gelişim var. Mini şampiyonlar bulunuyor, normal yaratıklardan daha kuvvetli rare yaratıklar daha zor ama daha iyi loot veriyor. Rare yaratıkları öldürmek achievementları tamamlamayı da sağlıyor. Yaratıkların AI ları daha önce hiçbir UO sunucusunda olmadığı ölçüde geliştirilmiş. Koridorlarda gezinebiliyorlar ve etraflarında engel olduğunu bilerek takılmadan devam ediyorlar. Stealth olmuş canlılar ayak izi bırakabiliyorlar ama bu yerlerini belirlemek için kesin kanıt oluşturmuyor. Sizi gördüğünde backstab atmak için durabilir veya arkadan yaklaşmaya çalışabilir.


~~ 0 ~~


Korsan olunabiliyor. Gemiler inşaa edildikten sonra denizlere açılmak mümkün. Her gemininin avantajı ve dezavantajı var. Gemiler upgrade edilebiliyor. Gemide kullanılan topların türleri var ve bunların da kendi içinde olumlu ve olumsuz yönleri var.




~~ 0 ~~



Battleground ve Arenalar bulunuyor. Battlegroundda iki farklı mod var; Siege ve CTF. Siegede iki düşman takımdan birisi kralı koruyor, öbürü ise saldırıyor. Bu haritada bulunan duvarlar ve kapılar kuşatma silahları ile yıkılabiliyor.



CTF ise klasik bayrak oyunu. Karşı takımın kampından bayrağını çalmak ve kendi bayrağını korumak üzerine kurulu.

Arena v1, 2v2, 3v3 Order/Chaos olarak ranked ve unranked olarak ayrılmış. Her sezon bitiminde puanlar sıfırlanıyor.


~~ 0 ~~


Sunucu yeni olduğu için yakın zamanda başlayacak olan bir hikaye bulunuyor.

http://www.uoancorp.com/index.php/news/192-the-rebellion
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

takılma gibi bir sorun yok. dün gece oynadım ve en beğendiğim konu nblda warriorları mahveden bandaj sisteminin burada iyi çalışması. gerçi herşey iyi çalışıyor mfnin bloğu, swnin bleed bonusu vb. runuo kesinlikle daha iyi bu konuda artık eminim. yaratık kesince içinden skill scroll çıktığı için oyuncular afk box yapmak yerine etrafa dağılmış, o sistemi de beğendim. buc's tarafları da eski nbl gibi minoc aşağısında geçit var, cove a giderken gördüm mesken tutmuşlar oraları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sphere'e alisanlar icin bunun pvpsi bambaska bu arada. bir de psikopat gibi 10 yildir ara vermeden oynayan tipler var pvpci. yok ediyorlar.

en son boyleydi daha dogrusu ipyde de rel porda da.
anca guildle beraber kalabalik aksiyonda is yapiyodum ben. ya da stealth charla firsat kolluyordum milletin pesinde dolanip
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...