Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #2


Norak

Öne çıkan mesajlar

İkisine de evet, çok genericti stronghold. Fakat benim en büyük hayal kırıklığım companionlar. Durance hadi bi yere kadara, grieving motherlı ikinci oyunumda da çok ilerleyemedim, ama questlere falan reaktiviteleri çok az. Resmen hiraviasla dozens görevinde engwithan ruinlerden silah çalıyorsun ağzını açmıyor falan beklediğimin çook gerisinde kaldı companionlar. Umarım xpacte düzeltirler

Bide multi lazım ya bu oyuna. Keyifli olurdu akşamları baldur gibi atması
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

stronghold tamamen yük gibi hissettirdi. missiondı savunmasıydı inşasıydı hiçbir şeyiyle uğraşmaktan keyif almadım. brighthollow'da bi rest çekmek için iki loadscreen görmek zorunda kalmak hele çok feci. bir yerden sonra onunla mı uğraşıcam diyip camp bastım hep.

itemlar çok generic statlara sahip. isim koyduğun magical bir zahmet enchantlanmış vendor itemdan iyi olsun be sdf. bir de uğraşıp hikaye yazmışlar altına. bi de qualitysi yüksek itemların early game baba yadigarlarını ezmesi engwithian icatlarından büyük insanlık ayıbı bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.04le baya bi düzelme oldu bende loadlarda.

Codex reviewlardan ilki gelmiş, yerin dibine sokmuşlar lel

http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9867

said:
The #1 example of everything that is wrong with this game’s dungeons is probably the Endless Paths of Od Nua, aka the Kickstarter “megadungeon”, complete with 15 floors of content. This entire dungeon could be completely scrapped or repurposed and the game would only be better for it. Simply put, it is very obvious that its designers have never played any Ultima Underworld game or Arx Fatalis. The Deep Roads Endless Paths are just a series of banal fights that stretch on for 15 floors straight. They didn’t even bother to put in an obligatory full-puzzle level, or an actually believable underground society/ecology (there are only scraps of this, and most of the stuff that is in simply makes no sense). You first fight copypasted kobolds, then copypasted oozes/trolls/beetles, then copypasted undead, then copypasted spiders and finally copypasted golems, from start to friggin’ finish. Only the final two levels are worth a damn.


http://www.rpgcodex.net/gallery/12611.jpg

Haklı eleştiriler yok değil ama standart codex baya bi abartı var. Özellikle karakter sistemi ve combat mekanikleri eleştirilerine katılmıyorum, hikaye de bahsettiği kadar "bland" değil, ama reactivity eksikliği özellikle eski obsidian oyunlarıyla karşılaştırınca çok göze batıyor.

said:
Somewhere at Obsidian’s HQ, a concerned designer called for an audience with his superior...
'Mr Sawyer, the players will try to rest for free all the time at the keep, especially once they build all them sweet buff buildings, what do we do?'
Josh Sawyer clasped his hands in deep thought and let out a quiet hum.
'Yes, certainly a problem, Mr Cain... But the solution is as simple as it is balanced. Put it behind four loading screens, Mr Cain. Let there be no fun in resting at the keep.'
'Your command is my wish, Mr Sawyer', Tim Cain nodded stoically and left the room to procure all the annoyances he could safely get away with, giggling in anticipation.


http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/titles/NoFunAllowed.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

niye saveleri silince hızlanması gibi birşey olsun var mı resmi bi açıklama? çok saçma değil mi? ssd'de bile yavaş bu arada. abiler zaten loadu geçin quicksave quick değil sdfds.


endless paths'de dandini yer çok, copy/paste çok. malum megadancın. ama o kadar itin götüne sokulacak kadar kötü bi mekan değil. 10 katta da aynı etkiyi yaparmış ona katılırım.

puzzle sucks. obligatory diye koymak hele of of. olmuyor işte CRPG'de aynı tadı yakalamak zor. çok iyi fikri olan yapsın tabii.

hikaye gayet güzeldi bence. oradaki sorunun companionların etkileşim yetersizliği veya kendi questlerinin dandikliği / oyuna birşey katmaması. aloth mesela ana hikayeye paralel olmasına rağmen iki diyalogdan öteye gitmiyor.

ama şunu net söyleyeyim babs. sawyerda gayet güzel fikirler var ama gel hacı komple sen yap denilecek adam değil. bazı şeylerin karar süzgeçlerine takılıp oyunda yerini bulamaması lazımdı.

megadungeondı strongholddu o tarz şeylerden uzak dururum bi sonraki kickstarterda. oyunun geri kalan kısımları bariz daha keyifliydi. pazarlama maksatlı, gimmick olarak feature eklemek kötü sonuçlanıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...