Seru Mesaj tarihi: Nisan 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2015 ona yama gelmiş o zaman. çünkü kimle melee kapışıyo ise arkasına şuraya buna dönüp, breath atıyordu sürekli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Nisan 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2015 Yakınında başkası varsa dönüyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Stronghold tam bi hayalkirikligi oldu benim icin ya. Resmen ustunde ugrasmaya vakitleri olmamis adamlarin. Bi de loot olayini pek olmamis gibi geldi. Bulunca sevindigim az item oldu. Soyle ejder kescen, hayvan two handed cikacak sevindirik olcan filan pek yok gibi... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 İkisine de evet, çok genericti stronghold. Fakat benim en büyük hayal kırıklığım companionlar. Durance hadi bi yere kadara, grieving motherlı ikinci oyunumda da çok ilerleyemedim, ama questlere falan reaktiviteleri çok az. Resmen hiraviasla dozens görevinde engwithan ruinlerden silah çalıyorsun ağzını açmıyor falan beklediğimin çook gerisinde kaldı companionlar. Umarım xpacte düzeltirler Bide multi lazım ya bu oyuna. Keyifli olurdu akşamları baldur gibi atması Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 stronghold tamamen yük gibi hissettirdi. missiondı savunmasıydı inşasıydı hiçbir şeyiyle uğraşmaktan keyif almadım. brighthollow'da bi rest çekmek için iki loadscreen görmek zorunda kalmak hele çok feci. bir yerden sonra onunla mı uğraşıcam diyip camp bastım hep. itemlar çok generic statlara sahip. isim koyduğun magical bir zahmet enchantlanmış vendor itemdan iyi olsun be sdf. bir de uğraşıp hikaye yazmışlar altına. bi de qualitysi yüksek itemların early game baba yadigarlarını ezmesi engwithian icatlarından büyük insanlık ayıbı bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Load lar feci ya. Illa ssd mi alak yani... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 1.04le baya bi düzelme oldu bende loadlarda. Codex reviewlardan ilki gelmiş, yerin dibine sokmuşlar lel http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9867 said: The #1 example of everything that is wrong with this game’s dungeons is probably the Endless Paths of Od Nua, aka the Kickstarter “megadungeon”, complete with 15 floors of content. This entire dungeon could be completely scrapped or repurposed and the game would only be better for it. Simply put, it is very obvious that its designers have never played any Ultima Underworld game or Arx Fatalis. The Deep Roads Endless Paths are just a series of banal fights that stretch on for 15 floors straight. They didn’t even bother to put in an obligatory full-puzzle level, or an actually believable underground society/ecology (there are only scraps of this, and most of the stuff that is in simply makes no sense). You first fight copypasted kobolds, then copypasted oozes/trolls/beetles, then copypasted undead, then copypasted spiders and finally copypasted golems, from start to friggin’ finish. Only the final two levels are worth a damn. http://www.rpgcodex.net/gallery/12611.jpg Haklı eleştiriler yok değil ama standart codex baya bi abartı var. Özellikle karakter sistemi ve combat mekanikleri eleştirilerine katılmıyorum, hikaye de bahsettiği kadar "bland" değil, ama reactivity eksikliği özellikle eski obsidian oyunlarıyla karşılaştırınca çok göze batıyor. said: Somewhere at Obsidian’s HQ, a concerned designer called for an audience with his superior... 'Mr Sawyer, the players will try to rest for free all the time at the keep, especially once they build all them sweet buff buildings, what do we do?' Josh Sawyer clasped his hands in deep thought and let out a quiet hum. 'Yes, certainly a problem, Mr Cain... But the solution is as simple as it is balanced. Put it behind four loading screens, Mr Cain. Let there be no fun in resting at the keep.' 'Your command is my wish, Mr Sawyer', Tim Cain nodded stoically and left the room to procure all the annoyances he could safely get away with, giggling in anticipation. http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/titles/NoFunAllowed.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 loadlar ben fazla save dosyalarını silerek çözmüştüm. ne kadar çok save dosyası varsa o kadar uzun sürüyordu. tek save ile cillop Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 ben de eş uyarınca öyle yaptım, bir de saveleri steam'de tutmasını kapadım, en son savelerde 7 sn fln donuyordu ekran das Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Puzzle lvl filan olmasin ya. Hic sevmem, sevene de rastlamadim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Bunda tek "puzzle level" var, rank 12 mechanics in yoksa her girip çıktığında kazıkların üzerinden yürü ekekeke mechanics Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 niye saveleri silince hızlanması gibi birşey olsun var mı resmi bi açıklama? çok saçma değil mi? ssd'de bile yavaş bu arada. abiler zaten loadu geçin quicksave quick değil sdfds. endless paths'de dandini yer çok, copy/paste çok. malum megadancın. ama o kadar itin götüne sokulacak kadar kötü bi mekan değil. 10 katta da aynı etkiyi yaparmış ona katılırım. puzzle sucks. obligatory diye koymak hele of of. olmuyor işte CRPG'de aynı tadı yakalamak zor. çok iyi fikri olan yapsın tabii. hikaye gayet güzeldi bence. oradaki sorunun companionların etkileşim yetersizliği veya kendi questlerinin dandikliği / oyuna birşey katmaması. aloth mesela ana hikayeye paralel olmasına rağmen iki diyalogdan öteye gitmiyor. ama şunu net söyleyeyim babs. sawyerda gayet güzel fikirler var ama gel hacı komple sen yap denilecek adam değil. bazı şeylerin karar süzgeçlerine takılıp oyunda yerini bulamaması lazımdı. megadungeondı strongholddu o tarz şeylerden uzak dururum bi sonraki kickstarterda. oyunun geri kalan kısımları bariz daha keyifliydi. pazarlama maksatlı, gimmick olarak feature eklemek kötü sonuçlanıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 abi resmi açıklamaya ne gerek var. birinci elden yaşadığımızı söylüyoruz işte. gereksiz saveleri silince hızlandı o load süreleri asdfsfsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 evet silince baya farkediyor ben oyunun ortalarında silmiştim artık yoksa ssd falan dinlemiyor, her yere gir sürekli load bekle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mac App Store versiyonu cikmis. Oyun 90TL, daha pahali ama nasil olmus bilmiyorum ama 6GB yer kapliyor sadece. Steam'den indirdigim 14GB. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 steam download da 6gb idi. açılınca büyüyodur 14 kaplıyosa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
karatan Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Kutulu yok mu hala arkadaşlar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marquezetto Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2015 https://forums.obsidian.net/blog/7/entry-183-patch-notes-105-in-progress/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 dual wield barbarıma hangi silahları alsam? mace + stilletto yapayım diyordum. ravenwing mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 Barbar için en güzel silah tall grass bence, ama illa dw olsun diyorsan evet mace ravenwing ve stiletto azureith Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 DW da aradan çıksın bu playthru'da. 3. kez oynamamam muhtemel. Ranged sneak attack nasıl bu arada, var mı öyle bir rogue build yapmış olan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2015 İşte island aumaua tüfek değiştir değiştir sık buildleri var, ranged sneak attacklar için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar